6 Януари, 2021 09:49 19 402 50

Най-лошите автомобили за 2020 г. според Джеръми Кларксън

  • джеръми кларксън-
  • класация

Известният британски автомобилен журналист Джеръми Кларксън обяви най-лошите модели, които е тествал за рубриката си в The Sunday Times през изминалата година. По традиция всяка кола е оценявана по петобалната система , като максимумът е 5 звезди.

Според Джеза най-лошият автомобил на 2020-а е Aston Martin DBX, който получава само две звезди. Първият кросоувър на британската марка не се е понравил на Кларксън заради качеството на кожената тапицерия и твърдата возия.

Едва две звезди от пет възможни получава и BMW M8 Competition. Журналистът не харесва управляемостта и пътното поведение на немското купе. Джеза го смята за прекалено тежко и го сравнява с балерина, излязла на сцената с огромни ботуши.

Малко по-висока оценка от две звезди и половина получава Kia Xceed. Кларксън тествал модификацията с 1.4-литров турбодвигател, който според него е прекалено слаб. Журналистът не е харесал нервното поведение по време на ускорение и "тъпченето" на предните колела. "Почувствах се като в 80-те", пише Джеза, който не очаквал такива недостатъци от съвременен автомобил.

Кларксън не е особено впечатлен и от Hyundai i10, който получава 3 звезди. От 1 153 думи в ревюто на Джеръми само 120 се отнасят конкретно за модела. Присъдата е тежка - по-добре човек да няма никаква кола, отколкото такава.

Сред най-лошите автомобили на 2020 г. попада и Skoda Kamiq, която също е оценена с три звезди. Джеза не харесва чешкия кросоувър, защото бил прекалено сходен с останалите продукти на Volkswagen Group.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Си ган

    118 19 Отговор
    Липсват ми предаванията на Кларксън в Топ Гиър, гледах ги с голям кеф..

    Коментиран от #33

  • 2 тунберг

    34 7 Отговор
    да беше тествал Кия-та с 1,6 литровия турбо, 204 коня, 1,4 наистина е слаб за тая кола !!!

    Коментиран от #50

  • 3 мнение

    47 30 Отговор
    Човекът е трябвало да каже нещо лошо и това е изсмукал от пръстите си. Вижте му само нелепите аргументи, не звучат сериозно, но пък чернит ПР е налице....

    Коментиран от #6, #38, #40

  • 4 неразбирко

    32 16 Отговор
    Тоя шегаджия може да не хареса и Дачия,че е много сходна с Рено,или с Нисан.Може да не хареса и Джип,че е Фиат, само си сменят емблемите на кросоувъра...Що за критерии!

    Коментиран от #29

  • 5 1111

    25 2 Отговор
    По принцип подобни журналисти плюят повече за да атрактивни, но като му гледам класацията и най-вече аргументите - има истина в думите му поне за повечето автомобили.

    Коментиран от #19

  • 6 Реално

    23 1 Отговор

    До коментар #3 от "мнение":

    иска да каже че за огромните цени на първите два модела се очаква да получи много повече !!
  • 7 Алфа Чакал

    19 48 Отговор
    Не харесвал Шкода ,че била сходна с ФВ.Не харесвал М8 на БМВ.Този повече за автомобили не трябва да говори ,че е смешен.

    Коментиран от #9, #16, #21, #37

  • 8 Браво

    28 5 Отговор
    Този Кларксън му трябват 10 минути да разгледа и покара чисто нова кола, и ще й намери повечето недостатъци!
  • 9 Пръч

    60 3 Отговор

    До коментар #7 от "Алфа Чакал":

    Баце, не че е нещо ама този е карал всичко, което ние може само да сънуваме :)

    Коментиран от #25

  • 10 БАЙ Х@Й

    19 4 Отговор
    ‼Нещо за мощните КОСАЧКИ - 1.0 с три цлиндъра‼
  • 11 Защо ли хората още му се връзват?

    13 21 Отговор
    Ама съвсем сериозно се чудя.
    Той се държи доста неадекватно по време на въпросните ревюта и винаги ще намери един куп проблеми и кусури, на иначе отлични автомобили в категориите си.
    Няма лошо в това един журналист да е по-критичен, но на този няма как да му се угоди.

    Коментиран от #14

  • 12 БАЙ Х@Й

    15 5 Отговор
    ‼ Или как с електричка гастарбайтерите от Мюнхен се прибират в Турция‼
  • 13 Ганио

    1 5 Отговор
    Хаха и беенве
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Си ган

    11 3 Отговор

    До коментар #14 от "БАЙ Х@Й":

    Еми прави са хората да търсят и функционалност, същата работа и във Волвото ми, страхотен автомобил, но няма къде да си сложа ни бутилка, ни кенче.....пробвах поставки, но на по-рязък завой ставаше мазало...

    Коментиран от #30, #46

  • 16 Японеца

    23 4 Отговор

    До коментар #7 от "Алфа Чакал":

    Кларксън има толкова опит, колкото ти нямаш!

    Коментиран от #18

  • 17 8сд90сд0

    18 22 Отговор
    Тоя винаги ми е приличал на шеф Манчев. Не може да готви, но пък плюе добре.
    Ако го попиташ той лично, колко автомобила е направил, проектирал или поне, ремонтирал, отговорът ще е НУЛА. Голяма и обла нула.
    Лошото е че на такива "британски специалисти" им се дава думата и дори се лансират. А шилетата гледат и блея пред телевизора измислените сапунки "топ гиър" и "пич оправи ми жената" и се възхищават.

    Коментиран от #20, #36

  • 18 шеф Манчев

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Японеца":

    И аз имам опит! И аз имам опит.
  • 19 111

    36 7 Отговор

    До коментар #5 от "1111":

    Човекът е карал хиляди различни коли (от Хюндай до Кьонигзег) и има база за сравнение. Най-малко право на мнение имат хора, довчера бутали Москвича, след това видяли 190-ка, сега каращи някоя дизелова пластмасарка лето 2005...
  • 20 Бачо Киро

    27 4 Отговор

    До коментар #17 от "8сд90сд0":

    Искаш да кажеш, че един критик трябва първо да е направил 20-30 автомобила, иначе няма право на мнение? Нещо май баят бастун си падаш, а? Всеки човек, който е имал възможността да ползва широка гама от автомобили ще събере достатъчно опит за да състави мнение за дадена кола. Да, винаги има елемент на лично предпочитание. Но човек като този, който буквално е карал всичко или почти всичко и се занимава с това от 30 години няма как да няма голяма база за сравнение. Което пък ни връща към теб - ти колко викаш си проектирал, направил, поправил, че акъл даваш, понеже ни е ясно, че нямаш и 5% от неговата база за сравнение? Николко? Но пък смяташ мнението си за важно, а си кръгла нула по темата.... Не става въпрос да си съгласен с него за определен автомобил, но да дрънкаш такива глупости....
  • 21 Бачо Киро

    13 2 Отговор

    До коментар #7 от "Алфа Чакал":

    Абе, специалиста, ти викаш колко М8 беше карал? Кларксън не може да го обвиниш, че плюе бмв, в Австралия примерно караше 6 купе и много го хвалеше. Гледай клипчетата в тубата и продължавай да си мислиш, че те правят специалист.... То ако ставаше с гледане кучето щеше да е майстор във всичко...

    Коментиран от #27

  • 22 Разбирач456

    8 2 Отговор
    Я, кеф, Ганьовците с многото опит в правенето на автомобилни предавания и ревюта на автомобили колко разбирали! Защо не ви взеха вас само... Ах, каква несправедливост..
  • 23 сектант

    3 4 Отговор
    кията шкода и хюндая наистина са много безформени въпреки че корееца бате най здрав
  • 24 БатВаньо

    7 16 Отговор
    Този отдавна не е критерий за нищо! Размътеното съзнание на един британец може да роди само глупости. Всички тези автомобили са нови модели и хората са сложили много за да са на пазара. Киа Циид абсолютна преработка на старата, Шкода изцяло нов модел с следи от ВАГ, БМВ 8 нова разработка и т. н Когато видя тоз папагал да седене и изчисли и произведе един автомобил тогава ще го призная

    Коментиран от #35

  • 25 Алфа Чакал

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "Пръч":

    Така е и ти дадох плюсче,но това не значи ,че вече е изкукуригал старец и ,че приказва пълни глупости.На какво иска да му прилича Шкода.
  • 26 hurko

    7 15 Отговор
    Тоя човек доста се е объркал. Имам Камик 150 к.с. Невероятно пъргав автомобил. Шкодите по-принцип возят добре, а управлението е удоволствие. В Еуратек ми сложиха газ и в момента ми харчи 5 лв. на 100 км. Това ми е третата Шкода и съм доволен от всичките. Имах неблагоразумието преди Камика да си купя нова Корола, и успях да я издържа само три години, като през повечето време си карах Йетито. Тойота може да са много здрави автомобили, но за мене това е лагерница-катафалка. Никаква возия, никакво управление, никакъв демараж, кофти материали в купето, харчи повече от която и да е Шкода и още куп недостатъци.
  • 27 Алфа Чакал

    10 8 Отговор

    До коментар #21 от "Бачо Киро":

    Нито една М8 не съм карал И изобщо не съм фен на БМВ ,но ако точно М8 да не ти хареса ,значи или си джендър или много мрънкаш.Това М8 бе,братче.Просто му виж физиономията на снимката ,все едно са му набили 3 ваксини на веднъж.Топ гиър съм го гледал редовно,но точно тоя много дразнеше.Коментарите му за колите са като на Евгени Минчев за дрехите на хората.Единствената цел е той да изпъкне като свински топки.Може да е много известен ,но е Смешко и то абсолютен.

    Коментиран от #49

  • 28 Цървул

    15 1 Отговор
    Понякога е ужасяващо критичен и безсмислено агресивен. Но чувството му за хумор е убийствено.Винаги се сещам за един тест на малолитражки около Монте Карло,когато подкани колегите си да тръгват,защото "може да ни арестуват за скитничество":-))
  • 29 Ганьо простия

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "неразбирко":

    Ми защото е прав,идиоте
  • 30 Върни се на

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Си ган":

    каруцата! Там и каса бира+скарата се събира,бутилката ракия може да я сложиш в кофата,за вода на коня...милиционер не те спира...жабката си е пред теб.и т.н.

    Коментиран от #32

  • 31 Цецо

    7 1 Отговор
    Трябва да разбираш британската прямост и хумор за да можеш да разбереш Кларксън. Че се прави на интересен - да, но с него трябва да четеш междъ редовете. Прави дивотии за да може и дете да разбере доводите му. Може да направи напълно сериозно интервю или коментар или февю но тогава няма да бъде себе си. Ако някой иска кратко точно и ясно да му даде съвет да отиде до фермата му да го пита на място
  • 32 Си ган

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Върни се на":

    Продадох коня, бате....трябва да впрегна жената :)
  • 33 Има го

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Си ган":

    Гледай го пак. По Амазон прайм от 3 години прави пак топ Гиър

    Коментиран от #34

  • 34 Си ган

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Има го":

    Много благодаря!!! Жив и здрав!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 куатро

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "8сд90сд0":

    е теб ли да те лансират бе кютук? не можеш да станеш от дивана пък тръгнал да плюе.карай си там на чича ти полскио фят и не се обаждай.
  • 37 цоцка

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Алфа Чакал":

    супер глупав си, явно имаш голф и дебела жена дето те бие
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 кромидо

    5 2 Отговор
    комплексиран си и не ги разбираш нещата, май тлъстата ти жена у вас те бие с чорапа и се правиш на мъж и разбирач тука. Кларксън е карал хиляди коли за разлика от теб и мнението му е меродавно. И не цепи басма на никого няма значение ферари ли си бмв ли си или кия. Свали си от замундето всички сезони на топ гиър, има ги, още от преди 20 години, и ще разбереш защо е най добрия автомобилен журналист.това че езика му е по цветист само го прави по интересен. но ти като типичния диванен разбирач няма да разбереш какво ти говоря защото си еднин кютук под чехъла на жена ти.
  • 40 вунест

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "мнение":

    тлъстата ти жена те пердаши здраво у вас, личи ти че акъло ти е избегал и си мъж само в интернето.кларксън когато е писал за коли ти още си копал кромидо на село и си си мечтал за лада.или си бил в още в шпека на баща ти. а това че не можеш да разбереш стила и изказа на кларксън показва само колко си елементарен. затова затваряй тършия на терасата живей си в панелката и не се прави на разбирач
  • 41 мотофен

    8 1 Отговор
    Винаги може да вярвате на Кларксън, защото човека е карал хиляди коли за 40 години и знае какво говори, затова е най добрият автомобилен журналист. езика му е цветист и пиперлив но това винаги го е правило по интересен. никога не е прощавал на никого независимо ферари ли си, киа или мерцедес. но българските кютуци и вечните разбирачи няма как да разберат това защото толкова им е умствения багаж.
  • 42 БАРС

    0 3 Отговор
    От една страна такива критики са нужни за да се замислят производителите как да правят колите по добри .Важното Кларксън да е бил трезвен защото до колкото съм чел се напивал като свиня
  • 43 Един

    1 7 Отговор
    Джеръми не харесал кожата на Астон -мартина! А той виждал ли си е лицето в огледалото за да си оцени кожата?! Медийни изяви - нищо повече!

    Коментиран от #48

  • 44 Минчев

    4 1 Отговор
    Най-малкото е забавен ,аз го харесвам .
  • 45 Реалист

    0 4 Отговор
    Този шут пак се прави на интересен. Гледал съм как хвали една кола, и няколко предавания по късно нарича същата боклук който никога няма да си купи. Явно приказва за това за което му плащат без да разбира
  • 46 DRI

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Си ган":

    Колега аз съм със с60 и имам отпред два и от зат още два къпхолдър и са удобни за ползване и за чаши и за кенчета
  • 47 101

    0 0 Отговор
    Джеза е голям. Тия боклучави коли с 1,4 турбо и 1,6 турбо са шит. Абсолютно никога няма да си купя такъв боклук. 1,9 турбо дизел с чип, това е оптимално за сиромасите като мен.
  • 48 101

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Един":

    Това не е някакъв тъпунгер с Ю-тюб канал! Този човек кара чершката на тортата вече 30 години. Вервай му!:)
  • 49 Бако

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Алфа Чакал":

    Ако прочетеш коментара му за М8 e, че е тромава кола. Като за GT кола, 2440кг мисля, че наистина са тромави. Най-тежкия grand tourer, като цяло. Не знам какви коли си карал, ама най-тежката нова 7ца е 2255кг. Мисля, че аргумента му е доста точен в този случай.
  • 50 qwerty

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "тунберг":

    Преди няколко дни гледах по АМС - бърза обиколка с този модел. Ами нещо не се представи на ниво и записа време след корса опс.