Last news in Fakti

2 Октомври, 2020 17:17 3 814 20

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

  • isuzu-
  • mu-x-
  • d-max

В базата данни на японското патентно ведомство се появиха изображения на следващото поколение на Isuzu MU-X. Всъдеходът ще бъде построен на шасито на пикапа D-Max, чието ново поколение бе представено миналата есен.

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

Isuzu MU-X ще има каросерия със собствен дизайн. Радиаторната решетка, броните и фаровете ще бъдат различни от тези на пикапа, а оформлението на задницата по разбираеми причини ще бъде напълно уникална.

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

Всъдеходът на Isuzu ще запази седемместната компоновка, но ще получи изцяло нова платформа. Архитектурата Dynamic Drive дебютира с D-Max и има по лека рама и каросерия, модернизирано окачване и дискови спирачки на всички колела.

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

Моторната гама най-вероятно ще бъде заимствана от пикапа, който се оборудва с няколко варианта на дизеловите двигатели с обем между 1.9 и 3.0 литра и мощност от 150 до 190 к.с. (350-450 Нм). Трансмисията ще задвижва постоянно четирите колела през блокируем заден диференциал и раздатъчна кутия.

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu

Първи изображения на изцяло нов всъдеход Isuzu


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Опулен

    6 42 Отговор
    Тия нещастници съществуват ли още.

    Коментиран от #3, #15

  • 3 Минаващ

    6 23 Отговор

    До коментар #2 от "Опулен":

    Да благодарение на дотациите на японската държава.Иначе са бклуци даваха навремето двигатели на Сааб дизелови това бешше най-трошливият Сааб модел пълни бклуци затова имат и катастрофални продажби ако не е държавата да са фалирали.

    Коментиран от #4

  • 4 авто фен

    24 5 Отговор

    До коментар #3 от "Минаващ":

    Хапчетата бързо, и опуления също,ако не сте един и същ. Изузу не са давали двигатели,а СААб са ги искали и купували,значи са преценили щом са ги плащали. То и Опел слагаше дизели от СААб и им беше най-здравия мотор дизела на Исузу. Да не забравя- големия 3.0 дизел слагах и на Рено Вел Сатис, Еспас, Опел Вектра и Сигнум.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 авто фен

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "авто фен":

    *слагаха
  • 6 Минаващ

    6 24 Отговор

    До коментар #4 от "авто фен":

    Дизела на Исузу е тотялен бклук питай всеки Саабист.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 авто фен

    17 2 Отговор
    Много лош дизела на Исузу, СААБ няма по-бърз дизел в гамата си от 3.0 V6 на Исузу дизела. Върви като бензиновия 3.0 V6
  • 8 авто фен

    17 2 Отговор

    До коментар #6 от "Минаващ":

    Ама ти си говорил с 1 саабист в живота си и направи генерален извод. Ако беше лош тоя дизел нямаше да го монтират още 2 марки в най-големите си и луксозни купета.

    Коментиран от #10

  • 9 Гикжж

    22 2 Отговор

    До коментар #6 от "Минаващ":

    Астра Ф, с 1.7 Исузу дизел беше чук.

    Коментиран от #17

  • 10 Боец

    5 10 Отговор

    До коментар #8 от "авто фен":

    Вел Сатиса е тотален крах а Хлопела дори няма да го комвнтирам.

    Коментиран от #11

  • 11 ала бала

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Боец":

    Хлопела е GM,ако искаш го коментирай, тех хич не им пука. А Вел Сатиса си е френска кола,с хубавите и лошите им черти.

    Коментиран от #14

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Боец

    6 6 Отговор

    До коментар #11 от "ала бала":

    Кой те е излъгал че ГМ стават за нещо.

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 ала бала

    10 4 Отговор

    До коментар #14 от "Боец":

    Хаха, теб пък кой те е излъгал,че ГМ не стават за нищо, дето имат половината американска авто индустрия. Фирма ,която прави култови автомобили като луксозните Кадилак, Шевролет, примерно колко марки предлагат кола като великия Корвет? Или GMC Yukon сигурно не е готин, прекрасен SUV лайнер.
  • 17 112

    12 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гикжж":

    Комшията го кара още и мърка като коте.
  • 18 Крез

    11 1 Отговор
    Изглежда марката е много корава, защото в Северна Африка тези коли движат икономиката и селското стопанство
  • 19 перничанин

    11 2 Отговор
    За автомобила не мога да кажа нищо, не съм карал такъв. За дизелите на Исузу да кажеш , че не стават е пълна глупост. Това са най-продаваните дизели в света (както са Хонда при бензиновите). Голяма част от камионите и бусове (дизел) в света се задвижват от мотор на Исузу или по негов лиценз. Доказана машина при тежка експлоатация.
  • 20 Stilo

    5 0 Отговор
    Карам Исузу д_макс,уникален пикап.Двигател 1.9,би турбо 160к.с.Модел,2018г.Разход 8.0 нафта,градско,селско-смесено,на магистрала7.8л.Подарък от жена ми!
    Не знам,какви простотии пишете за марката на Дженерал Мотърс и Япония!Това се казва Исузу ,за неграмотниците!!!