4 93311

Кръстоска между "Костенурка" и Porsche

  • volkswagen-
  • porsche-
  • kaefer-
  • boxter-
  • bugster-
  • carmaxx

Кръстосването на два автомобила съвсем не е рядкост в тунинга. Вземат се най-добрите възли и агрегати от две коли и се обединят в едно. Това се практикува както от утвърдени тунинг ателиета, така и гаражни майстори.

В повечето случаи тези проекти се оказват недотам успешни, но има и проекти, които определено заслужават внимание. Именно такава е разработката на австриеца Зигфрид Рудолф. Той е собственик на тунинг компанията CarMaxx, специализирана основно в доработка на немски автомобили.

Последното му творение представлява мелез между Volkswagen Kaefer от 1973 година и ново Porsche Boxter. Идеята му хрумва когато веднъж Рудолф паркира старата си "Костенурка" до Porsche-то на жена си и с учудване установява, че междуосията на тези два автомобила са много сходни.

Така се ражда Bugster - автомобил с миловидно изражение, но с мощност от 270 конски сили. Естествено външно колата се отличава от оригинала. Най-голям принос за това имат 18-цоловите лети джанти, раздутите калници и ефектните въздухозаборници.

Интериорът също е различен. Спецовете на CarMaxx решават да монтират преработено арматурно табло от Boxter. Освен това са сменени седалките, като целият салон е претапициран. Резултатът в крайна сметка не е никак лош.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Volkswagen връща e-Up! в Европа и у нас
    Volkswagen връща e-Up! в Европа и у нас
    Вече повече от година електрическото мини VW e-Up! не се предлага за продажба, но това не го направи по-малко популярно. Хората купуват употребявани а ...
    вчера в 12:44 ч.
    1 144
    7
  • Ford Mustang не се справи със 160 коня по-„слабо“ Porsche (ВИДЕО)
    Ford Mustang не се справи със 160 коня по-„слабо“ Porsche (ВИДЕО)
    В поредния епизод на CarWow, последното поколение Ford Mustang Mach 1 се изправя срещу Porsche Cayman в две от разновидностите му. Както всеки път, на ...
    20.01.2022
    1 677
    10
  • И все пак VW си е №1
    И все пак VW си е №1
    Около 9.7 милиона нови коли са продадени в Европа през 2021 г. Volkswagen успя да продаде 1.08 милиона автомобила миналата година. Всъщност всеки десе ...
    20.01.2022
    4 871
    9
  • Porsche Taycan е новата кола за сигурност в Formula E
    Porsche Taycan е новата кола за сигурност в Formula E
    Porsche Taycan е новата кола за сигурност в електрическия шампионат Formula 1. Германската машина ще дебютира на първото състезание тази година в Сауд ...
    19.01.2022
    947
    9
  • Volkswagen пуска нова "особено бърза кола"
    Volkswagen пуска нова "особено бърза кола"
    Volkswagen пусна тийзър, който показва силуета на мистериозен модел, който прилича на наточен Golf. Картината е придружена от надпис „Ние старти ...
    18.01.2022
    2 580
    6

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    3 16 Отговор
    Аааааааа не е никак лош резултата да.прецакваш един хубав автомобил като правиш от него черупка от миналото хилядолетие.ДА много хубаво
  • 2 разбирача

    5 0 Отговор
    Каква е тази ирония, колега? Всеки си има вкус, казало кучето и....За всеки влак има пътници!
  • 3 el_bandolero

    8 6 Отговор
    ei Дошо,navsiakude ti 4eta komentarite i se uveriavam 4e si mnogo glupav i mai si niama6 druga rabota osven da pi6e6 tupi komentari:D

    Коментиран от #7

  • 4 чолака

    8 2 Отговор
    Този тунинг става много лесно, защото купето на Бръмбара е на рама. Само развиваш болтовете, вдигаш купето от рамата с всички чаркалаци по нея и заваряваш върху шасито от Порше
  • 5 чолака

    11 2 Отговор
    Не му обръщайте внимание, пише глупости за да му отвръщате и така се чувства значим. Този човек е достоен за съжаление.

    Коментиран от #6

  • 6 чолака

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "чолака":

    За Дошо става въпрос
  • 7 Дошо

    5 9 Отговор

    До коментар #3 от "el_bandolero":

    Абе да ти кажа и с писането ти на някаква маймуница ти също създаваш впечатление че си много, много тъпо парче .
    Абе Чолако забрави да кажеш и че като се прави заваряването за шасито на Порше-то ще трябва и всичко на Поршето да се разглоби и отдели от рамата, защото като започне заваряването познай какво ще стане със всичката елекроника от силния ток.И не само електрониката ще замине, ама няма да ти казвам какво защото ти си умен и от глупав човек като мен, който не познаваш няма какво да научиш.Другото, което е заваряването направо го изключи като вариант ако не искаш след време както си караш да се отделиш от шасито и да продължиш в друга посока.Защо ли?Ми няма да ти казвам ти нали си много умен сам ще се сетиш.

    Коментиран от #8

  • 8 чолака

    24 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Май си и нямаш представа какво е носеща рама. Поршето няма рама, а е самоносеща конструкция. Друг автомобил с носеща рама, за който се сещам, е Вартбург. За да се образоваш, взимай на дядо Вартбурга и лягай отдолу да се пулиш.
  • 9 gan4u

    11 0 Отговор
    Супер!!! Получило се е нещо като хот род европейски вариант-ретро външност, яко управление и спирачки и мощен мотор! Допада ми колицата много, а все пак старият бръмбар сие много чаровно возило....
  • 10 .

    8 0 Отговор
    Този Зигфрид Рудолф е тунинг майстор. Направил е колата за реклама на фирмата си, възможностите си, майсторлъка си и тн. Т.е. да докаже, че найстина неговата фирма е добра в това, което прави. Не виждам защо са тези заяжданици и обиди от наша старана. Особено тоя дошо, не го знам какво работи и колко свободно време, но е почти винаги първи във всички постове и обикновенно негативен .... стига вече бе, омръзна ми да ти чета заядливо-подигравaтелните коментари. Искам да виждам мнения на компетентни хора постигнали и те нещо в тунинг и модифицирането на автомобили. Чета много блогове в Англия, Щатите и Германия, никъде никой не плюе труда на дригите. Обменят мнениея, коментари, решения на проблеми всякаква помощ един на друг ....сравнете дали тук в Бг. е така ...
  • 11 1234

    2 0 Отговор
    Чолак добро изказване...
    поздравления.....