Last news in Fakti

28 Февруари, 2011 10:29 8 123 43

Още мускули за най-бързото Ferrari

  • novitec rosso-
  • 599 gto-
  • тунинг

Тунинг специалистите от Novitec Rosso отдавна са известни със своите доработки на тема Ferarri. Този път в техния фокус попада суперкарът 599 GTO, който според Скудерията е най-бързият цивилен автомобил в цялата история на марката.

За специалистите на Novitec Rosso обаче явно не е така. Те правят куп доработки, които значително повишават динамичните му характеристики. Стандартното 599 GTO е с мощност 670 к.с., докато версията на Novitec Rosso разполага с 888 коня.

Повишаването на мощността е постигнато основно чрез монтиране на два механични компресора и различни дюзи на инжекциона. Нов е и интеркулерът, който се характеризира с доста по-голяма производителност. Всмукателната и изпускателна системи са сменени, а така също е препрограмиран електронният блок на автомобила.

В резултат на това, освен повишената мощност нараства и максималният въртящ момент - от 620 Нм при стандартната версия на 862 Нм при тунингованата. След тези промени ускорението на Ferarri-то от 0 до 100 км/ч вече е 3.2 секунди (заводското прави упражнението за 3.35 сек.). Разработката на Novitec Rosso достига до 200 км/ч за 9.1 секунди.

Максималната скорост е 340 км/ч и поради тази причина се налага монтиране на доста по-твърди пружини. Клиренсът е снижен, а за да може да се използва автомобилът в града и да преминава през т.нар. "легнали полицаи", е предвидена система, която повдига предницата с 40 мм.

Автомобилът получава и ковани джанти, специално разработени за този модел. Отпред те са с размер 21 цола, а отзад са 22-цолови. Гумите, монтирани на тях, са Pirelli PZero и са с размери съответно 295/25  отпред и 335/25 отзад.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 MAZDA

    14 4 Отговор
    CHE BELLA MACCHINA!!!
  • 2 4ipi

    10 1 Отговор
    mnogo interesno :)
  • 3 :)

    14 6 Отговор
    А aз, мога да вдигна 200 за 2 секунди!
  • 4 dankata

    25 1 Отговор
    Колата е супер луда!
  • 5 Sme6nik

    6 9 Отговор
    E tva e kon4e, ne oniq he4bek det e kat dajiq otzad! Moze da im predlozim sistemata koqto gi povdiga, za BG da e 40 sm... :P
  • 6 Дошо

    16 25 Отговор
    Страхотно Ферари.Автомобил е типично по италианск внушителено красив.Все пак неможе да се мери с Нисан ГТР и възможностите му за тунинг и динамичните му характеристики, но става.

    Коментиран от #7

  • 7 Nosferatu

    20 7 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    Не може да се мери с GTR ли ? :D :D Да, така е - по простата причина, че е много над него и няма смисъл от сравнение :) 200 за 9 секунди, но "не може да се мери" :D Фенщината пречи на много хора да проумеят някой прости истини...

    Коментиран от #8

  • 8 Дошо

    9 14 Отговор

    До коментар #7 от "Nosferatu":

    Ами GTR P800 със своите 88к.с по-малко ускорява до 200км/ч за 8.4сек.

    Коментиран от #10, #15

  • 9 kusoagaki

    15 3 Отговор
    Колата в която се влюбих и отива веднага на Desktopa ми (в гаража има време ) !
    За някой разбирачи - Има и по бързи коли но всичко е въпрос на ВКУС , СТИЛ И КЛАСА !
  • 10 Viva Italy

    14 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    И тежи с 300 кила по-малко.Доше разбирам че харесващ GTR-а ама като ти чета коментарите започвам да се притеснявам за психическото ти здраве.

    Коментиран от #13

  • 11 Filew

    11 3 Отговор
    ohh kak mi se iska da go pokaram malko obache nqma da e v tozi jivot :)
  • 12 4UK

    6 10 Отговор
    На фона на новото Пагани,тва е смешно

    Коментиран от #17

  • 13 Дошо

    7 9 Отговор

    До коментар #10 от "Viva Italy":

    GTR тежи 1700кг.Тоя чиреп да не е два тона?
    За психическото ми здраве остави аз да си се притеснявам.Теб като, никой не те пита не си отваряй плювалника.
  • 14 РЕКЛАМА

    2 0 Отговор
    Голи снимки на Николета Лозанова тук---------->hotgossip.log.bg
  • 15 lolo

    12 5 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    Знаем ги тия P800 ,които се взривяват по драг пистите.Виждам ,че си "japo" маняк обаче твоео граничи с фанатизъм.Как въобще може да сравняваш Ferrari с тази купчина пластмаса GT-R?Да не играеш някоя нова игра ,в която има въпросното Ferrari?
  • 16 Viva Italy

    11 5 Отговор
    Извинявай Доше,не исках да наранявам чувствата ти.Но само за да си информиран ти казвам че Ферари правят автомобили които стават и за нещо друго освен за драг състезания,за разлика от някои други.Не че намеквам нещо.Но я си напъни мозъка и помисли на една писта какво ще се случи ако Ферарито и твойта любима пластмасова играчка се съревновават.
  • 17 Big_Willy

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "4UK":

    И ние гледаме "Top Gear" , вапроса е там обаче , че това едвали ще струва колкото "Zonda-R".Да не говорим ,че въпросната "Zonda-R" можеш да е караш само на писти.Тази която е направена за пътища , май не е по-лоша от Ferarri-то :]
  • 18 Kiro

    8 2 Отговор
    Ферарито е лудо само да беше червено :)Най-много и отива.
  • 19 user

    10 13 Отговор
    Дошко - смешно е да сравняваш някакво пластмасово подобие на автомобил като нисанчето с Ферари ! Не съм имал Ферари - едва ли ще имам, но се прекланям пред красотата, инженерната мисъл и емоцията, която тази фирма успява да вложи в автомобилните си легенди ! Едва ли си дорасъл, за да разбереш какво имам впредвид и вероятно цял живот ще се кланяш на посредствеността и безличието на боклуци като нисан или други японски щайги ! Просто японците не дават нищо ново на света - просто копират и правят по-евтини коли от Европейските - нищо не са дали, няма и да дадат, защото най-скъпото в една кола не е пластмасата и електрониката, а разработката и интелектуалният труд вложени в нея - затова японските са евтини, просто там тези елементи ги няма - не са оригинали, а копия ! Единственото предимство на японските коли са цената - останалото са недостатъци - затова в клас като този на Ферарито са абсурдно смешни - тези коли не са за Андрешковци ! А хора като теб, които се кланят на посредственото и възхваляват евтиното имат само 1 избор - жълти пластмасови подобия на автомобили ! Карай си ги - но не се ядосвай, че не можеш да убедиш и нас - технически грамотните, да караме жълти боклуци !

    Коментиран от #31

  • 20 Prelude

    12 13 Отговор
    Абе вие пак ли се карате? Тия коли са за различен тип хора. Ферарито е за онези които, могат да си позволят 200 бона (примерно) за кола, да хвърлят още 10-тина годишно за поддръжка, да я изкарат един два пъти в месеца за няколко километра за да види света около тях че са безобразно богати.
    ГТ-Р е за такива които искат да използват колата си всеки ден, да не хвърлят безумни пари на улицата, и да се позабавляват с някое Ферари на пистата през уикенда.
    Това е истината! Който не го разбира или е глупав или малък.

    Коментиран от #34, #42

  • 21 do6o

    9 8 Отговор
    Do6ko,brat mi vij sega.Na vsi4ki e qsno 4e nissana vurvi no pi4 nisan p 800 uskorqva v nai dobriq slu4ei za 10 sek do 200 ama tova go postigna ot 10 starta i na 11 s4upi edinstvenoto hubavo ne6to v nego imenno skorostnata kutiq. NE MOJE PO NIKAKUV NA4IN DA SRAVNQVA6 FERARR I OSOBENNO 6TOM E NOVITEC ROSSO S KUVTO TO I DA BILO NISSAN. TOQ GT-R E 3.8 I E 800 KONQ,NALLI SE SE6TA6 4E AKO GO PONASTUPVAT 4ESTO NQMA DA ISKARA I 100 000 KM. ZAPOMNI 4E ZA DA E DOBRA EDNA KOLA NE E VAJNO ZA KOLKO VDIGA 200 ILI 300.EDNA KOLA E SUVKUPNOST OT MN AMA NAISTINA MN NE6TA RAZRABOTVANI OT HORA MN PO UMNI OT TEB I MEN. FERARI ZA MEN PRAVQT NAI DOBRITE SPORTNI KOLI, FERARRI E FIRMA S TRADICII I TITLI I KUPI I KAKVO LI O6TE NE. SEGA DRUGO DA TE PITAM AKO IMA6 FERARRI I TE PITAT KVA KOLA IMA6 6TE KAJE6 FERARRI NQMA DA UTO4NQVA6 MODELA 6TOTO VSI4KITE SA VELIKI, NO AKO TE PITAT KVA KOLA IMA6 I TI KAJE6 NISSAN I 6TE TE PO4NAT AMA MICRA LI E AMA DJIP LI E PRIMERA LI ILI NE6TO OT SORTA. ZAPOMNETE 4E REALNO POGLEDNATO MN AMA MN MALKO SA FIRMITE KOITO MOGAT DORI DA SE DOBLIJAT DO FERARRI. MN ZDRAVE NA VS I 4ESTITA BABA MARTA
  • 22 РЕКЛАМА

    1 3 Отговор
    Задайте въпрос на Мистър София 2010 и спечелете екскурзия в Италия! За повече информация тук------->hotgossip.log.bg
  • 23 lolo

    9 11 Отговор
    Да то Ferrari е за "балъците" умните карат Nissan.Без забавления с GT-R през уикендите ,че ще вземе да се счупи на пистата.Ще трябва да те дърпат с някое Ferrari до вас.
  • 24 sisko

    7 11 Отговор
    vij sq ako ferarito be6e po dobro ot nissana GTR to v amerika 6tqha da karat pove4e ferarri a ne nissan gtr tai 4e ne kazvai 4e ferarito e po dobra ot nissan gtr gudzila kakto mu vikat v 6tatite ot o do 100 za 3 sec

    Коментиран от #43

  • 25 uno

    6 4 Отговор
    Bellissima, perfetta...

    Коментиран от #28

  • 26 kacko

    5 3 Отговор
    Strahoten avtomobil.
  • 27 Type R

    16 6 Отговор
    А бе , лоло ли си, льольо ли си и аз съм ,,japo'' фен, но не съм фанатик.Дошо вярно доста плюе НЕяпонските производители, но като прочетох коментарите, повечето от вас, господа, плюят японците и според мене сте същите фанатици като Дошо, само че сте АНТИ-''japo''.Смешни сте.А относно статията - ферари няма нужда от коментар, камо ли от реклама.Ферари и ламбо-то са двата автопроизводителя в СВЕТА,които нито японците, камо ли швабите някога ще конкурират.Това е според мен

    Коментиран от #39

  • 28 Дошо

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "uno":

    К'во ти става бе?
  • 29 veterenar

    0 1 Отговор
    не ме е яд че си тапанар,ад ме е че ти личи
  • 30 роро

    3 8 Отговор
    .....ати умрялката..сигурно е с 5 тубокомпресора...и мнайсет цилиндара...мнооо не кефи туй ферари..ДЖАПАН ФОРЕВЪР...
  • 31 роро

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "user":

    ...ти неграмотник загубен...мноо на умен се прайш май..май на теб ти е пластмасова тиквата палячооо...
  • 32 TG

    7 1 Отговор
    Преди време имаше едно лице-Баце Чочко,което ръсеше компетентни мнения под всяка статия.Ама нещо се скри.Дошко май иска да го измести:D.А колата бих я предпочел в оригинал,не доработвана от тунери.
  • 33 take

    8 2 Отговор
    heh , vseki ima mnenie - edni haresvat mercedes drugi bmw treti se kefqt na audi ...no duma da ne stava da se meshat faktite sus mneniq . Tuka govorim za moje bi nai-velikata sportna marka suzdavana nqkoga i za qponski proizfoditel za semeini i ikonomichni koli , nqkak si nqma smisul nali ? Ferrari sa nai golemite i v kraina smetka nikoq mashina ne moje da se sravnqva s magiqta na cherniqt kon :D
  • 34 M POWER

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Prelude":

    А ти явно си и двете... Стига във всяка тема си бутал и прехвалвал тоя ГТР все едно го имаш. Дори сегментира пазара - тия откачените с парите били за Ферари, а пък разумните за Нисана. Голям маркетолог си бил.
    И стига си слагал тая минджокитайска измишльотина при големите марки.

    Коментиран от #40

  • 35 tihomir

    2 3 Отговор
    zna4i za men ruskata kola e po ka4estvenna
  • 36 tihomir

    0 1 Отговор
    a vie dolo deto ste komentira ste banda pederasti
  • 37 MERO-M

    0 5 Отговор
    O4AKVAM NA NOVIQ SLS DA MU SLOJAT DVOINO TURBO I DA VIDIM POSLE KOI KBO MOJE :D hamman napraviha ot SLS-a 630 konq i uskorqva za 3.6s., a e amosferen dvg. s turbo si predstavqm kvo 6te e .. hem 6te e V8 hem 6te bie gornata karu4ka aaaxaxaxxaa
  • 38 DO 37

    2 3 Отговор
    PI4 SLS 6.3 E V8 BRAT I NE E S TURBO A S MEHANI4EN KOMPRESOR ZADVIJVAN OT KOLQNOVIQ VAL.PPO4IVA6
  • 39 lolo

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Type R":

    Написано е lolo ,чети внимателно повтори ако е нужно.На теб ли писах ,че си "japo" маняк ,ако ли не защо пишеш въобще?Не съм фанатик ,не хваля купчини пластмаса сравнявайки ги с каквото ми падне било то и с класи отгоре.Ferrari и Lamborghini са недостжими особено за автомобилостроителите от Япония!Явно си забравил за Porsche?Другия път чети по-внимателно и не пиши глупости.
  • 40 Prelude

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "M POWER":

    Ако можеше да четеш, щеше да видиш че Нисана вече беше в спора преди да се включа. Ако можеше да мислиш, щеше да си разбрал че не аз, нито някой друг в този форум, нито авто-журналистите по света говорещи за ГТ-Р са го поставили в групата на супер автомобилити. ГТ-Р сам се е поставил там с качествата си. Знам че ви бърка в здравето тая кола, ама много! :)) Обаче няма как, трябва да го преглътнете - Нисан ГТ-Р наистина съществува.

    ПП: И не си ти този който ще ми казва къде какво да пиша, ясно?
  • 41 Evolution

    0 2 Отговор
    прав си как да се мери след като Ферари се кара от хора разбиращи от коли и най-вече можещи да си го позволят, а и Ферари е традиция,качество и престиж :) а не просто стока каквато е този Нисан и незнам защо си мислят хората че "върви"... на морето имаше едни руснаци с Nissan GT-R Nismo и го врътнахме да видим за какво става дума, ами става дума че това е обикновенна напомпана кола като Голф 2-ка с пернишка регистрация ;D
  • 42 Evolution

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Prelude":

    за какво може да го използваш този GT-R и то всеки ден?!? да не говорим колко струва "месечно" и дори излиза по-евтино да имаш Астън,Ферари, Ламборгини или Порше отколкото това...
  • 43 Evolution

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "sisko":

    Нисана го карат новоизлюпени кандидат трупове... Ферари карат разбиращи от коли и най-вече можещи да си го позволят, а и Ферари е традиция,качество и престиж :)