Last news in Fakti

12 Май, 2020 17:44 61 074 86

ADAC обяви най-здравите и най-трошливите употребявани коли за 2020 г.

  • класация-
  • рейтинг-
  • надеждност-
  • adac

Германският клуб ADAC публикува ежегодния си рейтинг на надеждността на автомобилите на вторичния пазар. Статистиката отчита данните за 3 756 226 повреди сред 113 модела на 25 марки. 37 от колите в класацията са определени като изключително здрави, а 18 - като хронично трошливи.

Победител сред най-малките автомобили е Toyota Aygo. Макар да не е идеален, японският модел получава много високи оценки за всички години на производство (2010-2018). На обратния полюс е аутсайдерът Smart Forfour, при който са отчетени множество проблеми с акумулатора и скоростния лост. Особено уязвими са колите, произведени през 2015 и 2016 г.

В клас В има доста отличници - Audi A1, Citroen C3, Fiat Punto, Honda Jazz, Mazda CX—3, Mitsubishi Space Star, Peugeot 2008, Renault Captur, Suzuki Vitara и Toyota Yaris. Тревожно висок брой повреди праща на опашката Hyundai i20 (най-много проблеми създават произведените между 2011 и 2014 г. коли) и Opel Meriva от 2017 г. Корейският модел страда от неизправности на свещите и патрона на контактния ключ, а Meriva често тормози собствениците си с повреди по охладителната система на двигателя.

Лидери по надеждност в компактния клас са Audi A3 и Q3, BMW 1er, 2er и X1, Mercedes-Benz A- и B-Klasse, CLA и GLA, Hyundai Tucson, Mitsubishi ASX, Skoda Rapid и VW Beetle, които според ADAC ще служат вярно още дълги години. Сред слабаците са Nissan Qashqai и Kia Ceed от 2011 г. При японския кросоувър проблеми създава акумулаторът, а корейският хечбек показва цял "букет" от повреди.

Audi A4, A5 и Q5, BMW 3er, 4er и X3, Mercedes-Benz GLC и GLK са обявени за най-здравите автомобили в долния сегмент на средния клас. За разлика от тези модели, които практически нямат хронични болести, Ford S-Max, Seat Alhambra и VW Sharan често бъркат в джоба на собствениците. При S-Max излиза от строя не само акумулаторът, а и филтъра за сажди, горивната помпа и генераторът.

В същинския сред клас най-малко повреди са отчетени при Audi A6, BMW 5er, Mercedes-Benz Vito, Viano и V-Klasse. Те изпреварват значително произведените през 2010-2011 E-класи на Mercedes-Benz, които вгорчават живота на собствениците с множество неизправности на стартера, патрона на контактния ключ, акумулатора и кормилната уредба.

Тази година новата база данни на ADAC за пръв път дава възможност за оценяване на показателите на автомобили на възраст до 20 години. В Германия обаче толкова стари коли са рядкост, така че статистиката се базира на данни за едва 7 000 возила и оценка получават само 26 вместо 113 модела, които са се продавали добре в началото на новия век.

Абсолютен лидер при най-възрастните употребявани автомобили е Toyota Yaris, която демонстрира висока надеждност във всички години на производство. В положителна светлина се представят също Audi A3 и A4, BMW 5er и Mercedes-Benz A-Klasse. Добри резултати показва и Renault Twingo - особено екземплярите, произведени между 2002 и 2013 г. От 2014 г. качеството на френското мини спада, като слабите места са стартерът и акумулаторът.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 G класата

    63 117 Отговор
    Мерцедес G - класа нагъна 6 коли в автомеле в центъра на Бургас и само огънат калник има! :)

    Коментиран от #8, #40

  • 2 Е нема начин

    147 24 Отговор
    в германска класация немските да са на първо място.

    Коментиран от #4, #26

  • 3 Bmw

    48 198 Отговор
    Бмв то е най велико , не е ли Бмв не го споменавайте :)

    Коментиран от #5, #10

  • 4 Е нема начин

    72 8 Отговор

    До коментар #2 от "Е нема начин":

    в германска класация немските да са НЕ на първо място.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 фактически

    56 80 Отговор
    Френските боклуци къде са?

    Коментиран от #47, #49, #72, #75

  • 7 jар

    78 8 Отговор
    Снимката над статията е достатъчно красноречива.

    Коментиран от #84

  • 8 гост

    103 13 Отговор

    До коментар #1 от "G класата":

    Това за плюс ли го смяташ? При катастрофа ламарините трябва да могат да се огъват за да поемат кинетичната енергия от удара. В противен случай я поемат пътниците.

    Коментиран от #25, #27

  • 9 Ххх

    76 4 Отговор
    Не ми е ясно за какво повреди, свързани с акумулатора говорят при определени марки. Да, акумулатора може да е качествен или некачествен, да е с с дълъг експлоатационен живот или кратък, в зависимост от качеството на акумулатора, но това няма нищо общо с качествата на колата. Виж, ако да речем алтернатора на колата е по слаб, не зарежда достатъчно, поради което акумулатора остава в разредено състояние и по - бързо се сулфатизира, съответно съкращава срока, свързан с експлоатацията, то нещата би следвало да се формулират като повреди, свързани с алтернатора, или повишена консумация или оттечка на ток от акумулатора, когато колата не се кара, но за такива повреди не смятам че е логично да се говори като за повреди, свързани с акумулатора.
  • 10 Гост

    72 53 Отговор

    До коментар #3 от "Bmw":

    Най-велико е за простолюдието, което го купува на 15 години. За обикновените селяци ФауВе, за турбо селяците Ауди, за селяците пишман гангстери БМВ. Повечето хора с пари и статус карат Мерцедес, Порше, Волво, Субару, Ленд Ровър и т.н.

    Коментиран от #19, #28, #31, #33, #81

  • 11 сектанта

    52 41 Отговор
    Тази статия не почива на обективната истина - че единствено и само Дачия не се чупи! Замислете се - някога виждали ли сте Дачия в сервиз? Във форума на Дачия няма теми за горене на масло и т.н. простотии, качваш се палиш и оставяш комшията с аудито пред блока да си проверява маслото. Затова пак ще си купя Дачия, а който има излишни пари да спонсорира родното светило и преуспял визионер, писател, предприемач, техник, инженер и т.н. Свети Крис Младенов, моля нека си се радва на ВАГ-аджийката си!

    Коментиран от #57

  • 12 Един Там

    71 14 Отговор
    Кои бяха тези ADAC? Да не са онези, които години наред манипулираха и лъгаха. Доказано от 2009 до 2014 г. са лъгали, а недоказано до сега го правят. Ако някой е забравил или не знае да си пусне в търсачката ADAC-Skandal и да чете наволя на запад и в самата Германия какво е мнението за тези измамници. Сега също лъжат и то още по-нагло. Стига ми да прочета, че Ауди, Шкода, БМВ, Мерцедес, че са лидери по надеждност и ми става ясно колко са обективни. Дори Ауто Билд не са толкова нагли в лъжите си. Абе кажи му немец и повече не го обиждай.
  • 13 Мерцедент

    51 6 Отговор
    G класата има няколко основни проблема, които за съжаление са сериозно повредени по презумпция, това са водача и пътниците.
  • 14 Денислав

    20 55 Отговор
    Карам 320i 2011г. Карам я в Германия и то редовно в крайна лява лента, смяната на маслото и е 2 пъти годишно около за година около 20хил км
    През последната година капака съм го вдигаш, точно един единствен път и то не аз а в сервиза за обслужване, веднъж я бях дал баща ми и беше напълнил казанчето на чистачките в събота ще се обслужва пак което значи 3то отваряне на капака за 1 година
    Поздрави на всички

    Коментиран от #15

  • 15 Тесла фен

    46 24 Отговор

    До коментар #14 от "Денислав":

    Крайна лява лента с тая каруца.Ахаха тва 160 прави ли тоя гнилоч.За колко ускоряваш до 100 3 години мейби ахаха

    Коментиран от #23

  • 16 Гостенин

    47 11 Отговор
    Според ADAC премиум 3-ката са много хубави, ама в класация за надежност на примерно британското списание Whatcar, от светата премиум троица, нито една не става чеп за зеле.
  • 17 Майстора

    43 4 Отговор
    Недостоверна класация

    Няма данни за видове задвижване, двигатели, изминат пробег и др.

    Едни си пишат, други си четат и така времето да минава
  • 18 Аман от цървули

    26 55 Отговор
    Гледам тук доста хейт против БМВ,споко бе другари,карайте си кошниците и се кефете

    Коментиран от #22

  • 19 Случаен

    29 6 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ленд Ровер само мал*умник може да си вземе. Волво откакто ги взеха китайците са полумъртви, два двигателя имат само, 3 и 4 цилиндъра. Как си представяш 2 тонните S90 V90 и XC90 с 2.0 моторче?

    Коментиран от #51

  • 20 Jsb

    32 22 Отговор
    Абе хора ,защо не си карате това което имате или по-точно това което може да си позволите?Вие на коя планета шофирате?Не сте ли виждали шофьор на Шкода ,който си мисли че кара изтребител?Факт е ,че БМВ предразполага за по -агресивно каране,но такава е колата!Чували ли сте за удоволствието от шофирането?99 процента от плюващите по БМВ ако се качат на такава кола няма да я карат като автомобил с 65 к.с.
  • 21 SDS

    12 8 Отговор
    А за ФОРД кво,нищо,а?Не смеят да споменат името господне,ясно.Форд и другете дето са чупенаци,така е
  • 22 Стругар

    58 25 Отговор

    До коментар #18 от "Аман от цървули":

    Само цървулите смятат BMW за кола. Добре, че не си купих. Истинските BMW та бяха до 2005 година и трябва да са 6 цилиндрови. Проблема е че са вече много дърти. От 2005 година нататък са дрънчащи кошници с малки изключения и ги карат такива нещастници дето са продали майка си да си я купят а нямат пари да я поддържат. А от 2010 нагоре са още по-зле. Дим без огън няма затова разумните хора ги считат за боклуци. BMW почива на стара слава.

    Коментиран от #24, #61

  • 23 Денислав

    11 7 Отговор

    До коментар #15 от "Тесла фен":

    Що не ми покажеш ква кола и къде я караш
    Или "ама не бе аз съм само ФЕН"
  • 24 Бмв

    22 13 Отговор

    До коментар #22 от "Стругар":

    Бате, ако си вадиш мнението от наблюденията си в Бг-то и "новия внос" който се предлага искам да ти кажа, че си много, много далеч от реалността, или ти бая си махал найлоните от нови бмвта и си направи заключението хахаххаха
  • 25 Сигурно

    14 13 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Като бронетранспортьорите и танковете нали
    С гъвкави ламарини че да пази екипажа
    Хахахха

    Коментиран от #39

  • 26 Хайл

    22 8 Отговор

    До коментар #2 от "Е нема начин":

    И като нямат какво да пиша за повреда изкарват акумулатора който е бош,варта или друг немски...всичкия немски боклук е описан като "надежден"
  • 27 Хайл

    10 6 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Шшшш тесларя вземай под ръка сектанта и да дърпате с теслата и дъстъра някой някъде🤣🤣🤣
  • 28 123

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Що, ти кво караше бе, професоре? Не беше ли 15 годишен Форестър? Ех това грозде, направо ще ви пощури злобата!

    Коментиран от #29

  • 29 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Някъв голф беше купил за 1500 лв
  • 30 Точно

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Дада":

    Чест ти прави, че подчерта, че това се случва в България иначе щеше да изглежда смешно
  • 31 Трифонов

    19 20 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а, ха-ха-ха-хаааааааа... Волво и Субару карали хората с пари и стил... А-а-а-а-а-а-а, ха-ха-ха-ха... Пич, ти някакви силни лекарства пиеш ли? Ако не, започвай веднага! Къде си виждал човек с пари и стил да кара тая гнусна, пластмасова ширпотреба Субару!? Или пък, въроятно най-скучната и безлична марка на този свят - Волво!? Не си добре, честно!!!

    Коментиран от #82

  • 32 Този

    7 2 Отговор
    Според мен тоя проблем с акумулатора идва от там, че хората ни най малка представа си нямат, че се сменя това чудо на техниката. Ставаш сутрин, двигателя не може да завърти, обаждаш се на пътна помощ, взимаш си такси и хайде на работа. Оправят ти космическият проблем до седмица две, взимат ти едни 2-3 хиляди евро и си готов
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Лудогорец8

    8 4 Отговор
    Тия години наред лъжеха хората и взимаха пари под масата от фолксваген, за да направят голф кола на годината и така фолксваген печелеше награда след награда, а какво по-хубаво от това за да си рекламираш продукта и сега седнали да ми обясняват коя кола била незнам си каква айде...
  • 35 Автомонтьор

    43 3 Отговор
    Чета и се смея. Всеки си хвали таралясника. Истината е че след 2010 г всичко е боклук. Чували ли сте термина "планова амортизация". Нито една кола произведена след тази година няма да издържи до 2030г.Но да си кажа и моето мнение все пак. Най-голямата грешка в автомобилостроенето е Дачия. Карах я осем години такси в София. За това време от оригиналната кола остана само купето.

    Коментиран от #38, #56

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Пламен

    2 2 Отговор
    От статията разбрах, че ще се карат Ц3, Кепчър, Пунто.
  • 38 Ооф

    10 9 Отговор

    До коментар #35 от "Автомонтьор":

    Ма той от таксиджия станал автомонтьор, че и акъл за новите коли дава вече
    Големи версии....
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 SS 41

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "G класата":

    Аве Пич ...и Милен Цветков (Бог да го Прости) нагъна 2 коли в автомеле в София и само той самият ""огънат беше -и НИЩО МУ НЯМАШЕ!! Само където вътрешните органи и скелет -са му абсорбирали ВСИЧКАТА КИНЕТИЧНА ЕНЕРГИЯ.
    Та те така е и с колите, и с танковете, на ония големия Разбирач дето писал. След сблъсъка -Гледаш Здрава машината -Няма външни поражения "Аве Нищо и няма"..Драскотини някои там, само където ,възли ,агрегати, системи, трансмисия ..малко след това (известно кратко време) въз основа на Абсорбираната, от удара енергия -започват да се скапват и дефектират-едно,след друго!
    И Причината е точно тази!
    Капиш?

    Коментиран от #52, #54, #64, #68

  • 41 Лора

    14 5 Отговор
    Тойотата я предпочитам преди всички, но да е произведена наистина от японците, както ги произвеждаха в миналото, яка машина...!

    Коментиран от #42

  • 42 тренера

    35 7 Отговор

    До коментар #41 от "Лора":

    Имам 2 Тойоти. Едната е правена в Япония, а другата не. С нито една от двете не съм имал до сега никакъв проблем. Единствено консумативи се сменят и гориво се налива. Японската е на 7 г. 150 000 км а другата е на 10 г и 190 000 км. Абсолютно никаква повреда или ремонт до този момент. Само консумативи. Купувал съм ги нови от магазина. Никога не съм си представял, че може да има толкова здрави и надеждни коли. Преди това само немско съм карал. Бях фен на немските коли и сервизите бяха моят втори дом, но си мислех, че и при другите е така. Непрекъснато имаше нещо за правене, оправяне и смяна. Тъкмо оправиш едно и се развали друго. Немска кола вече никога за нищо на света. Случайно взех първата Тойота, защото ми трябваше спешно кола на приемлива цена и в този момент имаше някаква промоция и доста добър лизинг от Тойота. Малко с нежелание се престраших да взема японско. Оказа се, че съм се лъгал. След това и втора Тойота взех и така намерих моята марка. Тази година ще си вземам РАВ 4 хибрид 4х4. Преди карантината го карах, Страхотен автомобил. Пожелавам го на всеки.

    Коментиран от #76

  • 43 MGewehr

    12 2 Отговор
    Между германците върви такава приказка подигравка:
    "От както автопроизводителите започнаха да монтират четри колела на "компютър", нова кола избягвам да си копувам, не съм толкова богат и не искам да си късам нервите"!
  • 44 onlyhonda

    23 4 Отговор
    аз когато пътувам из страната или си се прибера на морето забелязвам следната тенденция по пътищата: аудита - та са по репатраците, а бмв - тата по канавките или по таван някъде.

    Коментиран от #46

  • 45 GTR

    14 13 Отговор
    Немското е извънземен боклук!!!!!
  • 46 GTR

    5 5 Отговор

    До коментар #44 от "onlyhonda":

    Евала:)
  • 47 Ахахахаа

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "фактически":

    E как така къде са. Както винаги пред теб и им дишаш прахта, то и за това не знаеш къде са.
  • 48 еш па тоа

    16 1 Отговор
    ?!? ''отличници'' - Audi A1, Citroen C3, Fiat Punto, , Mitsubishi Space Star, Peugeot 2008, Renault Captur...!!! Бъзикате ли се?

    Коментиран от #70

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 смех

    7 6 Отговор
    само така - все немски "премиуми" и тук таме някоя японка малолитражка...добре, че никой не им се връзва на тия смешници. Само сигани ги обичат у нас "премиумите" били те и 20-годишни...

    Коментиран от #53

  • 51 S80D5

    10 3 Отговор

    До коментар #19 от "Случаен":

    Приятелю две години и над 200хил.км карах служебен Опел Виваро 2017г. с 1.6 битурбо 145 кончета и 8+1места.Това чудо с 9 човека и всичкия им багаж вървеше като ужилено.В момента е на над 300 хиляди км. и няма признак на умора.Та тоя Швед с 2.0 мотор ти гарантирам само удоволствие с него.В момента карам Шведска кола която доставя само удоволстве от шофирането.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 У вас

    16 0 Отговор

    До коментар #50 от "смех":

    Щото за мангала щампата на тениската и изтърканата емблема са най-важни,щото чувал някъде, че са много шик, макар и 24та употреба.
    Заповяй в Бавария и Баден Вюртемберг и погледай на воля хората, които карат Бмв и мерцедес, осъзнай им статуса, възможностите и професиите пък си свирни с уста и замълчи
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Бум

    15 1 Отговор
    Бате искаш ли да те издъня с една Волга 21ца
    В супер състояние седи в гаража в Троян.
    Даже може и да я пусна по инерция само
    И да видим коя система пък ще и се счупи от удара, а ти си избери квато гъвкава ламарина си искаш която да ти запази системите 😀😀😀
  • 56 S80D5

    11 1 Отговор

    До коментар #35 от "Автомонтьор":

    Планова амортизация или върнат километраж на "нов внос"??? А може и митове от хора с празни джобове?
    Имам Москвич купен нов 1973г още е в движение и смея да тръгна на край света с него.Към днешна дата е на 132 000 км.смятай средно годишен пробег.Имам и Волво 2004г.на около 200 000км смятай средно годишен пробег на приятел Тойота-та е 2015г на над 400 000км сматай средно годишен пробег и тогава говори за планирана амортизация.

    Коментиран от #62

  • 57 Хахахаха

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "сектанта":

    Къв сервиз бе, на тази цена направо я изхвърляш.Тя още в магазина си губи половината цена....хахаха
  • 58 vikilexus

    9 1 Отговор
    абсолютно глупости - Би ем дабъл Ю си пикаха на името с излизането още на Е46 - ръждив отпадък течящ като лейка и то атмосферната 318-ка бензин без много електроника 1999г - личен опит! Не ми се мисли за новите модели какви отпадъци са - особено пишман бмв-тата с мотори на пежо - 1-ца и 2-ка!!!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Просто така

    8 6 Отговор

    До коментар #22 от "Стругар":

    Приятел карай си струга и несе занимавай с тия бмв-та явно си далеч от тях
  • 62 Шишо

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "S80D5":

    400000км за 4 години. Това прави по 274км.на ден. Всекидневно. Повярвах ти. Иначе има и коли на сто години и на много по-малко км. от твоя Москвич, но те си стоят в гаражи на колекционери или в музеи. А планова амортизация е когато нещо се произведе да издържи точно определено време или километри. Затова много от нещата се чупят много скоро след като изтече гаранцията
  • 63 Булит

    9 1 Отговор
    Аууу, сичкото селски цървул тука, и сте все едни бързи и яростни празноглавци....малиии....
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 1122

    6 2 Отговор
    Най здрави са тия коли които макар и на 30-40 години продължават да изпълняват това за което са направени,и не се чупят както НОВИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ които на петата година започват да посещават сервизите по често от много по старите коли.

    Коментиран от #71

  • 67 Бай Хуй

    2 8 Отговор
    Карам Сценик,закупен нов,сега е на 200 000км,на 110 000 смених ремъка и на 13-15 000 масла и фитри,а веднъж смених профилактично и маслото на скоростите,двигателя е като швейцарски часовник аре чау
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 2.0 tdi

    0 0 Отговор
    Викат ще до 2009 ми казаха ,че не ставал.
  • 70 Стана ли ти ясно

    3 1 Отговор

    До коментар #48 от "еш па тоа":

    Тези немски измамници, дето все си бутат напред в класациите с лъжи техните си немски талиги, да признаят Citroen C3, Fiat Punto, , Mitsubishi Space Star, Peugeot 2008, Renault Captur за здрави, смятай наистина колко надеждни ще са. Пък ти си кърпи изгнилия "немец", че му бил много здрав мотора, а бутала, сегменти, турбини и всичко по двигателя било просто консуматив.
    Порше, най-здравия автомобил според тях, от предна класация,защото според тях за 10 години средно изминати общо цели 77000 км.
  • 71 2 може би 3 дори

    5 1 Отговор

    До коментар #66 от "1122":

    Глупости пишеш. Здрав автомобил е който издържа на километри каране, не на стоене на трупчета.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Бизон

    8 1 Отговор
    Имал съм 525i e60 няма тяга и харчи много течове по двигателя и...
  • 74 Оня с коня

    2 7 Отговор
    Хаха видехте ли бацета че БМВтата са най-здравите и корави машини откога се мъча да ви убеждавам.Това за Ауди не съм съгласен Аудито мнооооого изостава назад по надежност старите беха ок ама тея новите много се чупят трошляци са.Абе БМВ то си е нумбер уан!
  • 75 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "фактически":

    Къде са?Караме си ги,ти като висиш в сервиза как да ги видиш.
  • 76 Мюнхенец

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "тренера":

    От повече от 30 години живея в Мюнхен. От 2008 работя като инженер за един производител на автомобили в града. От 2003 година карам само Тойота а жена ми Хонда. Сменяме ги на 3-4 години. Винаги купувам чисто нови. Английски, Турски и Японски. Разлика в качеството няма. Още не съм дал един цент за ремонти.
    ADAC брой само обажданията за помощ който влизат при тях. Всички немски а от скоро и други имат свой телефони за помощ при авария и тези повреди не влизат в статистиката. Преди да има тези телефони японците баха първи в всички класаций както все още са например в USA.
    #42 карам RAV4 Нубрид 2016. Супер кола. Новият още повече. 70 000 км. Само вода на чистачките долива.
  • 77 Статистика

    4 1 Отговор
    Германците пак са хвърлили много пари за реклама вместо да проектират нещо,което да подкрепи твърденията. Окачване и спирачки масов и скъп консуматив. ADAC не са гледали както трябва или нямат инженери.
  • 78 Статистика

    6 0 Отговор
    Бърка Маслото с Водата. Главните букви това означавали на съкращението. Колега от БМВ сервиз го разкри
  • 79 Таратайка

    4 0 Отговор
    Само Жигули!
  • 80 Blackthorn

    3 1 Отговор
    Гледайки класацията мога да заключа единствено, че ADAC са жрици!
  • 81 Ффф

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Не можеш да сложиш Volvo и Subaru до мерцедес и порше. Статията е пълни измишльотина, ауди е една от най-трошливите коли, и сервизите и нас са пълни с а6-ци на 2-3 години с прегрели маслени помпи, износен двигатели и пръснати турбини, за окачването да не говорим.
  • 82 Е да

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Трифонов":

    Трифонов, карай си БМВ-то и не с мъчи мозъка какво значи хубава кола!
  • 83 Би ем дабъл ю

    0 0 Отговор
    Би ем трабъл ю...
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Доживяхте

    2 0 Отговор
    Абе ей да си го кажем честно, пишещите тук до 2000г си карахте жигулите на газ и мечтаехте за 124ките и Е30ките от дъвките турбо
    Сега с тоя "нов внос" големи разбирачи станахте
    Висите пред банките за заеми да си купите коли 20та употреба и да я изплащате много след като е отишла в моргата,нагледал се бях на разбирачи, карачи и състезатели още ги гледам по новините, за щастие от 19 годишен живея далеч от меката на автомобилистите България 99% от вас не са критерии за компетентно мнение господа!
  • 86 гост

    0 0 Отговор
    Абе що от други класации които не са немски,немските ги няма дори и в класацията,а като направят немците класация по здрава кола от техните няма що не вземете да се гръмнете бе ора.По всички други класации от Англия,Америка и.др. излиза че японските са най здрави и а тия шваби ще ми кажат че техните боклуци били най надежни.Егати смрадовете,нема кой да им купува боклуците и давай да ги изкараме най здрави.