Last news in Fakti

8 Юни, 2021 10:03 11 622 13

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

  • жигула-
  • милиция-
  • ваз-2101
Продава се 48-годишна милиционерска Жигула - 1

В руското уеб пространство се появи една интересна обява, Става дума за продажбата на ВАЗ-2101, произведен през 1973 година. Любопитното е, че това е автомобил на тогавашната милиция, който все още е снабден със сирена и т.нар. "буркани".

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

До момента милиционерската кола е с пробег от 120 000 и сега, 48 години по-късно си търси нов собственик, който е готов да плати сумата от 380 000 рубли, равняваща се приблизително на 4 300 евро. Съдейки по снимките, милиционерската Жигула е добре запазена, а продавачът отбелязва, че не се нуждае от ремонт.

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

Автомобилът е оборудван с три мигащи светлини на покрива, говорител и се продава с оригиналните стикери на милицията. Сред характеристиките на автомобила също са черните регистрационни номера в съветски стил. В съобщението се посочва, че през целия си живот 48-годишният руски седан е имал цели 13 собственици, но в момента е в отлично техническо състояние и не се нуждае от ремонт.

Продава се 48-годишна милиционерска Жигула

Продавачът отбелязва още, че Жигулата се задвижва от 1.2-литров бензинов двигател с мощност 64 конски сили, работещ съвместно с четиристепенна механична скоростна кутия. Пиковият момент се предава на задните колела.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ежко Бежко

    33 2 Отговор
    Пиковият момент?
    За такъв се сещам в секса, ама тук....
  • 2 С милиционери те

    16 0 Отговор
    Ли е цената
  • 3 барабус

    14 1 Отговор
    1.2 мотора на Жигулката е 62 коня,не е 64.

    Коментиран от #5

  • 4 Display

    21 3 Отговор
    Страхотен автомобил.......
  • 5 Display

    21 0 Отговор

    До коментар #3 от "барабус":

    Те са смятали и милиционерите вътре, затова 64.
  • 6 Преди години

    8 17 Отговор
    тъста ми почина и ни "завеща" същата Жигула на реални 44000км изкарвана от гаража само в хубаво време.Единствено гумите и не бяха заводските.Пуснах я по сайтовете за продажба на автомобили за 3000лева но ми звъняха само несериозни хора които ми губеха времето с приказки.Най накрая един приятел доведе някакъв "ценител" който ми предложи 2300лева и без да се замислям сключих "сделката".Най кошмарното ми преживяване беше докарването на колата от русенско село до София.Толкова лошо не ми е ставало в нито едно превозно средство въпреки,че в казармата карах ГАЗ-51 почти през цялата служба.

    Коментиран от #7, #11

  • 7 бай пешо

    13 1 Отговор

    До коментар #6 от "Преди години":

    Ей, ама ти се изцепи най-накрая,.. какви ''скоростни '' пътища сме имали тогава, че ти е станало лошо,.. какъв беше и атопарка тогава.Продадох моята жигула на зет си на 75 хилклм,.. и той пътуваше седмично от такова русенсо село до София,.. препродаде я на 300 х.клм , бе сменил само успокоител на веригата и свещи..Така, че за времето си бяха чудесни автомобили
  • 8 Alex

    11 3 Отговор
    През 70-те и 80-те по пътищата се караше предимно със скорост между 60 и 80 км/ч. Такъв беше автопарка, трабанти, шкоди, москвета, вартбурзи и най-вче камиони шкода мадара с ремаркета и автобуси чавдарки. Пътищата бяха еднолентови в посока и след камионите си пъплеха кервани. До морето през витиня или араба конак се пътуваше по два дена. Подбалканското беше най-бързото шосе. Така че такава колици си бяха за тогава. Сега имам ново рено клио с най-базовият двигател 65 коня и е несравнимо по-динамично от тогавашните карбуратори с делко, с чукче и наковалня и 65 коня.

    Коментиран от #12

  • 9 Златко Попов

    7 0 Отговор
    Имах МОСКВИЧ 408 И с горни скорости, за времето си беше автомобил. Баща ми на него ме направи шофьор.

    Коментиран от #10

  • 10 Предполагам

    1 5 Отговор

    До коментар #9 от "Златко Попов":

    и монтьор.За този модел препоръчваха собствениците да бъдат погребвани във вертикално положение защото живота им минавал в хоризонтално под колата.
  • 11 Баро

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Преди години":

    Усещам селските ти претенции и провинциалната позьорщина гъската която трябва да си карал е53 Ама ти понеже лъжеш и не знаеш и затова дрънкаш глупости а по-добре си трай че ставаш за смях идеален беше Жигула Тора

    Коментиран от #13

  • 12 Баро

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Alex":

    Със сигурност имаш брада нямаш коса и си с очила между другото руснаците са постигнали 62 коня още 72 година сос 21 0 1 74-та година 73 с 21 03 68 с 21 0 11 79 78 коня с 21 0 6 а французите 65 чак сега ли сос толкова компютри Ладата имаше два кабела до бобината и един до делкото и един до клапана на карбуратора Това беше цялата електроника
  • 13 Грешиш

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Баро":

    Камиона беше точно ГАЗ-51 пригоден за ''водоноска'' произведен през 50-те.А дали ми вярваш или не за мен е без значение.