В снимки публикувани от AutoExpress се вижда тестови Volkswagen Golf 8 Variant в най-мощната R версия. Колата е без абсолютно никакъв камуфлаж и на практика разкрива как точно ще изглежда най-мощното комби на VW.
Очаквано, промените по външния вид са същите като при хечбека. Те включват нови брони и запазените за R моделите джанти. Зад тях се крият по-големи спирачки, а в задната част виждаме покритите със сняг два двойни накрайника на ауспусите, които отново са запазена марка само за най-наточените версии на германската марка.
Моторът е 2.0-литров бензин с 320 конски сили и 420 нютон метра, предавани към четирите колела посредством 7-степенна DSG трансмисия. Ускорението на хечбека от 0 до 100км/ч. отнема 4.7 секунди, но при комби версията най-вероятно времето ще бъде леко увеличено.
Новият диференциал на VW предлагащ векторно преразпределение на въртящият момент ще бъде наличен и при Golf 8 R Variant, като това означава чe в зaвoй към външнoтo кoлeлo мoгaт дa бъдaт прeнacoчeни дo 100% oт тягaтa. Макар да знаем почти всичко за новото попълнение на Volkswagen, очакваме премиерата на модела която по всичко личи, че ще се случи съвсем скоро.
Коментиран от #2, #5
-18 +34
До коментар #1 от "пак аз":
Само дето е по-добро от королата по всички показатели ;)
Коментиран от #4, #7
-35 +23
-4 +9
До коментар #2 от "Случаен":
Освен по-най важният. Надеждност ;)
Коментиран от #12
-7 +22
До коментар #1 от "пак аз":
Да ти кажа карам Корола и това е велика кола, най-здравата в класа си, хубава,балансиран дизайн, хубави мотори и техника, НО този Голф 8 повече ми харесва от Корола, ЗАЩОТО изглежда по-технологично и по-естетично първо с феноменалните LED светлини и феноменалните LED мигачи по цялата дължина на фара, това е изключително стилно и модерно. Корола нямат право да изискват за такава осветителна техника само най-високо ниво на оборудване,което е много скъпо и пак мигача им е обикновен и няма този ефект и естетиката на тези мигачи. Просто изглежда по- модерно голфа за първи път откакто е кола! Таблото на Голф 8 е с класи по-модерно от Корола,колкото и да съм фен на Тойота! Таблото на Голф 8 е супер високотехнологично,като в космически кораб без копчета и други старовремски решения,които са заложени при Корола. Просто това,което правеха японците да са по-модерни от германските коли този път се изложиха и са много изостанали, просто не може да държат тия старовремски предни и задни мигачи, когато Голф и Шкода дори в Скала предлагат тази LED техника и за мигачите. Просто Корола изглежда по-старовремската кола, въпреки че има малко по-спортен дизайн, но изглежда по-висока,което е минус. В миналото японците правеха ниски и широки коли, дори Королите бяха такива,а сега правят високи табуретки,каквито пък преди правеха германците. Старите голфове си бяха табуретки скучни и нетехнологични. Сегашният Голф обаче е прекрасен автомобил. Точно защото така трябва да изглежда н
Коментиран от #6, #8
-21 +9
До коментар #5 от "авто фен":
Cтaритe гoлфoвe cи бяхa тaбурeтки cкучни и нeтeхнoлoгични. Ceгaшният Гoлф oбaчe e прeкрaceн aвтoмoбил. Тoчнo зaщoтo тaкa трябвa дa изглeждa нoвa япoнcкa кoлa - ниcък прeдeн кaпaк, ниcкa кoлa, ширoкa cлeдa, тecни фaрoвe и ръбoвe ,кoитo придaвaт хaрaктeр. Тoвa e. И мoдeрни cвeтлини и мигaчи! Нe cъм oчaквaл,чe гeрмaнцитe щe ca пo-мoдeрни oт япoнцитe при aвтoмoбилитe,cлeд кaтo винaги e билo oбрaтнoтo,ocoбeнo в тeхничecкитe рeшeния кaтo LЕD тeхникa и тaблo c тaктилни бутoни. Кaквo чaкaт Тoйoтa? Дa пaднe тaвaнa?
-16 +8
До коментар #2 от "Случаен":
Да ти кажа старите Голфове винаги отстъпваха съществено на Корола като сбор от качества. Пример ще ти дам - Корола от 90-те с 1.6 мотор 114 к.с. беше по-бърза кола от Голф ГТИ с по-малката мощност, въпреки че Голфът имаше повече конски сили и мотор 1.8. Корола също така се управляваше много по-лесно от Голф, Голф беше по-дърводелската кола , потежка за управление, изключително дърводелски интериор и седалки като дървени скамейки, тежки педал на съединителя, и неефективни мотори. Японците винаги изкарваха по-ефективни мотори - повече коснки сили от по-малка кубатура и при това ги правехга по-здрави! Цялостно Корола е много по-здрав автомобил от Голф, а и по-технологиче от 90% от голфовете, защото Корола има предкрасни хибриди,които са сложна и изискваща голям инженерен ресурс за да бъде създадена техника.
Корола по правило бяха и по-практични, особено Лифтбек версиите с голям багажник и доста широки като каросерии, говоря за Королите до 2000-та година. След 2000-та година Корола също е отличник - здрава, лесна за управление, но вече по-тежка кола и мога да ти кажа,че е с по-качествен интериор точно Королата от времето на Голф 5, който е пластмасова играчка. Така че мисля, че просто не си се качвал в достатъчно Короли и не си карал Корола.
-14 +10
До коментар #5 от "авто фен":
Извинявай,Голф и прекрасно ли използва в едно изречение? Най-прекрасното нещо е да гледаш как паяка на вторичните вдига голфа за скраб. Трябва да спрем да 'величаем' голфа. Това е типично селската кола. Ако се смятате за такива,то имате право да го обожествявате.
Коментиран от #9, #10
-9 +24
До коментар #8 от "Вальоо":
Съгласен съм с теб, и аз не го обожествявам, но признавам качествата му,защото според мен от Голф 7 правят стойностни коли, докато преди бяха евтини надценени табуретки . Корола си е Корола - много качествен автомобил. Но трябва да помислят малко над модернизациите, защото е недопустимо за парите,които струва Корола да я предлагат с обикновени мигачи като в Ярис от 99-та. Обидно е за клиента.
-2 +7
До коментар #8 от "Вальоо":
А как да наричаме феновете на Тойота тогава? Аристократи, може би? Аз лично, не познавам нито един подобен собственик! Виж, такива които ми навират здравината и в лицето ми, колкото искаш! Ама тя била дървена, екстри чат пат, ама 'баце, ти знайш ли колко е яка, бе! А, и накладки по 25 лева, нищо работа! Както казах, аристократи, Сър!
Коментиран от #11
-6 +5
До коментар #10 от "Инж. Ганев":
Ти пък другата крайност. Какъв е собственика не зависи от колата, въпреки че има и такава зависимост понякога. Ако мислиш,че Тойота нямат екстри,качи се в Приус или в Камри. Все пак всеки модел се прави според търсенето на пазара.
Коментиран от #13
-3 +7
До коментар #4 от "2882":
Смяна на маслото на 10хил км и Голфа ще изкара 300хил км без проблем.
Коментиран от #21
-7 +3
До коментар #11 от "авто фен":
Това го кажи на Валката, той оприличава хората с колите! А за на Камри и Приус екстрите ще пасувам. Каквото и да си говорим са далече от европейските си аналози. Лексуса е друга бира ...
Коментиран от #14, #15
-2 +7
До коментар #13 от "Инж. Ганев":
Кое е далече? Камри е по-добре оборрудван ,по-луксозен, с по-качествен интеиор автомобил от Пасат. То завиди ти Тойота с Фолксваген и Форд ли сравняваш, и Пежи да речем , или с Мерцедес и бмв? Значи много важно с кой я сравняваш. Другото са празни приказки, много предубеден ми се струваш,което не говори добре за обективността ти.
Коментиран от #17
-5 +2
До коментар #13 от "Инж. Ганев":
Чак пък аристократи? Аристократ мога да кажа на човек където се вози в чисто нов Rolls-Royce или Bentley,дори и да не е такъв ;) Виж за хората който карат тойота не мога да кажа лоши неща,но за голфаджиите мога да ти напиша цял роман. Просто 'селяндур' описва като цяло средностатистическия потребител на голф.
Коментиран от #16, #18
-3 +11
До коментар #15 от "Вальоо":
Колата не определя интелекта приятелю. Аз преди съм имал Голф 2 после Авенсис, след тях Опел и Сеат. Сега съм с Аурис + Полото на жена ми. Какъв съм аз ? Селтак, станал гражданин или само селтак , или само гражданин?!!!??
Коментиран от #23
-2 +7
До коментар #14 от "авто фен":
Сори, но не го приемам! И да, може и да съм малко предубеден. Причината е проста, имал съм Пасат, и изключая размера, Камрито е 2 група! Знам, че е въпрос на вкус, но 2 коли нямат допирни точки! А когато сложим Артеона, който е дериват на Пасата, филма свършва! Просто им виж ценовите листи и какво предлагат.... Въпрос на вкус...
Коментиран от #19
-4 +2
До коментар #15 от "Вальоо":
Сигурно, за тебе може би си прав! Но пък защо ли средния българин търси повече Голф? Явно има причина....
Коментиран от #20
-5 +0
До коментар #17 от "Инж. Ганев":
Не чух нито един аргумент! Това че си имал Пасат не е аргумент. Пасат е една доста дървена кола с неособено качествен интериор, и то много скучен дизайн и екстериор, и интериор. Също така е по-малка кола. Камфри е по-луксозния и по-висококачествената кола,разработена не за бедния еврпейски пазар,а за богатия американски, където критериите за комфорт са съвсем по-високи от европейските. Просто похледни продажбите на пасат и Камри в САЩ , и въпреки че Пасат продава по-евртино, той не се купува,а Камри е най-продаваната лека кола в САЩ. И двете марки са чужди за пазара. Това е най-обективното сравнение. Разбира се, само като погледнеш Камри и Пасат и виждаш,че Камри е един клас по-високо от доста елементарния Пасат.
Коментиран от #27
-1 +5
До коментар #18 от "Инж. Ганев":
Не знам откога средният българин е критерии за качествено автомобилостроене. Средният албанец търси мерцедес. Е, и? Пазари без традиции и без култура на ползване, бедни, еснафски пазари. Може и Македония да дадем за пример, но това не са примери.
Пазари с култура са САЩ,Канада,Австралия, Европа,Япония Корея. И най-обективен е САЩ,защото там и японскуте марки, и европейските са чужди за пазаара и са при еднакви условия.
Коментиран от #26, #28
-0 +0
До коментар #12 от "Случаен":
Разбира се, че ще изкара, но на каква цена? Кошко ще платиш за сервиз за 300к км за фв и за тойота? Колко пъти ще се наложи да влезеш в сервиз с Фолксваген и с тойота?
Коментиран от #24, #25
-2 +2
Ама като гледам как му липсва капачето за кука ба бронята 100% на теста е гризнал някой канавка ше са го дърпали
-0 +3
До коментар #16 от "перничанин":
Ми ако съдим по името ти,от 'селяк' си станал полу-гражданин :)
-0 +1
До коментар #21 от "3882":
тойота дори не попада под определението за яфромобил.Зле проектирани японски легени.
-5 +4
До коментар #21 от "3882":
Надали колкото си мислиш
-0 +0
До коментар #20 от "авто фен":
Да ама не Сащ е пълен с азиатци а те са расисти и естествено купуват азиатски коли.Времето на бяла америка от 30-те отдавна е в миналото.
-3 +1
До коментар #19 от "авто фен":
Ееее, ти пък щото ме засипа с доводи за Камрито! Пасата бил дървен, Камрито е совалка от 30 век, висококачествен интериор и бля бля! Може, ама в твоите очи! Я иди в ТМ Ауто и след това до Порше, кажи им че си търсиш кола до 100 000 и виж какво ще ти предложат! После може и тест драйв да направиш на една Камри, и на един 'прост' Олтрак, например! После еле и разправяй кой какъв бил... И като сравняваме продажби, колко Пасажа са продадени в Европа, срещу колко Капри? А в България? Какво ме интересува САЩ, защо това да е критерии...
-4 +4
До коментар #20 от "авто фен":
Пазара се определя от търсенето! При еднаква цена на нов или 2 употреба, 90% се избира немското! Аз кой пазар да гледам? Нали съм в България? Тук живея и реалността е тази която виждам! Какво значение има американския или японския пазар за мен! САЩ били обективен пазар! Да бе! Купуват се японските щото са евтини, там се сглобяват, и реднека няма пари да поддържа друго! Аз еснаф ли трябва да се чувствам, защото съм избрал немски автомобил? Ами ако това ми харесва повече? Ами ако е по добър в моите очи? Заради това, трябва всеки път да обяснявам на японските фенове колко НЕ СЪМ ПРОСТ СЕЛЯНИН! А?
Ама като им се докосне д-то до алкантарата, и като усетят 300 коня под себе си, друго започват да говорят! Аааа, ама той 4х4 ли е? А, ама защо не се накланя в завоя, какво е DCC? Този автомат е много бърз, бря! И такива други еснафи въпроси, които харесвам много, и с удоволствие ги обяснявам! Като фен, автомобилен фен, от България!
Коментиран от #29
-7 +5
До коментар #28 от "Инж. Ганев":
иженерче айде по-полека с глупостите - очеизвадно е че си вагинясал фен, а пък ние за твое съжаление не ядем доматите с колците. В Camry, еле пък последното си се качвал точно никога за да имаш представа какво има в него като стандартно оборудване, да не говорим за екстри. Спокойно, за 100к ще ти внесат и модела със шестака дето слага който и да е разтеглен гоУф в малкия си джоб, слава богу няма да е с умрялото DSG :)
Коментиран от #31
-4 +8
-2 +7
До коментар #29 от "пак аз":
😀 Ти па щото си мноу убав! А ти кога си се качвал в Пасат? То и в Камри не си се качвал, ама пискаш! А ТМ Ауто може да ми внесат по скоро 1 кило домати от Гърция, отколкото 6 цилиндрова кола от САЩ. А пък за автомата прочети мненията на собственици на Тойота, всички са много хепи с вариатора!
-6 +2
Коментиран от #33
-1 +3
До коментар #32 от "VikiLEXUS":
Определено цената на Камри е добра, но Короната е по функционалния автомобил от двата.
-0 +0