7 Октомври, 2020 12:24 4 310 6

Bugatti спря разработката на новата си хиперкола

  • bugatti-
  • хиперавтомобил

Проектът за втори модел в гамата на Bugatti е замразен, обяви шефът на компанията Щефан Винкелман пред Bloomberg. Официалната причина за спирането на работата е епидемията от коронавирус, но не е изключено в Молсайм да изчакват решението на VAG за евентуалната продажба на марката.

Винкелман отказва да отговаря на въпроси както за възможните бъдещи продукти на Bugatti, така и за евентуалната смяна на собствеността. Неотдавна се появи информация, че контролът над компанията може да бъде предаден на хърватския производител на електромобили Rimac чрез обмен на акции.

Шефът на Bugatti обаче отбелязва, че въпреки ограниченията покрай COVID-19 тази година може да бъде поставен рекорд по продажби. По думите на мениджъра всички автомобили, планирани за производство през 2020-а, и 70-80% от тиража за 2021-ва вече са изкупени.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    11 3 Отговор
    Както е тръгнало май VAG ще се принудят да продадат тази марка а Винкелман може да се кандидатира за директор на "Стомана-Перник".

    Коментиран от #2, #3, #4

  • 2 Дядо ти

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    😁😁😁😁
  • 3 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Както е тръгнало ВАГ ще продадат със сигурност не само тази марка , а и Ламборджини , Бентли, Дукати и дори Сеат !!! И ще се надяват да успеят да опазят барем Ауди , Порше и Шкода !!
  • 4 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Щото заявките на шефа за "рекордни" продажби означават в цифри цели 50-60 броя ГОДИШНО !!! От всеки един от които ВАГ губи между 6 и 7 МИЛИОНА долара по официални данни , а според неофициални два три пъти повече !! Та общо взето рекордна е само заплатата за шефа и подчинените му !

    Коментиран от #6

  • 5 бах

    1 1 Отговор
    Параметрите на електричките ги обезсмислят!
  • 6 7959

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Това не отговаря на истината. Bugatti беше на загуба при продажбата на Veyron, защото колата беше почти на 100% нова технология и имаше скъпо R&D плюс цена от 1 милион, евро която беше малко, но беше психологична граница, която не беше преминавана дотогава за кола серийно производство. При Chiron нещата си дойдоха на мястото и при цена от 2.4 милиона евро и R&D, което много по-малко от предишния модел. Планираното производство е за 500 броя с минималната цена ще занули сметките (1,2 милиарда евро разработка, изработка и доставка). Досега (2020) са купени 250 броя, обаче на цена между 4 и 6 млн., което прави най-малко 1 милиард и най-много 1,5 милиарда. така че или за момента са на загуба 200 млн или са на печалба 300 млн. Не броим въобще бройките за 2021, при производство от 80 бройки на година., и продадени между 56 и 64 автомобила - прави още поне 100-120 милиона на базова цена... Само дето никой, който може да даде 2,4 млн., няма да си купи базов модел... Забравих да добавя и La Voiture Noire (12-16 млн) и другите специални версии, които водят до 100% печалба. Но ти сигурно знаеш повече от Wolfgang Durheimer. Истината е проста - VAG преценява в момента емисионните глоби от ЕК, цената на следващото R&D и възможността за чиста печалба при продажбата на марката.