Last news in Fakti

17 Февруари, 2021 16:45 3 387 20

Volkswagen започна производството на ID.5

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.3-
  • id.4-
  • id.5

Третият от ID семейството на VW влезе в производство

Volkswagen започна производството на ID.5  - 1

Въпреки, че все още не сме видели официално представяне на третия изцяло електрически автомобил на германците, то по-рано днес стана ясно, че неговото производство вече е започнало. Това се разбра от "туит" на марката този следобед.

Volkswagen ID.5 ще е купеобразно SUV, което ще вземе за база влязлото скоро в продажба ID.4. Очакваните промени са само дизайнерски и те ще засягат единствено въшноста, където очакваме различна линия на тавана, която да придава купе формата на електрическия кросоувър.

От германската компания обявиха, че производството на SUV-то е започнало днес в завода в Цвикау, където се произвеждат и другите два електрически модела ID.3 и ID.4. Очакваме представянето на модела съвсем скоро, а със започналото производство, първите бройки трябва да бъдат налични малко след това.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    17 5 Отговор
    хитри са... минивана им е толкова грозен, че прави това да изглежда като маргаритка

    Коментиран от #2

  • 2 Хитрата сврака с двата крака

    28 8 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Определено са хитри. Малка промяна в тавана, а всичко отдолу едно и също и вече продават нов модел id6, на следващото ще му сложат нови джанти и ще го продават за id7. За ID8 могат малко да променят формата на броните. За ID 9 просто ще сложат някоя шарена лепенка дето пише турбо на нея. Щом е турбо ще се харчи! Виж как този номер върви при porsche дори при електричките.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 12345

    15 3 Отговор

    До коментар #2 от "Хитрата сврака с двата крака":

    А каква е разликата между Х5 и Х6 бе сврако. Нали и там е същото.

    Коментиран от #5, #16, #17

  • 4 сектант

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Хитрата сврака с двата крака":

    стандартизацията винаги е била сила за конфекционните конгломерати

    Коментиран от #6

  • 5 Ти пък

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "12345":

    То между nissan и mitsubishi няма разлика, ти си тръгнал да я търсиш между x5 и x6?

    Вече всички започнаха да продават едни и същи неща под различни опаковки. Ама нали ние сме балами и купуваме опаковките!

    Коментиран от #20

  • 6 Тислъта пак води всички

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Слагай едни и същи двигатели като почнеш от модел 3 и стигнеш до камиона. Електрическите двигатели са едни и същи.

    Коментиран от #7, #8, #10

  • 7 сектант

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":

    не бе, пич. аз не го отричам ама ти сравняваш суши с бургери - едното има разнообразие, а другото е едно и също - месо, домати леб и майо
  • 8 гост

    13 6 Отговор

    До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":

    Ще ти се , ама не позна !! Двигателите на Модел 3 са само в У и Семи !!! В Модел С и Х са съвсем други , а и вече са по 3 , както ще бъдат и в Роадстер !! Да не говорим за шаситата , да не говорим за Сайбъртрък , не я мислете Тесла , само можете да се кланяте с тия вагински боклуци !!

    Коментиран от #11

  • 9 Немска

    5 1 Отговор
    теслА
  • 10 гост

    13 8 Отговор

    До коментар #6 от "Тислъта пак води всички":

    Вагиновци още един преден багажник не могат направи , дето Тесла го предлага от първия ден преди вече почти 10 години !! И знаеш ли що , щото "великото" им шаси е толкова умряло , че предния кош дори при електромобил е пълен с 1000 чарка , които в Тесла са така интегрирани , че е останало място колкото задния багажник на умрялото ID.3 !!
  • 11 Едни и същи са приятелю

    6 5 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Провери и ще видиш. Двигателите на Тесла модел 3 са завършени и могат да се ползват за всичко. Виж предния и задния са различни. Единия е по-мощен а другия е по-икономичен при високи скорости. Това е по-доброто решение отколкото две скорости и скоростна кутия.

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "Едни и същи са приятелю":

    А ти провери ли , преди да плещиш глупости ??? Да беше видял поне , че са с доста различна мощност , да не говорим за размери и т.н. !! А това не става с "турбо" като при пушилниците !!

    Коментиран от #13

  • 13 Аз да, а ти

    7 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Двумоторните версии на Model 3 имат асинхронен двигател отпред и постоянен магнитен синхронен релуктентен двигател отзад. Моделите S и Model X превключват това, поставяйки асинхронен двигател отзад и PMSRM отпред.

    Реклама

    Комбинирането на асинхронен двигател с PMSRM има смисъл, тъй като двата типа двигатели имат различни експлоатационни характеристики. Както Илон Мъск се изрази миналата година , "един е оптимизиран за мощност и един за обхват." Асинхронните двигатели предлагат висок въртящ момент при ниски скорости, но като цяло са по-малко енергийно ефективни. Така че двумоторните превозни средства могат да изпращат мощност към асинхронния двигател, когато се изисква незабавно, бързо ускорение, след което да превключват мощността към PMSRM, докато автомобилът набира скорост.

    Тесла казва, че нарастването на ефективността на Model S и X не е за сметка на намаления въртящ момент. Напротив, компанията казва, че най-новите версии са се подобрили 0-60 пъти в сравнение с по-ранните итерации.

    Сори за машинния превод.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "Аз да, а ти":

    Ами и машинен и ръчен язък за писането !! Та не разбрах какво им е еднаквото , като не стига че са с различен принцип на действие , са и с различни размери и мощност , въртящ момент и т.н. !!! По тая логика можеш да твърдиш , че на всички електромобили са еднакви , нали са електродвигатели , а не двг примерно , хаха !!

    Коментиран от #19

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 сектант

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "12345":

    а каква е разликата между фара на синята кола и фара на бялата зад нея?

    Коментиран от #18

  • 17 сектант

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "12345":

    и тогава вече ще забележиш "новите времена" свиквай брат, това ви чака
  • 18 Matrix LED

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "сектант":

    Примерно.Разликата може да бъде ГОЛЯМА!
  • 19 Още не си проверил?

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Провери какви са двигателите на Raven модификацията и пак ще си говорим.
  • 20 чичо Пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ти пък":

    Браво, "Ти пък"! Това трябва да го постваш под всяка статия за съвременен "автомобил", защото сегашните производители на това разчитат - че сме глупави и се захласваме по лъскачивкото, а не мисли как "ни цакат с топла бира"... А ние отговаряме: "'Ми да, глупави сме - чакай да поспоря тук с другите малко кой б.о.к.л.у.к по-лошо мирише - Т'слата или ID-тата..." :-(