Миналият уикенд в парка Толиати по случай 50-годишнината от Първата кола беше открит паметник на автомобила ВАЗ-2101 - първият Жигули, който напуска поточната линия. Автори на проекта станаха ентусиасти от клуб Lada History.
Инсталацията включва точно копие на първия ВАЗ-2101, който се появява на бял свят на 19 април 1970 година. Твърди се, че автомобилът е направен съгласно сертификатите на Волжкия автомобилен завод с оригинални италиански и съветски части от стари автомобили.
„Трябва да кажа веднага, че тази кола не е в движение, но е пълно копие на тази, която се излиза от поточната линия преди 50 години. Тя е сглобена от резервни части, които са били използвани през първата година на производство, а корпусът е направен в цвят "морска вълна". Опитахме се да пресъздадем този исторически момент и външния вид на автомобила, доколкото е възможно “, казва Сергей Диогрик, от LADA History club.
Ще припомним, че ВАЗ-2101 се произвежда от 1970 до 1988 година. Общо са произведени около 4.85 милиона автомобила във всички модификации. Машината е монтирана в стъклен "куб", над нея има устройство, наподобяващо поточната линия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буха ха
Коментиран от #8, #93
13:14 22.12.2020
2 Бертоне
13:16 22.12.2020
3 Вълко Червенков
13:29 22.12.2020
4 сектант
Коментиран от #27
13:35 22.12.2020
5 оня с коня
Коментиран от #6, #9, #12, #14, #15, #48, #49
13:50 22.12.2020
6 БАЙ Х@Й
До коментар #5 от "оня с коня":
Уикипедия: "Желязната завеса“ е израз, използван за първи път от Йозеф Гьобелс и популяризиран от Уинстън Чърчил, който описва границата, която символично, идеологически и физически разделя Европа на две отделни зони от края на Втората световна война до края на Студената война, приблизително в периода от 1945 до 1990.13:55 22.12.2020
7 гост
14:00 22.12.2020
8 Ами аку седнат да пишът за
До коментар #1 от "Буха ха":
Беге чудесата химикала изведньж ша им са развали.... Хаааааааааааааааааааааа бухааассссааа..14:01 22.12.2020
9 БАЙ Х@Й
До коментар #5 от "оня с коня":
Как Чърчил подели Европа : Самата идея за разделяне на сфери на влияние е на Чърчил, както и написаната бележка. Тайната си договорка двамата лидери сключили на среща в Кремъл на 9 октомври 1944 г., няколко месеца преди конференцията в Ялта.Коментиран от #16
14:05 22.12.2020
10 факти
Коментиран от #11
14:14 22.12.2020
11 Тва е ИСТОРИЯ
До коментар #10 от "факти":
Те се учат и я ценят пьк тука някои не знаят кй е ботюв и кой левски.....14:17 22.12.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 W124,W201-190
14:23 22.12.2020
14 Джуган
До коментар #5 от "оня с коня":
По онова време България е произвеждала Рено 8, 10 и Алпин по лиценз, много добри коли за нашите условия. Вместо да ни позволят да разширим производството и евентуално да преминем на иновативните Рено 12 и 16, те затварят завода, натрапват ни руските боклуци и на всичкото отгоре преустройват завода в Ловеч за сглобяване на селяндурския кютук известен като Москвич.Коментиран от #17, #41
14:42 22.12.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Хайл
До коментар #9 от "БАЙ Х@Й":
Написана е на салфетка на всичко отгоре.14:45 22.12.2020
17 Random
До коментар #14 от "Джуган":
Глупости, заводът тук е произвеждал мизерно количество. За капак обменния курс се е променил и производството е станало нерентабилно. И тия рена за нищо не са ставали.Коментиран от #18
14:47 22.12.2020
18 Джуган
До коментар #17 от "Random":
Ха ха, по онова време френските коли бяха на високо ниво, Рено 8 и 10 бяха добри коли, а след това 12 и 16 бяха направо авангардни. Тези които цъкате минуси сигурно като деца сте мечтали за Москвич. Като дете, до нас имаше един майстор който подготвяше ралиджийски автомобили и се навъртах там. Двата автомобила-мечта ми бяха БМВ 2002 и Рено 12 Гордини. Някакъв беше купил старото БМВ на Янчо Таков и колата седеше там защото чакаха да докарат някаква част от Германия. Ходех да помагам, само и само за да ми позволят да седна в БМВто, да бръмча с уста и да си въобразявам че го карам. Ти за Лада ли мечтаеше?Коментиран от #19, #21, #103
14:59 22.12.2020
19 Random
До коментар #18 от "Джуган":
8 и 10 са малолитражки от 50-те, горе-долу на нивото на ЗАЗ, 12 си е Дачия, 16 е по-висок клас и надали са щели да се продават тук. Впрочем, руснаците са тествали и Рено 16, обаче в крайна сметка са избрали фиат 124(тествали са и пежо, те обаче не са били подходящи за производство в желаното количество). БМВ си е БМВ, висок клас, говорим за нисък-среден клас.Коментиран от #37
15:07 22.12.2020
20 Японеца
Коментиран от #23, #26, #34
15:41 22.12.2020
21 Ха така Джугане
До коментар #18 от "Джуган":
Обясни му на Рандомчо. Скоро почина ВЕЛИКИЯТ Бачо Илия Чубриков. Имаше кратка история на спортните му успехи и то точно с Рено. Само че заради точно такива промити мозъци, като него все още дълбаем... надолу!Коментиран от #22, #30
15:55 22.12.2020
22 Random
До коментар #21 от "Ха така Джугане":
Alpine A110 няма много общо с 8, 10, 12 и другите боклуциКоментиран от #31
16:19 22.12.2020
23 Някой
До коментар #20 от "Японеца":
Вие с дефектните еърбегове не се обаждайтеКоментиран от #25
16:20 22.12.2020
24 Софиянец
16:53 22.12.2020
25 Софиянец
До коментар #23 от "Някой":
На Ладите не им се повреждат еърбеците, просто защото нямат такива.Коментиран от #35
16:55 22.12.2020
26 Софиянец
До коментар #20 от "Японеца":
Има, има "оригинала" ФИАТ. Карал съм Лада, карал съм и ФИАТ, по-капано от ФИАТ не съм карал. Е може в Индия или Иран да произвеждат по-скапани френски "копия" на коли.17:00 22.12.2020
27 abc
До коментар #4 от "сектант":
Защо не, ако и той се прозвежда 50 години. Коя друга марка или модел може да се похвали с такова нещо. Пък и хора които не са опитали нова кола макар и Дъстър да не се изказват неподготвени. Те просто са невежи и изказванията им са смешни. Гроздето винаги е кисело ако не може да се достигне. Какво ли си мисли като кара нова колапроизведена 2000 година и вигаща 200 км в час олекотена от изгнили ламарини17:27 22.12.2020
28 Жигуладжия
Коментиран от #70
17:55 22.12.2020
29 Реплика
18:13 22.12.2020
30 Джуган
До коментар #21 от "Ха така Джугане":
Какво да му обясняваш, след като за него Рено 12 е Дачия (а не обратното) сигурно ще каже че и ФИАТ е Жигула, радва се че ватниците са избрали старомодната форма и задното предаване пред предното предаване и хечбек формата на Рено 16 и после им отне не знам си колко години за да я представят с Москвич Алеко, а за успехите на Рено 8 Гордини, Рено 12 Гордини и Рено 5 Турбо едва ли подозира. Не съм фен на френските автомобили, но не мога да кажа на черното бяло.Коментиран от #32, #38
19:31 22.12.2020
31 Джуган
До коментар #22 от "Random":
Пич, по онова време не беше много сигурно кои бяха по големи боклуци. Бях докопал един ФИАТ 124 Spider (кабриото), беше в окаяно състояние отвсякъде, двигателят го направихме, задния мост целия го сменихме, гюрука закърпихме, намерих истински магнезиеви джанти, леки като перце, но ръждата така го беше разяла че нямаше смисъл да се прави, интериора беше тотална щета, изкарвах го със свален гюрук, хубаво вървеше и много кефеше рева на карбуратора като му дадеш пълна газ и отвори дроселите, но винаги си казвах, ех да можеше същия този автомобил да е изработен от немци, да не се разпада като картонена кутия на дъжд. Ладата е още пи зле.19:46 22.12.2020
32 Ха така Джугане
До коментар #30 от "Джуган":
Благодаря а пък нали знаеш, мускал алеко е Талбот. Имам приятел тираджия и казва/това става на запад, през соца/ А кога Алекото проби и тук? Отивам да го разгледам...? Таалбоот!Коментиран от #33
19:57 22.12.2020
33 Джуган
До коментар #32 от "Ха така Джугане":
Знам ги, шантава марка, бяха Симка, бяха Крайслер Европа, бяха Талбот, общо взето най зле от френските. По едно време в БГ се появи един Талбот с формата и големината на Голф, не си спомням модела, много тъпо парче беше.20:55 22.12.2020
34 ТЪПАНАР ДОЛЕН
До коментар #20 от "Японеца":
ТРАКА ТИ МОЗЪКА НА ТЕБЕ И НА ОНЯ ГОУЕМИО СОФЯНЕЦ , ТИ ДА НЕ СИ РИПАШ ПО СТЪЛБИТЕ С НЕЯ НА ПЛОЩАДА ИЛИ У БОРИСОВАТА ГРАДИНА , ДА НЕ СИ СЕ ОПИТВАЛ ДА ИЗКАЧВАШ С НЕЯ ВРЪХ ШИПКА , ТРАКАЛА МУ БИЛА , ТИ КАТО КОМШИЯТА ОТВАРАШЕ СИ ВЪНШНИТЕ ПОРТИ В ДРАГАЛЕВЦИ НА ВИЛАТА , НЕГОВАТА ЛАДА , ПА ПОСЛЕ СКЪРЦАЛА БИЛА , ЕПА НЕ ЧЕ СКЪРЦА А И ЩЕ ТРОПА , КАТО МУ БЕ ПРАЗНА КРАТУНАТА ОТ МАНЕЧОК .Коментиран от #42
21:05 22.12.2020
35 ТЪПАНАР ДОЛЕН
До коментар #25 от "Софиянец":
НА ТЕБЕ АЕРБЕГО ТИЕ У КОРЕМО , НЕМА НУЖДА ДА Я КАРАШ С АЕРБЕГО , ТЯ Е БИЛА СПЕЦЯЛНО НА ТЕБ НАПРАВЕНА БЕЗ АЕРБЕГО ,ИНАЧЕ ЩЕШЕ ДА СА ДВА!.😆😄😃😁21:10 22.12.2020
36 Bella Ciao
21:52 22.12.2020
37 Танко
До коментар #19 от "Random":
"12 си е Дачия"...!? След написването на тази тъпотия,всеки НОРМАЛЕН човек,имащ претенции,че разбира от автомобили,би се засрамил и би спрял да пише.Ти,пък си продължавай в този дух! Важното е, да изкараш руската кошница,че е най- добре оплетената в света.Карал съм нова руска, сега карам стара немска кола.Твърдението,че руснаците са спечелили Втората световна война,просто не е вярно.Ти,пък си продължавай.....Коментиран от #39
22:15 22.12.2020
38 Random
До коментар #30 от "Джуган":
Рено-Дачия, Дачия-Рено, все тая, една и съща кола е. И задното предаване превъзхожда предното по всички параграфи22:22 22.12.2020
39 Random
До коментар #37 от "Танко":
Еднаква кола е, не че Реното произлиза от Дачията.22:22 22.12.2020
40 До путинистите
Коментиран от #44, #71
22:38 22.12.2020
41 Да добавя
До коментар #14 от "Джуган":
Биню от Долно Камарци казваше Москвич с ударение на първата сричка.22:42 22.12.2020
42 Японеца
До коментар #34 от "ТЪПАНАР ДОЛЕН":
Дръгел, с чукче и наковалня! Гуми тесни, педали един до друг неудобни настрани разположени! Смурдящ мокет! Твърди неудобни седалки! Водата за чистачките натискаш гумена помпичка! Парно в краката лед, в лицето ще те запали! Геният калници, прагове, гърнета! Тракат шарнири, волана тежък! Климатик, радио, касетофон, дясно и ляво огледало НЯМА!Коментиран от #45, #69
22:43 22.12.2020
43 Иво Форсажа
22:44 22.12.2020
44 Random
До коментар #40 от "До путинистите":
И двете имам, сега какво? Нищо против Япония нямам ако говорим за телефони.22:54 22.12.2020
45 Специалиста
До коментар #42 от "Японеца":
Вярно, бе... бях забравил за педалите. Бях си купил от тези "вървежни" обувки тип кубинка с широка подметка , кожено яке, гел и познай като се перчех в червеното Жигули лъснато до блясък... Спирачки да натиснеш без да настъпиш газта беше невъзможно. Седалката низка и изсипана с губерче отгоре... Ех спомени... Забравих плюшените зарчета закачени на огледалото. Смених две Жигули, два Москвича , Лада петица , седмица и само добри спомени съм натрупал. Неволите и ядовете се забравят, но определено не бих се качил отново на тези коли от соцлагера.Коментиран от #47
23:40 22.12.2020
46 Крадец
23:50 22.12.2020
47 Жигуладжия
До коментар #45 от "Специалиста":
Забрави махащата ръчичка ,залепена на задното стъкло с вакуумна гумичка и сантистатика,захванат за задната броня и стържещ по асфалта,отвеждащ статичното електеичество...Коментиран от #65, #72
00:04 23.12.2020
48 Дженев
До коментар #5 от "оня с коня":
Колега стига повтаря тая програмна лъжа.Намери един достоверен клиент на Мототехника който е чакал 15 г. за кола.Стига с тия папагалски истории.Кола можеше да се вземе и за една седмица.Имаше разни селски тарикати които неможеха да изкарта книжка ,после записваха на курсове жените си,после синовете си инакрая, ако накой изкара отиваха да си вземат кола, като през туй време постоянно презаписваха бордерото.И пак никой не чакал реално 15 г.Казвам ти го то първо лице.
Коментиран от #50, #51, #52
02:21 23.12.2020
49 Петър
До коментар #5 от "оня с коня":
Стига с тая глупост че се чакаше по 10-15 години за кола,баща ми купи без ред москвич 2140Д през 1983г.,трабанта беше без ред,ФИЯТ125,126,ЗАЗ също бяха без ред,даже от мототехника продаваха коли и на изплащане,ето такива като теб подвеждат по малките и изкривяват истината.Коментиран от #58
04:11 23.12.2020
50 Петър
До коментар #48 от "Дженев":
Евала за коментара колега.04:12 23.12.2020
51 Петър
До коментар #48 от "Дженев":
Програмна лъжа е и че кръщенетата бяха забранени,аз два път кръщавам деца на пищни церемонии в Рилският и Рожвнският манастир.04:19 23.12.2020
52 оня с коня
До коментар #48 от "Дженев":
Естествено че Кола "на старо" можеше да се купи не за Седмица,а за 24ч.И понеже си специалист по Сроковете за чакане да излезе Вноската,кажи КОЛКО ГОДИНИ се чакаше за ЛАДА 2106,2107,2108,ВОЛГА...Трабант и Запорожец просто НЕ БЯХА КОЛИ и не ги слагам в Сметката.Повтарям:КОЛКО СЕ ЧАКАШЕ за посочените от мен коли?Коментиран от #53, #60
05:36 23.12.2020
53 Петър
До коментар #52 от "оня с коня":
А бре човек,тоя дето е купил ВАЗ 2107 през 1983г. по твоята логика трябва да е направил вноска през 1968г.,а как да направиш вноска за кола която я няма през 1968г. даже и на чертожната дъска?Коментиран от #54
06:03 23.12.2020
54 оня с коня
До коментар #53 от "Петър":
Омръзва ми да обяснявам,а е Просто като фасул:Прави се вноската за Дадена Марка и Модел и се чака.Междувременно може тая Вноска да СЕ ПРЕХВЪРЛЯ към всякакви други Марки и модели- това е като ПРАЗЕН ПОДПИСАН ЧЕК - колкото е по-малък номера,толкова по-добре!Та излиза Вноската за Лада 2107 ПРИМЕРНО,но Собственикът на вноската е чул по Новините че предстои излизане на пазара на 2108.И появи ли се в Мототехника,той е Пръв.Сега разбра ли как се прави Вноска за Модел,който дори и не подозираш че ще се появи на пазара?Коментиран от #55
07:09 23.12.2020
55 Петър
До коментар #54 от "оня с коня":
Ама аз това го знам много добре,другото чакане беше поради липса на пари,а ти сега сам си разбиваш опорката за чакането от 15 години,като си прехвърляш бордерото от модел на модел или от марка на марка реда няма да ти излезе не за 15,а и за 215 години,ааа сетих се че и ФИЯТ 125П(тогава така се пишеше,а не ФИАТ като сега) беше без ред07:26 23.12.2020
56 abc
Коментиран от #57
08:36 23.12.2020
57 Петър
До коментар #56 от "abc":
Баща ми купи без ред москвич,нищо общо не е имал с БКП,обикновен човек беше-бояджия в един завод,промиха ви мозъците за последните 30 години.Коментиран от #61
08:47 23.12.2020
58 Танко
До коментар #49 от "Петър":
През април1987.купих от Мототехника Ст.ЗагораВАЗ2105 с вноска с номер над 62х..Вноската беше на 11.5 години!На очите и на ума си ли да вярвам,или на тъпи комунистически опорки?Коментиран от #59
08:50 23.12.2020
59 Петър
До коментар #58 от "Танко":
А защо не купи ВАЗ 2101 през 1979 година,или москвич 2138 през 1977 година?Пращаха ти телеграми за тия коли,нали?Коментиран от #62
08:59 23.12.2020
60 Батко
До коментар #52 от "оня с коня":
Вноската ми в Мототехника беше от февруари 1975 за 2103 .номер 108748. През август 77 г.я прехвърлих за 2161 и на 5 септември същата година я изкарах от Мототехника . Имаше и опция за избор на цвят. И дълго време след това беше красавицата на кварталаКоментиран от #64
09:04 23.12.2020
61 abc
До коментар #57 от "Петър":
Никой нищо не е промивал. Тук става въпрос за жугули лада и др. Без да обиждам някого, но москвичите отначало даже не се търсиха и бяха без ред. След като на хората не им се чакаше и започнаха да купуват москвич, тогава в един момент и те станаха с ред, но се чакаше по- малко за тях. Имал съ вноска за лада 2107, а в по-късен етап и за москвич и зная за какво става въпрос от първо лице. Единствено първите жигули са били без ред в началото, защото не е имало доверие в тях- има ли са проблеми в окачването. Карал съм и притежавал жигули от 73 год.- закупена без ред.09:21 23.12.2020
62 Танко
До коментар #59 от "Петър":
"ХИТЪР"Петре,като ти чета писанията,струва ми се, че ти,за разлика от баща си,имаш много общо с БКП!Не ми давай наклон на един от органите ми, каква кола да си купя.Купил съм тази,за която съм ЧАКАЛ 11.5г..Дефицитът беше основна черта на комунизма ви!Коментиран от #63
09:23 23.12.2020
63 Петър
До коментар #62 от "Танко":
Ама като ти е направена вноската не е имало ВАЗ 2105,как така си чакал за нещо дето го е нямало и на чертожната дъска,добре че не си си направил вноска за за ЛАДА ГРАНТА,защото тя е модел 2018г. и хептен щеше да чакаш,до преди две години.Коментиран от #66
09:41 23.12.2020
64 Петър
До коментар #60 от "Батко":
Чакал си само две години за ЛАДА?09:43 23.12.2020
65 Наблюдателен
До коментар #47 от "Жигуладжия":
Това за махащите пластмасови ръчички,залепени с вакуумна гумичка за задното стъкло бе точно така- нещо като задължителен аксесоар...!Но още по- интересното бе,че на ръчичката имаше надпис и то на...- английски език-,,HЕLlO"...!Същото бе и с разни зелепени зелени и червени ивици от слюда против слънце -в горният край по протежение на цялото предно стъкло...!Но и тук задължително надписа бе на английски език- с огромни букви...- ,,TEAM"...,,RALLYE"...,,GRAND PRIX"... и т.н...!Бяха модерни и доста кичозните топки на скоростният лост от шарен плексиглас- вътре с разни фигурки...- закупени от сергиите на разни панаири...!Има и още...- тъй като се крадяха чистачките,предварително се сваляха вечер,или като я оставиш на паркинг...!И за да не се надраска стъклото при неволното им пускане се слагаха бели,или червени тапи от бутилки- оцет...!При това мераклиите ги нарязваха на ивици- под формата на цъфнала роза...!Еееххх...какви времена бяха...😀😉😀!Коментиран от #75
10:26 23.12.2020
66 Танко
До коментар #63 от "Петър":
Прочети пак#54 и недей да пишеш глупости.Не ми се спори повече с радиоточка.Поне това знаеш какво е.Коментиран от #73
10:57 23.12.2020
67 Още един крадец
Коментиран от #68, #95
11:58 23.12.2020
68 Реплика от Крадеца...
До коментар #67 от "Още един крадец":
Уж си ,,Още един крадец",ама явно си ,,Любител- крадец"...!Какъв тел...,какви ножовки...,кви 5 лева...!Само нагряваш отвън със запалка ,където е залепено рогчето,лепилото се разлага,рогчето пада и триъгълното стъкло е готово- отворено....!От там посягаш вътре към ръчката на вратата и отваряш Жигулата...Коментиран от #94
12:33 23.12.2020
69 Иван
До коментар #42 от "Японеца":
Климатик може да се сложи на всяка една кола без значение марка и модел. А и колко коли от клас малък - малолитражен автомобил имаха климатик през 1970? Ще ти кажа НИКОЛКО. Радио също имаха.12:35 23.12.2020
70 Иван
До коментар #28 от "Жигуладжия":
С кръглите малки отвори са на 2103. Точно тези с елипсовидни те отвори са си на първите Жигули12:41 23.12.2020
71 Иван
До коментар #40 от "До путинистите":
Кухненски те ми уреди - печка, хладилник, съдомиялна и микровълнова са сделани в России - на Снайге. Пералня и сушилня немски на Миеле. Коли - една Нива за лов и риболов и също да ходя с нея на работа през люта зима, една Лада Веста Крос и една Киа Каденца. Та нещо да кажеш. А телефона ми е китайски Huawei.Коментиран от #74, #99
12:49 23.12.2020
72 Специалиста
До коментар #47 от "Жигуладжия":
Посмях се от сърце.... Така се беше, бях си купил щори за задното стъкло и допълнителни стопчета. Кич ти казвам ама се кефих много... 😁😁😁13:14 23.12.2020
73 Петър
До коментар #66 от "Танко":
Защо си прехвърлял бодерото?Коментиран от #76
13:22 23.12.2020
74 Танко
До коментар #71 от "Иван":
Снайге е литовска фирма.Ушанките,ако произвеждат нещо по лиценз,(или е крадено)е отделен въпрос.Коментиран от #82, #84
13:31 23.12.2020
75 Браво колега...
До коментар #65 от "Наблюдателен":
Това с тапите за оцет го бях забравил...😂😂😂. Имаше и слюди за предните странични прозорци, да не ти духа през лятото като караш със свалени прозорци.... да не ти се схване вратът. Лявата ръка сгъната на Г и лакета отвън през прозореца си беше класика😎😁😆😅🤣. Смях... Лудост ти казвам ама си беше готино по някакъв начин. Посмях се на глас и от сърце 👍Коментиран от #77, #100
13:36 23.12.2020
76 Танко
До коментар #73 от "Петър":
Въпросът ти е доказателство,че това,което четеш,не стига до мозъка ти.Коментиран от #78
13:39 23.12.2020
77 Жигуладжия
До коментар #75 от "Браво колега...":
Да добавя още от кичозните елементи...!Поставяне на рошав губер отпред- отгоре по цялото табло и отзад- на поличката на задното стъкло ...!Като тупнеш с длан по тях и се вдигаше облак прах...😂😂😂!Коментиран от #80, #81
13:44 23.12.2020
78 Петър
До коментар #76 от "Танко":
Питам те сериозно,знаел ли си 1975г. че 1984г. Ще има нов модел ЛАДА та си го чакал 11г.?13:47 23.12.2020
79 Специалиста
13:49 23.12.2020
80 И още...
До коментар #77 от "Жигуладжия":
Изпуснах приклекналото кученце- сувенир- отзад на поличката с клатеща се главичка от тръскането ,футболните топки,всевъзможно-кичозните възглавници ....!И не на последно място,който е военен,или катаджия-задължително отзад-фуражката и палката...-ей така- за респект и избиване на комплекси...😂😂😂😂!13:50 23.12.2020
81 😂😂😂
До коментар #77 от "Жигуладжия":
Ами нещо да кажеш за барчето между таблото и скоростния лост 😆😆😆. С рафчета за цигари и кибрит...Коментиран от #86
13:59 23.12.2020
82 Иван
До коментар #74 от "Танко":
Била е литовска. От 2010 г е собственост на Русия, като седалището на управата остава в Литва, а борда на директорите в Москва.Коментиран от #85, #88
14:01 23.12.2020
83 😂😂😂
Коментиран от #87
14:08 23.12.2020
84 Танко
До коментар #74 от "Танко":
До ушанката,която не вярва,че Снайге не е руска и е сложила минус-провери в Гугъл.Да бе,забравих,че вие не вярвате на нищо,измисленоот американец.Вярвате само в светлото бъдеще.
14:13 23.12.2020
85 Иван
До коментар #82 от "Иван":
Като забравих да допълня, завода за хладилници и фризери фсе още си е в Литва, но завода в който произвеждат печки, съдомиялна и т.н., е в Калининград Русия. Имам и още една малка неточност, не от 2010 а от 2011г повече от 75%от акцийте на Снайге са собственост на руската Полар.Коментиран от #89
14:14 23.12.2020
86 Жигуладжия
До коментар #81 от "😂😂😂":
Да...,барчето си бе екстра и гъзарийка...!Сещам се още...- пластмасовите капачета над решетките на предният капак...!Един вид -да загребват повече въздух и да духа повече топло парното...;Освен това и пластмасови планки,със светлоотразителни,закопчани на ръба на вратите,като отваряш на паркинг,да не се чука боята от съседната кола,или стена...14:16 23.12.2020
87 Жигуладжия
До коментар #83 от "😂😂😂":
Вярно...бях забравил за гирляндите от триъгълни байрячета,полепнали с дебел слой прах...!Искрено ме разсмя...😂😂😂!Еееххх...спомениии...!Може да бе кичозно,но бяхме млади, имаше тръпка и се радвахме на обикновените неща...,😂😂😂😃😃😃👍👍👍!!!14:22 23.12.2020
88 Танко
До коментар #82 от "Иван":
Все едно ,да кажеш,че москвичите,произведени на конвейра на Опел,който ушанките откраднаха преди края на войната,уж репарация,е руски. Да се напънат да произвеждат нещо,което те са измислили.Коментиран от #91
14:25 23.12.2020
89 Танко
До коментар #85 от "Иван":
Щях да съм изненадан,ако не ги правиха в Кьонингсберг,отколкото да речем в Иркутск.14:35 23.12.2020
90 😂😂😂
14:45 23.12.2020
91 Иван
До коментар #88 от "Танко":
Виж сега. Снайге е открита още през 1963г. по времето на СССР. На дали са им го измислили американците. А Кьонигсберг от много отдавна се казва Калининград и в него живеят руснаци. Германците, бягат от там още преди края на войната. Два пъти годишно ходим с жена ми там при приятелско семейство.Коментиран от #92
14:50 23.12.2020
92 Танко
До коментар #91 от "Иван":
Не само германците навремето,руснаците сега не ги свърта в русията.Няма руски сайт без реклама за придобиване на гражданство в ЕС15:21 23.12.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Вярно
До коментар #68 от "Реплика от Крадеца...":
Не съм крадец а автомобилен състезател и механик. Състезавал съм се с Жигули, което автоматично означава, че му зная и кътните зъби. Защото.... темата е дълга. За запалката, разбира се, че зная но ми се вижда вандалско.18:04 23.12.2020
95 Ооо...Боже...!
До коментар #67 от "Още един крадец":
Твоят прекалено сложен метод,не знам в кой филм си го гледал,но той отпада автоматически,тъй като 99% от Жигулитата имаха забодена отвертка отвътре на триъгълното прозорче...!Коментиран от #96
22:27 23.12.2020
96 Да да
До коментар #95 от "Ооо...Боже...!":
Отверката се забождаше защото стъклото се свличаше заради кофти повдигащ механизъм.!!Коментиран от #97
10:35 24.12.2020
97 Не си разбрал...?!
До коментар #96 от "Да да":
Това също...!НО!Говорим за малкото-триъгълното стъкло...!Почти всички Жигуладжии забождаха отвътре отвертка- един вид като стопор- против злоумишленото му отваряне отвън...!Коментиран от #98
23:43 24.12.2020
98 турбо жигули
До коментар #97 от "Не си разбрал...?!":
Ключалките на вратите бяха по прости и от такава на гардероб.Коментиран от #101
20:41 25.12.2020
99 9344
До коментар #71 от "Иван":
Да те съжали човек...Истински русофил си.А парите в рубли ли си ги държиш ?Коментиран от #102
07:18 28.12.2020
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Hungary
До коментар #98 от "турбо жигули":
Не е така...,говориш наизуст- такива бяха на Москвича...отваряха се всички с един ключ...!Но на Жигули ключалките на вратите бяха по-сериозни- унгарски- на ,,Elzep"...!20:43 29.12.2020
102 Иван
До коментар #99 от "9344":
В български левове. Обменям левове за рубли когато ходя в Русия.19:28 02.01.2021
103 след като си толкова умен
До коментар #18 от "Джуган":
я покажи едно от тия “здрави и хубави рена” ? но за сметка на това жигули лади и москвичи има още много по пътищата и ще ги има още много време за да може такива като теб да се самоизяждат от яд …10:46 08.06.2021