Last news in Fakti

12 Ноември, 2020 13:32, обновена 15 Юни, 2022 15:48 69 251 56

3 евтини коли на старо, които са по-надеждни от скъпите

  • mazda2-
  • opel adam-
  • honda jazz-
  • автомобилът на старо-
  • tuv

Германци сравниха надеждността на евтините и скъпи коли, като отличиха три модела

3 евтини коли на старо, които са по-надеждни от скъпите - 1

Цената не винаги е гаранция за надеждност на автомобила. Съответното заключение беше направено, след като Асоциацията за технически инспекции на Германия изготви нова оценка за надеждност TUV 2021.

Според последните проучвания някои евтини автомобили през годините могат да останат надеждни по-дълго време от по-скъпите. С други думи се доказва тезата, че в доста случаи плащаш само за марката.

3 евтини коли на старо, които са по-надеждни от скъпите
Honda Jazz

Според доклада на TUV, някои евтини модели могат да имат среден процент на дефекти, по-нисък от средния за индустрията, не само след 3 години, но дори и след 7 години. Именно това са препоръчителните автомобили за покупка на старо. Специалистите от TUV отличават три модела.

3 евтини коли на старо, които са по-надеждни от скъпите
Mazda2

И трите коли са от т.нар. субкомпактен клас и на вторичните пазари се продават на сравнително атрактивни цени. В същото време се характеризират с изключително нисък процент повреди.

3 евтини коли на старо, които са по-надеждни от скъпите
Opel Adam

По-специално, в момента средният процент на дефекти е 19,9%, докато за Opel Adam, Honda Jazz и Mazda2 той се движи около 4% след три години експлоатация. Ако говорим за 7-годишни автомобили, за същите тези модели цифрата нараства до 10-11%, което отново е по-добро от средното за пазара.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 120 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Қазақстан Республикасы

    104 49 Отговор
    Номер 4-ЖИГУЛАТА!!!

    Коментиран от #39

  • 2 ехааа

    173 10 Отговор
    Само че... за класа си никак не са евтини... даже са си доста скъпи, особено Хондата...
  • 3 Малък слон

    148 34 Отговор
    Хубави коли. Нямаха ли мъжки ?

    Коментиран от #23

  • 4 сектант

    69 147 Отговор
    има 2 коли на тоя свят - или караш Дачия или караш КИЯ средно положение няма

    Коментиран от #5

  • 5 евро цени

    64 67 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    За Дачия си много прав ! Много жалко , че има хора във форума които не разбират какво им казваш .
    Карам от време на време Дъстър 2019г бензин , нищо лошо не мога да кажа за колата .ТО - 200 ЛЕВА

    Коментиран от #8

  • 6 bmwe38

    60 61 Отговор
    Има доста по добри и здрави от тези сапунерки

    Коментиран от #7, #54

  • 7 Смех

    93 15 Отговор

    До коментар #6 от "bmwe38":

    Кое бе,бмв-то е46 на 20 години ли
  • 8 някой

    159 25 Отговор

    До коментар #5 от "евро цени":

    Ще минат още доста години,преди бедния Ганчо ( включително чуждоземните и чуждоговорящи негови събратя по цялото земно кълбо )най-накрая да разберат, че автомобила служи единствено да им пренесат Д-то, през времето и пространството от точка А до точка Б и обратно.

    Коментиран от #9, #12, #46, #49

  • 9 То и

    46 59 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Каруцата служи за това. Айде обратно на коня, викаш
  • 10 Фалшиво

    33 27 Отговор
    Недостоверна класация закото ТЮВ прави статистиките на база брой коли, а тези трите са на последните места по брой в Германия
  • 11 Александър

    99 23 Отговор
    За една година изминах 66 000 с Хонда Джаз 1.2 - 2002 г. Европа,Русия, Абхазия, Финландия ! Изключителен артомобил! Често бяхме четирима и с много багаж! От 1979 г. съм изминал 1 400 000 км. с леки автомобили и микробуси. Хонда Джаз ме изненада в добрия смисъл на думата.

    Коментиран от #27, #35, #38

  • 12 патриота

    68 30 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Ценностната система в България и Европа е много различна.За разлика от Ганьо който всяка събота и неделя е по кръчмите ,за да покаже колко е напред с материала и кара 20-25 годише барутник,на запад хората инвестират пари в коли който им харесват и вършат работа,защото могат да си позволят ВСЯКА КОЛА.

    Коментиран от #15, #50

  • 13 чурук

    15 31 Отговор
    Това го карат само бабите. И Юндай i10 може да включите
  • 14 Гост

    59 29 Отговор
    От голф 2 по убаво и здраво нема.......

    Коментиран от #21

  • 15 един

    87 5 Отговор

    До коментар #12 от "патриота":

    Пич, много се впрягаш, парите за кола не са инвестиция, освен някой рядък ретро екземпляр!
  • 16 Тулупа

    97 4 Отговор
    Е най хубавата кола е служебната
  • 17 Куранай хубавата

    44 69 Отговор
    Най хубавата си остава реното здрава и икономична кола
  • 18 Верно е

    29 4 Отговор
    Верно е така от опит знам ,че те са сполучливо направени коли ниско бюджетни за обикновеният човек евтина поддръжка и икономична на разход на гориво
  • 19 Джазмаги

    39 16 Отговор
    А ауди 80 какво ще кажеш
  • 20 перничанин

    41 1 Отговор
    Това за тия колички , ние много добре го знаем. Лошото е ,че сега джамбазите получават още един коз за да им искат високи цени.
  • 21 Алфа Ромео

    18 15 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Ако не те притеснява че при малко по-сериозен инцидент ще станеш на палачинка не дай боже, да така е.

    Коментиран от #24, #47

  • 22 Gordy

    17 20 Отговор
    Няма здрави коли, има разбити пътища!
    Щом един автомобил те вози от точка А до точка Б няма какво да го коментираме.
    Защо няма Ситроен, аз карам една С3 и я платих два пъти ама върви още, и какво скапана ли е!?

    Коментиран от #26

  • 23 Тези са

    50 9 Отговор

    До коментар #3 от "Малък слон":

    Ми те тези са мъжки де!Малка кола голям и работлив смок вадиш, онези другите са за момченца с малки пишленца и като си платят в сервиза за ремонт и части, пара не остава да закарат мацето на вечеря,бар и хотел става една мека схема.

    Коментиран от #53

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Емил

    18 26 Отговор
    Моля, моля, това не са коли! Това са четириколесни велосипеди!
  • 26 Карай

    32 5 Отговор

    До коментар #22 от "Gordy":

    Ами скапана е щом си е платил 2 пъти.Явно не си разбрал за какво е написана тази статия.

    Коментиран от #28

  • 27 Бонхов

    17 11 Отговор

    До коментар #11 от "Александър":

    Същото важи и за Ладите, имам м/у 1.5 и 2 млн. км на 5 бр. Лада, като започнеш от 2101 до 2105
    Не казвам всичко това, за да се хваля.... тъпо е, а защото е факт

    Коментиран от #32, #37, #51

  • 28 Gordy

    4 8 Отговор

    До коментар #26 от "Карай":

    Ами скапана е както всички други, вече не ги правят здрави!
  • 29 Дедо1

    42 5 Отговор
    Некигаш давах много паре за коли и жени,кига бех млад и красив,са кига сам само красив се возим с градскйо транспорт и от време на време слагам 100 еврака на телевизуру,пускам сех канала и кига свършим си ги взимам парете
  • 30 Лудогорец9

    13 7 Отговор
    Бензиновите мазди след 2013 са чук!

    Коментиран от #34

  • 31 Порно

    18 1 Отговор
    За Джаза е вярно, ама никак не е евтина. Това е моделът на който най малко му пада цената спрямо като нова.
  • 32 Михаил Горбачов

    28 5 Отговор

    До коментар #27 от "Бонхов":

    Момче,тебе трябва да те канонизират за мъченик .аз след втората лада се отказах от това нещо.истинска машина.кара се с ръце и крака ,а и развиваш сериозни монтьорски умения

    Коментиран от #33

  • 33 Бонхов

    10 2 Отговор

    До коментар #32 от "Михаил Горбачов":

    Съгласен с всичко казано от теб, освен момента, относно канонизирнвто, в момента работя... верху шестая модель...
  • 34 Ами не се сдържах

    6 2 Отговор

    До коментар #30 от "Лудогорец9":

    Къв чук, направо теслъ и то с дрЪжка
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Александър

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Пацо":

    Сериозно! Става дума за 2019 та година.
  • 37 Остап Бендер

    22 3 Отговор

    До коментар #27 от "Бонхов":

    При разработката на Жигулито италианските и съветските инженери са вкарали 700 изменения и подобрения на тоговашния бестселър ФИАТ-124,за да го приспособят към руските условия.Колата се получи превъзходна-сигурна и непретенциозна,а 2001 си беше и красавица отвсякъде.
  • 38 А аз съм навъртял само около два милиона

    6 6 Отговор

    До коментар #11 от "Александър":

    От 2005 до сега имам над два милиона км, само на лични автомобили 480 000км от 2011 до 2019 на Хюндай I30😎
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 гларус

    26 4 Отговор
    Имах Хонда Джаз.За мен това е най уникалният автомобил.Има качествата на джип и миниван.Уникално е окачването .Няма хлоп
    ,няма троп .Минах на по бърз вариант Хонда Сивик.Никога повече няма да помисля за нещо по различно от ХОНДА
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Бай Влад

    9 2 Отговор
    Това не са коли, това са калобрани ...
  • 43 Vanka

    4 9 Отговор
    1.9 TDİ golf 5 сие направо Чук
  • 44 дърт шофьор

    27 1 Отговор
    Не се хабете! Тук пишат за 7-годишни, което за нас е чисто нова кола. Класацията за 17-г. и 27-г. коли е друга.
  • 45 В джаза съм

    25 2 Отговор
    Хонда Джаз е много по-автомобил от много други. Вътрешните му размери са един клас отгоре. Влизаш в купето и трудно можеш да повярваш за какво пространство става на въпрос. Доближава се до мини ван, но възможностите за реорганизации и товарене в тази кола са най-много от всичко, което е на пазара. Реално карате мини ван с размерите на градски автомобил. Бонус е, че е изключително здрав и надежден автомобил, който на всичкото отгоре е и икономичен. Единствен "недостатък" е цената, но тя е реална, ако видим какво ни предлагат от Хонда. Гарантирам, че си заслужава всяка стотинка тази кола. Ако имате възможност, качете се, покарайте и ще разберете за какво ви говоря! Колата е супер и няма да ви се слиза.
  • 46 nekoi si

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Да, ама не. И ще ти кажа защо. Колко комфортно, колко сигурно, колко бързо...няма да изброявам. Ако всеки ден пътуваш 100-200 км и караш децата на градина май ще мислиш по-различно. Бъди здрав и не забравяй, че между А и Б могат да се случат много неща.

    Коментиран от #56

  • 47 Булгарбаши

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Ромео":

    Ами по твойта логика купи си икарай прицеп,хем голям,хем ще се возиш на много високо и останалите шофьори ще ги е страх от евентуален сблъсък с теб.

    Коментиран от #55

  • 48 Шаро

    14 1 Отговор
    До 2000г колите са смятани от инженери,а след това от счетоводители...Факт!
  • 49 трън

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Така е, но понякога трябва да се запитаме КАК ни пренася от точка А до точка Б.
  • 50 гост

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "патриота":

    Въпросът е и малко философски -ако се правят здрави и надеждни коли като през 60-те и 70-те години къде ще отиде тази индустрия - на кино!Въпрос на гъзарлък и престиж е да се показваш пред съседа и колегите с най-новата еднодневка.Една от безполезните индустрии ,които най-много замърсяват планетата.Акъл ще им дойде но твърде късно!
  • 51 Българин

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Бонхов":

    2 млн.км може да ги направиш с 20 и повече Лади, защото на 100000км този руски батал е тотално амортизиран.
  • 52 Мастър

    1 0 Отговор
    Градски КОРУБИ 😁😁
  • 53 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Тези са":

    Злоба и ЗАВИСТ българска. Като не можеш да стигнеш гроздето , значи е кисело, нали? Комплексари.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Булгарбаши":

    Моята логика е че не виждам логика в това което си написал, просто исках да кажа че между кола модел 80-те години и кола около 2000 г. и нагоре разликата в пасивната и активна безопасност е голяма. Но явно доста хора не го разбират.
  • 56 Бойко

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "nekoi si":

    И с влак да си гаранция няма никакъде