Last news in Fakti

7 Декември, 2020 17:18 6 909 23

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

  • mercedes-benz-
  • 190-
  • w201-
  • w140-
  • v12

Нидерландската компания JMSpeedShop продава уникален Mercedes-Benz 190 с 12-цилиндров 6.0-литров двигател от топ версиите на S-Klasse W140. Преработката на седана е отнела 4 години, което обяснява цената от €68 950.

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Автомобилът започва живота си като скромна 190-ка с двулитров карбураторен мотор с мощност 120 коня, използван от шефа на JMSpeedShop Йохан Мутер за ежедневен транспорт. Монтираният на негово място M120 е претърпял редица модификации, в резултат на които развива 424 к.с. и 585 Нм.

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Легендарният агрегат е съчетан с доработена петстепенна автоматична трансмисия с превключватели зад волана. Ауспухната система е от неръждаема стомана и гърне Magnaflow, а задното окачване е направено по модел на 600SEL.

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Зад 18-цоловите джанти се крият спирачки от SL500 с 4-бутални апарати и 300-милиметрови дискове отпред и двубутални супорти с 290-милиметрови дискове от Mercedes-Benz E320 W210 отзад. Всички промени по конструкцията за узаконени.

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Йохан Мутер твърди, че 12-цилиндровата 190-ка вдига 100 км/ч за 4.84 сек., а 200 - за 15.44 сек. Максималната скорост е 310 км/ч.

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?

Някой да търси 12-цилиндрова 190-ка?


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ей сега

    31 57 Отговор
    140 бона за сбирщайн от вехти Мерцедес-и би дал само невменяем собственик на чекмедже по дълбоко и от "онова".

    Коментиран от #4, #5

  • 2 как го вкарали

    39 0 Отговор
    Браво бре! Даже оригиналното казанче за чистачките не им е пречело и си е останало. Но казанчето на антифриза отзад го няма. Какъв ли е кардана?

    W201 е велика работа.
  • 3 Не не става

    17 17 Отговор
    Факти, тука само Лада и Москвич са вървежни, трябва да си познавате аудиторията.
  • 4 Гюнтер

    38 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ей сега":

    Няма как да разбереш това, което е постигнато, за теб Жигули с Ладов мотор 1500 е най-великото нещо на което е способен човек.

    Коментиран от #8

  • 5 Бай Шиле

    22 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ей сега":

    Пич,може би в друга сфера ти е силата.Не си автомобилист.
  • 6 ddаааааааааа

    26 0 Отговор
    Ей това вече е вълк в овча кожа.
  • 7 One

    23 3 Отговор
    Това чудо трябва да се кара полека. Ама само през уикенда до магазина и баптиската църква. А през останалото време, от Ротердам до Амстердам на магистралата-колкото душа дава. Само джантите леко го загрозяват, ама това да е. Ще накаже доста съвременни "бегачки".
  • 8 Няма що

    6 26 Отговор

    До коментар #4 от "Гюнтер":

    Никакво постижение не е съчетанието на части и агрегати от изхвърлени коли.Постижение ще бъде това да се намери "ценител" който да даде такава колосална сума за този "франкенщайн" но едва ли това ще се случи.Не и на тази цена.
  • 9 Бизона

    22 3 Отговор
    Момци, не спорете за каквото не тряба. Това е въпрос на вкус. Същественото е, че по нашите закони този автмобил не може да бъде регистриран. Ще ви кажат, че това е “промяна на конструкцията”?! Абсолютна дивотия. Каква промяна е примерно на една W124 200d, да й смениш мотора с бензинов 300 к.с. Питайте депутатите. До кога ще търпим това? Къде го има в Европа? Нали сме уж европейци. Ама друг път.

    Коментиран от #10, #11, #22

  • 10 Чети

    18 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бизона":

    Написано е,че промените са узаконени
  • 11 Ганьо

    23 2 Отговор

    До коментар #9 от "Бизона":

    Ало Началник, знаеш ли че в Германия не можеш да си смениш джантите с по големи е така щото ти харесва. Трябва да минеш през 16 сервиза, и една чанта сертификати!

    Коментиран от #15

  • 12 Японеца

    2 15 Отговор
    Абсолютнона безмислица!

    Коментиран от #13

  • 13 Абсолютна безсмислица

    3 8 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    Японското автомобилостроене
  • 14 Баткооо

    10 0 Отговор
    Бравос! Чочоне и още 4 цилиндъра! Как намира сцепление не знам. Едва ли е повече от тон и триста с тоя двигател и то повечето отпред.

    Това на мястото на фаровете за мъгла дано да са въздухопроводи за филтрите, че не го виждам добре, иначе ако са лед фарчета не я приемам циганията.
  • 15 Случаен

    9 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ганьо":

    Можеш каквито искаш да сложиш, стига размера да е предлаган фабрично. Иначе е за 30 минути работа да ти дадат сертификат за различни
  • 16 За ценители

    3 11 Отговор
    Това е за ценители - вехтошари.
    Доста трябва да те влече циганииката, да предпочетеш това пред чисто нов Мерцедес за същите пари.
  • 17 vili

    5 1 Отговор
    красота
  • 18 Ивайло

    8 0 Отговор
    Ей това е вълк в овча кожа!!! Бейби бенц на стероиди!!! Браво на хората за качественото испълнение, ентусиасти!!!

    Коментиран от #19

  • 19 Ивайло

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ивайло":

    Печатна грешка - да се чете изпълнение!!! ;)))
  • 20 Японеца

    2 4 Отговор
    От W111 до сега само пеционерски дизайн! Добре че Макларън ги светнаха, та изкараха различн от ДТМ каруца! И още не са сменили, щото нямат и идея какво да правят!

    Коментиран от #23

  • 21 Макароноолу

    1 0 Отговор
    Не мога да си представя кола в D сегмент с V12... Карам D с V6 и върви доста прилично, а това сигурно пълни душата всеки път когато подадеш газ...
  • 22 Всъщност

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бизона":

    дори у нас може да бъде регистриран, ако промените са направени качествено. Виждам, че са сложили разпънка между основите на предните амортисьори, за да не се скърши кошът от тежестта на двигателя. Това е едно от нещата, което ще гледат на технотеста.

    Но не бих дал толкова пари за тази преработка.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.