13 Октомври, 2020 11:05 35 733 28

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

  • жигули-
  • ваз 2101-
  • обява

Колата изглежда като чисто нова и е с пробег от само 8 500 километра

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година - 1

Във Волгоград е пуснат за продажба руски седан от далечната 1974 година. Става дума за ВАЗ-2101 или известен още, като Жигули, а по-любопитното е, че колата изглежда като чисто нова и е с пробег от само 8 500 километра.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Тази кола, която все още има черни регистрационни табели с бели символи в съветски стил, е оценена на 549 ​​999 рубли (€6 050). Автомобилът е произведен през годината, когато автомобилният завод в Толиати достига максимума на своя производствен капацитет.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Отличителните черти на тези ранни Жигули са кръгло странично огледало на шофьорската врата и подов педал за газта. Както уточнява авторът на обявата, автомобилът е изцяло в оригинален вид, никога не е реставриран или възстановяван. Дори бялата фабрична боя не е повредена.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Двигателят, шасито, интериорът, облицован с жълта изкуствена кожа, също нямат следи от употреба. През цялото време колата е била притежание на един и същи собственик. Под капака на седана има 1.2-литров двигател с 59 конски сили. Моторът е сдвоен с четиристепенна ръчна скоростна кутия.

Продава се чисто ново Жигули от 1974 година

Заедно с автомобила купувачът ще получи стандартен набор от инструменти в оригинален калъф, който включва крачна помпа, гаечни ключове, крик и манометър. Първоначално този ВАЗ-2101 беше пуснат за продажба за 599 000 рубли (€6 600), но по-късно собственикът намали цената на колата.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 44 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    90 13 Отговор
    Истинска класика
  • 2 БАЙ Х@Й

    67 5 Отговор
    Автомобила не е "НОВ", а ИЗГЛЕЖДА КАТО НОВ !
  • 3 Николай

    85 4 Отговор
    Ех Жужа , Жужа.......
    Какви спомени само.
  • 4 БАЙ Х@Й

    93 17 Отговор
    В комплекта трябва да има и МАНИВЕЛА! Нещо което днешните ШАФИАТОРЧЕТА не знаят как се използва !!!!

    Коментиран от #13, #22

  • 5 Язък

    24 9 Отговор
    Аз щото търся "МРЪСНО" нова Жигула. Ама нейсе.
  • 6 Псевдоним

    42 5 Отговор
    Прекалено много парици - 6000 евро, вероятно заради колекционерската стойност. Аз лично не бих я колекционирал, бих си я карал.
  • 7 Митко

    34 85 Отговор
    И на кой му пука за тоя кошник? Стига си точил лиги по тези руски недоразумения! По света е пълно с класически истински автомобила за продаване.

    Коментиран от #9

  • 8 куку руку ку

    36 7 Отговор
    В Добрич има една Лада на под 100 км пробег, докарана от Мототехника Варна и от тогава от гаража не е излизала. Преди 3 години собственикът искаше 3000лв...

    Коментиран от #19, #28

  • 9 Haha

    15 16 Отговор

    До коментар #7 от "Митко":

    А това е какво е бе умнико
  • 10 Реалист

    14 53 Отговор
    Давам 120 лв. ЗА ТОЯ МАТАФ❗❗❗
  • 11 Ценител

    13 36 Отговор
    Еее те тАва е КОШ.
  • 12 Здрасти

    14 28 Отговор
    хем от 1974 хем ново да не дошо с машината на времето ве Джанам>
    я вижте на шасито да не пише FIAT , както на чичо ми синята Жигула
  • 13 Шафьорчето

    10 28 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":

    Не ни и трябва да знаем, днешно време всичко е различно от преди 50 години...

    Коментиран от #14

  • 14 БАЙ Х@Й

    39 7 Отговор

    До коментар #13 от "Шафьорчето":

    Ооо трябва ви ! Просто не го знаете колко ви трябва ! Ще Ви трябват стааарите закони на Ом и Джаул-Ленц за да видите докъде ще стигнете зимно време с новите електромобили ! Уви на пътя вече е пълно с пилоти "не ми трябва да знам, аз нали мога " !
  • 15 Qponec

    12 27 Отговор
    Давам му 250 лева и я взимам
  • 16 Асан

    36 6 Отговор
    Абе,и аз продавам жената 1968г.малко използвана почти нова без следи от употреба.

    Коментиран от #18

  • 17 фен на сидеров

    11 4 Отговор
    неграмотен превод от технически неграмотен "специалист".
  • 18 фен на сидеров

    12 4 Отговор

    До коментар #16 от "Асан":

    вземам веднага , ако има месец гаранция !
  • 19 Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "куку руку ку":

    Дай малко повече инфо
  • 20 Аууу

    10 8 Отговор
    в комплекта трябва да се добави луфтомер за клапаните и чукчето 13 гидоре за обтягане на верижката и 250 гр. ръждопреобразовател ламарините ха ха
  • 21 batkata

    6 1 Отговор
    може и да е от 1974 г. но навремето приятел беше си купил от същата година и беше вече с плоското огледало на вратата беше с поставени калобрани, педала на газта беше от малките, беше с болтове на чистачките и пишеше лада може и да имаше други дребни неща, но не си спомням. Тази ми прилича на по ранна година, но интересно,че таблото е от по новите и плафона при двигателя е от по новия вариант. Възможно е в СССР да са имали тези леки разлики.

    Коментиран от #23

  • 22 Стар Жигуладжия

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":

    В комплекта трябва да има и фенерче,с кабел-включващ се в гнездото нс запалката...!Луфтомер за измерване разстояние между електродите на свещите и Луфтомер за чукчето и наковалнята!Ключ за развиване на свещите...!
  • 23 И да и не

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "batkata":

    Това е наистина класическия ВАЗ 2101 абсолютно като първия слязъл от конвейра. Имам го същия пак е произведен март 1974 год. и до днес е в движение, макар, че не е в такова цветущо състояние като този. Познава се по няколко неща.
    1. Няма още вакуум регулатор. Руснаците го въвеждат в последствие някъде 75-77 година. Запалването, карбуратор и всичко в първия модел е опростено до минимум.
    2. Педала на газта е педал :)), а не лопатка
    3. Подаването на вода към миячното на чистачките е с гумен бутон-помпа, а не с ел. помпа. Самия съд за вода е "плик" от PVC=
    4. Страничното огледало е кръгло - класика.
    5. Липсват калобрани.
    И още отличия, но тия са видимите.
    Модела за който говориш е 21011 популярен не само с правоъгълно огледало и калобрани, а и с двигател 1300 см3. някъде в края на 1974 год са първите. С доста повече недостатъци от първия модел, ама темата с кубатурите на двигателите е дълга и не е за тук. Само ще спомена, че 1200 и 1500 са сполучливите, а 1300 и 1600 са калпавите. Познавачите знаят защо.

    Коментиран от #24

  • 24 batkata

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "И да и не":

    Не си ме разбрал, говоря за модела 2101 преди 1974 г. и след нея. Запознайте се добре с модела. Това което съм написал е за 2101, а не за 21011 или 21013 те са отделно и имат и други разлики макар и дребни. Аз съм карал няколко години модела 1973 г. и зная за какво става въпрос. Преди няколко години пък възстанових една от 1972 г. Дори първите 2101 имат разлика и в задната колонка/ след 1974 г. имат допълнителна малка фуга зад водобранната лайсна/ . Този педал за газ също е до 1974 г. и др.
  • 25 ШЕФА

    9 0 Отговор
    За времето си беше добра кола.Аз карах ВАЗ 2101 ОТ 1979 до 2003 или цели 24 г. и навъртях 300 х. км без ремонт но да не се забравя че това е фиат-124 .
  • 26 Като гост

    3 1 Отговор
    "кръгло странично огледало на шофьорската врата" Огледало е в калинка на три болчета.
  • 27 Кърлеж

    3 0 Отговор
    Да...минало незабравимо , още си спомням как мъркаше моторчето на жигулката, за разлика от тези на москветата
  • 28 Предник

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "куку руку ку":

    Дървото пред гаража рязахте ли го за да я изкарате?