ФАКТИ.БГ

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

Публикувана: 8 Юни, 2021 10:03
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6567
Продава се 48-годишна милиционерска Жигула
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.

В руското уеб пространство се появи една интересна обява, Става дума за продажбата на ВАЗ-2101, произведен през 1973 година. Любопитното е, че това е автомобил на тогавашната милиция, който все още е снабден със сирена и т.нар. "буркани".

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

До момента милиционерската кола е с пробег от 120 000 и сега, 48 години по-късно си търси нов собственик, който е готов да плати сумата от 380 000 рубли, равняваща се приблизително на 4 300 евро. Съдейки по снимките, милиционерската Жигула е добре запазена, а продавачът отбелязва, че не се нуждае от ремонт.

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

Автомобилът е оборудван с три мигащи светлини на покрива, говорител и се продава с оригиналните стикери на милицията. Сред характеристиките на автомобила също са черните регистрационни номера в съветски стил. В съобщението се посочва, че през целия си живот 48-годишният руски седан е имал цели 13 собственици, но в момента е в отлично техническо състояние и не се нуждае от ремонт.

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

Продавачът отбелязва още, че Жигулата се задвижва от 1.2-литров бензинов двигател с мощност 64 конски сили, работещ съвместно с четиристепенна механична скоростна кутия. Пиковият момент се предава на задните колела.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ежко Бежко
1 Отговор
Пиковият момент?
За такъв се сещам в секса, ама тук....

Оценка:
-2 +32

С милиционери те
2 Отговор
Ли е цената

Оценка:
-0 +15

барабус
3 Отговор
1.2 мотора на Жигулката е 62 коня,не е 64.

Коментиран от #5


Оценка:
-1 +13

Display
4 Отговор
Страхотен автомобил.......

Оценка:
-3 +18

Display
5 Отговор

До коментар #3 от "барабус":


Те са смятали и милиционерите вътре, затова 64.

Оценка:
-0 +20

Преди години
6 Отговор
тъста ми почина и ни "завеща" същата Жигула на реални 44000км изкарвана от гаража само в хубаво време.Единствено гумите и не бяха заводските.Пуснах я по сайтовете за продажба на автомобили за 3000лева но ми звъняха само несериозни хора които ми губеха времето с приказки.Най накрая един приятел доведе някакъв "ценител" който ми предложи 2300лева и без да се замислям сключих "сделката".Най кошмарното ми преживяване беше докарването на колата от русенско село до София.Толкова лошо не ми е ставало в нито едно превозно средство въпреки,че в казармата карах ГАЗ-51 почти през цялата служба.

Коментиран от #7, #11


Оценка:
-16 +8

бай пешо
7 Отговор

До коментар #6 от "Преди години":


Ей, ама ти се изцепи най-накрая,.. какви ''скоростни '' пътища сме имали тогава, че ти е станало лошо,.. какъв беше и атопарка тогава.Продадох моята жигула на зет си на 75 хилклм,.. и той пътуваше седмично от такова русенсо село до София,.. препродаде я на 300 х.клм , бе сменил само успокоител на веригата и свещи..Така, че за времето си бяха чудесни автомобили

Оценка:
-1 +12

Alex
8 Отговор
През 70-те и 80-те по пътищата се караше предимно със скорост между 60 и 80 км/ч. Такъв беше автопарка, трабанти, шкоди, москвета, вартбурзи и най-вче камиони шкода мадара с ремаркета и автобуси чавдарки. Пътищата бяха еднолентови в посока и след камионите си пъплеха кервани. До морето през витиня или араба конак се пътуваше по два дена. Подбалканското беше най-бързото шосе. Така че такава колици си бяха за тогава. Сега имам ново рено клио с най-базовият двигател 65 коня и е несравнимо по-динамично от тогавашните карбуратори с делко, с чукче и наковалня и 65 коня.

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +10

Златко Попов
9 Отговор
Имах МОСКВИЧ 408 И с горни скорости, за времето си беше автомобил. Баща ми на него ме направи шофьор.

Коментиран от #10


Оценка:
-0 +5

Предполагам
10 Отговор

До коментар #9 от "Златко Попов":


и монтьор.За този модел препоръчваха собствениците да бъдат погребвани във вертикално положение защото живота им минавал в хоризонтално под колата.

Оценка:
-4 +1

Баро
11 Отговор

До коментар #6 от "Преди години":


Усещам селските ти претенции и провинциалната позьорщина гъската която трябва да си карал е53 Ама ти понеже лъжеш и не знаеш и затова дрънкаш глупости а по-добре си трай че ставаш за смях идеален беше Жигула Тора

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +6

Баро
12 Отговор

До коментар #8 от "Alex":


Със сигурност имаш брада нямаш коса и си с очила между другото руснаците са постигнали 62 коня още 72 година сос 21 0 1 74-та година 73 с 21 03 68 с 21 0 11 79 78 коня с 21 0 6 а французите 65 чак сега ли сос толкова компютри Ладата имаше два кабела до бобината и един до делкото и един до клапана на карбуратора Това беше цялата електроника

Оценка:
-3 +4

Грешиш
13 Отговор

До коментар #11 от "Баро":


Камиона беше точно ГАЗ-51 пригоден за ''водоноска'' произведен през 50-те.А дали ми вярваш или не за мен е без значение.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5