Следващото поколение на Toyota Land Cruiser Prado ще има самоносеща конструкция и безстепенна вариаторна трансмисия, твърди китайския сайт Autohome. Всъдеходът ще бъде построен на модулната платформа TNGA, използвани за леките коли на компанията.
Новият Land Cruiser Prado ще бъде скъсен с 10 мм спрямо сегашния модел до 4 830 мм, но ще стане с 25 мм по-широк (1 880 мм) и 5 мм (1 850 мм) по-висок от него. Междуосието също ще бъде увеличено с 10 мм до 2 800 мм.
Наследникът на J150 ще се оборудва с 2.5-литров бензинов двигател с атмосферно пълнене с мощност 205 к.с. и максимален въртящ момент 250 Нм. В гамата ще остане и 2.8-литровият турбодизел със 177 коня и 450 Нм.
Както и досега, следващото Prado ще се предлага в пет- и седемместна конфигурация. Премиерата е насрочена през август 2022-ра. В Япония бензиновата модификация ще струва 3.5-4.4 млн. йени (€29 206 - €36 716), а дизеловата - между 4 и 5.5 млн. йени (€33 384 - €45 903).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
18:44 29.05.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 TLC фен
18:48 29.05.2020
4 Дабъде на
18:48 29.05.2020
5 Driving pleasure
Всичко се джендъряса, еко-идиотите доста успешно ще убият цялата планета не само автомобилите
18:50 29.05.2020
6 qwerty
18:51 29.05.2020
7 Притежател
18:52 29.05.2020
8 vukadin
18:57 29.05.2020
9 гост
19:06 29.05.2020
10 Антон
Коментиран от #18
19:17 29.05.2020
11 турбо
19:35 29.05.2020
12 Lele
19:43 29.05.2020
13 Теодор
20:22 29.05.2020
14 перничанин
Коментиран от #15
20:32 29.05.2020
15 TLC фен
До коментар #14 от "перничанин":
И това как го измисли, че Прадо-то било по-луксозната версия.Виждали сте У Перник ТЛК само на картинка май ...
Винаги Прадо-то е по-ниския клас спрямо ТЛК 100 и 200.
Коментиран от #22
22:52 29.05.2020
16 666
Коментиран от #43
23:10 29.05.2020
17 Бъчвата
23:11 29.05.2020
18 Нази
До коментар #10 от "Антон":
Антончо карал ли си въпросния лексус за който си позволяваш да говориш , че за нищо не ставал вариатора или само си гледкал ютуб клипчета ми се струва??? 2.5 тона сюв за под 8 сек до 100 си е идеално , а за комфорт и здравина на вариатора спрямо тези трошляци с два съединителя няма даже да отварям тематАКоментиран от #21, #23
23:32 29.05.2020
19 номад
02:13 30.05.2020
20 Джуган
07:37 30.05.2020
21 номад
До коментар #18 от "Нази":
първо си купи кола cvt тогава се прави на специалист сув и ускорение ти имаш ли идея сув за какво е или за теб 6,0 0-100 е ебаси резачката излез и подишай чист въздух събери пари за най евтината хода или тойота или хюндай с cvt и тогава говори това е най евтината кутия усраха новия сивик с нея карай 2ч на магистрала и ще видиш +500 оборота за същата скоростКоментиран от #33
07:53 30.05.2020
22 перничанин
До коментар #15 от "TLC фен":
Къде съм писал, че е по-луксозен от 100 и 200? Заяждането на какво се дължи? Прадото е хайде да го перифразирам по-градски ориентиран, по-шосеен ако искаш. Никога не са се целили към феновете на истински оф - роуд, Това визирах на горе писалите "възмутени" от вариатора, самоносещото купе и по-голямо междуосие. А и У Преник сме виждали Тойота, а и нали сме по цял ден У "центАрО на светО" София08:42 30.05.2020
23 Антон
До коментар #18 от "Нази":
Да кажем че съм имал колебания за покупка на такъв лексус и преките му немски конкуренти. Като гледаш пазара как се развива и какво се среща по улиците, сам виждаш какво избират хората. И да не говорим за ускорение на сувове, защото има такива немски резачки с под 5 сек. до 100, вкл.и дизелаци. Виж динамичните гарактеристики на некой лексус рх, или каквито са им сувовете и ще ти се дореве. И една от причините за такива спънати коне е именно вариатора. А флагмана им ЛС да го предлагат с някакво немощно агрегати общо 2 на брой е меко казано смешно.Коментиран от #26, #35
08:53 30.05.2020
24 Пази ме от тези разбирачи тука
Коментиран от #25
10:27 30.05.2020
25 Джуган
До коментар #24 от "Пази ме от тези разбирачи тука":
Щом като смяташ че нямаме представа, бъди така добър и ни ограмоти.13:41 30.05.2020
26 Нази
До коментар #23 от "Антон":
Ми незнам колко разбирам и кво да си купя съм решил преди 3 години с последния RX450h с него вече 90 к км нямам никакви грижи и оплаквания , а разхода е като на малолитражен автомобил нищо че е 3.5 v6 но нали тук всички са големи разбиратели ще си запазя мнението за себе си! Нямам намерение да коментирам и качествата на автомобила-той няма какво да доказва-доказан е във времето , а г-н Номад погледай оше некое друго клипче у тубата-може пък нещо по-остроумно да ти дойде на акъла...Коментиран от #27, #28, #30
14:50 30.05.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 номад
До коментар #26 от "Нази":
308bhp RX 450h е способен за 0-62mph за 7,7 секунди, но се чувства бавно, когато поставите крак върху ускорителя и неговата автоматична скоростна кутия CVT - често срещан източник на оплаквания при лексуващите автомобили - затруднява отзивчивостта на автомобила. Изберете по-тежкия RX L и времето за 0-62mph също страда, падайки точно до осем секунди.Ей опасна работа е българина целия свят казва едно он рупа ли рупа16:14 30.05.2020
29 qwerty
17:04 30.05.2020
30 Антон
До коментар #26 от "Нази":
Слабо ме интересува разхода на автомобил от такъв клас! Да не говорим че при магистрално каране разхода е значително по-висок спрямо аналогичен ДВГ, и какво се получава - плащам за премиум, получавам динамика като на малолитражка. Плащам за премиум получавам максимална скорост като на малолитражка. Плащам за премиум, получавам разход като на малолитражка , плащам за премиум, получавам звук на скутерче. Плащам за премиум но има единствено 3 пакета с допълнително оборудване , и почти никаква възможност за персонализиране на автомобила с оборудване по желание на клиента. т.е. на този който плаща . Ментак работа, хората си ценят парите! И именно по тази причина Лексуси те ги няма по улицитеКоментиран от #31, #34, #47
17:26 30.05.2020
31 Нази
До коментар #30 от "Антон":
Щом не ти харесва си вземаш некой немцки премиум и започваш да плащаш премиум и по сервизи и да видиш тогаз асъл кво се казва премиум Е да можеш да имаш звук премиум идващ откъм музикалната система (Х5) но според на всекиго по вкуса... пълно е с немцки премиуми по пътищата но и по сервизите , лексус не е често срещана кола и затова се откроява от тълпата ...17:47 30.05.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 авто
До коментар #21 от "номад":
За първи път чувам,че сув за пресечен терен е важно как върви на магистрала.За магистрала има Лексус но както и да е. Тази информация не може да бъде вярна. А за ск.кутии Тойота и Лексус умишлено залагат на опростените CVT,защото са с нулева поддръжка и ефективни по отношение на разхода на гориво. Някой вярва ли си ,че най-големият производител на автомобили Тойота,която продава супер сложни хибриди и водородни автомобили,каквито друг не предлага на пазара в света ако иска няма да предложи автоматик с двоен съединител. Ами погледнете жалките опити на фолксваген и Ауди, продължават и най-новите им модели 2020-та да имат проблеми с тия автоматици ,придърпват като коне и не са надеждни.16:10 31.05.2020
34 авто
До коментар #30 от "Антон":
Ментак ти е мисленето хайа. Лексус ги няма по улиците първо защото продават най0скъпо ,за разлика от немските така наречени премиуми, които ползват база на голф и ти продават А3, база на Пасат А4 , А4 и Шкода Супърб и Октавия с еднакви двигатели, копчета и т.н. простотии, с еднакви дефекти съответно, и в Европа се купува спокойно всяка немска евтино, по-достъпни са германските за хора с по-малко пари и затова се продават много и второ са си европейска стока. Я отскочи до САЩ и КАнда и Австралия да видиш дали няма Лексуси по улиците, че главно лексуси има. Ама откъде тоя акъл,като си тесноскроен като мисленето ти кон с капаци.16:25 31.05.2020
35 авто
До коментар #23 от "Антон":
Абе момче,що не си ходиш на училище,а бягаш от часовете.Избирал той,няма 5 лева да си плати нета,а майка му го плаща избирал той немски и лексус. Какви Сувове резачки, СУВ ако е истински като японския целта му е проходимост и добра динак=мика, не да е резачка, за това си има Супра Лексуси спортни и т.н. Няма бавен Лексус - 8 секунди до 100 км./ч. за СУВ, даже 7,7 сек. са бърза кола, това за СУВ е предостатъчно. След това - за дизелаци и пушещи тракащи трактори не говори че си от 19 век мислене.След това флагмана ЛС е с уникални мотори - хибрид със смешен разход и добра динамика и V8 с 500 коня, кое е смешното 6 сек. до 100 км./ч. И най-здравата лимузина, и най-безшумната, а и най-скъпата на европейския пазар.
По отношение какво се купувало- купва се оп-евтиното и европейското ,защото е домашно. Я виж в САЩ и Австралия какво се купува -Лексус, я виж в Япония и половин Азия - Тойота. ДАже в света Тойота се купува най-много. Е,да, в Албания се купува най-много Мерцедес,стари, не можем да се мерим с тях.
Коментиран от #38
16:33 31.05.2020
36 Алфа Ромео
16:52 31.05.2020
37 Ku4e
17:58 31.05.2020
38 Антон
До коментар #35 от "авто":
Новия лексус LS с v8 няма!!!!!!!!Просто производителя не предлага! След като това не знаеш си ми ясен. Радваш се наускорение 8 сек. Не знаеш какво имам и нямам, ама ти пожелавам да стигнеш до положение да ходиш да си избираш между топ моделите на световните производители. И още нещо: това че в световен мащаб се пие повече долнопробен алкохол, отколкото качествено отлежало уиски, не означава че долнопробното джибри е по-доброКоментиран от #39, #40
21:44 31.05.2020
39 авто
До коментар #38 от "Антон":
Какво съм ти ясен бе момченце, стария имаше, новия няма засега, но 3,5 v6 предлага сходна динамика заради еко нормите. RC и LC купетата нали са с V8 5.0 500 коня. Какъв е проблема не мога да разбера. И с 8-степенен автоматик са, кое не могат да правят,като това е една от най-добрите ск.кутии в света.Коментиран от #42
22:48 31.05.2020
40 авто
До коментар #38 от "Антон":
Точно така е за алкохола, затова долнопробното джибри немските премиуми се продават повече в Европа, защото са по-евтини от Лексус. Сам си отговори на предишния цитат защо се карали само немски премиуми,а не Лексус. просто - Лексус е скъп и не е за всеки бивш голфаджия.Избираш между топ производители в електронните игри, смешна работа.
8 сек. ускорение за СУВ е напълно достатъчно и бързо,защото СУВ не е за надбягване, други са му целите. Германците не правят СУВ,а паркетници,които се ползват вместо лека кола,което е безсмислено.
Коментиран от #44
22:51 31.05.2020
41 авто
23:02 31.05.2020
42 Антон
До коментар #39 от "авто":
На човек като му пожелаят нещо хубаво, благодари заради възпитанието си, галфона не може да го оцени. Дори само от изказа ти личи че не ставаш. Успех!.
23:46 31.05.2020
43 Иван
До коментар #16 от "666":
Ти пък верно ли!? Хубаво е че го наричаш кола, а не "джип" ама Дъстър карах и миндопадна повече... От скромните ми 200-300км с Мурано не знам какво мога да изтъкна като плюс пред другите... Освен да си се метнал от Лада Нива на Мурано, тогава бих те разбрал00:08 01.06.2020
44 Мото
До коментар #40 от "авто":
погледни с какво се возят дипломати министри президенти депутати посланници навсякъде по света . после се върни и говори за подражателите от лексус и колите за бачкатори от тоята. и между другото разгледах данните на въпросната лс. верно е някакъв CVT автомат който ужким бачка и симулира автомат с два съединителяКоментиран от #46
09:26 01.06.2020
45 Ивайло
10:54 01.06.2020
46 Tato
До коментар #44 от "Мото":
Какви подражатели от Лексус бе приятел? Хибридната им система е уникална. По-скоро е обратното. Първата скоростна кутия с 8 и 10 скорости в света и други работи, а ми говориш за подражатели. Много големи разбирачи, само че без много информация. Странна работа.21:53 01.06.2020
47 Тато
До коментар #30 от "Антон":
Нещо си нямате на представа май колко гори на магистралата един хибрид от Лексус. Значително по-много горят автомобилите с ДВГ а не хибрида. Освен ако говорим за Дизели, които са с подобен разход. И няма нужда да ме оборвате защото говоря от многогодишен опит.Пълна дезинформация разпространявате тук. Каква динамика на малолитражка и прочие? Разлика от небето до земята.
И какво сравнявате тук еСVT на хибрида с това на нормален автомобил. Има доста разлика.
Лексус е с над половин милион продадени автомобила годишно на 4то място в света. А съществуват едва от 89та година.
22:15 01.06.2020
48 Антония Вангелова - Бургас
13:52 07.06.2020