Автомобилната организация ADAC и Свободната демократична партия FDP разкритикуваха искането на "Германската асоциация на градовете", която цели по-малко автомобили на обществени пространства. За какво всъщност е спорът? "Германската асоциация на градовете" се обяви в подкрепа на "преход на трафика" със значително намалена роля на автомобила.
Главният изпълнителен директор Хелмут Деди заяви пред DPA: "Нашите градове не са паркинги, градовете са места за живеене. Те са градове за хора, а не градове за автомобили. Бъдещето трябва да бъде свързано с преминаване към различна комбинация от видове транспорт, при които колата да играе все по-малка роля" твърди Деди.
Но предложението срещна неистова съпротива от германския автомобилен клуб ADAC. "Това искане само засилва различията между хората и игнорира потребността на много германци, които зависят от автомобила. Това са голяма част от населението на Германия, които живеят в околни райони и не могат без автомобили" казва президентът на ADAC Герхард Хилебранд пред DPA.
Според FDP пък, подобни мерки биха ограничили индивидуалната мобилност и правата на собственост и биха се превърнали в „смъртоносен удар“ за градската търговия на дребно. От FDP заявяват, че е безспорно, че повечето градове са изправени пред големи предизвикателства, причинени от пътния трафик, но не това е решението.
"Това, от което се нуждаем, са решения, които са насочени към съответната местна ситуация, индивидуални решения FDP също вярва, че изтласкването на колите извън градовете изпраща грешен сигнал до германците. Вместо дискусии относно забраните, ние се нуждаем от интелигентни иновации в областта на цифровите мрежи и контрола на трафика", смятат още от FDP.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Абдул от Кабул
12:10 14.09.2020
2 Мислещ
12:11 14.09.2020
3 др Гей Билтс
12:13 14.09.2020
4 Behemoth
Коментиран от #5, #24
12:14 14.09.2020
5 фашист ниеден
До коментар #4 от "Behemoth":
Ти още малко и батлака с ракията ще ми вземеш от мазето.Коментиран от #9
12:16 14.09.2020
6 Рошко
12:17 14.09.2020
7 бай онзи
12:20 14.09.2020
8 VAG BMW RIP
Ще остане само Mercedes Made in China.
12:23 14.09.2020
9 Behemoth
До коментар #5 от "фашист ниеден":
Селяните на село!Коментиран от #25
12:29 14.09.2020
10 цц4е
Айде да речем, 90% от "германското" население сега, са свикнали с камилският начин на предвижване, ама в Германия е студено и не е подходящо място за живт на въпросните превозни средства.
12:40 14.09.2020
11 Автоголллл
Коментиран от #14
12:59 14.09.2020
12 Driving pleasure
За разбообразие ограничете застрояването бе кретени "зелени" сложете ставило на изграждане на нови сгради и и когато градовете не са пренаселени - проблем няма!
Що в малките градове никой не се оплаква от трафик, от въздух и т.н. - набутали сте си пърдялниците един до друг в мегаполисите и после почвате с простотиите, които са само следствие на кретенизма ви!
Коментиран от #16, #18
13:08 14.09.2020
13 коло
13:34 14.09.2020
14 Правопропорционално
До коментар #11 от "Автоголллл":
С намаляване на автомобилите, правопропорционално ще намалее и замърсяването на въздуха на градовете от което правопропорционално ще намалеят и заболяванията и смъртните случаи, което правопропорционално ще намали разходите за здравеопазване с повече милиарди. Това е доказано от редица изследвания. Защо мислиш че се дават субсидии за електромобили, за да може цените им да паднат по-бързо, а не чакат няколко години процеса да е естествен? Ами защото ще е по-евтино, отколкото да наливат трилиони за здравеопазване, което няма шанс срещу мръсния въздух.Коментиран от #15
13:46 14.09.2020
15 Някой си
До коментар #14 от "Правопропорционално":
То хубаво. Ама целта е робите да са затворени в мегаполиса и да не могат много много да щъкат, а природата да се достъпва само от богоизбраните. Че да копаят само. Че и повече контрол, като се ограничи мобилността.Както се започна с индустриалната революция в Англия - с изгонването на селяните и закрепостяването им в градовете. Ама тоз път са много криви сметките.Коментиран от #17
14:23 14.09.2020
16 Има решение
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Има решение за рентабилността на градския транспорт и то е описано в статията. Когато се направят интелигентни мрежи и контрол на трафика. Тогава разписанието на автобусите, метрото или какъвто и да е градски транспорт няма да е твърдо както сега, например през 10 минути за дадена линия, а времето ще се увеличава или намалява спрямо трафика на пътниците в разумни граници. По този начин ще се използва оптимално капацитета на всяко превозно средство и ще се прехвърлят от не натоварените линии към натоварените.Пътниците могат да следят в реално време след колко време ще дойде следващото превозно средство и колко свободни места има в него и съответно в различните вагони, ако има такива. Ще може да получи упътване спрямо настоящото си положение по GPS и крайната точка на пътуването, точно какви превозни средства и откъде да хване за да стигне най-бързо. Ако знаеш само това колко ще повиши капацитета на градския транспорт. както и може да намали задръстванията в градовете, ако всеки се движеше по навигация.
14:33 14.09.2020
17 Кой ти пречи да пътуваш?
До коментар #15 от "Някой си":
Тези които са в мегаполиса са там по собствено желание. Сами са се набутали там. Сами са избрали да живеят в панелка, като сардини, за да може да изкарат големите пари в мегаполиса, та като идат на село да се похвалят какъв лъскав автомобил са си купили и да демонстрират луксозен начин на живот. Аз живея в малък град, но изкараните пари предпочетох да ги вложа в къща, в която да живея спокойно, вместо да си купя две S класи с тези пари, но да живея в панелка. Всичко е въпрос на гледна точка.14:40 14.09.2020
18 гост
До коментар #12 от "Driving pleasure":
То и в София никой не се оплакваше от трафик по татово време , ама тогава колите бяха под 100 000 на горе долу същите улици , а сега са 1 100 000 !!!!! Ама ти отде да знаеш като и тогава и сега си на село и акъла ти пак оттам !!!14:46 14.09.2020
19 Като гост
15:27 14.09.2020
20 Село
Коментиран от #23
17:04 14.09.2020
21 гост
19:11 14.09.2020
22 Край
Вече всеки може да земе книжка и да си купи кола /има ги и за 400 лв на по 30г./ Света не може да понесе 7милярда коли. Колите на Асан от Факултето, Раджа Сингх от Бангалор и Обонго от Нйроби са излишни.
Ще бъдат забранени. Колите ще са скъпи електрически и екологични.
22:12 14.09.2020
23 Значи корупцията
До коментар #20 от "Село":
идва от Запад, защото там са по-урбанизирани ... и следователно корумпирани09:08 15.09.2020
24 Гост
До коментар #4 от "Behemoth":
Мислене на деградат. Вместо развитие предлагаш тоталитаризъм.09:56 15.09.2020
25 Гост
До коментар #9 от "Behemoth":
Фашагите в карцера.09:56 15.09.2020
26 вики
14:13 15.09.2020