Съюзът на автомобилните производители и техните официални вносители в България излезе с няколко интересни предложения, които ще адресират към правителството на страната ни.
Става дума за създаване на т.нар. общ регистър, в който абсолютно всеки автомобил да има своеобразно досие. В него ще се вписва пробегът на автомобила, извършваните годишни технически прегледи, ремонтите, както и застрахователните събития свързани с дадената кола.
Още нещо, което предлагат от ААП е всеки употребяван автомобил, който влезе на територията на България да бъде вписван в този регистър, като преди това му се направи детайлен технически преглед.
Другото, което искат вносителите на нови автомобили у нас е правителството да одобри "скрапинг програма", с която всеки, който върне автомобил на възраст над 15 години и иска да закупи нов, да получава финансови облекчения.
Предложението за еко бонус е 10 000 лева при покупка на електромобил, 7 500 лева за хибрид и 5 000 лева еко бонус за нова кола с ДВГ, която отговаря на стандарта евро 6d. Парите би следвало да дойдат от плащане на ДДС за употребяваните коли, които влизат на територията на България.
И последното предложение, което идва от съюза на вносителите на автомобили, е да се разрешат онлайн регистрациите, а подаването на документи в КАТ да става и дистанционно с помощта на електронен подпис. Изсветляването на сивия сектор при сервизите също е част от мерките, които според ААП, трябва да вземе държавата.
Коментиран от #157
-92 +181
Коментиран от #99
-16 +255
-42 +122
-31 +130
-26 +209
Коментиран от #112
-11 +159
Коментиран от #25
-5 +87
Коментиран от #44
-8 +112
-35 +72
Коментиран от #14
-8 +91
До коментар #13 от "Румен Първанов":
Вилите и лозята свършиха има ако искаш останали мотики.
-7 +112
Коментиран от #18
-8 +96
Не 5 000 да ми отпуснат, но дори и 10 000 за някаква си НОВА със стандарт "Евро6d"...няма да я дам ...едно ,че няма да ми стигнат парите , но второ ... "сливи за смет" ...НЕ ЗАМЕНЯМ !
Те това е !
Коментиран от #19, #125
-34 +112
-9 +76
До коментар #15 от "jap":
А ясно ли ти е, че ние сами правим така, че да се внасят таралясниците от Западна Европа?Я замени мислено 10 годишните БМВ, Мерцедес, Ауди, Фолксваген с 3 годишни Рено, Опел, Форд, Тойота, Хонда … Ама няма как да стане.Бай Ганьо иска 10 годишен Баварец 530D.Как ще кара той Нов Фиат, да му се смее комшията?
Коментиран от #21, #28, #120, #149
-26 +115
До коментар #16 от "маргинал":
Твоята Лада става само за балиране.Запомни го!
Коментиран от #27
-83 +45
Коментиран от #43, #90
-59 +27
До коментар #18 от "Нормален":
Напълно съм съгласен с мнението ти но ако погледнеш колите по улиците повечето от тях са на стойност 4 цифрена сума а за такава не се продават и бюджетни модели от Индия.
-6 +36
-4 +66
-10 +66
-13 +44
До коментар #9 от "Пламен":
И сега е така .Тия какви детаилни прегледи им се въртят в главите? В момента всеки автомобил минава на първоначален техн. преглед в КАТ , където се гледа всичко.Ами няма лапачка,хората нямат пари и не си купуват чисто нови автомобили. А и с техните схеми определено дразнят.За боя металик отделно,за джанти отделно, за не знам кво си отделно. Накрая се чудиш тая кола двигател и гуми дали има.Ама я отиди и си сложи още една аларма заради каското,не че автомобила няма аларма и имобилайзер.Има си всичко,ама нали трябва да напълним още някоя гушка. Сега не знам дали е така,ама преди 10 години ,ставаш на маймуна ако решиш да купиш нова кола на лизинг.
Коментиран от #61
-6 +74
Коментиран от #72
-9 +62
До коментар #19 от "Нормален":
Еееххх да можех да ти кача снимки каква работа върши ...не с ремаркето дето влачи, ами и с разните лъскави "западняци" дето влачи на въже , прибирайки ги закъсали от пътя ... даже клип имам , как прибирах цял бус "Опел Виваваро" ...цели 50 км ...ЛАДА-1500 куб мотор ...карбуратор ...на газ ...5 скорости...НЕ я давам ,защото на пътя НИКОГА НЕ МЕ ОСТАВЯ пък и сам мога да си я оправя ако има нещо ...дори и на пътя ...
Пък и всеки знае себе си и възможностите си .Колата не е ЛУКС ,а ...НЕОБХОДИМОСТ!
Важното е да ти върши работа и то възможно ...НАЙ-ИКОНОМИЧНО И ЕФЕКТИВНО!
Коментиран от #37
-9 +56
До коментар #18 от "Нормален":
ТИ КАРАЛ ЛИ СИ 10 ГОДИШЕН БАВАРЕЦ ?
ЯВНО НЕ, ЩОМ ГО СРАВНЯВАШ С ФИАТ И РЕНО.
Коментиран от #102
-34 +38
Коментиран от #131
-9 +45
Коментиран от #56
-0 +31
-2 +65
-8 +47
Коментиран от #36, #65, #67
-10 +58
-11 +32
До коментар #33 от "Aladin":
Не съм очаквал да съм толкова съгласен с коментар тук, 3 месеца срок за връщане ще доведе и до реални цени на сделката, и до спасяване от пълна скрап, както и идеята за забрана на бракуваните автомобили ще помогне.
-5 +20
До коментар #27 от "2107":
Лада и икономия?Ти сериозно ли? Това е нещото,на което може да му се счупи абсолютно всичко,което на нормален автомобил дори не предполагаш, че е възможно
Коментиран от #46
-27 +19
-8 +41
Какво се случва, обаче. Внасят се трошки, карат се трошки, човек може да си купи кола на цената на смартфон. Всяко семейство има по няколко коли (често за всеки правоспособен член по една). Това създава огромни проблеми с паркиране, трафик, замърсяване, но на никого не му пука. Защо? Защото тези коли се движат и за това им действие купуват гориво. И ето от него се издържа държавата.
Дали могат да се въведат и приложат мерки? Теоретично е възможно, но на практика не. Бай ти Ганя няма да позволи да му отнемат правото да притежава 4 трошки за по 600 - 800 лева всяка и да ги паркира в градинките от където разнася кал из целия град. Той е ЕВРОПЕЕЦ все пак!
Коментиран от #48
-11 +43
Коментиран от #69
-4 +18
-0 +42
-0 +46
До коментар #10 от "Гост":
Да не е Факт страшни бангии
Коментиран от #71
-1 +3
До коментар #37 от "Ладата":
Абе охлюв ти карал ли си нова лада та се изказваш
Коментиран от #62
-6 +20
До коментар #12 от "БАЙ Х@Й":
Е какво като го стимулира. Нали разбираш, че вносителите са български фирми - тук си плащат данъците и осигуряват служители. И при тях всичко е светло. Като продадат един автомобил за 20 000 лева, от него 4 000 влизат в държавата под формата на ДДС, после още 10 % върху печалбата. Сервиза за тези коли после също е бял - всички данъци и осигуровки се плащат. А като купиш кола за 20 000 от Горубляне се почва - тук подпиши идин договор с италианеца, все едно, че ти си купил директно от него и държавата автоматично губи едни 5 000 лева, които влизат в джоба на джамбаза. Тези които са склонни на това, после поддържат при бай Иван от кварталния сервиз, прадон гараж, който също не е чувал за фирми, данъци и осигуровки, ама иска държвата да му осигурява хубави пътища, детски градини, безплатна медицина и помощи в кризата. Та при внос на стари талиги за година около 200 000 броя х средно по 5 000 лева загуба за държвата - ето го един милиард пропуснати ползи.
Коментиран от #103
-24 +20
До коментар #39 от "Someone":
ТОЧНО, колега! По закон НИКОЙ без катализатор и дпф+катализатор (за дизелите) не трябва да мине ГТП. Обаче властта не смее да спре трошките на населението, за да не изгуби изборите и да спре лапачката. Пък вие дишайте отрова, мишки, и си пукайте гумите пред блока и се мразете, че няма метър свободен от трошки и само къде по дърветата не ги паркирате!
-16 +27
-2 +26
-10 +28
-14 +2
Коментиран от #59
-3 +22
-1 +15
-9 +22
До коментар #30 от "дсфсадф":
Хубаво е да си нелегален сервиз - не плащаш данъци и каквото изкараш си ти идва чиста джоб пара . Бутнеш малко пари на общината и не те закача за нищо .. Ахх, живот... Заповядайте при нас ! Ще ви обслужи нашият велик майстор, който разбира от всичко - компютри, телевизори , а сега и от коли ! Топ цени- елитни , направо ви режат главата!
Коментиран от #132
-4 +17
Коментиран от #68, #73, #77, #126
-19 +22
-2 +21
До коментар #53 от "анонимин":
Момченце,по-кротичко!Имаш ли представа какво означава техн.преглед?В КАТ гледат само № на рама и двигател.Да ти проверяват спирачки,окачване,газове и т.н?!Че и нервен.......
Коментиран от #70
-6 +18
-0 +17
До коментар #25 от "гост":
И сега е така, за куп елементарни неща искат допълнително да се плаща, умишлено не се включват в стандартното оборудване. Да не говорим, че купуването на чисто нова кола от финансова гледна точка е абсолютна глупост-инвестиция с отрицателна доходност и намаляваща стойност, особено първите години. Много по-разумно е да си купиш запазена кола, със сервизна история, на 3-4 години.
-0 +29
До коментар #46 от "сашко":
Къде намеси нова Лада,тя е още по-голям боклук и от старата.Няма такова недоразумение на света и случайно съм имал достъп с Веста с тотално съсипан двигател за две години експлоатация
Коментиран от #109
-12 +9
-7 +24
-0 +26
До коментар #33 от "Aladin":
Гаранцията НЕ СЕ ДАВА а СЕ ПРОДАВА господин Аладине!!!
Както и всичко останало на този свят и тя струва пари.
-2 +18
Коментиран от #104
-3 +24
До коментар #33 от "Aladin":
И ти не знаеш какво е джамбазин
-1 +4
До коментар #57 от "Близнаците":
Луеку Луишуи. Знам какви сме. Нищо ли не каза?
-2 +1
До коментар #40 от "Ал Капоне":
Не бате Капоне докато има СКАПАНИ КЛИЕНТИ ще е така.
Скапаните клиенти СЪЗДАДОХА скапаните търговци - НЕКОМПЕТЕНТНИ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ И МОШЕНИЦИ НА ДРЕБНО.
А корупция ще има вечно , защото всички сме скапаняци и много обичаме да минаваме покрай правилата.
-3 +18
До коментар #59 от "free man":
Отдавна не го правят в КАТ защото държавата прекрати лиценза понеже смисъла да си плащат данъци сама на себе си е никакъв Затова и направиха частните технически прегледи А и представяш ли си Ако всички коли в София се изсипят в КАТ за технически преглед заедно с регистрациите опашката докъде ще бъде
-0 +15
До коментар #44 от "шофйор":
ШОФЬОР а не ШОФЙОР!!!!!
КАК НЕ ВИ Е СРАМ БЕ ?
-0 +14
До коментар #26 от "джамбаз кире":
Евала брат смях се от сърце
-1 +8
До коментар #57 от "Близнаците":
Прав си нали ти казах че ти броят стотинките един път си говорих с един охранител в една банка и като стана въпрос за банковите им служители Колко заплата взима горе-долу той ми отговори не знам колко заплата взима обаче обядват джанки в парка
-0 +17
-1 +28
-1 +11
-0 +22
До коментар #57 от "Близнаците":
Ха ха, най големият мишок ще изпълни казачок, а най малката мишка ще чете книжка. Аз преди да платя кеш за ново МПС съм се отбил в сервиза, взел съм разписанието за сервизното обслужване и съм подготвен за това което ще ме цакат докато изтече гаранцията, а след това като я продам и си купя нова, ти ако искаш си сменяй сам маслото и изливай старото в кенефа.
Коментиран от #78
-10 +5
До коментар #77 от "Джуган":
Купуваш я за 100 продаваше за 10 вярвай ми Ако хвърлим 90 бона в канавката няма да мога да заспя до края на живота си
Коментиран от #82
-4 +15
-1 +23
-0 +23
BMW 535 Xb под 15000 на старо
Кое да му сравним цената коженият салон климатроника автопилота xDrive джантите фаровете комфорта возията самочувствието гаджетата удоволствието от шофирането както се казваше в една реклама за конете няма да говорим само който се е качвал в такова BMW знае за какво става въпрос ха-ха-ха
Коментиран от #105
-3 +19
До коментар #78 от "Само дето":
ХА ХА, I have news for you, ако купувах френски и други боклуци наистина щях да очаквам 10% от цената която съм платил, но за твое голямо разочарование японски пикап 4х4 на 5 години и 70-80 хиляди км. купен нов в БГ и обслужван по книжката в официалния сервиз и без забележки се продава като топъл хляб, преди две години като продадох стария (отне ми точно 2 дни) и купих новия, пичове от провинцията ме молеха да го задържа до уикенда и идват с парите кеш, без пазърлъци за обявената цена :)
Коментиран от #93
-5 +4
Господа корумпирани политици и вие официални представители на различните марки. Вие няма да се спрете пред нищо само и само да си напълните гушите. Това е пореден опит да се унищожи малкия човек. Ще останат само големите ...
-0 +18
И защо няма да има такова европейско досие?
Да се дава информация за пробега като информация за всеки технически преглед и да се продава колата с такава извадка за дати на преглед и километраж . Даже е добре това да става по номер на купе и да е достъпко ьза всеки!!
-3 +2
-1 +8
-1 +6
-3 +1
-3 +1
-0 +4
До коментар #20 от "Перо":
Перо или перко да ти кажа,че бъркаш.Под 10 процента е замърсяването от автомобилите в градове като София.Основния замърсител са печките с твърдо гориво,защото там се изгарят всякакви боклуци и при определени метеорологични условия се натрупват финни прахови частици,както и всички останали компоненти от горенето.Сега е 2020 г. а не 2000г.,макар че тогава работеше и Кремиковци и стойностите на замърсяване бяха много по високи от сегашните.
-0 +16
-1 +0
-1 +11
До коментар #82 от "Джуган":
Ама не казваш нито марката на пикапа нито цената Що така много ми прилича на един човек който говореше по половин час на телевизионния екран и в крайна сметка не беше казал нищо викаха му сакскобурготски Абе да гледаме позитивното
Коментиран от #108
-2 +6
-0 +5
-2 +17
Кола над пет години въобще да не се внася.
Край.
Коментиран от #142
-18 +3
-1 +5
Коментиран от #140
-6 +13
До коментар #3 от "Гладен брокер":
Аааа, не е така. Ако обещаят % от продажбите и на него, на когото трябва де, предложението ще се приеме.
-0 +2
Коментиран от #113
-3 +9
-2 +4
До коментар #28 от "До НЕ нормален":
Не всички искат да кесят всяка седмица в сервиз бре
-2 +5
До коментар #47 от "123":
Лошо, лошоооо, дъ ржавата, пардон чекмеджето са опечалени
-0 +3
До коментар #66 от "Баро":
Аз пък се кефя да гледам как се кръстят кат получат фактурите пред Силветстар, Дарукар и сервиза на двата кенефа притежателите на новите премиуми))))
-0 +12
-0 +5
-1 +11
До коментар #93 от "Да де":
Безплатна реклама няма да им правя, въпреки че съм много доволен, цената след всичките пазърлъци и отстъпки беше около 63 хиляди. Предишния (пак японски, различна марка, 58 хиляди като нов) го продадох като стана на 6 години, 90 хиляди км и го купиха за почти 50% от цената като нов.
Коментиран от #138, #139
-0 +5
До коментар #62 от "До охлюва":
Кажи как се е скапал, че да знам за мойта...
-0 +2
-3 +5
-2 +17
До коментар #8 от "Бай Иван":
Те нещо да си направил за България ? Че немога да те наредя
-3 +2
До коментар #100 от "GoGo":
Така е, но и ти да си джамбаз, и ти ще продаваш скъпо! Ще ти се изплати ли иначе далаверата?!
-1 +3
-0 +4
Коментиран от #116, #123
-4 +5
До коментар #115 от "Ганьо":
Колите отвън влизат с превъртяни километражи.
Цялата работа е, че ААП иска да си продава боклуците.
-1 +5
Аз бих забранил вносът на марките им в България за срок с продължителност равен на срокът на измамата.
Нека си припомним - VAG, продадени 11 млн. автомобила с маниполиран софт за срок от 5-6 години.
-0 +4
Цакат ни автопрома, хранителната промишленост, фармацевтичната, големите магазинни вериги заедно с големите търговци и кой ли още не.
Всичко е с благословията на Европаламента.
-0 +4
-1 +6
До коментар #18 от "Нормален":
Това говори много эа качеството на германските автомобили , от тях приэнавам само Мерцедес Бенц! Като гриэнете дръвцето си го държите в эъбките и си хвалите японските и френските коли! Аэ също но нали энаете :" мъжко ду.е не реве" Имам 2, W124, E300 D, имам 2 ,W163 ML500 и един W140 , 500SEL! Всеки се раэпростира според чергата си, така че никой не може да ме убеди, че по-добри автомобили от моите съществуват някъде! Карайте си трошките и се радвайте на карантината, гледайте си колите от проэореца и правете деца (ако можете) и аэ това правя!
Коментиран от #121
-9 +2
До коментар #120 от "Зайко Байко многознайко":
Всички бягат от ML заради лошата слава на скоростната кутия. Това едва ли важи за всички модели.
-2 +2
-0 +2
До коментар #115 от "Ганьо":
На ГТП се записва показанието на километража, така че който иска да докаже километри лесно може да го направи с талончетата от старите прегледи и сервизна книжка или фактури за обслужване и подръжка. Проблемът е че т.нар. "ноФ Фнос" влиза в БГ с превъртян километраж и единственият начин да се докажат реални километри е ако е обслужван винаги във фирмен сервиз и БГ представителството предостави достъп до данните. Най-често първият собственик е изряден и има данни в системата, но след това това като я купи някой турчин или сърбин никой не знае къде и кога е обслужвана и на колко км е.
-0 +7
Всички коли нов внос МИНАВАТ ПРЕГЛЕД, ДДС няма как да се плати, ако колата е купена от ЕС!!!!!!!!!
Държавата може да стимулира хората да си купуват с някакви безлихвени кредити, но няма как да раздава пари, нито на купувачите, нито на продавачите. България не е Германия, въпреки, че там има подобна практика.
Иначе е добра идея всяка кола да има онлайн досие, обаче другото е тъпотия, която не може да стане.
-1 +4
До коментар #16 от "маргинал":
Верно си Маргинал и такъв ще си останеш до края на мизерния си безсмислен живот! Значи казваш че не замърсява твоето подобие на автомобил?!?
-2 +1
До коментар #57 от "Близнаците":
А ти се нагъзи пред некое училище та дано се научиш да пишеш!!!!!!!!!!!
-0 +2
-0 +1
Трябва да се започне от затягане не ГТП-пунктовете, включително и тези в КАТ. Крайно време е да започнат да си вършат работата както трябва. Не може кола, която бълва син/черен пушек и яко смърди да е минала успешно ГТП с измерване на изгорелите газове и те да са в норма!
Относно еко таксата. Тя е измислена, само някой да цоца. Купувам кола и я регистрирам в България - плащам еко такса, която уж е за рециклиране на колата в България. След време заминавам в чужбина (ЕС) и продавам колата там. В такъв случай в България няма кой да ми върне еко таксата, която пак ще бъде платена, ако този автомобил пак се появи като нов внос на българския пазар.
-0 +7
Коментиран от #136
-1 +6
-0 +4
До коментар #29 от "Кво ида въртите и сучете":
Нормално, като нямаш пари
-0 +1
До коментар #56 от "Елит гранд ауто":
Приятел,сарказма ти е очевиден,само да ти подскажа,че сервизите ще почнат да си плащат всичко,като ги изкарат на светло,но всъщност всичко ще се прехвърли на крайния клиент.....пример,смяна на масло в официален сервиз само труда ти го докарват до над50лв,ужким проверили това онова,иначе отиваш до кварталния майстор и цена 5лв за смяната....
Коментиран от #134, #135
-0 +2
-0 +3
До коментар #132 от "Крум":
Отдавна смяната на масло е 20 лв ако има кора отдолу Е 30 няма да е лошо да си смениш маслото че май не е сменено скоро
-0 +2
До коментар #132 от "Крум":
То и сега много нелегални (квартални) сервизи си взимат яко парички за техните услуги. Пример - смяна на масло 20 лева. В един такъв сервиз сменяха на един мой роднина маслото на колата и резултата беше следния: маслото беше над макса , беше омазано навсякъде и масленият филтър не беше сложен както трябва. Майсторът , разбира се , ,,разбира" от много неща - занимаваше се с компютри, телевизори, декодери , та накрая и коли .. Инсталирал ми е уиндоус на лаптопа , Ок. Дадох му един телевизор за поправка и не можа да го оправи , като тогава извика един местен телевизионен техник, който го оправи и съответно ,,майсторчето " си взе пари както за техника , така и за него . Трети път занесох декодер, който беше в гаранция все още , но сервизния център беше някъде далеч и реших да го дам пак на ,,майсторчето " . Отвори го и до там - не бил разбирал , не знам си какво... Та накрая ми прецака и гаранцията . Та , така за кварталните майстори ...
Коментиран от #137
-0 +2
До коментар #129 от "Сър":
Кажи и на другите
-0 +0
До коментар #135 от "Някой си":
Че си финансов мазохист
-0 +2
До коментар #108 от "Джуган":
Лъжеш Не е заради безплатната реклама а защото те е срам тези цени дето ги споменава не са на японски пикап толкова струват Great Wall Hyundai Kia SsangYong и Rexton А за колко си ги продал Само ти си знаеш
Коментиран от #155, #162
-3 +1
До коментар #108 от "Джуган":
Тези дето ги продаваш ако е истина нови коли ли са или втора ръка Демек нов внос
-2 +1
До коментар #98 от "Язваджиев":
Тази твойта глава може ли да мисли поне малко гъвкаво ако забранят вноса на коли под евро пет резултатът ще бъде 20 25-годишните коли вместо да отиват в Надин ще започвам да се ремонтират и да се връщат обратно на улицата защото те вече са тука и си имат регистрация ти май си от вносителите колкото и да ви е гадно ще продавате все по-малко
-0 +5
-1 +6
До коментар #96 от "Луд":
Да да казваш
-0 +1
Коментиран от #145
-4 +0
-0 +8
До коментар #143 от "Бай Шиле":
Ти вместо да даваш акъл който нямаш Звънни на жена ти да видиш къде е
Коментиран от #148
-0 +4
Коментиран от #153
-0 +1
Коментиран от #151
-0 +3
До коментар #145 от "Ще ям шилешко":
Ми звънях и.От както и купих I-фон,все си е в къщи.
Коментиран от #150
-0 +2
До коментар #18 от "Нормален":
Защото комшията разбира от коли Даже бих заменил тридневно Рено за 10-годишен баварец
-0 +3
До коментар #148 от "Бай Шиле":
Дано минеш към вкъщи малко по-рано да я изненадаш
Коментиран от #152
-0 +2
До коментар #147 от "stan4o":
Могат,могат.Ако се приложат към всякакви монополисти,а не към населението.
-0 +1
До коментар #150 от "Ами няма да е лошо":
Прочети пак какво съм писал,умнико.IQ-то ти е по малко от номера на обувките ти.
Коментиран от #154
-0 +1
До коментар #146 от "КГБ":
По-добре на клиентите повече са гласове ми трябват гласове
-0 +1
До коментар #152 от "Бай Шиле":
Ти да прочетеш какво си написал
-0 +1
До коментар #138 от "Да бе":
Лъже те жена ти, ако си размърдаш мозъка и пръстите да чукнеш клавиатурата и изтеглиш ценовите листи, пикапа на Нисан почва от 58 хиляди лева с ДДС, на Тойота от 62 хиляди, а на Митсубиши от 63 хиляди, ПРЕДИ ОТСТЪПКИТЕ, тук в България.
Коментиран от #159
-0 +4
-0 +3
До коментар #1 от "Така требе":
Това нищо няма да промени защото Ганьо ще продължи да купува и изкъртва немски кюмюрници.
А аз пък Искам дилършипс за класически коли и исторически регистрационни табели със символичен данък и застраховка както е навсякъде по света!
-1 +0
-1 +2
До коментар #155 от "Джуган":
То и Dacia Duster О сайтът 23000 лв ама като я изкараш от магазина и си оставил 34000
Коментиран от #160
-3 +3
До коментар #159 от "Да ама не":
Ако искаш им остави и 40 хиляди, докато има шарани ще има и рибари
-0 +3
-0 +2
До коментар #138 от "Да бе":
И за да е пълна картината погледнах и Ford Ranger, вярно че не е японски, но не е и недоразумението Great Wall, в момента има 12% отстъпка, така че прилично оборудван 4x4 двойна кабина струва малко под 58 хиляди лева, а Limited e под 70 хиляди. Но защо ли ти обяснявам, карай си там Дачията и си мечтай за френски паркетник.
-1 +1
ПРИМЕР тойота авенсис 180к в холандия 8000 евра, в БГ 134к 6000лв
;0,;0,:),:)!!!
-0 +0