6 Ноември, 2020 14:06 14 934 28

Продава се още едно "перфектно" Жигули

  • жигули-
  • ваз 2101

Идеалната "копейка" с почти нулев пробег се оценява на милион рубли

Продава се още едно "перфектно" Жигули - 1

38-годишният VAZ-21013 струва колкото нова Lada Vesta Sport. Обявата е публикувна в руски сайт, като в нея пише, че колата е произведена през 1982 година. 1,1 милиона рубли, колкото е исканата цена за колата е сума, равняваща се почти на 12 000 евро.

Продава се още едно "перфектно" Жигули

За тази цена, например, можете да си купите нова кола от компактен клас, директно от магазина. Според продавача обаче, „Копейката“, както руснаците наричат класическите Жигули, не е възстановявана и е напълно оригинална.

Продава се още едно "перфектно" Жигули

В продължение на 38 години колата има само един собственик, който я държи в топъл гараж и не я кара. Това обяснява и малкия пробег от само 70 километра. Каросерията на въпросния ВАЗ-21013 е боядисана в оригиналния бежов цвят и, съдейки по снимките в обявата, е в перфектно състояние - няма следи от ръжда и дори прах.

Продава се още едно "перфектно" Жигули

Салонът, със седалки, тапицирани с черна изкуствена кожа, също е запазен в оригиналния си вид. Под капака няма следи от експлоатация, в багажника има оригинално резервно колело. Автомобилът е оборудван с бензинов 1.2-литров двигател с мощност 64 конски сили, който е комбиниран с четиристепенна механична скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 30 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто трепач

    41 6 Отговор
    Още е фурия...от 74-та я лашкам...неубиваема е!

    Коментиран от #3, #21

  • 2 един българин

    11 49 Отговор
    Защо продавате само стари комунистически таралясници, а не западни такива, бре ФАКТИ! Щото не сте на заплата от Путин и Русия НАЛИ?!!! аЙДЕ В сИБИРЯ!

    Коментиран от #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 сектант

    40 2 Отговор
    е на това вече няма как да му откаже софтуера

    Коментиран от #7

  • 5 Ихаааа

    26 5 Отговор
    Мойта я взех на 78 000 и три години зиме и лете. Само антифриз, бензин, масло и вода на чистачките (зимата първак), ама гори мамито ѝ.

    Коментиран от #27

  • 6 номад

    11 27 Отговор
    перфе е за надин ! немога да разбера на кой му дреме за това желяжо дето за нищо нестава с кой акъл някой му обръща внимание ни спира ни върви ни климатик има просто недоразумение

    Коментиран от #16

  • 7 Така е

    5 17 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Но най-ефективни са еърбеците, дето ги няма при ПТП те вадят с флекс и крикове. Но, важното за Бай Ганья е да е Йофтинко, другото не е от значение......А забравих, спирачките също са чук, а зимата е супер стабилна. Но при условие, че не я вадиш от гаража, и там кротоко си я яде ръждата...
  • 8 Дългия

    21 12 Отговор
    Ама когато взимахте книжки на тях се кефихте и ги хвалихте.Може да няма екстри и мерки за безопастност но що вили и къщи са направени с тях.Когато някой от прехвалените ви западняци изкарат толкова тогава ми ги хвалете.В движение от западните тук таме се среща някой Мерцедес от 75-80 г.и някой кадет или рекорд другите отдавна са претопени.А лади и жигули все още има бол.

    Коментиран от #10, #11, #15

  • 9 перничанин

    17 9 Отговор
    Това и онова от предната статия имат само носталгична стойност. Още докато ги продаваха кото нови, бяха морално и технически остарели. Правете сметка , че нямаха серво усилвател нито на спирачките, нито на волана. Пълно дърво. Климатик , това го смятаха за фашистка глезотия, на пияния мужик - колхозник му трябваше само багажник за прасето (на нашенския също). Надеждността се свързваше единствено с това, че с тел, пирон и др. подръчни материали можеше да се прибереш. Носталгия, носталгия, ама 12 000 евро, че и повече си лудост.

    Коментиран от #28

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Анти комунист

    11 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дългия":

    Отивай някъде да се завиваш през глава ,демагог продажен
  • 12 Мальк си още но Сибир е бьдещето

    16 6 Отговор

    До коментар #2 от "един българин":

    На човечеството. Европа става пустиня. А ЖИГУЛИТАТА СА НЕУБИВАЕМИ. НАДЖИВЯХА ЗАПАДНИТЕ СИ НАБОРИ ЗАМИНАЛИ ЗА СКРАП КЬМ ЧАЙНА.....
  • 13 батката

    13 3 Отговор
    Тези соц. автомобили в темите вече ми идват малко в повече макар, че съм фен на тези МПС-та и както писа някъде по-горе колегата, те просто надживяха много западни нов внос боклуци. Имал съм 2101, 2106 и 2 бр. 2105. Единствено не бях доволен от 2106, но тя си беше раздрънкана още като я закупих. Другите си бяха супер за времето. даже сега възстанових една 2101 0т 72 г.
  • 14 Японеца

    9 9 Отговор
    1982г. бях на панаира! Влизах в Пежо, Рено, Мерцедес и др. които бяха, като космически кораби спрямо тоя кенеф Жигули!
  • 15 Крайно

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дългия":

    Оцеляха толкова време, защото всички имаха Жигули!
    А западната автоиндустрия се движи от новите модели!
  • 16 Иван

    3 8 Отговор

    До коментар #6 от "номад":

    Защо да не спира, спира си нормално, 21013 са със вакуумен усилвател (серво). За вървене, пак си върви, верно не с 200 ама върви. Климатика е най-малкия проблем да се сложи. Има кит за Нива който пасва идеално на колите от 2101 до 2107.
  • 17 Искам да го купя

    6 2 Отговор
    И да го дам на редактора да го видя с какъв кеф ще го кара 😆🤣

    Коментиран от #18, #24

  • 18 ТОВА Е КЛАСИКА

    5 6 Отговор

    До коментар #17 от "Искам да го купя":

    НЕ Е ДА СЕ ШОФИРА ВСЕКИ ДЕН. ..САМО В НЕДЕЛЯ. ...
  • 19 Над Тбилиси горят огни

    8 4 Отговор
    Жигулата е уникална ,но само за маниаци на марката ! За Тея пари можеш да си вземеш супер автомобил - среден клас със всички възможни екстри !
  • 20 Ман40

    2 5 Отговор
    21013 - няма серво, двигател 1200 куб.см. като на 2101, а купето на 21011, май беше, чийто двигател беше 1300 куб.см. Карах я почти 33 год. и на ход отиде в "Металекс"-а защото на улицата много пипаха...

    Коментиран от #22

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ман40":

    Брат ми имаше 21013. Двигателя е 1200, със серво на спирачките и стъкломиенето беше казанче с електрическа помпичка, а не с мех като на първите Жигули. И карбуратора беше Озон 2105 а не механичен като на първите.. Става на въпрос за кола произведена 1984. Купуване е чисто нова.
  • 23 Чичо дядко

    6 2 Отговор
    Докога с тези тъпуо статии бре?
  • 24 Не знам за редактора,

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Искам да го купя":

    но аз с кеф бих карал тази машинка.
  • 25 Джуган

    6 1 Отговор
    Първата ми кола беше Лада в този цвят, само че 21011 (двигател 1300 куб см), бях монтирал “барче” с яко стерео Пионер, малък спортен волан с 3 дупки и Мишелинки. Спомням си всяко едно гадже което съм .... “возил”, ха ха ха, добри времена бяха.
  • 26 минчо

    3 0 Отговор
    ТАЯ КОЛА ВИНАГИ Е БИЛА КЕНЕФ.КАКВА КЛАСИКА Е ТОЯ КЕНЕФ
  • 27 Ахха

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ихаааа":

    Хахаха,топ коментар!
  • 28 Хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "перничанин":

    Хахахахах