18 Февруари, 2021 16:34 4 260 33

Спипаха Golf R комби без камуфлаж

  • volkswagen golf-
  • golf r-
  • golf 8

Последни тестове за най-бързото комби на марката

Спипаха Golf R комби без камуфлаж - 1
Снимки: AutoExpress

В снимки публикувани от AutoExpress се вижда тестови Volkswagen Golf 8 Variant в най-мощната R версия. Колата е без абсолютно никакъв камуфлаж и на практика разкрива как точно ще изглежда най-мощното комби на VW.

Спипаха Golf R комби без камуфлаж

Очаквано, промените по външния вид са същите като при хечбека. Те включват нови брони и запазените за R моделите джанти. Зад тях се крият по-големи спирачки, а в задната част виждаме покритите със сняг два двойни накрайника на ауспусите, които отново са запазена марка само за най-наточените версии на германската марка.

Спипаха Golf R комби без камуфлаж

Моторът е 2.0-литров бензин с 320 конски сили и 420 нютон метра, предавани към четирите колела посредством 7-степенна DSG трансмисия. Ускорението на хечбека от 0 до 100км/ч. отнема 4.7 секунди, но при комби версията най-вероятно времето ще бъде леко увеличено.

Спипаха Golf R комби без камуфлаж

Новият диференциал на VW предлагащ векторно преразпределение на въртящият момент ще бъде наличен и при Golf 8 R Variant, като това означава чe в зaвoй към външнoтo кoлeлo мoгaт дa бъдaт прeнacoчeни дo 100% oт тягaтa. Макар да знаем почти всичко за новото попълнение на Volkswagen, очакваме премиерата на модела която по всичко личи, че ще се случи съвсем скоро.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пак аз

    34 18 Отговор
    кофти прекопирана корола :)

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Случаен

    23 35 Отговор

    До коментар #1 от "пак аз":

    Само дето е по-добро от королата по всички показатели ;)

    Коментиран от #4, #7

  • 3 ЗЕВЗЕКА

    9 4 Отговор
    АБЕ КАК ТАКА ГО СПИПАХА , ДА НЕ Е ВЛЯЗЪЛ В НЯКОЯ БАНКА ДА КРАДЕ , ААААА СЕЩАМ СЕ НА КОЯ БАНКА , НА ЦВЕТЕЛЙНА БОРЙСЛАВОВА , СИГУРНО СА ГО АРЕСТУВАЛИ ВЕЧЕ ГДБОП ,ДАНС ,АПИ , ЗДРАВНАТА КАСА И МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА ,СПОРТА И ТУРИЗМА , А ПО НОВИНИТЕ ЩЕ ГО ДАВАТ ЛИ ДА ДА ГО ВИТИМ ТОЯ КРАДЕЦ ГОУФОО , ДА НЕ Е ВЛЕЗНАЛ ДА ЗАДИГНЕ НА БОКО ШКАФЧЕТО , ДИРЕКНО ДА ЗАМИНАВА У БЕЛЕНЕ ИЛ ПРИ БАЙ СТАВРИ , ВЕДНАГА 😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁
  • 4 2882

    22 7 Отговор

    До коментар #2 от "Случаен":

    Освен по-най важният. Надеждност ;)

    Коментиран от #12

  • 5 авто фен

    9 21 Отговор

    До коментар #1 от "пак аз":

    Да ти кажа карам Корола и това е велика кола, най-здравата в класа си, хубава,балансиран дизайн, хубави мотори и техника, НО този Голф 8 повече ми харесва от Корола, ЗАЩОТО изглежда по-технологично и по-естетично първо с феноменалните LED светлини и феноменалните LED мигачи по цялата дължина на фара, това е изключително стилно и модерно. Корола нямат право да изискват за такава осветителна техника само най-високо ниво на оборудване,което е много скъпо и пак мигача им е обикновен и няма този ефект и естетиката на тези мигачи. Просто изглежда по- модерно голфа за първи път откакто е кола! Таблото на Голф 8 е с класи по-модерно от Корола,колкото и да съм фен на Тойота! Таблото на Голф 8 е супер високотехнологично,като в космически кораб без копчета и други старовремски решения,които са заложени при Корола. Просто това,което правеха японците да са по-модерни от германските коли този път се изложиха и са много изостанали, просто не може да държат тия старовремски предни и задни мигачи, когато Голф и Шкода дори в Скала предлагат тази LED техника и за мигачите. Просто Корола изглежда по-старовремската кола, въпреки че има малко по-спортен дизайн, но изглежда по-висока,което е минус. В миналото японците правеха ниски и широки коли, дори Королите бяха такива,а сега правят високи табуретки,каквито пък преди правеха германците. Старите голфове си бяха табуретки скучни и нетехнологични. Сегашният Голф обаче е прекрасен автомобил. Точно защото така трябва да изглежда н

    Коментиран от #6, #8

  • 6 авто фен

    8 16 Отговор

    До коментар #5 от "авто фен":

    Cтaритe гoлфoвe cи бяхa тaбурeтки cкучни и нeтeхнoлoгични. Ceгaшният Гoлф oбaчe e прeкрaceн aвтoмoбил. Тoчнo зaщoтo тaкa трябвa дa изглeждa нoвa япoнcкa кoлa - ниcък прeдeн кaпaк, ниcкa кoлa, ширoкa cлeдa, тecни фaрoвe и ръбoвe ,кoитo придaвaт хaрaктeр. Тoвa e. И мoдeрни cвeтлини и мигaчи! Нe cъм oчaквaл,чe гeрмaнцитe щe ca пo-мoдeрни oт япoнцитe при aвтoмoбилитe,cлeд кaтo винaги e билo oбрaтнoтo,ocoбeнo в тeхничecкитe рeшeния кaтo LЕD тeхникa и тaблo c тaктилни бутoни. Кaквo чaкaт Тoйoтa? Дa пaднe тaвaнa?
  • 7 авто фен

    10 14 Отговор

    До коментар #2 от "Случаен":

    Да ти кажа старите Голфове винаги отстъпваха съществено на Корола като сбор от качества. Пример ще ти дам - Корола от 90-те с 1.6 мотор 114 к.с. беше по-бърза кола от Голф ГТИ с по-малката мощност, въпреки че Голфът имаше повече конски сили и мотор 1.8. Корола също така се управляваше много по-лесно от Голф, Голф беше по-дърводелската кола , потежка за управление, изключително дърводелски интериор и седалки като дървени скамейки, тежки педал на съединителя, и неефективни мотори. Японците винаги изкарваха по-ефективни мотори - повече коснки сили от по-малка кубатура и при това ги правехга по-здрави! Цялостно Корола е много по-здрав автомобил от Голф, а и по-технологиче от 90% от голфовете, защото Корола има предкрасни хибриди,които са сложна и изискваща голям инженерен ресурс за да бъде създадена техника.
    Корола по правило бяха и по-практични, особено Лифтбек версиите с голям багажник и доста широки като каросерии, говоря за Королите до 2000-та година. След 2000-та година Корола също е отличник - здрава, лесна за управление, но вече по-тежка кола и мога да ти кажа,че е с по-качествен интериор точно Королата от времето на Голф 5, който е пластмасова играчка. Така че мисля, че просто не си се качвал в достатъчно Короли и не си карал Корола.
  • 8 Вальоо

    24 9 Отговор

    До коментар #5 от "авто фен":

    Извинявай,Голф и прекрасно ли използва в едно изречение? Най-прекрасното нещо е да гледаш как паяка на вторичните вдига голфа за скраб. Трябва да спрем да 'величаем' голфа. Това е типично селската кола. Ако се смятате за такива,то имате право да го обожествявате.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 авто фен

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Вальоо":

    Съгласен съм с теб, и аз не го обожествявам, но признавам качествата му,защото според мен от Голф 7 правят стойностни коли, докато преди бяха евтини надценени табуретки . Корола си е Корола - много качествен автомобил. Но трябва да помислят малко над модернизациите, защото е недопустимо за парите,които струва Корола да я предлагат с обикновени мигачи като в Ярис от 99-та. Обидно е за клиента.
  • 10 Инж. Ганев

    5 6 Отговор

    До коментар #8 от "Вальоо":

    А как да наричаме феновете на Тойота тогава? Аристократи, може би? Аз лично, не познавам нито един подобен собственик! Виж, такива които ми навират здравината и в лицето ми, колкото искаш! Ама тя била дървена, екстри чат пат, ама 'баце, ти знайш ли колко е яка, бе! А, и накладки по 25 лева, нищо работа! Както казах, аристократи, Сър!

    Коментиран от #11

  • 11 авто фен

    7 3 Отговор

    До коментар #10 от "Инж. Ганев":

    Ти пък другата крайност. Какъв е собственика не зависи от колата, въпреки че има и такава зависимост понякога. Ако мислиш,че Тойота нямат екстри,качи се в Приус или в Камри. Все пак всеки модел се прави според търсенето на пазара.

    Коментиран от #13

  • 12 Случаен

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "2882":

    Смяна на маслото на 10хил км и Голфа ще изкара 300хил км без проблем.

    Коментиран от #21

  • 13 Инж. Ганев

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "авто фен":

    Това го кажи на Валката, той оприличава хората с колите! А за на Камри и Приус екстрите ще пасувам. Каквото и да си говорим са далече от европейските си аналози. Лексуса е друга бира ...

    Коментиран от #14, #15

  • 14 авто фен

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от "Инж. Ганев":

    Кое е далече? Камри е по-добре оборрудван ,по-луксозен, с по-качествен интеиор автомобил от Пасат. То завиди ти Тойота с Фолксваген и Форд ли сравняваш, и Пежи да речем , или с Мерцедес и бмв? Значи много важно с кой я сравняваш. Другото са празни приказки, много предубеден ми се струваш,което не говори добре за обективността ти.

    Коментиран от #17

  • 15 Вальоо

    11 3 Отговор

    До коментар #13 от "Инж. Ганев":

    Чак пък аристократи? Аристократ мога да кажа на човек където се вози в чисто нов Rolls-Royce или Bentley,дори и да не е такъв ;) Виж за хората който карат тойота не мога да кажа лоши неща,но за голфаджиите мога да ти напиша цял роман. Просто 'селяндур' описва като цяло средностатистическия потребител на голф.

    Коментиран от #16, #18

  • 16 перничанин

    7 2 Отговор

    До коментар #15 от "Вальоо":

    Колата не определя интелекта приятелю. Аз преди съм имал Голф 2 после Авенсис, след тях Опел и Сеат. Сега съм с Аурис + Полото на жена ми. Какъв съм аз ? Селтак, станал гражданин или само селтак , или само гражданин?!!!??

    Коментиран от #23

  • 17 Инж. Ганев

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "авто фен":

    Сори, но не го приемам! И да, може и да съм малко предубеден. Причината е проста, имал съм Пасат, и изключая размера, Камрито е 2 група! Знам, че е въпрос на вкус, но 2 коли нямат допирни точки! А когато сложим Артеона, който е дериват на Пасата, филма свършва! Просто им виж ценовите листи и какво предлагат.... Въпрос на вкус...

    Коментиран от #19

  • 18 Инж. Ганев

    0 5 Отговор

    До коментар #15 от "Вальоо":

    Сигурно, за тебе може би си прав! Но пък защо ли средния българин търси повече Голф? Явно има причина....

    Коментиран от #20

  • 19 авто фен

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Инж. Ганев":

    Не чух нито един аргумент! Това че си имал Пасат не е аргумент. Пасат е една доста дървена кола с неособено качествен интериор, и то много скучен дизайн и екстериор, и интериор. Също така е по-малка кола. Камфри е по-луксозния и по-висококачествената кола,разработена не за бедния еврпейски пазар,а за богатия американски, където критериите за комфорт са съвсем по-високи от европейските. Просто похледни продажбите на пасат и Камри в САЩ , и въпреки че Пасат продава по-евртино, той не се купува,а Камри е най-продаваната лека кола в САЩ. И двете марки са чужди за пазара. Това е най-обективното сравнение. Разбира се, само като погледнеш Камри и Пасат и виждаш,че Камри е един клас по-високо от доста елементарния Пасат.

    Коментиран от #27

  • 20 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Инж. Ганев":

    Не знам откога средният българин е критерии за качествено автомобилостроене. Средният албанец търси мерцедес. Е, и? Пазари без традиции и без култура на ползване, бедни, еснафски пазари. Може и Македония да дадем за пример, но това не са примери.
    Пазари с култура са САЩ,Канада,Австралия, Европа,Япония Корея. И най-обективен е САЩ,защото там и японскуте марки, и европейските са чужди за пазаара и са при еднакви условия.

    Коментиран от #26, #28

  • 21 3882

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Случаен":

    Разбира се, че ще изкара, но на каква цена? Кошко ще платиш за сервиз за 300к км за фв и за тойота? Колко пъти ще се наложи да влезеш в сервиз с Фолксваген и с тойота?

    Коментиран от #24, #25

  • 22 Сарая

    3 0 Отговор
    Абе незнам какво се дърлите...
    Ама като гледам как му липсва капачето за кука ба бронята 100% на теста е гризнал някой канавка ше са го дърпали
  • 23 Вальоо

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "перничанин":

    Ми ако съдим по името ти,от 'селяк' си станал полу-гражданин :)
  • 24 Рено ентусиаст

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "3882":

    тойота дори не попада под определението за яфромобил.Зле проектирани японски легени.
  • 25 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "3882":

    Надали колкото си мислиш
  • 26 Шекел

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "авто фен":

    Да ама не Сащ е пълен с азиатци а те са расисти и естествено купуват азиатски коли.Времето на бяла америка от 30-те отдавна е в миналото.
  • 27 Инж. Ганев

    4 4 Отговор

    До коментар #19 от "авто фен":

    Ееее, ти пък щото ме засипа с доводи за Камрито! Пасата бил дървен, Камрито е совалка от 30 век, висококачествен интериор и бля бля! Може, ама в твоите очи! Я иди в ТМ Ауто и след това до Порше, кажи им че си търсиш кола до 100 000 и виж какво ще ти предложат! После може и тест драйв да направиш на една Камри, и на един 'прост' Олтрак, например! После еле и разправяй кой какъв бил... И като сравняваме продажби, колко Пасажа са продадени в Европа, срещу колко Капри? А в България? Какво ме интересува САЩ, защо това да е критерии...
  • 28 Инж. Ганев

    5 7 Отговор

    До коментар #20 от "авто фен":

    Пазара се определя от търсенето! При еднаква цена на нов или 2 употреба, 90% се избира немското! Аз кой пазар да гледам? Нали съм в България? Тук живея и реалността е тази която виждам! Какво значение има американския или японския пазар за мен! САЩ били обективен пазар! Да бе! Купуват се японските щото са евтини, там се сглобяват, и реднека няма пари да поддържа друго! Аз еснаф ли трябва да се чувствам, защото съм избрал немски автомобил? Ами ако това ми харесва повече? Ами ако е по добър в моите очи? Заради това, трябва всеки път да обяснявам на японските фенове колко НЕ СЪМ ПРОСТ СЕЛЯНИН! А?
    Ама като им се докосне д-то до алкантарата, и като усетят 300 коня под себе си, друго започват да говорят! Аааа, ама той 4х4 ли е? А, ама защо не се накланя в завоя, какво е DCC? Този автомат е много бърз, бря! И такива други еснафи въпроси, които харесвам много, и с удоволствие ги обяснявам! Като фен, автомобилен фен, от България!

    Коментиран от #29

  • 29 пак аз

    8 4 Отговор

    До коментар #28 от "Инж. Ганев":

    иженерче айде по-полека с глупостите - очеизвадно е че си вагинясал фен, а пък ние за твое съжаление не ядем доматите с колците. В Camry, еле пък последното си се качвал точно никога за да имаш представа какво има в него като стандартно оборудване, да не говорим за екстри. Спокойно, за 100к ще ти внесат и модела със шестака дето слага който и да е разтеглен гоУф в малкия си джоб, слава богу няма да е с умрялото DSG :)

    Коментиран от #31

  • 30 Японеца

    7 2 Отговор
    С немска кола сле 5 тата година висиш в сервиза!
  • 31 Инж. Ганев

    2 6 Отговор

    До коментар #29 от "пак аз":

    😀 Ти па щото си мноу убав! А ти кога си се качвал в Пасат? То и в Камри не си се качвал, ама пискаш! А ТМ Ауто може да ми внесат по скоро 1 кило домати от Гърция, отколкото 6 цилиндрова кола от САЩ. А пък за автомата прочети мненията на собственици на Тойота, всички са много хепи с вариатора!
  • 32 VikiLEXUS

    3 1 Отговор
    Камри се продава вече официално от дилъра на Тойота ТМ Ауто от 2020 г. - за България е само хибридния двигател на Камри - 197 коня...но пък цената на флагмана Камри Хибрид 73 000 е много по приемлиева от Корола Комби Хибрид 59 000 лева. С удоволствие ще си купя Камри Хибрид и заради уникалните гаранционни срокове тук - 6 години или 200 000 км. гаранция на двигателя и ск.кутия и 10 години на хибридния тракт + безплатно обслужване на хибридната част десет години без значение км.

    Коментиран от #33

  • 33 Инж. Ганев

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "VikiLEXUS":

    Определено цената на Камри е добра, но Короната е по функционалния автомобил от двата.