29 Май, 2020 18:40 10 731 48

Новият Land Cruiser Prado: Без рама и с вариатор

  • toyota-
  • land-
  • cruiser prado
Новият Land Cruiser Prado: Без рама и с вариатор - 1

Следващото поколение на Toyota Land Cruiser Prado ще има самоносеща конструкция и безстепенна вариаторна трансмисия, твърди китайския сайт Autohome. Всъдеходът ще бъде построен на модулната платформа TNGA, използвани за леките коли на компанията.

Новият Land Cruiser Prado ще бъде скъсен с 10 мм спрямо сегашния модел до 4 830 мм, но ще стане с 25 мм по-широк (1 880 мм) и 5 мм (1 850 мм) по-висок от него. Междуосието също ще бъде увеличено с 10 мм до 2 800 мм.

Наследникът на J150 ще се оборудва с 2.5-литров бензинов двигател с атмосферно пълнене с мощност 205 к.с. и максимален въртящ момент 250 Нм. В гамата ще остане и 2.8-литровият турбодизел със 177 коня и 450 Нм.

Както и досега, следващото Prado ще се предлага в пет- и седемместна конфигурация. Премиерата е насрочена през август 2022-ра. В Япония бензиновата модификация ще струва 3.5-4.4 млн. йени (€29 206 - €36 716), а дизеловата - между 4 и 5.5 млн. йени (€33 384 - €45 903).


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    50 7 Отговор
    Това че не е на рама не е проблем. Вариатора е кофти обаче
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 TLC фен

    58 5 Отговор
    Тия, де са го измислили това, са за "Народен съд"
  • 4 Дабъде на

    18 6 Отговор
    Давам 5 бона.
  • 5 Driving pleasure

    41 8 Отговор
    Ужас! И за къв бяс ти е тогава?
    Всичко се джендъряса, еко-идиотите доста успешно ще убият цялата планета не само автомобилите
  • 6 qwerty

    13 3 Отговор
    60 000лв. Корола базова опощена, цена в БГ 51 000лв.
  • 7 Притежател

    44 2 Отговор
    Ха ха вариатор, това да не ви е скутер бе ей, ха ха.
  • 8 vukadin

    46 2 Отговор
    Осраха хубавата марка и модел. Жалко. Има да търсиме и да питаме за HDJ80....
  • 9 гост

    30 5 Отговор
    Вариатор на тоя камион?
  • 10 Антон

    32 14 Отговор
    Поредното доказателство от жултите че нямат читав автоматик с двоен съединител. Cvt трансмисия - евтино, спъващо колата и нищо не ставащо от нея. Дори в топ модела на лексус слагат вариатор, който симулирал стандартен автоматик. После да се чудят защо няма продажби

    Коментиран от #18

  • 11 турбо

    34 5 Отговор
    Целия свят е тръгнал на пропадия
  • 12 Lele

    44 4 Отговор
    Вариатор?! Това изчадия се слага на бюджетни и евтини коли. А също на играчки като АТВ-та и скутерчета. Тойота стремглаво лети към дъното.
  • 13 Теодор

    7 6 Отговор
    Щом е от китайски сайт значи “сто процента е истина”
  • 14 перничанин

    27 3 Отговор
    Тойота ЛК не е една модификация, а няколко различни модела с цел да покрият различни вкусове и изисквания. Прадо е по-луксозна версия и самоносещото купе е по-добро за мека возия. Увеличеното междуосие, предполага по-голям комфорт и удобство. За феновете на калта и планините има Тойота ЛК J70. Рама, ресори,цели мостове и да, продава се и в момента ,чисто нова, има я и като пикап.

    Коментиран от #15

  • 15 TLC фен

    9 5 Отговор

    До коментар #14 от "перничанин":

    И това как го измисли, че Прадо-то било по-луксозната версия.
    Виждали сте У Перник ТЛК само на картинка май ...
    Винаги Прадо-то е по-ниския клас спрямо ТЛК 100 и 200.

    Коментиран от #22

  • 16 666

    6 12 Отговор
    Нисан Мурано!!!! Уникална кола!!!!

    Коментиран от #43

  • 17 Бъчвата

    14 3 Отговор
    Мощност 205 коня и нулеви скоростни характеристики. Тухла!
  • 18 Нази

    14 4 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Антончо карал ли си въпросния лексус за който си позволяваш да говориш , че за нищо не ставал вариатора или само си гледкал ютуб клипчета ми се струва??? 2.5 тона сюв за под 8 сек до 100 си е идеално , а за комфорт и здравина на вариатора спрямо тези трошляци с два съединителя няма даже да отварям тематА

    Коментиран от #21, #23

  • 19 номад

    10 5 Отговор
    вариатора има проблем с по продължителна работа,задвижването е с ремък ,обслужването е сложно и нещо прецака ли се трябва фирмен сервиз стана модерно да се карат тези коли в центъра на града от хора който ръчните скорости са им голям проблем 3 педала два крака с CVT кутия в калта за 1 час успех на печелившите ! За разбирачите карам тойота vios за 3 ч на магистрала и почва да шуми вътре и да държи високи обороти при постоянна скорост
  • 20 Джуган

    12 1 Отговор
    Без рама, с вариатор, остава да махнат и раздатката и ще стане най обикновен СУВ който не заслужава да носи легендарното си име. Всъщност Тойота има нещо подобно в гамата си, казва се Хайлендър и се продава добре в САЩ.
  • 21 номад

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Нази":

    първо си купи кола cvt тогава се прави на специалист сув и ускорение ти имаш ли идея сув за какво е или за теб 6,0 0-100 е ебаси резачката излез и подишай чист въздух събери пари за най евтината хода или тойота или хюндай с cvt и тогава говори това е най евтината кутия усраха новия сивик с нея карай 2ч на магистрала и ще видиш +500 оборота за същата скорост

    Коментиран от #33

  • 22 перничанин

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "TLC фен":

    Къде съм писал, че е по-луксозен от 100 и 200? Заяждането на какво се дължи? Прадото е хайде да го перифразирам по-градски ориентиран, по-шосеен ако искаш. Никога не са се целили към феновете на истински оф - роуд, Това визирах на горе писалите "възмутени" от вариатора, самоносещото купе и по-голямо междуосие. А и У Преник сме виждали Тойота, а и нали сме по цял ден У "центАрО на светО" София
  • 23 Антон

    5 5 Отговор

    До коментар #18 от "Нази":

    Да кажем че съм имал колебания за покупка на такъв лексус и преките му немски конкуренти. Като гледаш пазара как се развива и какво се среща по улиците, сам виждаш какво избират хората. И да не говорим за ускорение на сувове, защото има такива немски резачки с под 5 сек. до 100, вкл.и дизелаци. Виж динамичните гарактеристики на некой лексус рх, или каквито са им сувовете и ще ти се дореве. И една от причините за такива спънати коне е именно вариатора. А флагмана им ЛС да го предлагат с някакво немощно агрегати общо 2 на брой е меко казано смешно.

    Коментиран от #26, #35

  • 24 Пази ме от тези разбирачи тука

    6 4 Отговор
    Като ви чета коментарите тука или пише един представящ се за много различни хора или 23ма си нямат представа какво значи ПРАДО в гамата на Тойота и що е то вариаторна трансмисия

    Коментиран от #25

  • 25 Джуган

    8 0 Отговор

    До коментар #24 от "Пази ме от тези разбирачи тука":

    Щом като смяташ че нямаме представа, бъди така добър и ни ограмоти.
  • 26 Нази

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":

    Ми незнам колко разбирам и кво да си купя съм решил преди 3 години с последния RX450h с него вече 90 к км нямам никакви грижи и оплаквания , а разхода е като на малолитражен автомобил нищо че е 3.5 v6 но нали тук всички са големи разбиратели ще си запазя мнението за себе си! Нямам намерение да коментирам и качествата на автомобила-той няма какво да доказва-доказан е във времето , а г-н Номад погледай оше некое друго клипче у тубата-може пък нещо по-остроумно да ти дойде на акъла...

    Коментиран от #27, #28, #30

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 номад

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Нази":

    308bhp RX 450h е способен за 0-62mph за 7,7 секунди, но се чувства бавно, когато поставите крак върху ускорителя и неговата автоматична скоростна кутия CVT - често срещан източник на оплаквания при лексуващите автомобили - затруднява отзивчивостта на автомобила. Изберете по-тежкия RX L и времето за 0-62mph също страда, падайки точно до осем секунди.Ей опасна работа е българина целия свят казва едно он рупа ли рупа
  • 29 qwerty

    1 0 Отговор
    Крайно време е да се започне продажбата на 4рънър и в Европа
  • 30 Антон

    6 5 Отговор

    До коментар #26 от "Нази":

    Слабо ме интересува разхода на автомобил от такъв клас! Да не говорим че при магистрално каране разхода е значително по-висок спрямо аналогичен ДВГ, и какво се получава - плащам за премиум, получавам динамика като на малолитражка. Плащам за премиум получавам максимална скорост като на малолитражка. Плащам за премиум, получавам разход като на малолитражка , плащам за премиум, получавам звук на скутерче. Плащам за премиум но има единствено 3 пакета с допълнително оборудване , и почти никаква възможност за персонализиране на автомобила с оборудване по желание на клиента. т.е. на този който плаща . Ментак работа, хората си ценят парите! И именно по тази причина Лексуси те ги няма по улиците

    Коментиран от #31, #34, #47

  • 31 Нази

    6 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Щом не ти харесва си вземаш некой немцки премиум и започваш да плащаш премиум и по сервизи и да видиш тогаз асъл кво се казва премиум Е да можеш да имаш звук премиум идващ откъм музикалната система (Х5) но според на всекиго по вкуса... пълно е с немцки премиуми по пътищата но и по сервизите , лексус не е често срещана кола и затова се откроява от тълпата ...
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 авто

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "номад":

    За първи път чувам,че сув за пресечен терен е важно как върви на магистрала.За магистрала има Лексус но както и да е. Тази информация не може да бъде вярна. А за ск.кутии Тойота и Лексус умишлено залагат на опростените CVT,защото са с нулева поддръжка и ефективни по отношение на разхода на гориво. Някой вярва ли си ,че най-големият производител на автомобили Тойота,която продава супер сложни хибриди и водородни автомобили,каквито друг не предлага на пазара в света ако иска няма да предложи автоматик с двоен съединител. Ами погледнете жалките опити на фолксваген и Ауди, продължават и най-новите им модели 2020-та да имат проблеми с тия автоматици ,придърпват като коне и не са надеждни.
  • 34 авто

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Ментак ти е мисленето хайа. Лексус ги няма по улиците първо защото продават най0скъпо ,за разлика от немските така наречени премиуми, които ползват база на голф и ти продават А3, база на Пасат А4 , А4 и Шкода Супърб и Октавия с еднакви двигатели, копчета и т.н. простотии, с еднакви дефекти съответно, и в Европа се купува спокойно всяка немска евтино, по-достъпни са германските за хора с по-малко пари и затова се продават много и второ са си европейска стока. Я отскочи до САЩ и КАнда и Австралия да видиш дали няма Лексуси по улиците, че главно лексуси има. Ама откъде тоя акъл,като си тесноскроен като мисленето ти кон с капаци.
  • 35 авто

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":

    Абе момче,що не си ходиш на училище,а бягаш от часовете.Избирал той,няма 5 лева да си плати нета,а майка му го плаща избирал той немски и лексус. Какви Сувове резачки, СУВ ако е истински като японския целта му е проходимост и добра динак=мика, не да е резачка, за това си има Супра Лексуси спортни и т.н. Няма бавен Лексус - 8 секунди до 100 км./ч. за СУВ, даже 7,7 сек. са бърза кола, това за СУВ е предостатъчно. След това - за дизелаци и пушещи тракащи трактори не говори че си от 19 век мислене.

    След това флагмана ЛС е с уникални мотори - хибрид със смешен разход и добра динамика и V8 с 500 коня, кое е смешното 6 сек. до 100 км./ч. И най-здравата лимузина, и най-безшумната, а и най-скъпата на европейския пазар.

    По отношение какво се купувало- купва се оп-евтиното и европейското ,защото е домашно. Я виж в САЩ и Австралия какво се купува -Лексус, я виж в Япония и половин Азия - Тойота. ДАже в света Тойота се купува най-много. Е,да, в Албания се купува най-много Мерцедес,стари, не можем да се мерим с тях.

    Коментиран от #38

  • 36 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Стана вече и той гейски СУВ, вариатор и офроуд, несъвмистими неща.
  • 37 Ku4e

    6 0 Отговор
    Това не го вярвам. Няма как Тойота да се изгаврят така с най голямата си икона. То е все едно Мерцедес да сложат 1000 кубика френски дизел в S класата. Има неща които просто са невъзможни в автомобилният свят
  • 38 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "авто":

    Новия лексус LS с v8 няма!!!!!!!!Просто производителя не предлага! След като това не знаеш си ми ясен. Радваш се наускорение 8 сек. Не знаеш какво имам и нямам, ама ти пожелавам да стигнеш до положение да ходиш да си избираш между топ моделите на световните производители. И още нещо: това че в световен мащаб се пие повече долнопробен алкохол, отколкото качествено отлежало уиски, не означава че долнопробното джибри е по-добро

    Коментиран от #39, #40

  • 39 авто

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Антон":

    Какво съм ти ясен бе момченце, стария имаше, новия няма засега, но 3,5 v6 предлага сходна динамика заради еко нормите. RC и LC купетата нали са с V8 5.0 500 коня. Какъв е проблема не мога да разбера. И с 8-степенен автоматик са, кое не могат да правят,като това е една от най-добрите ск.кутии в света.

    Коментиран от #42

  • 40 авто

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Антон":

    Точно така е за алкохола, затова долнопробното джибри немските премиуми се продават повече в Европа, защото са по-евтини от Лексус. Сам си отговори на предишния цитат защо се карали само немски премиуми,а не Лексус. просто - Лексус е скъп и не е за всеки бивш голфаджия.

    Избираш между топ производители в електронните игри, смешна работа.

    8 сек. ускорение за СУВ е напълно достатъчно и бързо,защото СУВ не е за надбягване, други са му целите. Германците не правят СУВ,а паркетници,които се ползват вместо лека кола,което е безсмислено.

    Коментиран от #44

  • 41 авто

    0 1 Отговор
    Lexus LS 500 420 коня 0-100km./ч. 4,9 сек. , 10 степенен автоматик.Кое не му е бързото и модерното. Кое не й е добро на ск.кутия? Доста по-модерна от германския 9-степенна. Първата в света 10 степенна ск.кутия автоматик въведе Лексус,както и 80степенния автоматик преди време.
  • 42 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "авто":

    На човек като му пожелаят нещо хубаво, благодари заради възпитанието си, галфона не може да го оцени. Дори само от изказа ти личи че не ставаш. Успех!
    .
  • 43 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "666":

    Ти пък верно ли!? Хубаво е че го наричаш кола, а не "джип" ама Дъстър карах и миндопадна повече... От скромните ми 200-300км с Мурано не знам какво мога да изтъкна като плюс пред другите... Освен да си се метнал от Лада Нива на Мурано, тогава бих те разбрал
  • 44 Мото

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "авто":

    погледни с какво се возят дипломати министри президенти депутати посланници навсякъде по света . после се върни и говори за подражателите от лексус и колите за бачкатори от тоята. и между другото разгледах данните на въпросната лс. верно е някакъв CVT автомат който ужким бачка и симулира автомат с два съединителя

    Коментиран от #46

  • 45 Ивайло

    3 1 Отговор
    Хаха, с вариатор, все едно е скутер!!! Коли без скростни кутии не ми хвалете!!! Колата трабва да има волан, три педала и скоростен лост, всичко друго е излишна глезотия!!!
  • 46 Tato

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Мото":

    Какви подражатели от Лексус бе приятел? Хибридната им система е уникална. По-скоро е обратното. Първата скоростна кутия с 8 и 10 скорости в света и други работи, а ми говориш за подражатели. Много големи разбирачи, само че без много информация. Странна работа.
  • 47 Тато

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Нещо си нямате на представа май колко гори на магистралата един хибрид от Лексус. Значително по-много горят автомобилите с ДВГ а не хибрида. Освен ако говорим за Дизели, които са с подобен разход. И няма нужда да ме оборвате защото говоря от многогодишен опит.
    Пълна дезинформация разпространявате тук. Каква динамика на малолитражка и прочие? Разлика от небето до земята.
    И какво сравнявате тук еСVT на хибрида с това на нормален автомобил. Има доста разлика.
    Лексус е с над половин милион продадени автомобила годишно на 4то място в света. А съществуват едва от 89та година.
  • 48 Антония Вангелова - Бургас

    1 0 Отговор
    Търся си младо гадже до 80 набор. Район Бургас или Дебелт. С красива Тойота. Предлагам доста интересни неща в замяна. Прекрасно избръснато дупенце имам. Правя красиви свирки. За повече инфо на лично