Кръстосването на два автомобила съвсем не е рядкост в тунинга. Вземат се най-добрите възли и агрегати от две коли и се обединят в едно. Това се практикува както от утвърдени тунинг ателиета, така и гаражни майстори.
В повечето случаи тези проекти се оказват недотам успешни, но има и проекти, които определено заслужават внимание. Именно такава е разработката на австриеца Зигфрид Рудолф. Той е собственик на тунинг компанията CarMaxx, специализирана основно в доработка на немски автомобили.
Последното му творение представлява мелез между Volkswagen Kaefer от 1973 година и ново Porsche Boxter. Идеята му хрумва когато веднъж Рудолф паркира старата си "Костенурка" до Porsche-то на жена си и с учудване установява, че междуосията на тези два автомобила са много сходни.
Така се ражда Bugster - автомобил с миловидно изражение, но с мощност от 270 конски сили. Естествено външно колата се отличава от оригинала. Най-голям принос за това имат 18-цоловите лети джанти, раздутите калници и ефектните въздухозаборници.
Интериорът също е различен. Спецовете на CarMaxx решават да монтират преработено арматурно табло от Boxter. Освен това са сменени седалките, като целият салон е претапициран. Резултатът в крайна сметка не е никак лош.
5 Април, 2011 12:20 5 241 11
Кръстоска между "Костенурка" и Porsche
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
16:01 08.09.2011
2 разбирача
16:01 08.09.2011
3 el_bandolero
Коментиран от #7
16:01 08.09.2011
4 чолака
16:01 08.09.2011
5 чолака
Коментиран от #6
16:01 08.09.2011
6 чолака
До коментар #5 от "чолака":
За Дошо става въпрос16:01 08.09.2011
7 Дошо
До коментар #3 от "el_bandolero":
Абе да ти кажа и с писането ти на някаква маймуница ти също създаваш впечатление че си много, много тъпо парче .Абе Чолако забрави да кажеш и че като се прави заваряването за шасито на Порше-то ще трябва и всичко на Поршето да се разглоби и отдели от рамата, защото като започне заваряването познай какво ще стане със всичката елекроника от силния ток.И не само електрониката ще замине, ама няма да ти казвам какво защото ти си умен и от глупав човек като мен, който не познаваш няма какво да научиш.Другото, което е заваряването направо го изключи като вариант ако не искаш след време както си караш да се отделиш от шасито и да продължиш в друга посока.Защо ли?Ми няма да ти казвам ти нали си много умен сам ще се сетиш.
Коментиран от #8
16:01 08.09.2011
8 чолака
До коментар #7 от "Дошо":
Май си и нямаш представа какво е носеща рама. Поршето няма рама, а е самоносеща конструкция. Друг автомобил с носеща рама, за който се сещам, е Вартбург. За да се образоваш, взимай на дядо Вартбурга и лягай отдолу да се пулиш.16:01 08.09.2011
9 gan4u
16:01 08.09.2011
10 .
16:01 08.09.2011
11 1234
поздравления.....
16:01 08.09.2011