Субкомпактният кросоувър Honda HR-V смени поколението. Освен това едновременно с европейската версия на модела бе представен и японският брат близнак Vezel. Третото HR-V получава изцяло нов външен и интериорен дизайн, както и хибриден силов тракт.
Второто поколение Honda HR-V се произвежда от 2013 г. и се продава под различни имена: в Япония - Vezel, в Китай - XR-V, плюс има и няколко производни под формата на електромобили - Ciimo X-NM, Ciimo M- NV и Everus VE-1. Но колата от третото поколение не прилича на никоя от тях.
В Honda говорят за нов дизайнерски език и постепенно преминаване към "премиум", което започва с новото HR-V, чиито основни маркери са подчертан купеобразен профил, дълъг капак, по-добре интегрирана радиаторна решетка и странични панели с по-малко сложни преходи.
Напълно преработеният интериор на иновацията е своеобразна ода за минимализма. Сега пред водача има тънък преден панел с четири вентилационни дефлектора. Под свободностоящия мултимедиен дисплей има компактен аналогов блок за управление на климатичната инсталация.
А около краищата му са разположени въртящи се превключватели за страничните вентилационни отвори. Панорамният покрив на HR-V е направен от нискоемисионно стъкло, което отразява инфрачервеното лъчение. Продажбите на новата Honda HR-V в Европа ще започнат до края на тази година.
Хибридният тракт e HEV и подобно на Jazz няма алтернатива. При хечбека той се състои от бензинов четирицилиндров 1.5-литров мотор. Този двигател работи по икономичния цикъл на Аткинсън и е съчетан с мотор-генератор и с литиево-йонна батерия. Системната мощност е 109 конски сили, а максималният въртящ момент - 253 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Суичиро Хонда
10:39 18.02.2021
4 тарикату
10:40 18.02.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Кофти
10:41 18.02.2021
7 Обективен
Коментиран от #15, #16, #18
10:51 18.02.2021
8 Reptile
11:18 18.02.2021
9 гост
11:26 18.02.2021
10 Светлинни години
11:36 18.02.2021
11 Край
На това коле му трябват барем 150 -200 к.с. за да си движи нормално.
Няма да дам 60-70 хил. за да ме задмине бай Драган с Вектрата.
Коментиран от #14
11:50 18.02.2021
12 Пурко
12:05 18.02.2021
13 Гербераст
12:29 18.02.2021
14 Японеца
До коментар #11 от "Край":
253 Nm, явно не си карал кола с такава сила! Нм са много важани за една кола, затова дизелите ги обичат много, зареди силата! Иначе колата е обикновенна еднодневка от Дачия, Хонда, Инфинити, или немски гоуф! Всички си приличат!12:32 18.02.2021
15 Ставри
До коментар #7 от "Обективен":
Хахахахаха, ти си пиян бе човеко. тойота и дизайн..13:27 18.02.2021
16 авто фен
До коментар #7 от "Обективен":
Тойота са номер 1 в момента като дизайн в този клас , всъщност след Мицубиши джиповете като дизайн. Вярно е,че Тойотата е като космически кораб,супер дизайн. Тази Хонда много груб дизайн, заемки от Ягуар джипа, който също е грозноват и няма характер. Най-характерният джип е Тойота Рав 4 в този клас.,А в големите класове, знаем Ланд Крюзер краля.Коментиран от #17
14:34 18.02.2021
17 Коле
До коментар #16 от "авто фен":
Мазда ги къса от дизайн. Тойота са супер дървени.17:44 18.02.2021
18 pokoloko
До коментар #7 от "Обективен":
дръпнаха, да ама надолу....22:40 18.02.2021
19 Камен
10:24 20.02.2021