Citroen показа изображения на C4 и ë-C4 в средата на юни, а в края на месеца направи и онлайн представяне на модела, като разказа повече за новия продукт. Най-интересното от виртуалното представяне е, че електрическата версия ë-C4 ще бъде петият модел в стратегията за електрификация на Citroen. В него ще бъде инсталиран силов тракт с мощност 100 кВт (136 к.с.), който ще позволява пробег с обхват от 350 км.
Този електромобил позволява ускорение от място до 100 км/ч за 9.7 секунди в режим Спорт и осигурява максимална скорост от 150 км/ч. Високоволтовата (400 V) акумулаторна батерия с капацитет 50 kWh е направена по иновативна литиевойонна технология. На станция за бързо зареждане със 100 кВт батерията може да се зареди до 80% за половин час. Когато зареждате колата в къщи с устройство с ток 32 A, процедурата отнема от 5 до 7 часа.
Новият модел, който французите определят, като кръстоска между кросоувър и хечбек, ще се предлага и с бензинови двигатели Euro 6d от ново поколение. Тези мотори ще са с мощност 100 до 155 к.с. Ще има и дизели, мощността на които ще е в диапазона 110 -130 к.с. Те ще работят или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 8-степенна автоматична.
Междуосието на колата е 2 670 мм, дължина - 4 360 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1525 мм. Компанията отбеляза, че поради повдигнатата каросерия, точката на виждане за водача е по-високо, отколкото при конкурентните автомобили (1.22 м), което осигурява значително подобрена видимост.
Що се отнася до външния вид, всеки купувач ще има възможност да конфигурира автомобила по свой вкус благодарение на 31 комбинации от външна декорация и 6 варианта за вътрешна украса. Френската компания обеща, че новият модел ще предложи "ново ниво на модерен цялостен комфорт".
Това ще стане благодарение на специално окачване, иновативни седалки, голямо вътрешно пространство и практични функции, като универсални крепежни елементи за приспособления за поддръжка на Smart Pad и др. Водачът ще бъде подпомаган от 20 различни системи, включително полуавтономна система за шофиране от 2-ро ниво. Новите C4 и ë-C4 ще бъдат налични за поръчка в Европа през есента на 2020 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2
10:28 02.07.2020
2 Антимилициомее
До коментар #1 от "сектант":
Ако иска да се отърве, слуша Мангъра.10:35 02.07.2020
3 Янко
Но какво се случва с новия С5 ?
Коментиран от #5, #8
10:36 02.07.2020
4 Марио
10:39 02.07.2020
5 Караиванов
До коментар #3 от "Янко":
Това е C4, предстои да извадят и С510:40 02.07.2020
6 ххххххх
Коментиран от #20
10:49 02.07.2020
7 Радо
Коментиран от #19
10:53 02.07.2020
8 Jack Bauer
До коментар #3 от "Янко":
Тези СУВта (джипо-коли) не ми харесват. Поведението на пътя не ми е комфортно. Все едно карам Берлинго, клати се от вятъра, залита в завоите. Аз чакам добър седан от Ситроен, но най-вероятно няма да има.Коментиран от #11
11:06 02.07.2020
9 Гост
11:42 02.07.2020
10 дсфс
-Ситроен.
-Ама какъв?
-Е що почваш с трудните въпроси сега.......
14:35 02.07.2020
11 Мдаа
До коментар #8 от "Jack Bauer":
Освен казаното от теб са и с по-твърдо окачване и се тресат. А вратите големи, стъклата малки и си като в душегубка. Видимост покрай ъглите никаква. Офроуд способности никакви. Само недостатъци с една единствена цел - да е народа по-нависочко.Коментиран от #12
14:37 02.07.2020
12 Никола
До коментар #11 от "Мдаа":
По -нависоко , колко по-нависоко ,примерно Пежо 307 е високо 1512 мм и има просвет 120мм , а новия Ситроен С4 е висок 1525мм т.е само 1 сантиметър разлика . При просвета има по-голяма разлика 150 мм за С4 т.е +3 см , това също не е кой знае колко много та да се нарече СУВ , а е по-практично за да не си сваляш броните по бордюрите . Реално това е един крос -хечбек , красив и практичен , да видим и цените .Коментиран от #14
18:14 02.07.2020
13 8674
Вече имат 8 изцяло електрически модели - 208, 2008, Мока, Корса, С4 и няколко товарни.
Пробегът не е много голям, но това е само началото, а за много хора ще е напълно достатъчно.
Най-после и европейците се раздвижиха с ел автомобили, че ми писна да слушам за грозната пластмасова американска бръкма, оборудвана като Дачия и с по-лошо ниво на изработка.
18:15 02.07.2020
14 Вапцаров
До коментар #12 от "Никола":
Съгласен съм с теб, че по-високия просвет е плюс за автомобила. Минус е само за разни дечурлига, дето искат да дрифтят на кръстовищата или да "летят" в града със 150.19:26 02.07.2020
15 ГОСТ 1
20:15 02.07.2020
16 Френски дараци
20:24 02.07.2020
17 Българин
10:56 03.07.2020
18 1223
за 100 000лв може да си внесеш от сащ най-голямата model s с 650км пробег, но трябва да се тупаме в гърдите и да караме европейско
14:43 03.07.2020
19 FenBG
До коментар #7 от "Радо":
Аз винаги съм се чудел как Японците правят готина битова техника като Sony и Panasonic и др. а колите съм им някакви дървеняшки все едно с около 10 години назад се движат от другите + леко дървени и грозновати.17:08 03.07.2020
20 гост
До коментар #6 от "ххххххх":
Какъв е проблема с името , хората си купуват "Pajero" а на испански се чете "Пахеро" което значи че....Я!Проблема е за умници като теб!!08:47 04.07.2020
21 Кокъл
00:17 06.07.2020