Концепцията на BMW Vision M Next няма да се превърне в серийна версия. Проектът Vision M Next, който беше замислен от баварците като идеологически наследник на хибрида i8 и суперколата M1, ще бъде замразен по редица причини.
Миналогодишната концепция на BMW Vision M Next представлява суперкар с хибридна мощност, която, първо, трябваше да замени i8 хибридния модел, и второ, да се превърне в идеологичен наследник на спортния автомобил M1, произвеждан от баварците от 1978 до 1981 година.
Според BMW Blog обаче, позовавайки се на собствени източници в концерна, в крайна сметка BMW спира разработването на нов хибриден суперкар. Според информаторите от марката, проектът е замразен по няколко причини. На първо място, ръководството на BMW го смята за твърде рисковано.
Прогнозираният от анализаторите обем на продажбите може дори да не покрие разходите за разработване на суперкар, да не говорим за печалбата. Освен това пандемията от коронавирус неизбежно прави корекции в плановете на всички автомобилни производители, принуждавайки ги да спестят пари колкото е възможно в толкова труден момент.
И накрая баварците казват, че M8 също се справя доста добре с ролята на супер кола и не им е необходима още една. Възможно е BMW да се върне към проекта по-късно, когато настъпят по-благоприятни времена в автомобилната индустрия, но това, по всичко личи, че няма да е скоро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванчо l-ви
12:44 04.05.2020
2 Коmapak🆘️
12:44 04.05.2020
3 Будала
Коментиран от #4, #5
13:21 04.05.2020
4 Цаца (ама от едрата)
До коментар #3 от "Будала":
Поне си знаеш........13:39 04.05.2020
5 гост
До коментар #3 от "Будала":
Добре БМВ еднодневки,а кое е доброто?Коментиран от #6, #7
14:33 04.05.2020
6 Цаца (ама от едрата)
До коментар #5 от "гост":
Троловете са с Тролея14:46 04.05.2020
7 Будала
До коментар #5 от "гост":
Едва ли има човек, който да не мечтае за супер автомобил или мотоциклет, произведен в Италия. Малцина обаче си дават сметка, че повечето от най-влиятелните производители на Ботуша са събрани в радиус от петдесетина километра в долината на италианската автоиндустрия – удобен исторически маршрут назад във времето, който дава да се разбере защо колите и мотоциклетите на Ferrari, Alfa Romeo, Lamborghini, Ducatti и останалите супер марки са толкова специални.Музеят на Alfa Romeo в Арезе, €12
Пътешествието ни в света на италианския автомобилен дизайн започва в едно малко градче на 12 километра от Милано. Една от най-вдъхновяващите състезателни истории в моторния спорт започва едва година след създаването на Alfa Romeo през 1910. МУЗЕЯТ НА ИТАЛИАНСКАТА МАРКА не е типичното стерилно хале със скъпи експонати, а носталгично и уважително поднасяне на историята по вълнуващ начин. Успехите на състезателните писти и инженерните постижения са представени в прекрасен интериор чрез удивителна селекция на историческите модели на Alfa.
Интересен факт е, че дори самият Enzo Ferrari работи и се състезава за тази марка, преди да основе Scuderia Ferrari. Разходката сред автомобилите в музея няма как да не предизвика много размишления за великата история, спорно настояще и съмнително бъдеще на този класически производител. Мъртва ли е идеята на Alfa Romeo? Дали Enzo би свалил шапка пред някой от съвременните й модели и дали ще видим познатата емблема
14:52 04.05.2020
8 Будала
Музеите на Ferrari в Маранело и Модена, €26
Задръстванията на автомобили с кончета са възможни не само в Дубай, но и в Маранело, сегашният дом на Scuderia Ferrari. На фона на забележителната си история и великолепни състезателни автомобили, МУЗЕЯТ НА НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯ И ТИТУЛУВАН ОТБОР ВЪВ ФОРМУЛА 1 си изглежда направо скромен. Акцентът е поставен върху скромния състав на експозицията на най-добрите болиди и пилоти в историята като шампионския 312Т на Niki Lauda
Коментиран от #9, #13
14:56 04.05.2020
9 Японеца
До коментар #8 от "Будала":
Статията е за друг красив кошник! При бмв, винаги е "некой друг път"!15:09 04.05.2020
10 Туранага Сама
Производителят казва, че постижението е възможно благодарение на изцяло въглеродната каросерия, изцяло електрическото задвижване, което доставя около 1000 конски сили, както и аеродинамичното тяло с височина от едва 39 инча (0.99 метра).
Журналист от японското издание Gigazine е свидетел на постижението, при което Owl ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,921 секунди, което е невероятно. Tesla Model S P100D в режим Ludrichus + ускорява до тази скорост за 2,28 секунди.
Също толкова удивително е и кратката дистанция, на която Owl прави рекорда - целият тест се извършва на малък паркинг.
Всъщност, рекордът е поставен с тънки гуми за хлъзгав терен, но компанията иска да повтори теста ис гуми, одобрени за пътя, и също да постигне този резултат
15:23 04.05.2020
11 Будала
Коментиран от #14
15:27 04.05.2020
12 Хи хи
15:51 04.05.2020
13 Ноу Комент
До коментар #8 от "Будала":
Интересното е че дори Ензо Феррари кара Рено 5 Турбо!15:59 04.05.2020
14 Алфа Умрело
До коментар #11 от "Будала":
Лагерната количка е бърза,но дотам приключва всичко!Коментиран от #15
17:03 04.05.2020
15 FORZA ITALIA
До коментар #14 от "Алфа Умрело":
Ха ха ха, много боли когато трябва да отбиеш в дясно, нали?Коментиран от #18
17:19 04.05.2020
16 Лично мнение ;)
20:43 04.05.2020
17 Хаха хааа
07:55 05.05.2020
18 Алфа Умрело
До коментар #15 от "FORZA ITALIA":
Единственото отбиване е за бензин,не като теб за сервиз :)Коментиран от #21
11:49 05.05.2020
19 FORZA ITALIA
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
Макар да са несравнимо по-високотехнологични, мощни и икономични от предците си, съвременните двигатели по правило не могат да се похвалят с голям ресурс. Сложната конструкция влияе на надеждността и при някои агрегати се налагат скъпи ремонти още преди достигането на 100 000 км. Руският сайт Rambler състави класация на петте най-неудачни мотора, които често бъркат надълбоко в портфейлите на собствениците.
BMW N63b44
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
Този двигател, монтиран от началото на 2008 г., е първият масов баварски агрегат с V-образна конструкция и два турбокомпресора, но за съжаление са оказва проблемен. Показва склонност към прегряване в градски условия и понякога се налага ремонт след едва 40 000 км. Единственият начин собственикът да си спести непредвидените разходи е да кара по-спокойно и да не пришпорва мотора.
Volkswagen 1.4 TSI
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
1.4-литровият TSI се монтира между 2005 и 2015 г. на множество модели на VAG като Volkswagen, Jetta, Golf, Passat, Polo и Tiguan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb и Yeti, Seat Altea, Ibiza и Leon и Audi A1 и A3. Газоразпределителният му механизъм се задвижва от верига, която нерядко излиза от строя след едва 60 000 км. Причината обикновено е водната помпа.
Mercedes-Benz М271 Е18 ML/AL
Пет двигателя, които рядко из
15:56 05.05.2020
20 FORZA ITALIA
BMW N63b44
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
Този двигател, монтиран от началото на 2008 г., е първият масов баварски агрегат с V-образна конструкция и два турбокомпресора, но за съжаление са оказва проблемен. Показва склонност към прегряване в градски условия и понякога се налага ремонт след едва 40 000 км. Единственият начин собственикът да си спести непредвидените разходи е да кара по-спокойно и да не пришпорва мотора.
Volkswagen 1.4 TSI
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
1.4-литровият TSI се монтира между 2005 и 2015 г. на множество модели на VAG като Volkswagen, Jetta, Golf, Passat, Polo и Tiguan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb и Yeti, Seat Altea, Ibiza и Leon и Audi A1 и A3. Газоразпределителният му механизъм се задвижва от верига, която нерядко излиза от строя след едва 60 000 км. Причината обикновено е водната помпа.
Mercedes-Benz М271 Е18 ML/AL
Пет двигателя, които рядко изкарват 100 хил. км без ремонт
Проблеми с газоразпределителния механизъм има и М271 Е18 ML/AL
15:57 05.05.2020
21 (Без Масло Винаги) БМВ
До коментар #18 от "Алфа Умрело":
Прочети статията в отдел технологии, тогава ми приказвай за сервизи. Немските са на първо място но по чупливост.16:25 05.05.2020
22 Боздугана
02:03 06.05.2020