По непотвърдена информация се очаква Infiniti да представи серийна версия на концепта Essence още в края на тази или началото на следващата година на някое от големите автомобилни изложения. Още по-интересни са сведенията, че свръхспортното купе на японската луксозна марка ще бъде по-бързо от Годзила.
Ще припомним, че концептуалната разработка Еssence притежава размазващ дизайн, мощност в изобилие и актуалната напоследък хибридна схема на задвижване. Впечатляващото купе с дължина 4.7 метра и изнесен силно назад в съответствие с канона пътнически отсек всъщност е първият опит на Infiniti в хибридните технологии.
Подобно на концепта, и серийната версия се очаква да бъде задвижвана от 3.7-литров V6 мотор с два турбокомпресора. Ще му помага дискообразен електромотор, захранван от литиево-йонна батерия. Мощността при концептуалната разработка е 434 к.с. на бензиновия и 158 на електрическия агрегат. Очакванията за серийния вариант обаче са сумарната мощност на двата агрегата да надхвърля 600 к.с.
Базирайки се на тази информация, мнозина от специалистите в бранша смятат, че ако Essence влезе в серийно производство ще превъзхожда Nissan GT-R по всички показатели и най-вече по ускорение и максимална скорост. Веднага обаче е отчетен и един от недостатъците на концепта в сравенние с GT-R - максималния въртящ момент на Essence се предава само на задния мост.
Още по-атрактивна е и предполагаемата базова цена на новия луксозен спортист. Тя ще е около 80 000 евро без такси и ДДС.
21 Януари, 2011 12:02 16 511 45
Infiniti Essence ще е по-бърз от GT-R
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 viktor
15:59 08.09.2011
2 ITALY
15:59 08.09.2011
3 rumpi
15:59 08.09.2011
4 rraptor
15:59 08.09.2011
5 barometura
15:59 08.09.2011
6 kusoagaki
15:59 08.09.2011
7 Дошо
-Имаме лоша новина за производителите на спортни коли в Европа.
Инфинитито е страхотно.Щом ще превъзхожда ГТР представям си какво ще прави с немските дебелаци разни АМГ и М Power и т.н.Твърдението, че Годзила ще излезе в пенсия са несъстоятелни.Нисан-а е уникално сполучлив модел и още доста време ще мачка конкуренцията явно успоредно с Инфинити и Лексус ЛФА.Да не забравяме, че въпреки, че Супра е спряна от производство от много време все още всява респект.Мисля това е съдбата и на Нисан ГТР.Остава и Хонда да пуснат нов NSX и японското превъзходство ще бъде тотално.
Japan power! - това е.
Коментиран от #15
15:59 08.09.2011
8 4ipi
15:59 08.09.2011
9 inf
15:59 08.09.2011
10 QPO
ЯПОНСКАТА СИЛААААА БРАТЛЕТАААА!!!
Разберете го най-после беееее.
15:59 08.09.2011
11 Боби
15:59 08.09.2011
12 32
Dosta krasiva kola ina4e :)
15:59 08.09.2011
13 Живко К.
, без да чета коментарите,сравненията с др. коли и т.н. Всеки един автомобил е уникален.Просто се насладете.Бъдете по-позитивни.
15:59 08.09.2011
14 Prelude
Имат готов супер-модел в лицето на HSV, който е и настоящ шампион в японските супер-ГТ серии. Да го пускат серийно че става абсурдна ситуация. Това ръководство на компанията убива имиджа на Хонда граден с години.
15:59 08.09.2011
15 M POWER
До коментар #7 от "Дошо":
Дошко, приятелю, твоите изказвания, са несъстоятелни. Мotorsport Power мноооого отдавна още през 90тте са се доказали, като създали двигателя на все още най-бързата в света кола с атмосферен двигател. Точно заради него тази кола доби такава популярност и стана такъв хит. Когато някой от ония дребните, жълтите от оризищата създадат такъв двигател могат да се нарекат "Power"http://fotos.autozeitung.de/1280x1024/images/bildergalerie/2009/07/mclaren_018.jpg
Коментиран от #22
15:59 08.09.2011
16 GT-R lover
15:59 08.09.2011
17 one
15:59 08.09.2011
18 didol
15:59 08.09.2011
19 Type R
15:59 08.09.2011
20 GT-R
Коментиран от #35
15:59 08.09.2011
21 ACURA
15:59 08.09.2011
22 Хибридният
До коментар #15 от "M POWER":
M POWERчо, Гордън Мъри, създателят на McLaren F1 e искал да е с двигател на Ходна. Само че Хонда не са се навили да го разработят, затова като компромисен вариант се е обърнал към БМВ. Ето ти точния цитат по въпроса:Being a fan of Honda engines, I later went to Honda’s Tochigi Research Center on two occasions and requested that they consider building for the McLaren F1 a 4.5 liter V10 or V12. I asked, I tried to persuade them, but in the end could not convince them to do it, and the McLaren F1 ended up equipped with a BMW engine.
http://www.botbnews.com/2010/10/mclaren-f1/
Коментиран от #26
15:59 08.09.2011
23 bai
15:59 08.09.2011
24 Prelude
хи хи, М powera си отбеляза красив автогол! Не е ли гот когато им просветва истината...
15:59 08.09.2011
25 punto 1.1
15:59 08.09.2011
26 M POWER
До коментар #22 от "Хибридният":
Защо тогава хонда не го направиха??? Може би защото са познавали ограничените си възможности?Щеше да е поредния забравен от времето опит за суперкола.
Алтернативата май се е оказала далеч по-добрият вариант и направи тази кола славна част от историята на автомобилостроенето. Нека някой да го отрече, а?
Има време - може някой ден и от Хонда да направят такъв мотор ;)
15:59 08.09.2011
27 kolko o6te
Колко пъти?
Колко пъти...
...трябва да ви кажа?
ЯПОНСКАТА СИЛАААААА!!!
15:59 08.09.2011
28 donbaro75
15:59 08.09.2011
29 Хибридният
Ограничени възможности, казваш.. През 89-та във Формула 1 McLaren са с двигател на Honda - 3.5L RA109E 72° V10, 675 hp. Едва ли не биха могли да изкарат подобна мощност от по-голяма кубатура в сериен двигател. По-скоро офертата им се е сторила неизгодна предвид последвалата им политика към по-масови и не толкова спортно ориентирани модели.
"Щеше да е поредния забравен от времето опит за суперкола."
Ха-ха-ха, добре че ти си експерта да ни осведомиш :D
15:59 08.09.2011
30 gsxr
15:59 08.09.2011
31 haho
15:59 08.09.2011
32 xe xe xe xe
15:59 08.09.2011
33 ko6nica
Японска ама кошница.
Ама пък японска...
:)
15:59 08.09.2011
34 Ma6ina
15:59 08.09.2011
35 машина
До коментар #20 от "GT-R":
виждал си ти хаха, Nisan са най-добрите спортни автомобили, но поне не си измисляй!15:59 08.09.2011
36 2828
15:59 08.09.2011
37 mitsobOshi
15:59 08.09.2011
38 GT-R
15:59 08.09.2011
39 Благо
15:59 08.09.2011
40 one
когато се говори за автомобили,престани да се обаждаш със смешния си ник,понеже БМВ са толкова POWER,че ги бие всичко,навсякъде и по всякакъв начин,където ги хване.И понеже цял живот се занимавам с автомобили,приятелю - поинтересувай се кои са най-мощните атмосферни двигатели с НУЛА дефекти за повече от 21 години и изобщо всички съвременни иновации,серийни днес и престани да тръбиш небивалици,че ти се смее дори мацката ми.Беемвенцето ти ще бъде издухано като топла супа от първата японка с аналогов по обем двигател - и то доста,доста унизително,приятелю мой.Да не говорим за поне 50 други неща,които и да ти кажа,няма да вденеш;)
О,забравих,колко съм разсеян - от "оризищата",които са "неспособни",излизат не едни от най,а най-феноменалните технологии,каросерии и спортни автомобили като цяло,вкл. ГТР,понеже го споменавате.Тази кола,палячко,обръща законите на физиката наобратно и наказва 5 пъти (точно) по-скъпи и два пъти (точно) по-мощни автомобили от нея.И ги наказва направо "мирно в ъгъла",приятелю мой с промит от градски легенди череп;) Да не говорим колко е по-здрава и редииица други неща,да не говорим за поне още 15 легендарни техни коли.
Бъди спокоен,не визирам БМВ - тях никой не ги бръсне за слива никъде... или може би ще ми кажеш в кой точно автомобилен спорт са постигнали успехи последните 30 години?Лека вечер,синко
15:59 08.09.2011
41 one
"Ограничените" Хонда,за твое сведение,са:
1.най-големият производител на двигатели в света
2.на второ място във вечната ранглиста по спечелени точки във автомобилни състезания
3.с най-богата гама ДВГ с вътрешно горене в света
4.най-много призове за най-добър двигател в света
5.най-титуловани при мотоциклетните спортове
6.най-мощните атмосферни двигатели обем/мощ
7.най-малко дефекти за ДВГ общо в света във вечната ранглиста
и мнооооого други,българче объркано,невиждало бутало наживо,но говорещо за ПАУЪРи :)
Приеми един съвет от мен - преди човек да се изказва,първо трябва да...знае
15:59 08.09.2011
42 Мимо
15:59 08.09.2011
43 Мазда 6
15:59 08.09.2011
44 .
15:59 08.09.2011
45 УИЛЯЛЯ
15:59 08.09.2011