ФАКТИ.БГ

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Колата изглежда като чисто нова и е с пробег от само 8 500 километра

Публикувана: 13 Октомври, 2020 11:05
28 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 22752
Продава се чисто ново Жигули от 1974 година
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 43 гласа.

Във Волгоград е пуснат за продажба руски седан от далечната 1974 година. Става дума за ВАЗ-2101 или известен още, като Жигули, а по-любопитното е, че колата изглежда като чисто нова и е с пробег от само 8 500 километра.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Тази кола, която все още има черни регистрационни табели с бели символи в съветски стил, е оценена на 549 ​​999 рубли (€6 050). Автомобилът е произведен през годината, когато автомобилният завод в Толиати достига максимума на своя производствен капацитет.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Отличителните черти на тези ранни Жигули са кръгло странично огледало на шофьорската врата и подов педал за газта. Както уточнява авторът на обявата, автомобилът е изцяло в оригинален вид, никога не е реставриран или възстановяван. Дори бялата фабрична боя не е повредена.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Двигателят, шасито, интериорът, облицован с жълта изкуствена кожа, също нямат следи от употреба. През цялото време колата е била притежание на един и същи собственик. Под капака на седана има 1.2-литров двигател с 59 конски сили. Моторът е сдвоен с четиристепенна ръчна скоростна кутия.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Заедно с автомобила купувачът ще получи стандартен набор от инструменти в оригинален калъф, който включва крачна помпа, гаечни ключове, крик и манометър. Първоначално този ВАЗ-2101 беше пуснат за продажба за 599 000 рубли (€6 600), но по-късно собственикът намали цената на колата.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 43 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Истинска класика

Оценка:
-13 +90

БАЙ Х@Й
2 Отговор
Автомобила не е "НОВ", а ИЗГЛЕЖДА КАТО НОВ !

Оценка:
-5 +67

Николай
3 Отговор
Ех Жужа , Жужа.......
Какви спомени само.

Оценка:
-4 +84

БАЙ Х@Й
4 Отговор
В комплекта трябва да има и МАНИВЕЛА! Нещо което днешните ШАФИАТОРЧЕТА не знаят как се използва !!!!

Коментиран от #13, #22


Оценка:
-16 +93

Язък
5 Отговор
Аз щото търся "МРЪСНО" нова Жигула. Ама нейсе.

Оценка:
-9 +24

Псевдоним
6 Отговор
Прекалено много парици - 6000 евро, вероятно заради колекционерската стойност. Аз лично не бих я колекционирал, бих си я карал.

Оценка:
-5 +42

Митко
7 Отговор
И на кой му пука за тоя кошник? Стига си точил лиги по тези руски недоразумения! По света е пълно с класически истински автомобила за продаване.

Коментиран от #9


Оценка:
-84 +34

куку руку ку
8 Отговор
В Добрич има една Лада на под 100 км пробег, докарана от Мототехника Варна и от тогава от гаража не е излизала. Преди 3 години собственикът искаше 3000лв...

Коментиран от #19, #28


Оценка:
-7 +36

Haha
9 Отговор

До коментар #7 от "Митко":


А това е какво е бе умнико

Оценка:
-16 +14

Реалист
10 Отговор
Давам 120 лв. ЗА ТОЯ МАТАФ❗❗❗

Оценка:
-52 +14

Ценител
11 Отговор
Еее те тАва е КОШ.

Оценка:
-34 +13

Здрасти
12 Отговор
хем от 1974 хем ново да не дошо с машината на времето ве Джанам>
я вижте на шасито да не пише FIAT , както на чичо ми синята Жигула

Оценка:
-27 +14

Шафьорчето
13 Отговор

До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":


Не ни и трябва да знаем, днешно време всичко е различно от преди 50 години...

Коментиран от #14


Оценка:
-28 +10

БАЙ Х@Й
14 Отговор

До коментар #13 от "Шафьорчето":


Ооо трябва ви ! Просто не го знаете колко ви трябва ! Ще Ви трябват стааарите закони на Ом и Джаул-Ленц за да видите докъде ще стигнете зимно време с новите електромобили ! Уви на пътя вече е пълно с пилоти "не ми трябва да знам, аз нали мога " !

Оценка:
-6 +39

Qponec
15 Отговор
Давам му 250 лева и я взимам

Оценка:
-26 +12

Асан
16 Отговор
Абе,и аз продавам жената 1968г.малко използвана почти нова без следи от употреба.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +36

фен на сидеров
17 Отговор
неграмотен превод от технически неграмотен "специалист".

Оценка:
-4 +11

фен на сидеров
18 Отговор

До коментар #16 от "Асан":


вземам веднага , ако има месец гаранция !

Оценка:
-4 +12

Иван
19 Отговор

До коментар #8 от "куку руку ку":


Дай малко повече инфо

Оценка:
-0 +3

Аууу
20 Отговор
в комплекта трябва да се добави луфтомер за клапаните и чукчето 13 гидоре за обтягане на верижката и 250 гр. ръждопреобразовател ламарините ха ха

Оценка:
-8 +10

batkata
21 Отговор
може и да е от 1974 г. но навремето приятел беше си купил от същата година и беше вече с плоското огледало на вратата беше с поставени калобрани, педала на газта беше от малките, беше с болтове на чистачките и пишеше лада може и да имаше други дребни неща, но не си спомням. Тази ми прилича на по ранна година, но интересно,че таблото е от по новите и плафона при двигателя е от по новия вариант. Възможно е в СССР да са имали тези леки разлики.

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +6

Стар Жигуладжия
22 Отговор

До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":


В комплекта трябва да има и фенерче,с кабел-включващ се в гнездото нс запалката...!Луфтомер за измерване разстояние между електродите на свещите и Луфтомер за чукчето и наковалнята!Ключ за развиване на свещите...!

Оценка:
-1 +13

И да и не
23 Отговор

До коментар #21 от "batkata":


Това е наистина класическия ВАЗ 2101 абсолютно като първия слязъл от конвейра. Имам го същия пак е произведен март 1974 год. и до днес е в движение, макар, че не е в такова цветущо състояние като този. Познава се по няколко неща.
1. Няма още вакуум регулатор. Руснаците го въвеждат в последствие някъде 75-77 година. Запалването, карбуратор и всичко в първия модел е опростено до минимум.
2. Педала на газта е педал :)), а не лопатка
3. Подаването на вода към миячното на чистачките е с гумен бутон-помпа, а не с ел. помпа. Самия съд за вода е "плик" от PVC=
4. Страничното огледало е кръгло - класика.
5. Липсват калобрани.
И още отличия, но тия са видимите.
Модела за който говориш е 21011 популярен не само с правоъгълно огледало и калобрани, а и с двигател 1300 см3. някъде в края на 1974 год са първите. С доста повече недостатъци от първия модел, ама темата с кубатурите на двигателите е дълга и не е за тук. Само ще спомена, че 1200 и 1500 са сполучливите, а 1300 и 1600 са калпавите. Познавачите знаят защо.

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +7

batkata
24 Отговор

До коментар #23 от "И да и не":


Не си ме разбрал, говоря за модела 2101 преди 1974 г. и след нея. Запознайте се добре с модела. Това което съм написал е за 2101, а не за 21011 или 21013 те са отделно и имат и други разлики макар и дребни. Аз съм карал няколко години модела 1973 г. и зная за какво става въпрос. Преди няколко години пък възстанових една от 1972 г. Дори първите 2101 имат разлика и в задната колонка/ след 1974 г. имат допълнителна малка фуга зад водобранната лайсна/ . Този педал за газ също е до 1974 г. и др.

Оценка:
-0 +6

ШЕФА
25 Отговор
За времето си беше добра кола.Аз карах ВАЗ 2101 ОТ 1979 до 2003 или цели 24 г. и навъртях 300 х. км без ремонт но да не се забравя че това е фиат-124 .

Оценка:
-0 +9

Като гост
26 Отговор
"кръгло странично огледало на шофьорската врата" Огледало е в калинка на три болчета.

Оценка:
-1 +3

Кърлеж
27 Отговор
Да...минало незабравимо , още си спомням как мъркаше моторчето на жигулката, за разлика от тези на москветата

Оценка:
-0 +3

Предник
28 Отговор

До коментар #8 от "куку руку ку":


Дървото пред гаража рязахте ли го за да я изкарате?

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Жан-Клод Юнкер
Председателят на Еврокомисията Жан-Клод Юнкер призова евроскептичните британски депутати да напуснат Европарламента още сега:
Наистина съм изненадан, че още сте тук. Британският народ гласува за напускане. Защо сте още тук?"

Още бисери