29 Януари, 2021 09:22 5 020 49

Серийният Cybertruck излиза на пазара още тази година

  • tesla-
  • cybertruck-
  • пикап-
  • серийно производство

Първо ще започнат да се произвеждат най-скъпите версии на електрическия пикап

Серийният Cybertruck излиза на пазара още тази година - 1

Илон Мъск обяви завършването на фазата на проектиране на производствената версия на Tesla Cybertruck. Според ръководителя на американската компания инженерите са одобрили окончателния дизайн на електрическия пикап, който трябва да се появи на поточната линия преди края на тази година.

Въпреки факта, че дизайнът на Tesla Cybertruck е одобрен, все още не е известно какъв ще бъде серийният електрически пикап на Tesla и колко различен ще бъде от прототипа. Според Илон Мъск, "това ще бъде невероятна кола." Първите модели Cybertruck ще се появят на пазара още през тази година. Ако всичко върви по план, някои купувачи ще могат да закупят ъгловатите пикапи до края на 2021 година.

Cybertruck ще започне масово производство през следващата година. Производството ще бъде установено в американския завод на Tesla в Тексас, изграждането на който все още се завършва. Илон Мъск каза още, че специалистите са поръчали 8000-тонна преса специално за конвейерното производство на електрическия пикап. Освен това стана известно, че най-мощните версии на пикапа, оборудвани с три електрически двигателя, ще бъдат първите от серията.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    39 24 Отговор
    Грозна работа!

    Коментиран от #3

  • 2 Гаргамел

    29 17 Отговор
    боже, боже.....за тая грозотия какво да каже човек...
  • 3 Реалист

    6 14 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Като тебе малко, ама и този пикап, както и ти сте бъдещето. Кефиш ме, Честит Рожден Ден и да продължаваш да ни радваш в този сайт
  • 4 ДОКО

    29 17 Отговор
    АМА НАИСТИНА Е ГРОЗНА..ДАЖЕ Е ЕТАЛОН ЗА ГРОЗОТА..
  • 5 omegata

    9 6 Отговор
    на мен ми харесва ама чакам пикапа.
  • 6 омъскаряване

    25 8 Отговор
    Пирамидите на новите фараони!
  • 7 колелото

    27 22 Отговор
    - проблема е, че тази кола е изпреварила с доста години коментиращите

    Коментиран от #15, #32, #35

  • 8 DrivingPleasure

    12 15 Отговор
    Илончо рече, че трябва да са големи късметлии за да стане това. Един вид и на него му омръзна да лъже та почна да си оставя вратички :)
  • 9 1234

    18 9 Отговор
    Така става когато не слушаш какво ти казват хората, а си мислиш че маркетмейкър. Мъск не е следил историята на автомобилостроенето и конкретно Волво. Очертава се всички ел коли да станат еднакви като при соца, знаем как свърши това. Хората търсят практична индивидуалност, не грозна такава.
  • 10 Българина

    20 12 Отговор
    Единствените му клиенти ще са пентагона, наркопласьорите и слепите

    Коментиран от #13

  • 11 Дядя

    20 13 Отговор
    Четири годишната ми внучка рисува по-хубави коли.
  • 12 Нико

    20 8 Отговор
    Не знам дали е грозна, но поне е различна. Масовите като ги загледаш не знаеш пасат ли е, талисман ли е, шкода ли е...
  • 13 ха-ха

    14 20 Отговор

    До коментар #10 от "Българина":

    Българино, вдигни си тиквата малко и погледни към хоризонта! Има заявки от клиенти за половин година напред. Всички прогресивни и мислещи хора си дават сметка какъв прогрес е това

    Коментиран от #16

  • 14 1234

    9 5 Отговор
    Това май беше и бронирано, при бъдешето на саш което се очертава е дори леко недооборудвано с автоматични оръжия и самонасочващи се ракети
  • 15 Гаргамел

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "колелото":

    всъщност, проблема е, че си ползваш главата само за да си носиш шапката на нея
  • 16 kjl

    11 7 Отговор

    До коментар #13 от "ха-ха":

    Тази година Тесла произведе с десетина хиляди повече превозни средства, от колкото продаде!!!! Дали не започнаха "прогресивните" хора да се изчерпват??? Нали се чакаше на опашка и някой спяха пред фабриката, за да могат да се качат в "прогресивните" си коли възможно най-скоро. Дестина хиляди останаха не продадени!!! Въпреки "гъвкавата" схема на изплащане.

    Коментиран от #26, #27

  • 17 Дизела

    11 8 Отговор
    Това грозното "нещо" няма кой да го купи.Това е като грозната жена,трябва да пиинеш повечко за да правиш секс с нея или една хартиена торбичка поне да и сложиш на главата. В такова грозилище да се качиш е голям срам.

    Коментиран от #18

  • 18 Колко съм ги слушал такива като тебе

    7 8 Отговор

    До коментар #17 от "Дизела":

    Все говорят Как тази жена е грозна, онази отврат. Подиграват се на хората, но като ги видиш случайно в супера, докато пазаруват със съпругата си и направо жал ти става. Ама както са казали старите хора, наше лошо няма!

    Коментиран от #19

  • 19 Дизела

    10 10 Отговор

    До коментар #18 от "Колко съм ги слушал такива като тебе":

    Ти явно си ергенче-дженърче!Жените са хубави докато са млади.Като остареят не са вече толкова хубави.В толкова грозна кола да се кача забрави!

    Коментиран от #24

  • 20 Змей

    10 8 Отговор
    Истината е, че по Тесла плюят дежурните русофилчета. На статии за новата нива с дизайн от миналия век ще хвалят, като че ли баща им я е правил...
  • 21 гост

    6 10 Отговор
    Хахаха, пикапа бил грозен. А на Форд и на Тойота пикапите не са просто красиви, те са произведение на изкуството, заслужават да бъдат изложени в Лувъра до Мона Лиза, интересно какво още ще измислят петролопитеците за да отричат прогреса ида продължат да си живеят в каменната епоха.
  • 22 DrivingPleasure

    7 2 Отговор
    Айде сега идете прочетете какво всъчщност казва Мъск. Прословутия Роудстър се отлага за пореден път, а Сайбърита е малко вероятно да влезе в масово производство преди 2022 и той!

    Коментиран от #23

  • 23 Нищо ново под слънцето

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "DrivingPleasure":

    Това всъщност са плановете от миналата година. Никой досега не е произвеждал автомобил по технологията на cyber truck, така че се очаква трудна настройка на поточните линии за серийно производство, буквално чрез опит грешка. Програмата максимум за тази година е ако могат поне това да направят, за да почнат серийното производство през 2022 година.

    Камионите са готови за производство, но пък чакат новите батерии, които също не са били произвеждани досега и са по нова технология. Самият факт, че ги обявиха в края на миналата година, а вече ги произвеждат, като очакват пълномащабно серийно производство до края на годината трябва да ти говори достатъчно. Toyota обявиха своята твърдотелна батерия през 2016 година, а все още очакват серийното производство през 2025 година.

    В момента в който усвоят технологиите, Тесла започва масовото им производство във всички свои фабрики в три различни континента. Ако тази година произведе само един милион електромобили, в края на 2022 година вече ще е весело откъм брой модели и общ брой производство.
  • 24 Напротив, говоря от опит

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "Дизела":

    Точно защото жена ми не е красива, колкото преди 20 години, но въпреки това си я харесвам и уважавам и не си позволявам да коментирам жените на останалите за външния им вид, въпреки че жена ми е запазила красивите си черти, а тялото и е по-добро отколкото като млада, за разлика от повечето жени на околните.

    Не всеки гледа само опаковката без да се интересува от съдържанието, като тебе. Повечето харесват пикапът на Tesla именно заради съдържанието. Най-вече, че не трябва да го пазят да не се надере или ръждяса, а купето му е на практика вечно. Можеш ли да кажеш същото за който и да е друг пикап? А знаеш ли за какво служат пикапите в Щатите?

    Коментиран от #25

  • 25 Дизела

    7 1 Отговор

    До коментар #24 от "Напротив, говоря от опит":

    За жените си прав.Аз съм женен от 30 години и си я харесвам моята жена.Но да карам грозна кола при условие,че има избор забрави!
  • 26 Ихихихих

    3 4 Отговор

    До коментар #16 от "kjl":

    Пич, ти нали се сещаш, че тези хора не чакат след линията да си получат колите? Нали през това време, обикалят коли по кораби, насам и натам за да стигнат до клиенти? Естествено, че ще има повече произведени, от колкото регистрирани!
  • 27 Няма батерии. Търсене има

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "kjl":

    Батериите са ограничението за продажбите. Ако нямаше търсене на сегашните модели, досега да са пуснали нови, като пикапа, камиона и микробуса, както и роудстъра. Но засега не са успели да пуснат дори модел У на всички пазари.

    След като осигурят достатъчно батерии, чак тогава ще мислят за мащабно производство на малки и евтини модели като клио и голф на близки до техните цени.

    Коментиран от #28, #31

  • 28 Дизела

    6 4 Отговор

    До коментар #27 от "Няма батерии. Търсене има":

    На вас все нещо ви пречи тесльо.На калпав водолаз,водораслите му пречели.Тесла е нишов производител.На тия цени толкова може да продаде.Единственият вървящ модел е Тесла 3.Останалите модели не вървят нещо.

    Коментиран от #29

  • 29 Абе турбо

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "Дизела":

    Колко Модел У продадоха в Европа и Китай миналата година, та свърши търсенето? Липсата на батерии не е оправдание, а план по който се работи от няколко месеца. Това да не ти е Тойота, дето се оправдава, че не произвежда електрички, защото няма батерии, но не смята да прави нищо по въпроса до 2025.
  • 30 Хайл

    2 2 Отговор
    Айдееее и мъск почна като тесларя,това "ЩЕ" онова "ЩЕ" после "ЩЕ" та много "ЩЕ" станаха а резултат нула,даже 2 нули-00...Мъск поне събира пари от будалите,а тесларя само джафка щяло и нещяло.нали така тесльо беден 🤣🤣🤣
  • 31 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Няма батерии. Търсене има":

    а какво стана със супер,мега,гига,турбо завода дето и батерии ЩЕШЕ да прави,нали и други от тях ЩЯХА да купуват....къде е всичко това????? НИКЪДЕ и там ЩЕ бъде
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Californication

    2 2 Отговор
    Най-богатия човек в света, който промени историята говори, а мишките в цирка скачат. Абе вие още се возите на голф 4ка 1.9тди ама коментирате най-големия в света? Сериозно ли :dddd

    Коментиран от #34, #36, #40

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 марони

    3 2 Отговор
    Тавана на това нещо прилича на покрив на къща!Ще предложат ли,като екстра поставяне на улуци?
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Запознат

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "Californication":

    1,9 тди е проверен от времето и се е доказал като еталон за здравина, издръжливост и дълговечност, докато сайбър недоразумението е само един грозен и неекологичен проект!

    Коментиран от #42, #43

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 незнайко

    2 0 Отговор
    Най лесно се произвеждат равни плоскости каквито са на Cybertruck ! Илон не е вчерашен и ще ги наложи !!! Навремето Волво бяха такива .

    Коментиран от #45

  • 45 Всички ламарини са равни плоскости

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "незнайко":

    Просто ламарината на cyber truck не може да се щампова и може да се огъва само в една равнина, но не и триизмерно, за да се получи форма като на стандартен калник.

    При това много трудно и за целта е необходима 8000-тонна преса, само за да се огъне ламарината като на обикновен абкант, което с обикновената ламарина използвана за калници, може да стане на ръка от малко дете.
  • 46 12345

    0 0 Отговор
    Тесла растеше докато нямаше конкуренция. След като големите автопроизводители се включиха в играта, продажбите на некачествените и доста скъпи Тесли ще започнат да падат. Виждаме какво става в Швеция и Норвегия. Балона ще се спука скоро.

    Коментиран от #47

  • 47 Ще ще ще ще се спука, ще ще ще фалира

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "12345":

    Това май го казваш за първи път? Или пък не? Това не го ли повтаряш всяка седмица от пет години насам? На Тесла все и остава няколко месеца живот и виждаш ли всички останали ще започнат да продават електромобили.


    Само че Тесла е подписала договори за изкупуване на продукцията на батериите на всички големи производители, а също така строи собствени фабрики, само една от които има капацитет колкото цялото световно производство за 2018 година.

    Конкуренцията ще произвежда електромобили, но само ако има откъде да си купи батерии. Засега няма, защото и заводи да си построи, продукцията на материали за батерии също е договорена за десетина години напред, познай от кого?

    Познай Toyota откъде ще си купи батерии или материали за тях, като буквално до преди три месеца се кълнеше, че няма да произвежда електромобили, защото били безперспективни. Това не е като да си купиш хляб от магазина в момента в който ти потрябва. Тези договори се подписват няколко години предварително.
  • 48 Антони

    0 0 Отговор
    А не видяхте ли в ютюб при представябето на пикапа от самия Мъск как му се напука стъклото от обикновен камък, супер срам и ппзор за кола на бъдещето не мислите ли.
  • 49 Антони

    0 0 Отговор
    А не видяхте ли в ютюб при представянето на пикапа от самия Мъск как му се напука стъклото от обикновен камък, супер срам и ппзор за кола на бъдещето не мислите ли и то за толкова пари и прехвалване.Иначе като визия нен ми харесва суров и изчистен стил вдъхва здравина сигурен съм че скелета е много здрав, но трябва да си ооравят прозорците, на самото представяне първо удариха колата с чук по вратата което е създало налягане в автомобила и след като върлиха камъка по стъклото то се пръсна именно заради съсдалото се налягане, но и така да е този недостатък трябва да се отстрани