Въпреки, че все още не сме видели официално представяне на третия изцяло електрически автомобил на германците, то по-рано днес стана ясно, че неговото производство вече е започнало. Това се разбра от "туит" на марката този следобед.
Volkswagen ID.5 ще е купеобразно SUV, което ще вземе за база влязлото скоро в продажба ID.4. Очакваните промени са само дизайнерски и те ще засягат единствено въшноста, където очакваме различна линия на тавана, която да придава купе формата на електрическия кросоувър.
Es ist offiziell: Auf den #VWID3 & #VWID4 folgt der #VWID5! Wie #VW-Markenchef Ralf Brandstätter heute im Gespräch mit @WN_Wolfsburg bekanntgab, wird das Coupé-SUV bei uns in #Zwickau gebaut. Markteinführung: 2. Halbjahr 2021! Die ersten Vorserien laufen bereits… 🚗#emobility pic.twitter.com/c9W5hxnE7E
— vwsachsen_de (@vwsachsen_de) February 11, 2021
От германската компания обявиха, че производството на SUV-то е започнало днес в завода в Цвикау, където се произвеждат и другите два електрически модела ID.3 и ID.4. Очакваме представянето на модела съвсем скоро, а със започналото производство, първите бройки трябва да бъдат налични малко след това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2
17:38 17.02.2021
2 Хитрата сврака с двата крака
До коментар #1 от "сектант":
Определено са хитри. Малка промяна в тавана, а всичко отдолу едно и също и вече продават нов модел id6, на следващото ще му сложат нови джанти и ще го продават за id7. За ID8 могат малко да променят формата на броните. За ID 9 просто ще сложат някоя шарена лепенка дето пише турбо на нея. Щом е турбо ще се харчи! Виж как този номер върви при porsche дори при електричките.Коментиран от #3, #4
17:41 17.02.2021
3 12345
До коментар #2 от "Хитрата сврака с двата крака":
А каква е разликата между Х5 и Х6 бе сврако. Нали и там е същото.Коментиран от #5, #16, #17
17:52 17.02.2021
4 сектант
До коментар #2 от "Хитрата сврака с двата крака":
стандартизацията винаги е била сила за конфекционните конгломератиКоментиран от #6
17:56 17.02.2021
5 Ти пък
До коментар #3 от "12345":
То между nissan и mitsubishi няма разлика, ти си тръгнал да я търсиш между x5 и x6?Вече всички започнаха да продават едни и същи неща под различни опаковки. Ама нали ние сме балами и купуваме опаковките!
Коментиран от #20
17:57 17.02.2021
6 Тислъта пак води всички
До коментар #4 от "сектант":
Слагай едни и същи двигатели като почнеш от модел 3 и стигнеш до камиона. Електрическите двигатели са едни и същи.Коментиран от #7, #8, #10
17:59 17.02.2021
7 сектант
До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":
не бе, пич. аз не го отричам ама ти сравняваш суши с бургери - едното има разнообразие, а другото е едно и също - месо, домати леб и майо18:14 17.02.2021
8 гост
До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":
Ще ти се , ама не позна !! Двигателите на Модел 3 са само в У и Семи !!! В Модел С и Х са съвсем други , а и вече са по 3 , както ще бъдат и в Роадстер !! Да не говорим за шаситата , да не говорим за Сайбъртрък , не я мислете Тесла , само можете да се кланяте с тия вагински боклуци !!Коментиран от #11
18:42 17.02.2021
9 Немска
18:44 17.02.2021
10 гост
До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":
Вагиновци още един преден багажник не могат направи , дето Тесла го предлага от първия ден преди вече почти 10 години !! И знаеш ли що , щото "великото" им шаси е толкова умряло , че предния кош дори при електромобил е пълен с 1000 чарка , които в Тесла са така интегрирани , че е останало място колкото задния багажник на умрялото ID.3 !!18:46 17.02.2021
11 Едни и същи са приятелю
До коментар #8 от "гост":
Провери и ще видиш. Двигателите на Тесла модел 3 са завършени и могат да се ползват за всичко. Виж предния и задния са различни. Единия е по-мощен а другия е по-икономичен при високи скорости. Това е по-доброто решение отколкото две скорости и скоростна кутия.Коментиран от #12
19:24 17.02.2021
12 гост
До коментар #11 от "Едни и същи са приятелю":
А ти провери ли , преди да плещиш глупости ??? Да беше видял поне , че са с доста различна мощност , да не говорим за размери и т.н. !! А това не става с "турбо" като при пушилниците !!Коментиран от #13
20:04 17.02.2021
13 Аз да, а ти
До коментар #12 от "гост":
Двумоторните версии на Model 3 имат асинхронен двигател отпред и постоянен магнитен синхронен релуктентен двигател отзад. Моделите S и Model X превключват това, поставяйки асинхронен двигател отзад и PMSRM отпред.Реклама
Комбинирането на асинхронен двигател с PMSRM има смисъл, тъй като двата типа двигатели имат различни експлоатационни характеристики. Както Илон Мъск се изрази миналата година , "един е оптимизиран за мощност и един за обхват." Асинхронните двигатели предлагат висок въртящ момент при ниски скорости, но като цяло са по-малко енергийно ефективни. Така че двумоторните превозни средства могат да изпращат мощност към асинхронния двигател, когато се изисква незабавно, бързо ускорение, след което да превключват мощността към PMSRM, докато автомобилът набира скорост.
Тесла казва, че нарастването на ефективността на Model S и X не е за сметка на намаления въртящ момент. Напротив, компанията казва, че най-новите версии са се подобрили 0-60 пъти в сравнение с по-ранните итерации.
Сори за машинния превод.
Коментиран от #14
20:31 17.02.2021
14 гост
До коментар #13 от "Аз да, а ти":
Ами и машинен и ръчен язък за писането !! Та не разбрах какво им е еднаквото , като не стига че са с различен принцип на действие , са и с различни размери и мощност , въртящ момент и т.н. !!! По тая логика можеш да твърдиш , че на всички електромобили са еднакви , нали са електродвигатели , а не двг примерно , хаха !!Коментиран от #19
22:26 17.02.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 сектант
До коментар #3 от "12345":
а каква е разликата между фара на синята кола и фара на бялата зад нея?Коментиран от #18
00:24 18.02.2021
17 сектант
До коментар #3 от "12345":
и тогава вече ще забележиш "новите времена" свиквай брат, това ви чака00:25 18.02.2021
18 Matrix LED
До коментар #16 от "сектант":
Примерно.Разликата може да бъде ГОЛЯМА!01:49 18.02.2021
19 Още не си проверил?
До коментар #14 от "гост":
Провери какви са двигателите на Raven модификацията и пак ще си говорим.08:19 18.02.2021
20 чичо Пешо
До коментар #5 от "Ти пък":
Браво, "Ти пък"! Това трябва да го постваш под всяка статия за съвременен "автомобил", защото сегашните производители на това разчитат - че сме глупави и се захласваме по лъскачивкото, а не мисли как "ни цакат с топла бира"... А ние отговаряме: "'Ми да, глупави сме - чакай да поспоря тук с другите малко кой б.о.к.л.у.к по-лошо мирише - Т'слата или ID-тата..." :-(15:15 18.02.2021