ФАКТИ.БГ

Ето го новото Subaru Forester

Актуализираният кросоувър Subaru Forester получи както външни, така и технически подобрения

Публикувана: 15 Юни, 2021 15:17
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5859
Ето го новото Subaru Forester
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 22 гласа.

Subaru представи актуализирания кросоувър Forester, който получи както външни, така и технически промени. Първоначално дебютира само версия за японския пазар, но през следващите месеци трябва да бъде представена и версия с ляв волан, която да се появи в Европа и у нас.

Външно са направени козметични промени в светодиодната оптика (фаровете) и радиаторната решетката, която има нов вид с U-образни елементи. Освен това колата получава и нови джанти.

От техническа страна инженерите прилагат по-спортни настройки на окачването, оптимизират e-active системата за управление хибридния тракт, а също така използват камера с увеличен ъгъл на покритие за собствената си система за безопасност EyeSight.

Ето го новото Subaru Forester

Гамата двигатели на Subaru Forester за японския пазар ще остане същата. Както и преди, кросоувърът ще се предлага с 2.0-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. и 188 Нм въртящ момент, както и с 1,8-литров компресорен двигател, произвеждащ 177 конски сили.

В допълнение, моделът ще се предлага с хибриден силов тракт, базиран на двулитров агрегат, съчетан с компактен електрически мотор с 16 конски сили. Във всички случаи като трансмисия се използва вариатор и системата за задвижване на четирите колела.

Ето го новото Subaru Forester

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 22 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
VikiLexus
1 Отговор
Прекалено маломощни за голямото купе на Форестър мотори! Защо само 145 коня от 2 литра и това 2022 година модел - излагация!

Коментиран от #4


Оценка:
-24 +23

реноентусиаст🇫🇷
2 Отговор
това е колата ..... всичко де що е Made in Japan, продължава да е еталон за качество ! Виж, френските коли не могат да се похвалят с такава пословична здравина и качество, но пък поне са евтинки и достъпни за масовата аудитория !

Коментиран от #13


Оценка:
-6 +34

VikiLexus
3 Отговор
Досега само в XV бяха маломощните мотори по 116 коня - Но Ферестър е големичък и си иска поне 190 коня и 450 НМ от 1800 об. които ги има конкурента му Тигуан и то в бензиновия 2 литров Тигуан фейслифт юни 2020 г. - при тея данни Тигуан е първенец още повече че има и още по мощен обикновен Тигуан с дву литров би турбо бензин 245 коня и 400 нм. във фейслифта юни 2020 г. и Ер лайн Тигуан 2021 г. с 2.5 литров Би турбо бензин с 321 коня и 550 нм....тука вече Форестър 2022 г. тотално умря!!!

Коментиран от #5, #8


Оценка:
-17 +12

abc
4 Отговор

До коментар #1 от "VikiLexus":


Даже и не е, но явно ще е трудно да го разбереш. Прочети малко литература и се просвети за издържливост на моторите

Оценка:
-6 +16

MenchoLexus
5 Отговор

До коментар #3 от "VikiLexus":


А кой си купува SUV за да се състезава. То затова си има Impreza WRX

Където ще излезе това СУбару, Тигуана ще го събират и ще го сглобяват обратно като играчка от яйце Kinder.

Оценка:
-6 +38

Джонката
6 Отговор
Публикувано във факти.бг: 2.0-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. и 188 Нм въртящ момент, каква е тая излагация за това голямо купе. Октавията на метан е с 200 Нм въртящ момент. Слаба работа.

Коментиран от #7


Оценка:
-11 +9

ала бала
7 Отговор

До коментар #6 от "Джонката":


Еми купи си Октавия на метан тогава. И влез с нея в гората.

Оценка:
-3 +22

3572
8 Отговор

До коментар #3 от "VikiLexus":


Тигуана викаш е първенец. Първи е към сервизите 😚

Оценка:
-1 +23

бавни коли
9 Отговор
Ама мнооого технически разлики да му сложат един 320 кс с bi-turbo да върви , ХАХАХАХА тези не се научиха и това е нито колите им нито джиповете нищо не им върви малки двигатели не вървят и това е защо на импрезата не сложат V8,V10 с 400кс , 500кс и т.н , бмв с най малкия двигател ще ги задмине и мерцедес и ауди и всяка НЕМСКА машина ще ги задмине на светофара и по лукс и техника по всичко , на магистралата на черно на бяло НАВСЯКЪДЕ .Японски , китайски боклуци НЕ мерси .

Коментиран от #11, #12, #16, #17


Оценка:
-17 +3

селтак
10 Отговор
ДИЗЕЛ за винаги! Тва вече не съ коли а кочиняци!

Оценка:
-4 +2

авто фен
11 Отговор

До коментар #9 от "бавни коли":


Бавни коли са германските. Я да видим кое БМВ или Ауди ще задмине Лексус ЛФА или Нисан ГТР???? Никое хаха

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +6

12
Този коментар е премахнат от модератор.
Госあ
13 Отговор

До коментар #2 от "реноентусиаст🇫🇷":


Така ми харесваш ! Оня мишо с незнаен произход треаше да напусне острова в куфара. Нямаше как.

Оценка:
-1 +1

Трифонов
14 Отговор

До коментар #11 от "авто фен":


Lexus LFA си остава и до днес - повече от 10 години, откакто я пуснаха тая машина и я спряха година по-късно, единственият добър спортен автомобил на тази марка. Толкова добър наистина, че и самите Lexus се оказаха напълно неспособни да направят не по-добър, а поне също толкова добър по-нов модел. Това не е особено съществен повод за гордост. Това, че веднъж ти се е получило. Що са касае до GTR... не е лошо да поживееш още малко и да покараш истински коли, за да разбереш какви глупости плещиш. Това, че една кола прави с 5 десети по-добро време на драг със старт от място, не може да бъде единственият критерии, за да провъзгласиш един автомобил за по-добър от друг. Даже не стига и за да го провъзгласиш за по-бърз. Щото, всяко Порше с над 400 коня, всяко Ауди с над 500, всяко М или АМГ с над 500, е несравнимо по-добър спортен автомобил от ГТР...

Коментиран от #18, #19


Оценка:
-7 +0

Дедо
15 Отговор
Един харесва попа.....,друг попадията и тъка!

Оценка:
-0 +7

12345
16 Отговор

До коментар #9 от "бавни коли":


Ти нямаш ли домашни да пишеш?

Оценка:
-0 +1

хехехехе
17 Отговор

До коментар #9 от "бавни коли":


АРЕ ПАК ВСЕКИ СИ ХВАЛИ ТУЙ ЩО СИ ИМА И ПО ГОЛЕМ ОТ НЕГО НЕМА - ВСИЧКИ СТЕ СМЕШНИЦИ АМА ГОЛЕМИ КОЙТО НЕ Е КАРАЛ СУБАРУ НЯМА ДУМАТА АЗ ИМАМ ДВЕ И НЕ КОМЕНТИРАМ НИЩО

Оценка:
-0 +1

Слави
18 Отговор

До коментар #14 от "Трифонов":


НА писта се гледа кое какъв автомобил Нисана без да е спортна марка е по-бързата и по-спортната кола от германските аудита,бмвета и други еднодневки. Лексуса също.Лексуса за разлика от германските ширпотреби е по-скъп и бутиков автомобил в ограничена серия, това го прави уникален. Германците наливат ширпотреба за масите. лексуа е класа, инженерно изкуство и Лексус не го праодава за печалба,а за престиж. Дори 10 години по-късно няма Ауди или БМВ по-бързо от този Лексус,ако ще със 700 коня да са, нямат такава кола.Защото не само конете правят една кола бърза,както добре знаеш.

Оценка:
-0 +1

авто фен
19 Отговор

До коментар #14 от "Трифонов":


Щом LFA е единственият спортен и добър автомобил на Лексус, то значи Ауди и БМВ нямат нито един добър спортен автомобилзащото и до ден днешен нямат толкова бърза кола да са произвели в цялата си жалка история. Това е комплимент към японските инженери на Лексус.

Оценка:
-1 +1

Алфа Вълкът
20 Отговор
Трудна работа, АМГ ГТ е с половин минута преди Лексуса и 40ссек пред Нисана на Нюрбургринг.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Явор Гечев
Лидерът на Младежкото обединение в БСП Явор Гечев занесе рибарска мрежа в парламента за разглеждането на Бюджет 2013 г.
Бюджетът е скъсан и вече риба не лови"

Още бисери
ТОП 5