ФАКТИ.БГ

Какви електрифицирани автомобили купуват европейците

Публикувана: 30 Юли, 2020 10:00
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2581
Какви електрифицирани автомобили купуват европейците
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Една статистика, направена от германската марка BMW, ни показва какви електромобили се продават в Европа.

В инфографиката, която ви показваме са включени всички електрифицирани автомобили - чисти електромобили и различните видове хибриди.

Последните са силови трактове от бензинов агрегат и електромотор, както и от дизелов мотор и електродвигател.

Включени са и т.нар. plug in хибриди и такива, които не се зареждат от външни електрически източници.

Това, което прави впечатление, е че лидери по отношение на електрифицирани автомобили в Европа са BMW, Volkswagen и Tesla. Вижте и кои са след тях.

Какви електрифицирани автомобили купуват европейците

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Кольо
1 Отговор
Не съм фен на електромобилите, но мисля че тесла ще удари и тук, както в САЩ

Коментиран от #7, #12, #13


Оценка:
-9 +11

Фен
2 Отговор
Мани ги тия простотии ... 1.9 нафтичка и има ли саждиии 😄

Оценка:
-11 +7

От село
3 Отговор
То с ток добре 'мъ докъде жъ стигне кабелето?

Оценка:
-6 +12

Емил
4 Отговор
Интересно как БМВ не ги е срам от изчадие като i3?! Ама като се замисля, май е по-добро от серия 1 и 2!

Коментиран от #5, #14


Оценка:
-7 +7

Язе
5 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


Колко пък да е по- добро... Единственото е че и трите са скъпи на свиня

Оценка:
-1 +11

Аууууу
6 Отговор
Не знам колко достоверна е тази статистика, особено като се има в предвид, че е поръчана от автомобилна компания! Преди няколко дни излезе статистика от британса агенция, в която Рено са първи със значителна преднина пред Тесла, който са 2-ри! BMW дори не се класираше в топ 5!

Оценка:
-0 +18

ФЕН
7 Отговор

До коментар #1 от "Кольо":


Нещата се променят бързо даже и в САЩ вече имат конкуренция Тесла.Мустанг и Ф150 електра бият теслата...а в Европа са повече моделите и ще имат сириозна канкуренция .Чедото Тесла е до голяма степен реклама и правилно поднесена в Америка ...страната на рекламата и консуматорите ....нещо като Аифона и макентоша

Оценка:
-9 +8

jар
8 Отговор
По принцип ненавиждам VW но при електрическата версия на Голф ми харесва това,че модела е запазил пространството и функционалността си без компонентите на задвижването да са попречили.С базова цена над 80000 лева обаче този модел ще си остане в нишата.

Оценка:
-2 +8

Тома Неверни
9 Отговор
ФВ 10% + Ауди 7% + Шкода 3% = 20% за фолксвагенци. Доста са дръпнали напред.

Оценка:
-3 +3

лъжат
10 Отговор
В Германия повечето автомобили се купуват от компании и те избират само немско производство. По-ясна щеше да е картинката ако дадат статистиката само за частните клиенти. Едва ли някой нормален човек би си купил BMW i3 за 40 000 евро (най-базовата конфигурация) вместо Tesla Model 3 за по-малко пари, освен ако не е болен фен на марката.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +9

Нищо не лъжат
11 Отговор

До коментар #10 от "лъжат":


Не прочете ли, че статистиката е за ВСЯКАКВИ хибриди. ПОРЕДНАТА РЕКЛАМНА СТАТИЯ НА BMW.

Ако статистиката беше за чисти електромобили, Рено щеше да е на първо място.

Оценка:
-0 +7

Driving pleasure
12 Отговор

До коментар #1 от "Кольо":


Дефинирай "удари"... Ще удари дъното ли?

Щото в САЩ продажбите спадат. А и въобще говорим за производител, който когато най-накрая успее ще продава около и малко над половин милион автомобила... за справка ФауВе продава само в европа толкова Голфове (общо електрически и с ДВГ) колкото тесла модел 3 в световен мащаб.

Тесла се държи на повърхността от глупава, но изключително лоялна към простотиите на шефа и фенска маса. Тепърва ще се изправят пред конкуренция. До сега бяха почти сами на пазара и пак не прокопсаха да изкарат пари.

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +6

Димов
13 Отговор

До коментар #1 от "Кольо":


Щом се отнася за коли, Тесла се е съсредоточила само в няколко модела и всичките са електрички. БМВ прави амнайсет модела коли и тук-таме някоя електричка, колкото да не е без хич. И въпреки това, БМВ продала колкото и Тесла. И както ти каза Driving Pleasure, ако ще удря като в САЩ, най-добре да се откаже отсега.

Оценка:
-0 +4

Рейсър
14 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


изчадие i3 ама как само си пържи опашката... хохооххх!

Оценка:
-1 +0

TSLA
15 Отговор

До коментар #12 от "Driving pleasure":


Оооо, колега, ще си доставяме ли удоволствие :)
Социокултурният американски гений и феномен стигна дотам, че измени хилядолетния БГ фолклор: Я не сакам на мене да ми е добре, а на Теслата да й е зле!!! Hahahaaaaa Кой го брига накъде ще върви? Тя работата вече си я свърши БРИЛЯНТНО! В устата са на всички, и цел свет зарад нея бълва електрички :DDD

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +1

Driving pleasure
16 Отговор

До коментар #15 от "TSLA":


Напротив! Я сакам НА МЕНЕ ДА МИ Е ДОБРЕ! За това такива недоразумения като Т'слата и подобните и трябва да се гърчат. И забележи, че освен каруците на Т'слата в това число слагам и недоразумението на Порше, Тайкан, в това чисо слагам и недоразумението на Мерцедес ЕКюЦе и т.н...
И като зарежат тия електропростотии и на мен ще ми е добре... просто не го знаеш... но и на теб ;) Купи си читаво ДВГ и си удоволствай ;)

Тесла е медиен продук, спор няма. Ако го няма Илон с цирковете си и медиите малко от малко се кротнат - тесла е аут. И всъщност тя нищо не е направила за електрификация - тесла продаваше единични бройки докато малоумно стадо политици не реши да слуша безумията на малоумно стадо еко-терористи...

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +4

Хайде бе?
17 Отговор

До коментар #16 от "Driving pleasure":


Така ли било? А да ти направи впечатление, че Тесла е на печалба дори без политическата подкрепа, която приключи за Тесла още преди една година. Упс, точно от толкова Тесла е на печалба, като клиентите не спряха да ги купуват, както ти пророкуваше.

Коментиран от #18, #21


Оценка:
-2 +5

Driving pleasure
18 Отговор

До коментар #17 от "Хайде бе?":


Говориш глупости. Тесла е на печалба ЗАРАДИ политическа подкрепа! Единствената и печалба идва от продаването на емисии - а това е политическа регулация. Тесла е на печалба заради едни 300 и малко милиона, които "Петролния" Фиат/Крайслер и плати за квота емиси. От коли не са изкарали пукнат цент...

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +4

Дарт Вейдър
19 Отговор
Ганьовците ще се возят на еко каруци с магарета, с мин.заплата 300 евро даже и това е голямо постижение.
Слагайте повечко минуси, безплатни са, Ганьо обича безплатното 😃

Оценка:
-2 +4

Като им е толкова акъла
20 Отговор

До коментар #18 от "Driving pleasure":


Tesla ще строи новия си завод за пикапа напълно безплатно. Завода ще струва милиард, а само от fiat ще получат 1,2 милиарда. Ако онези от fiat имаха малко акъл в главата преди няколко години, щяха сами да си построят завод с тези пари, който сега да произвежда електромобили за да не плащат на Tesla. Не е виновен този който яде баницата, а този който му я дава. Никой не кара насила fiat да дава на Тесла каквото и да е. На практика Тесла им прави услуга.

Оценка:
-3 +2

Гост
21 Отговор

До коментар #17 от "Хайде бе?":


Тя десет години беше на загуба, сега една е на печалба и вече всичко е точно.

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +2

печалбата
22 Отговор

До коментар #21 от "Гост":


беше за тримесечие.До края на годината има време достатъчно да са на загуба.

Оценка:
-0 +2

Хери Пуси
23 Отговор
А къде е Тойота, щом статистиката включва и хибриди? Тойота е лидер в хибридите и в Европа и в света. На бас, че тия 14% са за Тойота (даже и те са малко) но лекичко да пропуснали да изпишат марката.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка