16 18145

Infiniti Essence ще е по-бърз от GT-R

  • infiniti essence

По непотвърдена информация се очаква Infiniti да представи серийна версия на концепта Essence още в края на тази или началото на следващата година на някое от големите автомобилни изложения. Още по-интересни са сведенията, че свръхспортното купе на японската луксозна марка ще бъде по-бързо от Годзила.

Ще припомним, че концептуалната разработка Еssence притежава размазващ дизайн, мощност в изобилие и актуалната напоследък хибридна схема на задвижване. Впечатляващото купе с дължина 4.7 метра и изнесен силно назад в съответствие с канона пътнически отсек всъщност е първият опит на Infiniti в хибридните технологии.

Подобно на концепта, и серийната версия се очаква да бъде задвижвана от 3.7-литров V6 мотор с два турбокомпресора. Ще му помага дискообразен електромотор, захранван от литиево-йонна батерия. Мощността при концептуалната разработка е 434 к.с. на бензиновия и 158 на електрическия агрегат. Очакванията за серийния вариант обаче са сумарната мощност на двата агрегата да надхвърля 600 к.с.

Базирайки се на тази информация, мнозина от специалистите в бранша смятат, че ако Essence влезе в серийно производство ще превъзхожда Nissan GT-R по всички показатели и най-вече по ускорение и максимална скорост. Веднага обаче е отчетен и един от недостатъците на концепта в сравенние с GT-R - максималния въртящ момент на Essence се предава само на задния мост.

Още по-атрактивна е и предполагаемата базова цена на новия луксозен спортист. Тя ще е около 80 000 евро без такси и ДДС.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Infiniti Essence
    Infiniti Essence
    Infiniti посреща 20-ия си рожден ден в тежък икономически момент, който на всичко отгоре съвпада с официалния дебют на марката в Европа. Луксозното ...
    07.03.2009
    1 141
    1

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 viktor

    41 9 Отговор
    da...samo deto gtr-a e 4 mesten i e 4x4 taka4e spored men si ostava mnogo po dobur v tozi cenovi klas
  • 2 ITALY

    26 37 Отговор
    Най-после прословутата Годзила ще излезне в пенсия. Инфинитито просто кърти мивки!!!
  • 3 rumpi

    48 4 Отговор
    Незнам за GT R ,но това изглежда МНОГО ДОБРЕ и с много добри показатели.
  • 4 rraptor

    36 1 Отговор
    Хъъъъм! Това звучи прекрасно :) Кола със характеристиките на ГТ-Р или по-добри, и прекрасен дизайн за почти същите пари :) Ако е така както го обясняват тая кола ще стане бестселър!
  • 5 barometura

    36 3 Отговор
    abe kakvo govorite prostotii godzila shtqla da izlezne v pensiq , infiniti kurti - mi to nissan i infiniti sa si NISSAN ! taka ili inache kakvoto i da napravi infiniti go e napravil nissan , a otnosno kolata na snimkite dano da izleze v seriino proizvodstvo az ne sum vidql losh qponski sportist ot 30 godini nasam
  • 6 kusoagaki

    30 1 Отговор
    neka da e 80 000 evro bez taksi i DDS v Bulgariq shte go vidim na 2rata sedmica :D ta nali sme v kriza zaradi tova ima vsi4ki i nai skupite koli unas :D

  • 7 Дошо

    48 14 Отговор
    Значи още веднъж японци ще могат да кажат:
    -Имаме лоша новина за производителите на спортни коли в Европа.
    Инфинитито е страхотно.Щом ще превъзхожда ГТР представям си какво ще прави с немските дебелаци разни АМГ и М Power и т.н.Твърдението, че Годзила ще излезе в пенсия са несъстоятелни.Нисан-а е уникално сполучлив модел и още доста време ще мачка конкуренцията явно успоредно с Инфинити и Лексус ЛФА.Да не забравяме, че въпреки, че Супра е спряна от производство от много време все още всява респект.Мисля това е съдбата и на Нисан ГТР.Остава и Хонда да пуснат нов NSX и японското превъзходство ще бъде тотално.
    Japan power! - това е.

    Коментиран от #15

  • 8 4ipi

    25 1 Отговор
    na men mi haresvat infinitata kato cqlo prekrasni koli. yspeh im jelaq :D
  • 9 inf

    26 1 Отговор
    mnogo krasiv avtomobil, bravo na japon4etata
  • 10 QPO

    23 9 Отговор
    Казах ли ви? Казах ли ви? казах ли ви...
    ЯПОНСКАТА СИЛААААА БРАТЛЕТАААА!!!
    Разберете го най-после беееее.
  • 11 Боби

    26 0 Отговор
    бе аз и на GTR ще се зарадвам :)
  • 12 32

    21 5 Отговор
    Po-burz ot GT-R?? Noviq 2011 GT-R pravi 0-100 za 2.9 sekundi. Infiniti naistina trqbva da se potrudqt...
    Dosta krasiva kola ina4e :)
  • 13 Живко К.

    20 4 Отговор
    Само огледах снимките.Поех си дълбоко въздух и си казъх ... "Не изглежда зле"

    , без да чета коментарите,сравненията с др. коли и т.н. Всеки един автомобил е уникален.Просто се насладете.Бъдете по-позитивни.
  • 14 Prelude

    22 0 Отговор
    Евала на политиката на Нисан и Тойота да поддържат такива коли в гамата си въпреки кризата! Хонда защо спи?
    Имат готов супер-модел в лицето на HSV, който е и настоящ шампион в японските супер-ГТ серии. Да го пускат серийно че става абсурдна ситуация. Това ръководство на компанията убива имиджа на Хонда граден с години.
  • 15 M POWER

    14 18 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Дошко, приятелю, твоите изказвания, са несъстоятелни. Мotorsport Power мноооого отдавна още през 90тте са се доказали, като създали двигателя на все още най-бързата в света кола с атмосферен двигател. Точно заради него тази кола доби такава популярност и стана такъв хит. Когато някой от ония дребните, жълтите от оризищата създадат такъв двигател могат да се нарекат "Power"
    http://fotos.autozeitung.de/1280x1024/images/bildergalerie/2009/07/mclaren_018.jpg

    Коментиран от #22

  • 16 GT-R lover

    15 2 Отговор
    Годзила ще се пенсионира непосредствено след края на света!Инфинити-то е бибрутално (само малко ми напомня на един модел TVR) но това не е от значение!дано го пуснат в серийно!Колкото до немските машини:Почитателите на японски спортни автомобили(като мен) не трябва и не могат да отрекат класата и имената които се произвеждат в Германия!това е от мен..
  • 17 one

    52 3 Отговор
    M Power,чета ти коментарите от известно време и е редно да ти благодаря - бях прав,приятелю.През цялото това време спорех понякога дори,но от самото начало виждах очевидното.Независимо от мнението на много мои познати и приятелските ни спорове,явно истината е очевидна,дори в твое лице.Тук ти си неин посланик,приятелю мой!А аз бях прав: ако в нашата България има по-тъпа паплач от голфистите,то това са именно баваристите.
  • 18 didol

    13 2 Отговор
    Инфинитито ми изглежда по яко...но GT-R май е по бърз в ускорението за макс спеед незнам...
  • 19 Type R

    29 0 Отговор
    Относно статията - колата е много красива и има агресивен вид и определено ще кара хората да обръщат глава да я огледат.Хибрид със сумарни 600 конски сили, базова цена 80 000 еврака, мисля че е примамлива оферта за всеки богаташ, който търси красива и бърза кола, а не само емблема.А за феновете на немското автомобилостроене мога само да кажа - не пишете глупости, смешно е.
  • 20 GT-R

    26 5 Отговор
    Maleee infinity da duha Nissan gt-r e nai stabilnata bega4ka vozil sam se v takav zvqr a imenno Nissan GT-R Switzer P800 i vi uverqvam 4e taq izrodiq mi oburna 4ervata i e ujasno mo6na neznam za infinity no dokato ne vidq kak minava Nissana nqma da q priznaq taq kato po dobra vijdal sam kak gt-r ma4ka na start Bugatti no vse pak vsi4ko e Nissan

    Коментиран от #35

  • 21 ACURA

    19 2 Отговор
    Не само красиви пословично здрави и бързи а и истински улични бойци ! Поздрав на всички САМУРАИ !
  • 22 Хибридният

    21 4 Отговор

    До коментар #15 от "M POWER":

    M POWERчо, Гордън Мъри, създателят на McLaren F1 e искал да е с двигател на Ходна. Само че Хонда не са се навили да го разработят, затова като компромисен вариант се е обърнал към БМВ. Ето ти точния цитат по въпроса:
    Being a fan of Honda engines, I later went to Honda’s Tochigi Research Center on two occasions and requested that they consider building for the McLaren F1 a 4.5 liter V10 or V12. I asked, I tried to persuade them, but in the end could not convince them to do it, and the McLaren F1 ended up equipped with a BMW engine.

    http://www.botbnews.com/2010/10/mclaren-f1/

    Коментиран от #26

  • 23 bai

    9 1 Отговор
    4esno kazano cenata e priemliva za tazi mahina lohotoe 4e gi niamam kintite !!! a otnosno nisan GT-R e prosto unikat vjpreki pisanoto gore azz li4no sjm za GTR-R
  • 24 Prelude

    11 10 Отговор
    "M POWERчо, Гордън Мъри, създателят на McLaren F1 e искал да е с двигател на Ходна."

    хи хи, М powera си отбеляза красив автогол! Не е ли гот когато им просветва истината...
  • 25 punto 1.1

    11 5 Отговор
    slabi sa tiq orizovi kvi tam bqha motsoboshi mronda i tam kvo li o6te ne ISTINATA E FIATTTTTTTT PUNTO 1.1!!!!
  • 26 M POWER

    5 18 Отговор

    До коментар #22 от "Хибридният":

    Защо тогава хонда не го направиха??? Може би защото са познавали ограничените си възможности?
    Щеше да е поредния забравен от времето опит за суперкола.
    Алтернативата май се е оказала далеч по-добрият вариант и направи тази кола славна част от историята на автомобилостроенето. Нека някой да го отрече, а?
    Има време - може някой ден и от Хонда да направят такъв мотор ;)
  • 27 kolko o6te

    21 6 Отговор
    Колко пъти?
    Колко пъти?
    Колко пъти...
    ...трябва да ви кажа?
    ЯПОНСКАТА СИЛАААААА!!!
  • 28 donbaro75

    7 3 Отговор
    BOJE TOZI DWIGATEL SE PRUSKA PO SCHEVOVETE.JAPAN-UNIKALNI STE.
  • 29 Хибридният

    14 0 Отговор
    "Защо тогава хонда не го направиха??? Може би защото са познавали ограничените си възможности?"

    Ограничени възможности, казваш.. През 89-та във Формула 1 McLaren са с двигател на Honda - 3.5L RA109E 72° V10, 675 hp. Едва ли не биха могли да изкарат подобна мощност от по-голяма кубатура в сериен двигател. По-скоро офертата им се е сторила неизгодна предвид последвалата им политика към по-масови и не толкова спортно ориентирани модели.

    "Щеше да е поредния забравен от времето опит за суперкола."

    Ха-ха-ха, добре че ти си експерта да ни осведомиш :D
  • 30 gsxr

    12 4 Отговор
    Не знам как се е стигнало до избора на БМВ двигател в Макларъна, но е факт, че изборът е бил повече от успешен и от БМВ са си свършили работата отлично.
  • 31 haho

    11 0 Отговор
    iskam sega da gi vidia vsi4ki seliandra4eta i tehnite pavenza opa beemvenza
  • 32 xe xe xe xe

    1 3 Отговор
    eto az sum selqnin kaji kvo da opluq I KO6NICATA drugo?
  • 33 ko6nica

    8 2 Отговор
    Кошница ама японска.
    Японска ама кошница.
    Ама пък японска...
    :)
  • 34 Ma6ina

    15 0 Отговор
    за пореден път Нисан(Инфинити) показват надмощието си
  • 35 машина

    13 3 Отговор

    До коментар #20 от "GT-R":

    виждал си ти хаха, Nisan са най-добрите спортни автомобили, но поне не си измисляй!
  • 36 2828

    5 2 Отговор
    mnogo mi e 4udno kolko ot vas karat nissan, i kolko mogat da si pozvolat 80000 euro za bega4ka
  • 37 mitsobOshi

    2 2 Отговор
    MITSUBISHI GT 3000!

  • 38 GT-R

    0 5 Отговор
    A we sme6en ti da pi6e6 pravilno nissan ne moje6 4e na mene 6e kazva6 ko sam vijdal I ko ne tai 4e nai hubuu mlakni
  • 39 Благо

    5 0 Отговор
    Нисан, Нисан :)) Писал съм и преди, любимата ми марка са!! Евала за новата кола, според мен на външен вид този автомобил няма конкуренция, освен, може би, Ламбо... лично мнение разбира се, те тия неща са субективни ама е много красив!
  • 40 one

    15 0 Отговор
    M Power,моля те,приятелю мой зарибен,неосведомен,заблуден и живеещ в странен ден:
    когато се говори за автомобили,престани да се обаждаш със смешния си ник,понеже БМВ са толкова POWER,че ги бие всичко,навсякъде и по всякакъв начин,където ги хване.И понеже цял живот се занимавам с автомобили,приятелю - поинтересувай се кои са най-мощните атмосферни двигатели с НУЛА дефекти за повече от 21 години и изобщо всички съвременни иновации,серийни днес и престани да тръбиш небивалици,че ти се смее дори мацката ми.Беемвенцето ти ще бъде издухано като топла супа от първата японка с аналогов по обем двигател - и то доста,доста унизително,приятелю мой.Да не говорим за поне 50 други неща,които и да ти кажа,няма да вденеш;)
    О,забравих,колко съм разсеян - от "оризищата",които са "неспособни",излизат не едни от най,а най-феноменалните технологии,каросерии и спортни автомобили като цяло,вкл. ГТР,понеже го споменавате.Тази кола,палячко,обръща законите на физиката наобратно и наказва 5 пъти (точно) по-скъпи и два пъти (точно) по-мощни автомобили от нея.И ги наказва направо "мирно в ъгъла",приятелю мой с промит от градски легенди череп;) Да не говорим колко е по-здрава и редииица други неща,да не говорим за поне още 15 легендарни техни коли.
    Бъди спокоен,не визирам БМВ - тях никой не ги бръсне за слива никъде... или може би ще ми кажеш в кой точно автомобилен спорт са постигнали успехи последните 30 години?Лека вечер,синко
  • 41 one

    13 0 Отговор
    Пак забравих,ПАУЪРчо:)
    "Ограничените" Хонда,за твое сведение,са:
    1.най-големият производител на двигатели в света
    2.на второ място във вечната ранглиста по спечелени точки във автомобилни състезания
    3.с най-богата гама ДВГ с вътрешно горене в света
    4.най-много призове за най-добър двигател в света
    5.най-титуловани при мотоциклетните спортове
    6.най-мощните атмосферни двигатели обем/мощ
    7.най-малко дефекти за ДВГ общо в света във вечната ранглиста

    и мнооооого други,българче объркано,невиждало бутало наживо,но говорещо за ПАУЪРи :)
    Приеми един съвет от мен - преди човек да се изказва,първо трябва да...знае
  • 42 Мимо

    5 4 Отговор
    Високотехнологично изпълнение на японска платформа облечена в класически спортен дизайн а-ла Великобритания.
  • 43 Мазда 6

    9 1 Отговор
    Колата е страхотна,произведение на изкуството.не е като тъпите немски кошници.
  • 44 .

    2 0 Отговор
    Абе тука май не правите много разлика между китайци, японци и корейци :D
  • 45 УИЛЯЛЯ

    0 1 Отговор
    ГОВОРИТЕ ЗА БМВ ЗАШОТО СТЕ БЛИЗО ДО ГЕРМАНИЯ И НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ НИШО ДРУГО ОСВЕН НЕГО. АЗ ПЬК ШЕ ВИ КАЖА НЕШО КОЕТО ДОСТА ОТ ВАС НЕЗНАЯТ НЯМА НИТО ЕДНА ЯПОНСКА МАРКА АВТОМОБИЛ ПАТЕНТ НА НЯКОЯ ДРУГА А КОЛАТА БМВ Е ПАТЕНТ НА ВАРТБУРГ, И ТАКА КАК БИХТЕ СЕ ПОЧУВСТВАЛИ АКО НЯКОИ ДЕН РАЗБЕРЕТЕ ЧЕ БАЩАВИ НАПРИМЕР Е МАНГАЛ,ИЛИ КЛОШАР А МОЖЕ БИ ЧИСТАЧ НА КИНЕФИ НАПРИМЕР А КОИ БИ ОТГОВОРИЛ