18 Февруари, 2021 10:11 7 665 19

Това е новата Honda HR-V

  • honda-
  • hr-v

Моделът ще се появи при европейските дилъри до края на 2021 година

Това е новата Honda HR-V - 1

Субкомпактният кросоувър Honda HR-V смени поколението. Освен това едновременно с европейската версия на модела бе представен и японският брат близнак Vezel. Третото HR-V получава изцяло нов външен и интериорен дизайн, както и хибриден силов тракт.

Второто поколение Honda HR-V се произвежда от 2013 г. и се продава под различни имена: в Япония - Vezel, в Китай - XR-V, плюс има и няколко производни под формата на електромобили - Ciimo X-NM, Ciimo M- NV и Everus VE-1. Но колата от третото поколение не прилича на никоя от тях.

Това е новата Honda HR-V

В Honda говорят за нов дизайнерски език и постепенно преминаване към "премиум", което започва с новото HR-V, чиито основни маркери са подчертан купеобразен профил, дълъг капак, по-добре интегрирана радиаторна решетка и странични панели с по-малко сложни преходи.

Напълно преработеният интериор на иновацията е своеобразна ода за минимализма. Сега пред водача има тънък преден панел с четири вентилационни дефлектора. Под свободностоящия мултимедиен дисплей има компактен аналогов блок за управление на климатичната инсталация.

Това е новата Honda HR-V

А около краищата му са разположени въртящи се превключватели за страничните вентилационни отвори. Панорамният покрив на HR-V е направен от нискоемисионно стъкло, което отразява инфрачервеното лъчение. Продажбите на новата Honda HR-V в Европа ще започнат до края на тази година.

Хибридният тракт e HEV и подобно на Jazz няма алтернатива. При хечбека той се състои от бензинов четирицилиндров 1.5-литров мотор. Този двигател работи по икономичния цикъл на Аткинсън и е съчетан с мотор-генератор и с литиево-йонна батерия. Системната мощност е 109 конски сили, а максималният въртящ момент - 253 Нм.

Това е новата Honda HR-V


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Суичиро Хонда

    32 10 Отговор
    Само ХОНДА!
  • 4 тарикату

    9 33 Отговор
    Няма шанс срещу голфу, смешник
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Кофти

    18 12 Отговор
    1 към 1 с Мазда...
  • 7 Обективен

    5 30 Отговор
    Не може да се сравнява с Toyota Rav-4, което е като космически кораб. Много дръпнаха Toyota от към дизайн.

    Коментиран от #15, #16, #18

  • 8 Reptile

    9 16 Отговор
    Отпред Мазда, отзад стопве на БМВ обърнати с дългата част отдолу, а вътре кекав опит за имтиация на качеството салона на VW!
  • 9 гост

    6 2 Отговор
    прилича доста и на инфинити
  • 10 Светлинни години

    22 5 Отговор
    Пред немските боклуци ваг
  • 11 Край

    12 9 Отговор
    системна мощност 109 к.с.
    На това коле му трябват барем 150 -200 к.с. за да си движи нормално.
    Няма да дам 60-70 хил. за да ме задмине бай Драган с Вектрата.

    Коментиран от #14

  • 12 Пурко

    11 5 Отговор
    Най-вече прилича на Инфинити, но с тези двигатели нямат никакъв шанс! Вече ни се подиграват като дачията с тези сенокосачки с таблет вътре!
  • 13 Гербераст

    6 6 Отговор
    Жалко, Хонда не е това, което беше през 80-те и 90-те.... Безспорно, пак е по-добре от всякакви европейски барутници, но се съмянвам това да може да работи с кока кола в двигателя вместо масло като старите Сивици и Акорди....
  • 14 Японеца

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "Край":

    253 Nm, явно не си карал кола с такава сила! Нм са много важани за една кола, затова дизелите ги обичат много, зареди силата! Иначе колата е обикновенна еднодневка от Дачия, Хонда, Инфинити, или немски гоуф! Всички си приличат!
  • 15 Ставри

    7 3 Отговор

    До коментар #7 от "Обективен":

    Хахахахаха, ти си пиян бе човеко. тойота и дизайн..
  • 16 авто фен

    1 14 Отговор

    До коментар #7 от "Обективен":

    Тойота са номер 1 в момента като дизайн в този клас , всъщност след Мицубиши джиповете като дизайн. Вярно е,че Тойотата е като космически кораб,супер дизайн. Тази Хонда много груб дизайн, заемки от Ягуар джипа, който също е грозноват и няма характер. Най-характерният джип е Тойота Рав 4 в този клас.,А в големите класове, знаем Ланд Крюзер краля.

    Коментиран от #17

  • 17 Коле

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "авто фен":

    Мазда ги къса от дизайн. Тойота са супер дървени.
  • 18 pokoloko

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Обективен":

    дръпнаха, да ама надолу....
  • 19 Камен

    1 0 Отговор
    Предницата тотално взаимствана от Мазда. Видяха, че троши продажби и хоп кражба. Вътре на мен ми прилича на Тойота. Хонда са здрави машини, но не се научиха да правят дизайн.