Информация за тези автомобили вече се появи (включително официална), но сега производителят посочи дебютните дати за всеки от електрическите си модели, пише British Autocar с позоваване на пресслужбата на Mercedes-Benz. И така, в близко бъдеще ще имаме шест електрически модела на марката, като първите три от тях ще бъдат представени през 2021 година.
През първата половина на 2021 г. флагманският EQS (на снимката) ще влезе в производство с разработена от AMG трансмисия и с мощност от 600 к.с., за да се конкурира с електрическия Jaguar XJ. Електрическата S-Klasse ще бъде последвана от EQA, малък електрически кросоувър, базиран на GLA и от по-голям EQB. Последният, който влезе на поточната линия през 2021 г., е EQE, електрически бизнес седан, който отговаря на сегашната Е-Klasse.
През 2022 г. Mercedes-Benz ще покаже два кросоувъра, които в актуализираната йерархия на моделите ще се издигнат над вече произвеждания електрически кръст EQC - това ще бъдат моделите EQE SUV и EQS SUV. Приликата в индексите със леките коли не е случайна. Всъщност те ще бъдат техни "повдигнати" версии със задвижване на четирите колела. И последното ново допълнение към серията през 2022 г. ще е електрическият микробус EQV.
Така Mercedes ще има осем изцяло електрически модела в моделната си гама, а броят на хибридите ще бъде увеличен от 20 на 25. Всички описани електромобили ще бъдат сглобявани във фабриките на марката в Унгария, Германия, САЩ и Китай. Повечето от тях ще се произвеждат на същите поточни линии, на които се правят моделите с двигатели с вътрешно горене: EQS например ще споделя конвейера със S-класата, а EQE SUV и EQS SUV - с кросоувърите GLE и GLS.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ей това ще ги закопае като марка
Не успяха да си направят изводите от пазарното фиаско на EQC
10:28 15.12.2020
2 Смех
10:31 15.12.2020
3 Sofia
10:34 15.12.2020
4 Ходи пеш
10:35 15.12.2020
5 шофер
Коментиран от #6, #8, #13
10:49 15.12.2020
6 сектант
До коментар #5 от "шофер":
за 30 една премиум киа спортич от кореа на бензин и нищо не ме интересува повече - кореец бате11:02 15.12.2020
7 Barbosa
Коментиран от #9, #10, #17
11:06 15.12.2020
8 123
До коментар #5 от "шофер":
Как така...аман от..., още не сме ги опитали, от старото сме дъвкали с години11:08 15.12.2020
9 Бъркаш
До коментар #7 от "Barbosa":
В един електромобил има много по-малко кабели датчици и платки.11:27 15.12.2020
10 един
До коментар #7 от "Barbosa":
Проблемите са от симбиозата между електроника и детонации. Като се премахне необходимостта на електрониката да контролира горивовъздушни смеси, горене, отработени газове, моменти на запалване и подобни,или както каза " ОСВЕН ЕЛЕКТРОНИКА НЯМА НИЩО ДРУГО " проблемите се минимизират драстично!Коментиран от #11
11:31 15.12.2020
11 Barbosa
До коментар #10 от "един":
Аз мисля, че проблемите с електрониката се дължат на ниското качество на компонентите.За пример ще дам Лексус, която се е доказала като качество и надеждност. Там също имаме хибриди с ДВГ и електромотор, но надеждността е на най-високо ниво. Според мен, Мерцедес и другите немски марки са станали твърде алчни за огромни печалби, което доведе до спад в качеството и надеждността.Мерцедес бяха еталон за качество и надеждност , но преди много години.Лежат си на старата слава, което доведе до отлив на доверие.Преди 20 години марката използваше качествени материали, и както се вижда модели от 90 те години все още са в уникално добро състояние. От друга страна топ моделите , като S classe след 2000 та година ръждясват като старите опели, а за проблемите по електрониката и скоростната кутия дори не ми се говори.11:55 15.12.2020
12 Рено Фен
Коментиран от #14
12:07 15.12.2020
13 да, ама колко струва инектора
До коментар #5 от "шофер":
турбината, смяна на верги. Масла, кутия, масла диференциали, раздатки, водни, горивни помпи, филтри. Течности, присадки, Цена за работа, седене по сервизи?13:32 15.12.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Plameni
14:27 15.12.2020
16 А бе
18:36 15.12.2020
17 Pokoloko
До коментар #7 от "Barbosa":
Коя година ти е ML, нов внос ?21:04 15.12.2020
18 vikilexus
13:31 16.12.2020
19 Няма как
18:27 17.12.2020