6 Ноември, 2020 14:06 17 766 28

Продава се още едно "перфектно" Жигули

  • жигули-
  • ваз 2101

Идеалната "копейка" с почти нулев пробег се оценява на милион рубли

Продава се още едно "перфектно" Жигули - 1

38-годишният VAZ-21013 струва колкото нова Lada Vesta Sport. Обявата е публикувна в руски сайт, като в нея пише, че колата е произведена през 1982 година. 1,1 милиона рубли, колкото е исканата цена за колата е сума, равняваща се почти на 12 000 евро.

Продава се още едно "перфектно" Жигули - 2

За тази цена, например, можете да си купите нова кола от компактен клас, директно от магазина. Според продавача обаче, „Копейката“, както руснаците наричат класическите Жигули, не е възстановявана и е напълно оригинална.

Продава се още едно "перфектно" Жигули - 3

В продължение на 38 години колата има само един собственик, който я държи в топъл гараж и не я кара. Това обяснява и малкия пробег от само 70 километра. Каросерията на въпросния ВАЗ-21013 е боядисана в оригиналния бежов цвят и, съдейки по снимките в обявата, е в перфектно състояние - няма следи от ръжда и дори прах.

Продава се още едно "перфектно" Жигули - 4

Салонът, със седалки, тапицирани с черна изкуствена кожа, също е запазен в оригиналния си вид. Под капака няма следи от експлоатация, в багажника има оригинално резервно колело. Автомобилът е оборудван с бензинов 1.2-литров двигател с мощност 64 конски сили, който е комбиниран с четиристепенна механична скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 30 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто трепач

    41 6 Отговор
    Още е фурия...от 74-та я лашкам...неубиваема е!

    Коментиран от #3, #21

  • 2 един българин

    11 49 Отговор
    Защо продавате само стари комунистически таралясници, а не западни такива, бре ФАКТИ! Щото не сте на заплата от Путин и Русия НАЛИ?!!! аЙДЕ В сИБИРЯ!

    Коментиран от #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 сектант

    40 2 Отговор
    е на това вече няма как да му откаже софтуера

    Коментиран от #7

  • 5 Ихаааа

    26 5 Отговор
    Мойта я взех на 78 000 и три години зиме и лете. Само антифриз, бензин, масло и вода на чистачките (зимата първак), ама гори мамито ѝ.

    Коментиран от #27

  • 6 номад

    11 27 Отговор
    перфе е за надин ! немога да разбера на кой му дреме за това желяжо дето за нищо нестава с кой акъл някой му обръща внимание ни спира ни върви ни климатик има просто недоразумение

    Коментиран от #16

  • 7 Така е

    5 17 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Но най-ефективни са еърбеците, дето ги няма при ПТП те вадят с флекс и крикове. Но, важното за Бай Ганья е да е Йофтинко, другото не е от значение......А забравих, спирачките също са чук, а зимата е супер стабилна. Но при условие, че не я вадиш от гаража, и там кротоко си я яде ръждата...
  • 8 Дългия

    21 12 Отговор
    Ама когато взимахте книжки на тях се кефихте и ги хвалихте.Може да няма екстри и мерки за безопастност но що вили и къщи са направени с тях.Когато някой от прехвалените ви западняци изкарат толкова тогава ми ги хвалете.В движение от западните тук таме се среща някой Мерцедес от 75-80 г.и някой кадет или рекорд другите отдавна са претопени.А лади и жигули все още има бол.

    Коментиран от #10, #11, #15

  • 9 перничанин

    17 9 Отговор
    Това и онова от предната статия имат само носталгична стойност. Още докато ги продаваха кото нови, бяха морално и технически остарели. Правете сметка , че нямаха серво усилвател нито на спирачките, нито на волана. Пълно дърво. Климатик , това го смятаха за фашистка глезотия, на пияния мужик - колхозник му трябваше само багажник за прасето (на нашенския също). Надеждността се свързваше единствено с това, че с тел, пирон и др. подръчни материали можеше да се прибереш. Носталгия, носталгия, ама 12 000 евро, че и повече си лудост.

    Коментиран от #28

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Анти комунист

    11 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дългия":

    Отивай някъде да се завиваш през глава ,демагог продажен
  • 12 Мальк си още но Сибир е бьдещето

    16 6 Отговор

    До коментар #2 от "един българин":

    На човечеството. Европа става пустиня. А ЖИГУЛИТАТА СА НЕУБИВАЕМИ. НАДЖИВЯХА ЗАПАДНИТЕ СИ НАБОРИ ЗАМИНАЛИ ЗА СКРАП КЬМ ЧАЙНА.....
  • 13 батката

    13 3 Отговор
    Тези соц. автомобили в темите вече ми идват малко в повече макар, че съм фен на тези МПС-та и както писа някъде по-горе колегата, те просто надживяха много западни нов внос боклуци. Имал съм 2101, 2106 и 2 бр. 2105. Единствено не бях доволен от 2106, но тя си беше раздрънкана още като я закупих. Другите си бяха супер за времето. даже сега възстанових една 2101 0т 72 г.
  • 14 Японеца

    9 9 Отговор
    1982г. бях на панаира! Влизах в Пежо, Рено, Мерцедес и др. които бяха, като космически кораби спрямо тоя кенеф Жигули!
  • 15 Крайно

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дългия":

    Оцеляха толкова време, защото всички имаха Жигули!
    А западната автоиндустрия се движи от новите модели!
  • 16 Иван

    3 8 Отговор

    До коментар #6 от "номад":

    Защо да не спира, спира си нормално, 21013 са със вакуумен усилвател (серво). За вървене, пак си върви, верно не с 200 ама върви. Климатика е най-малкия проблем да се сложи. Има кит за Нива който пасва идеално на колите от 2101 до 2107.
  • 17 Искам да го купя

    6 2 Отговор
    И да го дам на редактора да го видя с какъв кеф ще го кара 😆🤣

    Коментиран от #18, #24

  • 18 ТОВА Е КЛАСИКА

    5 6 Отговор

    До коментар #17 от "Искам да го купя":

    НЕ Е ДА СЕ ШОФИРА ВСЕКИ ДЕН. ..САМО В НЕДЕЛЯ. ...
  • 19 Над Тбилиси горят огни

    8 4 Отговор
    Жигулата е уникална ,но само за маниаци на марката ! За Тея пари можеш да си вземеш супер автомобил - среден клас със всички възможни екстри !
  • 20 Ман40

    2 5 Отговор
    21013 - няма серво, двигател 1200 куб.см. като на 2101, а купето на 21011, май беше, чийто двигател беше 1300 куб.см. Карах я почти 33 год. и на ход отиде в "Металекс"-а защото на улицата много пипаха...

    Коментиран от #22

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ман40":

    Брат ми имаше 21013. Двигателя е 1200, със серво на спирачките и стъкломиенето беше казанче с електрическа помпичка, а не с мех като на първите Жигули. И карбуратора беше Озон 2105 а не механичен като на първите.. Става на въпрос за кола произведена 1984. Купуване е чисто нова.
  • 23 Чичо дядко

    6 2 Отговор
    Докога с тези тъпуо статии бре?
  • 24 Не знам за редактора,

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Искам да го купя":

    но аз с кеф бих карал тази машинка.
  • 25 Джуган

    6 1 Отговор
    Първата ми кола беше Лада в този цвят, само че 21011 (двигател 1300 куб см), бях монтирал “барче” с яко стерео Пионер, малък спортен волан с 3 дупки и Мишелинки. Спомням си всяко едно гадже което съм .... “возил”, ха ха ха, добри времена бяха.
  • 26 минчо

    3 0 Отговор
    ТАЯ КОЛА ВИНАГИ Е БИЛА КЕНЕФ.КАКВА КЛАСИКА Е ТОЯ КЕНЕФ
  • 27 Ахха

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ихаааа":

    Хахаха,топ коментар!
  • 28 Хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "перничанин":

    Хахахахах