ФАКТИ.БГ

Subaru показа новия BRZ

Публикувана: 18 Ноември, 2020 17:58
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3032
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.

Subaru представи официално второто поколение на спорното купе BRZ. Новият модел запазва платформата на предшественика и задното предаване, но е малко по-мощен.

Отвън втората генерация на BRZ се отличава по предната броня със сложна форма, вирнатия капак на багажника и фаровете. Страничните въздухозаборници служат за охлаждане на спирачните апарати, а централният предотвратява завихряния в моторния отсек.

Архитектурата на ходовата част е останала непроменена - МакФерсони отпред и двойни носачи отзад. Японските инженери обаче са поработили доста над управляемостта, като са използвали отделни елементи от съвременната модулна платформа на Subaru. В резултат управлението на купето е станало още по-остро и отзивчиво.

Новият BRZ ще се оборудва с 2.4-литров атмосферен боксер с мощност 228 к.с. и максимален въртящ момент 249 Нм - съответно с 11% и 15% повече от предишния 2.0-литров мотор. Купувачите ще могат да измират между две шестстепенни трансмисии - ръчна и автоматична.

От Subaru все още не са обявили пълните технически характеристики на модела. Той обаче надали ще бъде по-бавен от предшественика си, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Притежател
1 Отговор
Не може да стъпки на малкия пръст на БМВ ser2.

Коментиран от #6, #20, #28


Оценка:
-50 +11

ми, нищо особено
2 Отговор
Имам приятел със старият модел. Нова си я взе. Прегрява. Нормално било. Дано да са оправили проблема.
А като динамика не е нищо особено. Свалиха гарда от субару с това нещо

Коментиран от #4


Оценка:
-10 +21

Антон
3 Отговор
Мъртва родена е тази кола!

Оценка:
-21 +11

Рено Фен
4 Отговор

До коментар #2 от "ми, нищо особено":


Тва няма шанс срещу Меги РС

Оценка:
-18 +10

пилот на Ферари
5 Отговор
Това Субару е добро. Но аз съм фен на NISSAN GT-R .

Оценка:
-3 +16

точно
6 Отговор

До коментар #1 от "Притежател":


бе ен ве, ще му стъпи на средния пръст хаха

Оценка:
-7 +18

CL500
7 Отговор
Публикувано във факти.бг: Купувачите ще могат да измират между две шестстепенни трансмисии - ръчна и автоматична.
...Отказах се да купувам....

Коментиран от #10, #14


Оценка:
-7 +10

Не че нещо
8 Отговор
Ама всяка четворка v6 4motion дето струва 5 хилки с афтърмаркет окачване ще го окъпе. Да не говорим за коли от рода на 350z и 370z, дето няма и зор да си дадат. По дяволите, едно дърто тт с dsg и R мотора даже няма да му даде шанс.

Коментиран от #16


Оценка:
-10 +12

AA1
9 Отговор
Този Нисан съвпада по визия на новата Тойота Супра. Модела с ръчна скоростна кутия би могъл да свърши работа и да се хареса на джигитите.

Оценка:
-6 +3

Onzi
10 Отговор

До коментар #7 от "CL500":


Че иначе щеше 2 да купиш .. Карал ли си предишната генерация BRZ някога?

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +5

208 gti
11 Отговор
за кво го обсъждаме тва като дори няма да се продава в Европа

Оценка:
-7 +2

Пурко
12 Отговор
Мъртво роден! Излишен напън с нещо което не е нищо ново!

Оценка:
-12 +2

перничанин
13 Отговор
Старото Субару и Тойота GT86 са една и съща кола. При пускането им от Тойота обявиха каква е целта на този автомобил, а именно кола която да служи за основа на индивидуални проекти (много търсени в Япония). Колата е много добре балансирана , с добро разпределение на масите между двете оси, нисък център на тежестта и спортно настроено окачване. Това , че колата дори и стокова се харесва доста , беше допълнителен бонус за Тойота и поради това увеличиха пазарите и продажбите. В момента не съм сигурен дали Тойота ще обновят GT86, но Субару (част от Тойота) са решили да продължат производството, което е похвално, защото колата е добра.

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +17

14
Този коментар е премахнат от модератор.
Рено Фен
15 Отговор

До коментар #13 от "перничанин":


И кое и е доброто като се продава колкото Лада.

Оценка:
-11 +5

16
Този коментар е премахнат от модератор.
CL500
17 Отговор

До коментар #10 от "Onzi":


Или чувството ти за хумор е трагично, или просто не четеш, какво са написали в статията - постнал съм го, чети пак :-)

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +8

viki lexus
18 Отговор
2021 година японска спортна кола с 228 коня налични чак на 5700 об.мин за 70 000 лева?!!! Това сериозно ли? Има много голям избор за гаранционни около 4 годишни коли за същите пари с по 330 коня налични още на 3000 об.!!!! Дори един скапан Голф 6-ца Гти 2014 г. за 28 000 лева ще го насере.

Коментиран от #22, #29


Оценка:
-10 +8

Горски
19 Отговор
Inside този е грозен

Оценка:
-1 +0

Шаран
20 Отговор

До коментар #1 от "Притежател":


махай я тази наакана марка бе

Оценка:
-8 +3

21
Този коментар е премахнат от модератор.
help
22 Отговор

До коментар #18 от "viki lexus":


Таз кола е атмосферна за дрифт не за драг ;) що я сравняваш с турбо пръчки и то за драг? А и споко едвали ще се продава в Европа ;)

Оценка:
-1 +7

Си ган
23 Отговор

До коментар #17 от "CL500":


Повечето драскачи тук само погледнат заглавието или снимката и пишат простотии..

Оценка:
-1 +5

24
Този коментар е премахнат от модератор.
25
Този коментар е премахнат от модератор.
26
Този коментар е премахнат от модератор.
27
Този коментар е премахнат от модератор.
type-R
28 Отговор

До коментар #1 от "Притежател":


Ееее няма начин, нали тук в немската Европа караме БМВ-та с "пречистващ въздуха" Euro16D+++ кюмюрник!

Оценка:
-0 +1

type-R
29 Отговор

До коментар #18 от "viki lexus":


Скъпа моя ВикиЛексъс. Спортната кола не се определя само от мощността на двигателя и кога я достига, а и по начина по който взима завоите. Това дори е по-важно. И да - високооборотните двигатели са типични за спортните коли. Виж Ферари които развъртат до 10000 оборота, виж Хонда S2000, която достига 10к също, Бугати Вейрон мисля беше до 12к, Формула 1 до 20к! Кюмюрджийниците на Меркел, които едва стигат 4к не спадат към спортните автомобили!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Христо Крушарски
Собственикът на Локомотив Пловдив коментира ситуацията в тима
Настроението в Локомотив е пивко, трябва ни почивка и топла храна."

Още бисери
ТОП 5