2 Юли, 2020 10:25 5 828 21

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

  • citroen-
  • c4

Три вида двигатели ще бъдат налични за новия C4

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек - 1

Citroen показа изображения на C4 и ë-C4 в средата на юни, а в края на месеца направи и онлайн представяне на модела, като разказа повече за новия продукт. Най-интересното от виртуалното представяне е, че електрическата версия ë-C4 ще бъде петият модел в стратегията за електрификация на Citroen. В него ще бъде инсталиран силов тракт с мощност 100 кВт (136 к.с.), който ще позволява пробег с обхват от 350 км.

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

Този електромобил позволява ускорение от място до 100 км/ч за 9.7 секунди в режим Спорт и осигурява максимална скорост от 150 км/ч. Високоволтовата (400 V) акумулаторна батерия с капацитет 50 kWh е направена по иновативна литиевойонна технология. На станция за бързо зареждане със 100 кВт батерията може да се зареди до 80% за половин час. Когато зареждате колата в къщи с устройство с ток 32 A, процедурата отнема от 5 до 7 часа. 

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

Новият модел, който французите определят, като кръстоска между кросоувър и хечбек, ще се предлага и с бензинови двигатели Euro 6d от ново поколение. Тези мотори ще са с мощност 100 до 155 к.с. Ще има и дизели, мощността на които ще е в диапазона 110 -130 к.с. Те ще работят или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 8-степенна автоматична.

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

Междуосието на колата е 2 670 мм, дължина - 4 360 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1525 мм. Компанията отбеляза, че поради повдигнатата каросерия, точката на виждане за водача е по-високо, отколкото при конкурентните автомобили (1.22 м), което осигурява значително подобрена видимост.

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

Що се отнася до външния вид, всеки купувач ще има възможност да конфигурира автомобила по свой вкус благодарение на 31 комбинации от външна декорация и 6 варианта за вътрешна украса. Френската компания обеща, че новият модел ще предложи "ново ниво на модерен цялостен комфорт".

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек

Това ще стане благодарение на специално окачване, иновативни седалки, голямо вътрешно пространство и практични функции, като универсални крепежни елементи за приспособления за поддръжка на Smart Pad и др. Водачът ще бъде подпомаган от 20 различни системи, включително полуавтономна система за шофиране от 2-ро ниво. Новите C4 и ë-C4 ще бъдат налични за поръчка в Европа през есента на 2020 година. 

Повече за кръстоската на Citroen, представляваща нещо средно между кросоувър и хечбек


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    22 40 Отговор
    няма ситрони няма мерцедеси няма бмвта - ако иска здрава кола, човек взима Кореец а ако иска здрава, луксозна и мощна взима Дачия

    Коментиран от #2

  • 2 Антимилициомее

    17 14 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ако иска да се отърве, слуша Мангъра.
  • 3 Янко

    18 4 Отговор
    Много е хубав. Обхвата е ел. версията 350 км. не е много голям обаче , но все ще се намерят хора ,на които да им е достатъчен.

    Но какво се случва с новия С5 ?

    Коментиран от #5, #8

  • 4 Марио

    23 1 Отговор
    Много красива и иновативна кола
  • 5 Караиванов

    13 0 Отговор

    До коментар #3 от "Янко":

    Това е C4, предстои да извадят и С5
  • 6 ххххххх

    6 22 Отговор
    Кой ще си вземе кола, носеща име Цитрус?

    Коментиран от #20

  • 7 Радо

    23 11 Отговор
    Французите бият рибата с дизайн и функционалност - нищо общо с японските дараци.

    Коментиран от #19

  • 8 Jack Bauer

    8 11 Отговор

    До коментар #3 от "Янко":

    Тези СУВта (джипо-коли) не ми харесват. Поведението на пътя не ми е комфортно. Все едно карам Берлинго, клати се от вятъра, залита в завоите. Аз чакам добър седан от Ситроен, но най-вероятно няма да има.

    Коментиран от #11

  • 9 Гост

    5 10 Отговор
    Конфекция
  • 10 дсфс

    5 6 Отговор
    -Какво караш?
    -Ситроен.
    -Ама какъв?
    -Е що почваш с трудните въпроси сега.......
  • 11 Мдаа

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "Jack Bauer":

    Освен казаното от теб са и с по-твърдо окачване и се тресат. А вратите големи, стъклата малки и си като в душегубка. Видимост покрай ъглите никаква. Офроуд способности никакви. Само недостатъци с една единствена цел - да е народа по-нависочко.

    Коментиран от #12

  • 12 Никола

    9 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мдаа":

    По -нависоко , колко по-нависоко ,примерно Пежо 307 е високо 1512 мм и има просвет 120мм , а новия Ситроен С4 е висок 1525мм т.е само 1 сантиметър разлика . При просвета има по-голяма разлика 150 мм за С4 т.е +3 см , това също не е кой знае колко много та да се нарече СУВ , а е по-практично за да не си сваляш броните по бордюрите . Реално това е един крос -хечбек , красив и практичен , да видим и цените .

    Коментиран от #14

  • 13 8674

    12 4 Отговор
    Пежо-Ситроен-Опел групата разбиват напоследък със страхотно изглеждащи автомобили, добре оборудвани и на конкурентни цени.
    Вече имат 8 изцяло електрически модели - 208, 2008, Мока, Корса, С4 и няколко товарни.
    Пробегът не е много голям, но това е само началото, а за много хора ще е напълно достатъчно.
    Най-после и европейците се раздвижиха с ел автомобили, че ми писна да слушам за грозната пластмасова американска бръкма, оборудвана като Дачия и с по-лошо ниво на изработка.
  • 14 Вапцаров

    7 2 Отговор

    До коментар #12 от "Никола":

    Съгласен съм с теб, че по-високия просвет е плюс за автомобила. Минус е само за разни дечурлига, дето искат да дрифтят на кръстовищата или да "летят" в града със 150.
  • 15 ГОСТ 1

    3 21 Отговор
    Както винаги френски кенеф.Няма никакви качества а разчита на футуристичен, разбирай джендърски дизайн,който ще ти писне на втората седмица след покупката.
  • 16 Френски дараци

    2 15 Отговор
    Джендърска работа сър,пълен леш!!!
  • 17 Българин

    4 0 Отговор
    Хубав и модерно изглеждащ автомобил.Дано хората в близко време да могат да си позволят нов автомобил, макар и по- малък и да не дават грешни пари за скрабове на 300, 400 и т.н. хиляди километри.
  • 18 1223

    0 3 Отговор
    колко са 70 000лв за електричка минаваща 300км ? нищо пара
    за 100 000лв може да си внесеш от сащ най-голямата model s с 650км пробег, но трябва да се тупаме в гърдите и да караме европейско
  • 19 FenBG

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Радо":

    Аз винаги съм се чудел как Японците правят готина битова техника като Sony и Panasonic и др. а колите съм им някакви дървеняшки все едно с около 10 години назад се движат от другите + леко дървени и грозновати.
  • 20 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "ххххххх":

    Какъв е проблема с името , хората си купуват "Pajero" а на испански се чете "Пахеро" което значи че....Я!Проблема е за умници като теб!!
  • 21 Кокъл

    0 1 Отговор
    Фиат е марката.