Last news in Fakti

11 Декември, 2020 13:08 8 528 23

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

  • клиренс-
  • пътен просвет-
  • автомобили

Дори изцяло електрическият модел на Tesla, както и "джипката" на Бойко Борисов са в списъка

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс - 1

Ако имате нужда от превозно средство с голям пътен просвет, то тази класация на usnews може да ви заинтригува. Тя е за онези, които не се увличат по спортни автомобили, а от такива, които могат да се справят с по-сериозни офроуд предизвикателства, както и с най-лошото, което майката природа предлага.

В класацията не са включени ексклузивни модели от сорта на G-Klasse 4×4², а само масови всъдеходи и SUV-та, много от които с пневматично регулируемо окачване. Да притежавате по-високо SUV не означава непременно да стигнете до върха на бюджета за закупуване кола. Toyota и Ford, например предлагат модели, които имат голям клиренс, без да ви стресират с "цени до небесата".

От друга страна, моделите на Mercedes-Benz, Infiniti, Land Rover и Lexus доказват, че всъдеходите с особено висок клиренс също могат да са и доста луксозни. Дори изцяло електрическият модел на Tesla, както и "джипката" на Бойко Борисов са в списъка ни с вертикално надарени коли. Ето го и него.

14) 2020 Toyota Land Cruiser - 22.6 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

13) 2020 Lexus LX - 22.6 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

12) 2020 Tesla Model X - 22.9 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

11) 2020 Nissan Armada - 23.3 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

10) 2020 Infiniti QX80 - 23.3 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

9) 2020 Mercedes-Benz G-Klasse - 24.1 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

8) 2020 Toyota 4Runner - 24.3 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

7) 2020 Ford Expedition - 24.9 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

6) 2020 Toyota Sequoia - 25.1 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

5) 2020 Volvo XC90 - 26.7 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

4) 2020 Jeep Grand Cherokee Trailhawk - 27.4 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

3) 2020 Jeep Wrangler Rubicon - 27.4 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

2) 2020 Land Rover Discovery - 28.2 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс

1) 2020 Land Rover Range Rover - 29.7 см.

Серийните нови автомобили с най-висок клиренс


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Разбирач

    9 6 Отговор
    Нисана много добре изглежда, кога ще го пуснат в България. Бих карал такъв

    Коментиран от #2

  • 2 даже има обяви

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Разбирач":

    Даже има обява в Мобиле с Армада. За 90000 лева, обаче е бензинов 5.6 л. и доста ще харчи. За американския пазар е, с тамошните цени на горивата. Иначе и на мен ми изглежда добре, има хубави отзиви за джипа

    Коментиран от #7

  • 3 Чип и Дейл

    14 11 Отговор
    2020 Toyota 4Runner- това е!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Kkk

    5 11 Отговор
    Субару Форестър 22см.
  • 7 Този модел

    6 5 Отговор

    До коментар #2 от "даже има обяви":

    не е предвиден за европейския пазар и единствения начин за покупка е скъп и труден внос от САЩ.Доскоро у нас(а и в Европа) Инфинити предлагаха QX60 който практически е почти същия и цената му спрямо немските алтернативи беше доста по изгодна при много по богато оборудване но се продаваше много слабо.

    Коментиран от #8

  • 8 Джамбазина

    11 3 Отговор

    До коментар #7 от "Този модел":

    QX60 е средноразмерен SUV на Инфинити и не може да се сравнява с пълноразмерната Армада на Нисан.
    Аналога на Инфинити (съпоставим с Нисан Армада) е QX80, но той не се предлага в Европа. Има отделни бройки внесени от САЩ.

    Коментиран от #9

  • 9 Грешиш

    0 9 Отговор

    До коментар #8 от "Джамбазина":

    QX80 реално e фейслифта на QX60.
  • 10 БАЙ Х@Й

    7 6 Отговор
    Странно , ама не ги виждам на " Ком Емине" !
  • 11 Рошко

    10 3 Отговор
    Време е вече Тойота да кръсти някоя жипка на боко или тиква

    Коментиран от #13

  • 12 qwerty

    9 1 Отговор
    Клиренса за автомобилите с въздушно окачване как е мерен? Гегата и Вранглера са ясни, но на някой от другите май са им понадули възглавниците.
  • 13 Също така

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Рошко":

    на мястото на жабката да монтират чекмедже.
  • 14 Потник

    9 8 Отговор
    Рендж-Ровърите са абсолютно паркетни колички,недурзомение на вседеход!!!

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мирко

    3 1 Отговор
    Армадата е новото име на Патрул. За проходимостта са нужни 3 важни неща според мен. Подходящи гуми, умения на шофьора и възможност на изключиш всички системи. Особено ЕСП което отнема газта когато пробоксува.
  • 17 Не разбирам нищо от джипове

    1 0 Отговор
    за градско с тези е задължително да си обут с чизми и шпори за да се катериш в тях с финес.
  • 18 бай Спас

    0 0 Отговор
    Изключвам мерцедеса "Г" класа и двете тойоти,а за другите таралясници да ме извинявате но....и чеп за зеле не стават.Аз чакам вече 4 месеца сузуки джимни и ако го дочакам веднага му вдигам окачването и сменям фабричните гуми.Слагам му лебедка и шнорхел,а с тая малка маса и малки габарити повечечето курници от снимките по горе, на тежък планински терен само ще ме гледат отдалеч.Поръчал съм модела без всякакви екстри и тъмно зелен цвят.Так или иначе джанти ще купя с новия сет от гуми,а ръце ми дал господ да си отварям прозорците.И пикливия им климат контрол не ми трябва, барабар с електронните анджаклами.VHF радио и обикновенно радио плюс стария ми gps е всичко което ми е необходимо.Е нямаше да е зле и един калашник,ама не дават чифутдемокрастите.Само да не си остана с пръст в...,че с тоя лист на чакащите,сузуки съвсем ме върнаха във времената на соца. Ако е рекъл господ,прежалил съм ги парите.На жената сега не казвам,че откакто мина 40те взе да я бие много тока в главата,а ще трябват и от нейните спестявания за да не се влиза борчове.

    Коментиран от #19

  • 19 Кой модел си

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "бай Спас":

    поръчал без всякакви екстри, като той се продава фабрично със страшно много екстри и дори и да искаш няма как да ти я продадат колата без тях, защото така излиза от завода. Също така да те питам кога си я поръча, че ти остава толкова малко време да дойде? В Германия 3 години напред всичко е разпродадено и толкова се чака. В другите държави е същото, защото се обаждах в Чехия, Австрия, Италия и Швейцария да купя от там, но няма и 3 г. се чака. Ако някой ти каже по-малко те лъже. Това са думи на шефа на едно представителство на Сузуки в Германия. Иначе си прав, че товае невероятна машина и слага в джоба си много други офроудъри. Немците направихаедин тест с Г-класата и Сузукито го разпиля. Просто Г-класата е тежка и много по-ниско проходима и 8 пъти по-скъпа.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Рекстън

    1 0 Отговор
    СангЙонг Рекстън: 25см
  • 23 СУВ-аджия

    0 0 Отговор
    това си е хамериканска класация, никаква стойност за нашия пазар. Там ги карат тея защото нито ги притеснява цената на бензина, нито размера на местата за паркиране - имам впредвид Армадата, Секвоята, Експедишъна и т.н. От цялата класация няма един дизел, просто преведена статия от американски сайт