ФАКТИ.БГ

Електрическата революция е факт: VW стартира масовото производство и на нов кросоувър

Световната премиера на модела ще се състои в края на септември

Публикувана: 27 Август, 2020 09:29
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8251
Електрическата революция е факт: VW стартира масовото производство и на нов кросоувър
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 24 гласа.

ID.4 е втората изцяло електрическа кола след хечбека ID.3, базирана на платформата за модулно електрическо задвижване (MEB). Според генералния директор на марката Ралф Брандщетер, в бъдеще автомобилът ще се произвежда и продава в Европа, Китай, а след това и в САЩ. 

Любопитно е още, че автономният пробег на ID.4 надвишава 500 километра (в цикъла на WLTP). Първоначално моделът ще бъде оборудван с задвижване на задния мост, а версията със задвижване на всички колела ще се появи по-късно.

В интериора на кросоувъра ID.4 ще се появят големи екрани, подсветката на автомобила ще може да "общува" с водача и да променя цвета си. Автомобилът ще предложи възможност за управление с гласови команди.

Ралф Брандщетер в завода в Цвикау

Електрическата революция е факт: VW стартира масовото производство и на нов кросоувър

От екстрите интерес представляват още безжична връзка със смартфон, актуализация на фърмуера „по въздуха“, озвучителна система с 400 W усилвател, система за проектиране на изображение пред очите на водача, „полуавтопилот“ и други.

Volkswagen също обяви, че концернът планира да инвестира около 33 милиарда евро на пазара на електрическа мобилност до 2024 година, от които 11 милиарда евро са за марката Volkswagen. През 2025 г. обемът на производството на електромобили Volkswagen трябва да достигне 1.5 милиона бройки.

Преди това в Цвикау са сглобявани само автомобили с двигатели с вътрешно горене, сега там се произвеждат модели от семейството на ID. VW отбеляза, че за първи път голям завод за сглобяване на автомобили се прехвърля изцяло към производството на електрически превозни средства.

Обемът на инвестицията не е никак малък - около 1,2 милиарда евро. През 2021-а, първата пълна година на производство на електрически превозни средства, VW планира да построи около 300 000 електрически превозни средства само в Цвикау. 

ID.4 е втората изцяло електрическа серийна кола, базирана на платформата MEB

Електрическата революция е факт: VW стартира масовото производство и на нов кросоувър


 

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 24 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
Хуантарамера фани ма за Водомера
2 Отговор
Електричките умираха до 2 месеца нали тъй беше миналата година?паляри смешни

Коментиран от #3


Оценка:
-16 +14

Вълк
3 Отговор

До коментар #2 от "Хуантарамера фани ма за Водомера":


Какво искаше да кажеш с това?

Оценка:
-3 +11

Ганьо
4 Отговор
Да се обадят, когато пробега им стане над 1400км с едно 5 минутно зареждане-като на 17 годишния ми ДИЗЕЛ. Спрете да замърсявате природата с батерии и безсмислено производство.

Коментиран от #13, #19


Оценка:
-29 +26

Сектант
5 Отговор
Електеическата революция ще дойде когато се пусне евтиният модел на Дачия а не този скъп бклук.

Коментиран от #8


Оценка:
-10 +29

Гост
6 Отговор
Големите спират да си играят с петрола и подхващат тока, да покажат на пишлеметата как се прави.

Оценка:
-8 +14

12345
7 Отговор
Нищо хубаво не чака Илончо. Съвсем скоро няма да е монополист, а ще има сериозна конкуренция

Коментиран от #9


Оценка:
-8 +18

инстаграм: sektant official
8 Отговор

До коментар #5 от "Сектант":


така е да му се не види

Оценка:
-3 +4

Аха
9 Отговор

До коментар #7 от "12345":


Но това е добре за клиентите! Конкуренцията дърпа света напред (може би, напред). Тесла е пред ФВ, но конкуренция трябва да има!

Оценка:
-3 +12

Коментар
10 Отговор
Като се има предвид, че световното производство на енергия е ГЛАВНО от изкопаеми горива, дупе да й е яко на планетата ни, а след това и на нас!
Разправят всеки ден как има суши, наводнения, бури, урагани, топене на ледници, ГЛОБАЛНО ЗАТОПЛЯНЕ, а в същото време ми промотират електрички, произвеждани с батерии, съдържащи минно добит кобалт и други труднополучавани елементи, които се зареждат с ел. енергия главно от въглища и петрол (справка уикипедиа-световна консумация на ел енергия)?????
Ееееей капитализъм прогнил, по нищо не се отличаваш от комунизма! Ако няма икономически ръст, според капитализма сме обречени! Та и за това сега автопроизводителите се въртят като мухи без глави и предлагат всичко друго, но не и еко автомобили!!!!!!

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +17

Ппетров
11 Отговор
Едно е сигурно, а то е че ще е скъпа на пари.
За всичко друго не е много сигурно.

Оценка:
-2 +10

Желая им късмет
12 Отговор
Дано са се научили от грешките си и продадат първия ID4 скоро след започване на производството, да не стане като с ID3. Уж започнаха производство преди една година през 2019-та, а все още не са продали нито една бройка, заради проблеми със софтуера.

Оценка:
-0 +6

Mr. Boss
13 Отговор

До коментар #4 от "Ганьо":


Това беше сарказъм нали? Щото ако е насериозно: откога точно Ганьо с нафтата го керти екологията? И ДИЗЕЛ не е кола, а марка дрехи!

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +15

Mr. Boss
14 Отговор

До коментар #10 от "Коментар":


Спри с тия речи, легни по-удобно, на мен от теории ми е писнало. Всички вече дишат свободно - едни с пълни гърди, други с провиснали. Ако се правеше ток от изкопаемите горива, вместо да се гори 10 към 1 в допотопни двигатели от Викторианската епоха, те тогава планетата щеше да си отдъхне. От 10 сипани литра ЕДИН се превръща в кинетична енергия сиреч в движение напред. Вместо излияния, първо се въоръжи с факти.

Оценка:
-0 +13

15
Този коментар е премахнат от модератор.
16
Този коментар е премахнат от модератор.
Росен
17 Отговор
Много се радвам че Електрически те леки коли влизат на Европейския пазар с много бързи темпове.

Оценка:
-4 +8

fermera
18 Отговор
Революцията започна през 2012г. докато Фолксваген възхваляваше дизела.Последствията всички ги знаете-увеличение на респираторните и онкологични заболявания.Тяхното лечение не го включвате в цената на горивата.Всяка втора кола пуши сериозно и не се вижда промяна към по добро.

Оценка:
-0 +4

Румен
19 Отговор

До коментар #4 от "Ганьо":


Ганьо ,с твоя паметник никъде по Европа не може да отидеш. Ще плащаш данък колкото ми е сметката за горивото за цялата година.

Оценка:
-1 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка