Last news in Fakti

15 Декември, 2020 10:21 5 043 19

Цялостно прекрояване на моделите на Mercedes-Benz

  • mercedes-benz-
  • моделна гама-
  • електромобили

Германската марка ще пусне шест електрически модела за две години

Цялостно прекрояване на моделите на Mercedes-Benz - 1

Информация за тези автомобили вече се появи (включително официална), но сега производителят посочи дебютните дати за всеки от електрическите си модели, пише British Autocar с позоваване на пресслужбата на Mercedes-Benz. И така, в близко бъдеще ще имаме шест електрически модела на марката, като първите три от тях ще бъдат представени през 2021 година.

През първата половина на 2021 г. флагманският EQS (на снимката) ще влезе в производство с разработена от AMG трансмисия и с мощност от 600 к.с., за да се конкурира с електрическия Jaguar XJ. Електрическата S-Klasse ще бъде последвана от EQA, малък електрически кросоувър, базиран на GLA и от по-голям EQB. Последният, който влезе на поточната линия през 2021 г., е EQE, електрически бизнес седан, който отговаря на сегашната Е-Klasse.

През 2022 г. Mercedes-Benz ще покаже два кросоувъра, които в актуализираната йерархия на моделите ще се издигнат над вече произвеждания електрически кръст EQC - това ще бъдат моделите EQE SUV и EQS SUV. Приликата в индексите със леките коли не е случайна. Всъщност те ще бъдат техни "повдигнати" версии със задвижване на четирите колела. И последното ново допълнение към серията през 2022 г. ще е електрическият микробус EQV.

Така Mercedes ще има осем изцяло електрически модела в моделната си гама, а броят на хибридите ще бъде увеличен от 20 на 25. Всички описани електромобили ще бъдат сглобявани във фабриките на марката в Унгария, Германия, САЩ и Китай. Повечето от тях ще се произвеждат на същите поточни линии, на които се правят моделите с двигатели с вътрешно горене: EQS например ще споделя конвейера със S-класата, а EQE SUV и EQS SUV - с кросоувърите GLE и GLS.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ей това ще ги закопае като марка

    10 10 Отговор
    "Приликата в индексите със леките коли не е случайна. Всъщност те ще бъдат техни "повдигнати" версии със задвижване на четирите колела."

    Не успяха да си направят изводите от пазарното фиаско на EQC
  • 2 Смех

    15 19 Отговор
    И 20 да пуснат за 6 месеца,все тая,вибраторите не се купуват от хората
  • 3 Sofia

    9 16 Отговор
    Няма как да ти се счупи мерцедеса, като караш BMW
  • 4 Ходи пеш

    6 14 Отговор
    мерцедеса счупен фейса му нацупен
  • 5 шофер

    18 13 Отговор
    Аман от електрокари. За 50К лева се купува едно 10 годишно АМГ, М пакет, ГТИ или ЕрЕс куатро + 10 тона бензин. Късаш му шортите следващите 5 години и се кефиш на макс. Съшите електрокари няма да изкарат 5 години с жалките си батерии и 50К стават 100к.

    Коментиран от #6, #8, #13

  • 6 сектант

    8 17 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    за 30 една премиум киа спортич от кореа на бензин и нищо не ме интересува повече - кореец бате
  • 7 Barbosa

    19 14 Отговор
    Нека бъдем обективни.Дори сега, карайки Мерцедес МЛ с нормален двигател, електрическите безумни проблеми са толкова много, че човек се замисля дали да тръгне на дълъг път. Надеждността е основния проблем на германските автомобили.Карал съм от всички марки. Хайде сега си представете, какво ще се случи, когато освен електроника няма да има нищо друго???Проблемите ще бъдат , като водопад.Имайки предвид нивото на компетентност на авто механиците в България, ще си припомним познатите ни думи от чалгата'' и богатите също плачат". Специално за мен тази марка и всички немски марки са черния ми списък.Никога повече.

    Коментиран от #9, #10, #17

  • 8 123

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    Как така...аман от..., още не сме ги опитали, от старото сме дъвкали с години
  • 9 Бъркаш

    13 6 Отговор

    До коментар #7 от "Barbosa":

    В един електромобил има много по-малко кабели датчици и платки.
  • 10 един

    14 3 Отговор

    До коментар #7 от "Barbosa":

    Проблемите са от симбиозата между електроника и детонации. Като се премахне необходимостта на електрониката да контролира горивовъздушни смеси, горене, отработени газове, моменти на запалване и подобни,или както каза " ОСВЕН ЕЛЕКТРОНИКА НЯМА НИЩО ДРУГО " проблемите се минимизират драстично!

    Коментиран от #11

  • 11 Barbosa

    14 2 Отговор

    До коментар #10 от "един":

    Аз мисля, че проблемите с електрониката се дължат на ниското качество на компонентите.За пример ще дам Лексус, която се е доказала като качество и надеждност. Там също имаме хибриди с ДВГ и електромотор, но надеждността е на най-високо ниво. Според мен, Мерцедес и другите немски марки са станали твърде алчни за огромни печалби, което доведе до спад в качеството и надеждността.Мерцедес бяха еталон за качество и надеждност , но преди много години.Лежат си на старата слава, което доведе до отлив на доверие.Преди 20 години марката използваше качествени материали, и както се вижда модели от 90 те години все още са в уникално добро състояние. От друга страна топ моделите , като S classe след 2000 та година ръждясват като старите опели, а за проблемите по електрониката и скоростната кутия дори не ми се говори.
  • 12 Рено Фен

    2 3 Отговор
    Ще....

    Коментиран от #14

  • 13 да, ама колко струва инектора

    9 3 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    турбината, смяна на верги. Масла, кутия, масла диференциали, раздатки, водни, горивни помпи, филтри. Течности, присадки, Цена за работа, седене по сервизи?
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Plameni

    0 2 Отговор
    ФАКТИ, откъде имате тая информация?EQV щял да бъде пуснат 2022г.,а аз вчера видях два автовоза натоварени с EQV 300
  • 16 А бе

    1 1 Отговор
    На мен ми прилича на предишната мазда 6
  • 17 Pokoloko

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Barbosa":

    Коя година ти е ML, нов внос ?
  • 18 vikilexus

    0 0 Отговор
    Мерцедесес беше еталон за свръх качество....днес еталон за свръх качество е само 4 цл. Е клас....не напразно само такива Е 220 ЦДИ и Е300 Блутек Хибрид карат германските такси шофьори и елитните германски фирми за служебни.
  • 19 Няма как

    1 1 Отговор
    ДВГ , ще остане в историята. Дизелът още дълго ще бумка в товарни и селкостопански машини. Леките коли , постепенно ще се заместят от електичарки. Днес ми изписа " след 30 дена смяна на масло или 5500 км" и това дразни ! Така , че падне ли ми нещо читаво 4х4 на ток хич няма да се замисля.