В снимки публикувани от AutoExpress се вижда тестови Volkswagen Golf 8 Variant в най-мощната R версия. Колата е без абсолютно никакъв камуфлаж и на практика разкрива как точно ще изглежда най-мощното комби на VW.
Очаквано, промените по външния вид са същите като при хечбека. Те включват нови брони и запазените за R моделите джанти. Зад тях се крият по-големи спирачки, а в задната част виждаме покритите със сняг два двойни накрайника на ауспусите, които отново са запазена марка само за най-наточените версии на германската марка.
Моторът е 2.0-литров бензин с 320 конски сили и 420 нютон метра, предавани към четирите колела посредством 7-степенна DSG трансмисия. Ускорението на хечбека от 0 до 100км/ч. отнема 4.7 секунди, но при комби версията най-вероятно времето ще бъде леко увеличено.
Новият диференциал на VW предлагащ векторно преразпределение на въртящият момент ще бъде наличен и при Golf 8 R Variant, като това означава чe в зaвoй към външнoтo кoлeлo мoгaт дa бъдaт прeнacoчeни дo 100% oт тягaтa. Макар да знаем почти всичко за новото попълнение на Volkswagen, очакваме премиерата на модела която по всичко личи, че ще се случи съвсем скоро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пак аз
Коментиран от #2, #5
17:13 18.02.2021
2 Случаен
До коментар #1 от "пак аз":
Само дето е по-добро от королата по всички показатели ;)Коментиран от #4, #7
17:19 18.02.2021
3 ЗЕВЗЕКА
17:24 18.02.2021
4 2882
До коментар #2 от "Случаен":
Освен по-най важният. Надеждност ;)Коментиран от #12
17:25 18.02.2021
5 авто фен
До коментар #1 от "пак аз":
Да ти кажа карам Корола и това е велика кола, най-здравата в класа си, хубава,балансиран дизайн, хубави мотори и техника, НО този Голф 8 повече ми харесва от Корола, ЗАЩОТО изглежда по-технологично и по-естетично първо с феноменалните LED светлини и феноменалните LED мигачи по цялата дължина на фара, това е изключително стилно и модерно. Корола нямат право да изискват за такава осветителна техника само най-високо ниво на оборудване,което е много скъпо и пак мигача им е обикновен и няма този ефект и естетиката на тези мигачи. Просто изглежда по- модерно голфа за първи път откакто е кола! Таблото на Голф 8 е с класи по-модерно от Корола,колкото и да съм фен на Тойота! Таблото на Голф 8 е супер високотехнологично,като в космически кораб без копчета и други старовремски решения,които са заложени при Корола. Просто това,което правеха японците да са по-модерни от германските коли този път се изложиха и са много изостанали, просто не може да държат тия старовремски предни и задни мигачи, когато Голф и Шкода дори в Скала предлагат тази LED техника и за мигачите. Просто Корола изглежда по-старовремската кола, въпреки че има малко по-спортен дизайн, но изглежда по-висока,което е минус. В миналото японците правеха ниски и широки коли, дори Королите бяха такива,а сега правят високи табуретки,каквито пък преди правеха германците. Старите голфове си бяха табуретки скучни и нетехнологични. Сегашният Голф обаче е прекрасен автомобил. Точно защото така трябва да изглежда нКоментиран от #6, #8
17:41 18.02.2021
6 авто фен
До коментар #5 от "авто фен":
Cтaритe гoлфoвe cи бяхa тaбурeтки cкучни и нeтeхнoлoгични. Ceгaшният Гoлф oбaчe e прeкрaceн aвтoмoбил. Тoчнo зaщoтo тaкa трябвa дa изглeждa нoвa япoнcкa кoлa - ниcък прeдeн кaпaк, ниcкa кoлa, ширoкa cлeдa, тecни фaрoвe и ръбoвe ,кoитo придaвaт хaрaктeр. Тoвa e. И мoдeрни cвeтлини и мигaчи! Нe cъм oчaквaл,чe гeрмaнцитe щe ca пo-мoдeрни oт япoнцитe при aвтoмoбилитe,cлeд кaтo винaги e билo oбрaтнoтo,ocoбeнo в тeхничecкитe рeшeния кaтo LЕD тeхникa и тaблo c тaктилни бутoни. Кaквo чaкaт Тoйoтa? Дa пaднe тaвaнa?17:42 18.02.2021
7 авто фен
До коментар #2 от "Случаен":
Да ти кажа старите Голфове винаги отстъпваха съществено на Корола като сбор от качества. Пример ще ти дам - Корола от 90-те с 1.6 мотор 114 к.с. беше по-бърза кола от Голф ГТИ с по-малката мощност, въпреки че Голфът имаше повече конски сили и мотор 1.8. Корола също така се управляваше много по-лесно от Голф, Голф беше по-дърводелската кола , потежка за управление, изключително дърводелски интериор и седалки като дървени скамейки, тежки педал на съединителя, и неефективни мотори. Японците винаги изкарваха по-ефективни мотори - повече коснки сили от по-малка кубатура и при това ги правехга по-здрави! Цялостно Корола е много по-здрав автомобил от Голф, а и по-технологиче от 90% от голфовете, защото Корола има предкрасни хибриди,които са сложна и изискваща голям инженерен ресурс за да бъде създадена техника.Корола по правило бяха и по-практични, особено Лифтбек версиите с голям багажник и доста широки като каросерии, говоря за Королите до 2000-та година. След 2000-та година Корола също е отличник - здрава, лесна за управление, но вече по-тежка кола и мога да ти кажа,че е с по-качествен интериор точно Королата от времето на Голф 5, който е пластмасова играчка. Така че мисля, че просто не си се качвал в достатъчно Короли и не си карал Корола.
17:52 18.02.2021
8 Вальоо
До коментар #5 от "авто фен":
Извинявай,Голф и прекрасно ли използва в едно изречение? Най-прекрасното нещо е да гледаш как паяка на вторичните вдига голфа за скраб. Трябва да спрем да 'величаем' голфа. Това е типично селската кола. Ако се смятате за такива,то имате право да го обожествявате.Коментиран от #9, #10
18:00 18.02.2021
9 авто фен
До коментар #8 от "Вальоо":
Съгласен съм с теб, и аз не го обожествявам, но признавам качествата му,защото според мен от Голф 7 правят стойностни коли, докато преди бяха евтини надценени табуретки . Корола си е Корола - много качествен автомобил. Но трябва да помислят малко над модернизациите, защото е недопустимо за парите,които струва Корола да я предлагат с обикновени мигачи като в Ярис от 99-та. Обидно е за клиента.18:11 18.02.2021
10 Инж. Ганев
До коментар #8 от "Вальоо":
А как да наричаме феновете на Тойота тогава? Аристократи, може би? Аз лично, не познавам нито един подобен собственик! Виж, такива които ми навират здравината и в лицето ми, колкото искаш! Ама тя била дървена, екстри чат пат, ама 'баце, ти знайш ли колко е яка, бе! А, и накладки по 25 лева, нищо работа! Както казах, аристократи, Сър!Коментиран от #11
18:15 18.02.2021
11 авто фен
До коментар #10 от "Инж. Ганев":
Ти пък другата крайност. Какъв е собственика не зависи от колата, въпреки че има и такава зависимост понякога. Ако мислиш,че Тойота нямат екстри,качи се в Приус или в Камри. Все пак всеки модел се прави според търсенето на пазара.Коментиран от #13
18:26 18.02.2021
12 Случаен
До коментар #4 от "2882":
Смяна на маслото на 10хил км и Голфа ще изкара 300хил км без проблем.Коментиран от #21
18:40 18.02.2021
13 Инж. Ганев
До коментар #11 от "авто фен":
Това го кажи на Валката, той оприличава хората с колите! А за на Камри и Приус екстрите ще пасувам. Каквото и да си говорим са далече от европейските си аналози. Лексуса е друга бира ...Коментиран от #14, #15
19:04 18.02.2021
14 авто фен
До коментар #13 от "Инж. Ганев":
Кое е далече? Камри е по-добре оборрудван ,по-луксозен, с по-качествен интеиор автомобил от Пасат. То завиди ти Тойота с Фолксваген и Форд ли сравняваш, и Пежи да речем , или с Мерцедес и бмв? Значи много важно с кой я сравняваш. Другото са празни приказки, много предубеден ми се струваш,което не говори добре за обективността ти.Коментиран от #17
19:51 18.02.2021
15 Вальоо
До коментар #13 от "Инж. Ганев":
Чак пък аристократи? Аристократ мога да кажа на човек където се вози в чисто нов Rolls-Royce или Bentley,дори и да не е такъв ;) Виж за хората който карат тойота не мога да кажа лоши неща,но за голфаджиите мога да ти напиша цял роман. Просто 'селяндур' описва като цяло средностатистическия потребител на голф.Коментиран от #16, #18
19:56 18.02.2021
16 перничанин
До коментар #15 от "Вальоо":
Колата не определя интелекта приятелю. Аз преди съм имал Голф 2 после Авенсис, след тях Опел и Сеат. Сега съм с Аурис + Полото на жена ми. Какъв съм аз ? Селтак, станал гражданин или само селтак , или само гражданин?!!!??Коментиран от #23
21:03 18.02.2021
17 Инж. Ганев
До коментар #14 от "авто фен":
Сори, но не го приемам! И да, може и да съм малко предубеден. Причината е проста, имал съм Пасат, и изключая размера, Камрито е 2 група! Знам, че е въпрос на вкус, но 2 коли нямат допирни точки! А когато сложим Артеона, който е дериват на Пасата, филма свършва! Просто им виж ценовите листи и какво предлагат.... Въпрос на вкус...Коментиран от #19
21:34 18.02.2021
18 Инж. Ганев
До коментар #15 от "Вальоо":
Сигурно, за тебе може би си прав! Но пък защо ли средния българин търси повече Голф? Явно има причина....Коментиран от #20
21:39 18.02.2021
19 авто фен
До коментар #17 от "Инж. Ганев":
Не чух нито един аргумент! Това че си имал Пасат не е аргумент. Пасат е една доста дървена кола с неособено качествен интериор, и то много скучен дизайн и екстериор, и интериор. Също така е по-малка кола. Камфри е по-луксозния и по-висококачествената кола,разработена не за бедния еврпейски пазар,а за богатия американски, където критериите за комфорт са съвсем по-високи от европейските. Просто похледни продажбите на пасат и Камри в САЩ , и въпреки че Пасат продава по-евртино, той не се купува,а Камри е най-продаваната лека кола в САЩ. И двете марки са чужди за пазара. Това е най-обективното сравнение. Разбира се, само като погледнеш Камри и Пасат и виждаш,че Камри е един клас по-високо от доста елементарния Пасат.Коментиран от #27
22:35 18.02.2021
20 авто фен
До коментар #18 от "Инж. Ганев":
Не знам откога средният българин е критерии за качествено автомобилостроене. Средният албанец търси мерцедес. Е, и? Пазари без традиции и без култура на ползване, бедни, еснафски пазари. Може и Македония да дадем за пример, но това не са примери.Пазари с култура са САЩ,Канада,Австралия, Европа,Япония Корея. И най-обективен е САЩ,защото там и японскуте марки, и европейските са чужди за пазаара и са при еднакви условия.
Коментиран от #26, #28
22:38 18.02.2021
21 3882
До коментар #12 от "Случаен":
Разбира се, че ще изкара, но на каква цена? Кошко ще платиш за сервиз за 300к км за фв и за тойота? Колко пъти ще се наложи да влезеш в сервиз с Фолксваген и с тойота?Коментиран от #24, #25
22:39 18.02.2021
22 Сарая
Ама като гледам как му липсва капачето за кука ба бронята 100% на теста е гризнал някой канавка ше са го дърпали
22:50 18.02.2021
23 Вальоо
До коментар #16 от "перничанин":
Ми ако съдим по името ти,от 'селяк' си станал полу-гражданин :)23:44 18.02.2021
24 Рено ентусиаст
До коментар #21 от "3882":
тойота дори не попада под определението за яфромобил.Зле проектирани японски легени.00:29 19.02.2021
25 Случаен
До коментар #21 от "3882":
Надали колкото си мислиш00:35 19.02.2021
26 Шекел
До коментар #20 от "авто фен":
Да ама не Сащ е пълен с азиатци а те са расисти и естествено купуват азиатски коли.Времето на бяла америка от 30-те отдавна е в миналото.00:39 19.02.2021
27 Инж. Ганев
До коментар #19 от "авто фен":
Ееее, ти пък щото ме засипа с доводи за Камрито! Пасата бил дървен, Камрито е совалка от 30 век, висококачествен интериор и бля бля! Може, ама в твоите очи! Я иди в ТМ Ауто и след това до Порше, кажи им че си търсиш кола до 100 000 и виж какво ще ти предложат! После може и тест драйв да направиш на една Камри, и на един 'прост' Олтрак, например! После еле и разправяй кой какъв бил... И като сравняваме продажби, колко Пасажа са продадени в Европа, срещу колко Капри? А в България? Какво ме интересува САЩ, защо това да е критерии...06:47 19.02.2021
28 Инж. Ганев
До коментар #20 от "авто фен":
Пазара се определя от търсенето! При еднаква цена на нов или 2 употреба, 90% се избира немското! Аз кой пазар да гледам? Нали съм в България? Тук живея и реалността е тази която виждам! Какво значение има американския или японския пазар за мен! САЩ били обективен пазар! Да бе! Купуват се японските щото са евтини, там се сглобяват, и реднека няма пари да поддържа друго! Аз еснаф ли трябва да се чувствам, защото съм избрал немски автомобил? Ами ако това ми харесва повече? Ами ако е по добър в моите очи? Заради това, трябва всеки път да обяснявам на японските фенове колко НЕ СЪМ ПРОСТ СЕЛЯНИН! А?Ама като им се докосне д-то до алкантарата, и като усетят 300 коня под себе си, друго започват да говорят! Аааа, ама той 4х4 ли е? А, ама защо не се накланя в завоя, какво е DCC? Този автомат е много бърз, бря! И такива други еснафи въпроси, които харесвам много, и с удоволствие ги обяснявам! Като фен, автомобилен фен, от България!
Коментиран от #29
07:04 19.02.2021
29 пак аз
До коментар #28 от "Инж. Ганев":
иженерче айде по-полека с глупостите - очеизвадно е че си вагинясал фен, а пък ние за твое съжаление не ядем доматите с колците. В Camry, еле пък последното си се качвал точно никога за да имаш представа какво има в него като стандартно оборудване, да не говорим за екстри. Спокойно, за 100к ще ти внесат и модела със шестака дето слага който и да е разтеглен гоУф в малкия си джоб, слава богу няма да е с умрялото DSG :)Коментиран от #31
07:42 19.02.2021
30 Японеца
07:43 19.02.2021
31 Инж. Ганев
До коментар #29 от "пак аз":
😀 Ти па щото си мноу убав! А ти кога си се качвал в Пасат? То и в Камри не си се качвал, ама пискаш! А ТМ Ауто може да ми внесат по скоро 1 кило домати от Гърция, отколкото 6 цилиндрова кола от САЩ. А пък за автомата прочети мненията на собственици на Тойота, всички са много хепи с вариатора!08:20 19.02.2021
32 VikiLEXUS
Коментиран от #33
08:49 19.02.2021
33 Инж. Ганев
До коментар #32 от "VikiLEXUS":
Определено цената на Камри е добра, но Короната е по функционалния автомобил от двата.10:45 19.02.2021