15 Юни, 2021 15:17 14 619 20

Ето го новото Subaru Forester

  • subaru-
  • forester

Актуализираният кросоувър Subaru Forester получи както външни, така и технически подобрения

Ето го новото Subaru Forester - 1

Subaru представи актуализирания кросоувър Forester, който получи както външни, така и технически промени. Първоначално дебютира само версия за японския пазар, но през следващите месеци трябва да бъде представена и версия с ляв волан, която да се появи в Европа и у нас.

Външно са направени козметични промени в светодиодната оптика (фаровете) и радиаторната решетката, която има нов вид с U-образни елементи. Освен това колата получава и нови джанти.

От техническа страна инженерите прилагат по-спортни настройки на окачването, оптимизират e-active системата за управление хибридния тракт, а също така използват камера с увеличен ъгъл на покритие за собствената си система за безопасност EyeSight.

Ето го новото Subaru Forester

Гамата двигатели на Subaru Forester за японския пазар ще остане същата. Както и преди, кросоувърът ще се предлага с 2.0-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. и 188 Нм въртящ момент, както и с 1,8-литров компресорен двигател, произвеждащ 177 конски сили.

В допълнение, моделът ще се предлага с хибриден силов тракт, базиран на двулитров агрегат, съчетан с компактен електрически мотор с 16 конски сили. Във всички случаи като трансмисия се използва вариатор и системата за задвижване на четирите колела.

Ето го новото Subaru Forester


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VikiLexus

    25 28 Отговор
    Прекалено маломощни за голямото купе на Форестър мотори! Защо само 145 коня от 2 литра и това 2022 година модел - излагация!

    Коментиран от #4

  • 2 реноентусиаст🇫🇷

    42 6 Отговор
    това е колата ..... всичко де що е Made in Japan, продължава да е еталон за качество ! Виж, френските коли не могат да се похвалят с такава пословична здравина и качество, но пък поне са евтинки и достъпни за масовата аудитория !

    Коментиран от #13

  • 3 VikiLexus

    12 20 Отговор
    Досега само в XV бяха маломощните мотори по 116 коня - Но Ферестър е големичък и си иска поне 190 коня и 450 НМ от 1800 об. които ги има конкурента му Тигуан и то в бензиновия 2 литров Тигуан фейслифт юни 2020 г. - при тея данни Тигуан е първенец още повече че има и още по мощен обикновен Тигуан с дву литров би турбо бензин 245 коня и 400 нм. във фейслифта юни 2020 г. и Ер лайн Тигуан 2021 г. с 2.5 литров Би турбо бензин с 321 коня и 550 нм....тука вече Форестър 2022 г. тотално умря!!!

    Коментиран от #5, #8

  • 4 abc

    20 6 Отговор

    До коментар #1 от "VikiLexus":

    Даже и не е, но явно ще е трудно да го разбереш. Прочети малко литература и се просвети за издържливост на моторите
  • 5 MenchoLexus

    45 6 Отговор

    До коментар #3 от "VikiLexus":

    А кой си купува SUV за да се състезава. То затова си има Impreza WRX

    Където ще излезе това СУбару, Тигуана ще го събират и ще го сглобяват обратно като играчка от яйце Kinder.
  • 6 Джонката

    10 14 Отговор
    Публикувано във факти.бг: 2.0-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. и 188 Нм въртящ момент, каква е тая излагация за това голямо купе. Октавията на метан е с 200 Нм въртящ момент. Слаба работа.

    Коментиран от #7

  • 7 ала бала

    30 3 Отговор

    До коментар #6 от "Джонката":

    Еми купи си Октавия на метан тогава. И влез с нея в гората.
  • 8 3572

    30 2 Отговор

    До коментар #3 от "VikiLexus":

    Тигуана викаш е първенец. Първи е към сервизите 😚
  • 9 бавни коли

    3 26 Отговор
    Ама мнооого технически разлики да му сложат един 320 кс с bi-turbo да върви , ХАХАХАХА тези не се научиха и това е нито колите им нито джиповете нищо не им върви малки двигатели не вървят и това е защо на импрезата не сложат V8,V10 с 400кс , 500кс и т.н , бмв с най малкия двигател ще ги задмине и мерцедес и ауди и всяка НЕМСКА машина ще ги задмине на светофара и по лукс и техника по всичко , на магистралата на черно на бяло НАВСЯКЪДЕ .Японски , китайски боклуци НЕ мерси .

    Коментиран от #11, #12, #16, #17

  • 10 селтак

    3 8 Отговор
    ДИЗЕЛ за винаги! Тва вече не съ коли а кочиняци!
  • 11 авто фен

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "бавни коли":

    Бавни коли са германските. Я да видим кое БМВ или Ауди ще задмине Лексус ЛФА или Нисан ГТР???? Никое хаха

    Коментиран от #14

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Госあ

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "реноентусиаст🇫🇷":

    Така ми харесваш ! Оня мишо с незнаен произход треаше да напусне острова в куфара. Нямаше как.
  • 14 Трифонов

    0 9 Отговор

    До коментар #11 от "авто фен":

    Lexus LFA си остава и до днес - повече от 10 години, откакто я пуснаха тая машина и я спряха година по-късно, единственият добър спортен автомобил на тази марка. Толкова добър наистина, че и самите Lexus се оказаха напълно неспособни да направят не по-добър, а поне също толкова добър по-нов модел. Това не е особено съществен повод за гордост. Това, че веднъж ти се е получило. Що са касае до GTR... не е лошо да поживееш още малко и да покараш истински коли, за да разбереш какви глупости плещиш. Това, че една кола прави с 5 десети по-добро време на драг със старт от място, не може да бъде единственият критерии, за да провъзгласиш един автомобил за по-добър от друг. Даже не стига и за да го провъзгласиш за по-бърз. Щото, всяко Порше с над 400 коня, всяко Ауди с над 500, всяко М или АМГ с над 500, е несравнимо по-добър спортен автомобил от ГТР...

    Коментиран от #18, #19

  • 15 Дедо

    11 0 Отговор
    Един харесва попа.....,друг попадията и тъка!
  • 16 12345

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "бавни коли":

    Ти нямаш ли домашни да пишеш?
  • 17 хехехехе

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "бавни коли":

    АРЕ ПАК ВСЕКИ СИ ХВАЛИ ТУЙ ЩО СИ ИМА И ПО ГОЛЕМ ОТ НЕГО НЕМА - ВСИЧКИ СТЕ СМЕШНИЦИ АМА ГОЛЕМИ КОЙТО НЕ Е КАРАЛ СУБАРУ НЯМА ДУМАТА АЗ ИМАМ ДВЕ И НЕ КОМЕНТИРАМ НИЩО
  • 18 Слави

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    НА писта се гледа кое какъв автомобил Нисана без да е спортна марка е по-бързата и по-спортната кола от германските аудита,бмвета и други еднодневки. Лексуса също.Лексуса за разлика от германските ширпотреби е по-скъп и бутиков автомобил в ограничена серия, това го прави уникален. Германците наливат ширпотреба за масите. лексуа е класа, инженерно изкуство и Лексус не го праодава за печалба,а за престиж. Дори 10 години по-късно няма Ауди или БМВ по-бързо от този Лексус,ако ще със 700 коня да са, нямат такава кола.Защото не само конете правят една кола бърза,както добре знаеш.
  • 19 авто фен

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    Щом LFA е единственият спортен и добър автомобил на Лексус, то значи Ауди и БМВ нямат нито един добър спортен автомобилзащото и до ден днешен нямат толкова бърза кола да са произвели в цялата си жалка история. Това е комплимент към японските инженери на Лексус.
  • 20 Алфа Вълкът

    0 0 Отговор
    Трудна работа, АМГ ГТ е с половин минута преди Лексуса и 40ссек пред Нисана на Нюрбургринг.