6 Март, 2021 12:00 6 100 30

Конфигурирахме електрическото комби на Porsche за 500 хиляди лева

  • porsche-
  • cross turismo-
  • конфигуратор

Taycan Cross Turismo вече е наличен в конфигуратора на марката

Конфигурирахме електрическото комби на Porsche за 500 хиляди лева - 1

Преди едва няколко дни от Porsche представиха повдигнатата комби версия на електрическия Taycan, а модела вече е наличен в конфигураторите на марката. Ние разбира се, решихме да си „сглобим“ един Taycan Cross Turismo, който ще ни струва почти 500 хиляди лева, ако трябва да го купим днес. За 187 783лв., получавате базов Taycan Cross Turismo, който също не бихме върнали, но пък винаги можем да си поиграем с конфигуратора и да помечтаем.

Конфигурирахме електрическото комби на Porsche за 500 хиляди лева

За начало взехме най-мощната версия Taycan Turbo S Cross Turismo, която разполага с максимална мощност от 761 конски сили и 1050 нютон метра. Задвижването е на четирите колела, а ускорението до 100км/ч отнема едва 2.9 секунди. Започнахме с цвета Neptune Blue, който струва 4724лв, джантите в размер от 21-цола с цена от 8171лв и добавихме двуцветен салон, струващ 4381лв.

Конфигурирахме електрическото комби на Porsche за 500 хиляди лева

Офроуд Дизайн пакет в цвят "Vesuvius Grey" добавя арки на калниците в специален сив цвят и добавя още 3943лв към цената, а алуминиеви релси на покрива в черен гланц въврвят в комплект с панорамен покрив и обща цена от 4345лв. Добавихме още няколко опции в интериора, различни карбонови елементи, различни системи за подпомагане на водача и дисплей за пасажера и цената нарастна до 495 745лв. Конфигуратора е наличен в сайта на Porsche и всеки може да сглоби собствена конфигурация.

Конфигурирахме електрическото комби на Porsche за 500 хиляди лева


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Той бил без пари

    25 0 Отговор
    Два броя моля..
  • 2 Чекмеджиев

    27 0 Отговор
    Завийте ми и на мен 2бр.
  • 3 LUDOST

    31 1 Отговор
    250 хиляди евро и в Европа са мечта за 99% от населението, а тука където с 5000 си мега богаташ даже и мечта не са.

    Коментиран от #5

  • 4 сектант

    6 1 Отговор
    за вкъщи ще може ли?
  • 5 Алфа Чакал

    12 3 Отговор

    До коментар #3 от "LUDOST":

    Ами самата кола си е мечта.Но ще видиш ,че и тук ще ги подкарат.Изчакай малко и ще видиш.Това Х6 и Q7 вече не са им интересни.

    Коментиран от #6

  • 6 qwerty

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Чакал":

    и всички купени на лизинг ако разни държавни служители с 2 бона заплата.
  • 7 Факт!

    14 5 Отговор
    500к лева за пробег на Рено Зоуи дажемчакайте по-малък.Само абсооютен ГлпаК може да си купи това нещо.

    Коментиран от #8

  • 8 Наистина

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт!":

    А Вейрона за 2.5 млн долара, като му напълнят резервоара веднъж и повече не спират на бензиностанция! Така е, друго си е да си купиш скъпа кола, върви без презареждане!

    Коментиран от #9

  • 9 Факт!

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "Наистина":

    Няма място за сравнение едното се движи с близо 500км в час а другото ако вдигне над 160 и пробега му ще стане колкото на Дачия Впринг за 15к евро.Схващаш ли накъде бия а именно че не си струва парите друго ядче казано цената му е висока.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    9 2 Отговор

    До коментар #9 от "Факт!":

    А колко му става пробега на тоя със 500 км/ч ???? Цитирам при пълна газ 100 литровия резервоар на Вейрон свършва след 12 МИНУТИ !!! Което включва и ускоряването , а не само движението ! Та дали ще имаш бензиностанция през ВСЕКИ 12 минути , че за Вейрон с туби малко неудобничко става , хахахаха !!
    По информация от американски дилър на Bugatti, смяната на маслото на този мотор в официален сервиз на марката струва 21 000 долара. Ако собственикът избере друго място за смяна, губи гаранцията.

    Следват гумите, които за Veyron са специални. Ако колата се кара на пълна газ, то комплект гуми свършва за ... 15 минути. Тогава собственикът ще трябва да се бръкне с 42 000 долара за нови. Към тази сума може да се добавят и 69 000 долара за спирачни дискове.

    Като цяло текущото обслужване на хиперколата в официален сервиз в САЩ струва 132 000 долара годишно, като в тази сума не влиза труда на механиците. Освен това данъкът на Veyron също никак не е малък, като все пак се различава в отделните щати. Най-голям е в Калифорния – 50 000 долара на година.

    Коментиран от #11, #13, #14, #15

  • 11 винкел

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Да ако карате на максимална мощност гумите издържат 15мин.но не се притесняваите горивото стига за 12мин.

    Коментиран от #12, #20

  • 12 Хайл

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "винкел":

    Последните 3 минути бутане изяждат гумите 😄
  • 13 Факт!

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Тям е работата че това порше може да вдигне 500 топно никога.

    Коментиран от #18

  • 14 Дизела

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Щом 100 л гориво свършват за 12 минути разхода излиза 500 л/час,ако има 500 л резервоар!

    Коментиран от #19

  • 15 хо ха

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    на тези който имат вайрон дали изобщо ще си помислят за електричка изобщо според вас

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Порше фен

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "хо ха":

    Поршето е много по-добро от Бугатито брат.И от вътре е по-готино направено и мотора е по-добър 760коня прави за същото време от 0 до 100 като Бугатито само дето Бугатито е двойно по-мощно.
  • 17 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "хо ха":

    Всичките до един имат Тесла и я карат ВСЕКИ ден , за разлика от Вейрона , дето събира паяжини по гаражите !! И не само те , ами тия с Ферарита , Ламборджинита и тем подобни за по милион и нагоре !! Даже прословутия Коенигсег кара всеки ден Тесла и казва , че е МНОГО по-добра от М5 , а клиентите му също като него са на Тесла , а на Коенигсега се качват по веднъж в месеца , че и по рядко !!!

    Коментиран от #22, #23

  • 18 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "Факт!":

    А ти си въобразяваш , че тия с Вейрона вдигат 500 ??? Хахахаххахаха , колко заблуден народ има на тоя свят !! Вземи провери колко СТОТИН човека екип и колко разрешителни трябват за такова нещо , да не говорим , че ако не е на писта трябва поне да се ЗАТВОРИ участъка от пътя , където ще пробват !!! ХАхахах !! 500 км му се прищяло , ама на сън !!
  • 19 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    И къде предлагаш да го "турне" тоя 500 л резервоар ??? На тавана ??? Хахахахах !! И какво ще стане с великите му "показатели" , ако въобще не се разпадне с тая допълнителна тежест на ЕДНО МЯСТО !! И въобще що ли се занимавам да отговарям на поредната петролопитешка идиотия , хахах !!

    Коментиран от #21

  • 20 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "винкел":

    То това е предвидено за "безопастност" , хахаха !! Та да спреш преди да ти гръмнат безценните гуми , щото резервоара се пълни , ама с гръмнали 4 гуми при 200-300 км канавката ще му е най-безопастното място , щото може и да е размазан някъде на палачинка !
  • 21 Какво му се обясняваш

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Можеше просто да му обясниш, че и да има резервоар за един час каране, гумите му ще свършат след 15 минути и това с резервоара е предпазна мярка заради тях. Да не мислиш че не можеше да му сложат още 20-30 литра, за да покара още три минути? Но пък тогава ще прегрее, въпреки десетките радиатори които са заврени къде ли не.
  • 22 хо ха

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    познаваш всички който имат вайрон верно .

    Коментиран от #25

  • 23 хо ха

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    я напиши на роналдо да се снима с теслата че е забравил.

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "хо ха":

    Еми да , той единствен е предпочел тъпия Тайкан , футболист и комплексар , кво да го правиш , хаха !! Виж как се надушвате краставите магарета !

    Коментиран от #26

  • 25 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "хо ха":

    Ми не е нужно да ги познавам , първо са една шепа хора , второ са от категория , в която да нямаш Тесла се счита за лош вкус , а това за тях е по-лошо от фалит !! То българските "богаташи" вече се обзаведоха с Тесла , а тия вече смениха по две три , нали не трябва да ти обяснявам , че те не карат кола повече от 2 години , освен "колекционерските" , ама те не са за каране , а за "инвестиция" , хах !
  • 26 Това не е важното

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Важното е, че Роналдо не е изключение и също кара електромобил. Марката не е от значение.
  • 27 Поглед

    4 0 Отговор
    Имам наблюдения върху доста родни баровци и кой от любопитство, кой заради жена си, взима и една кола на ток, монтират му зарядна станция в къщата и без да се усети, човекът почва да си върши ежедневните работи с нея. X7-ци и CLS-и почват да събират прах по гаражите, понеже на месечна база разликата в разходитв е с по три нули, а хората с пари много добре си правят сметката. "Не съм си намериш парите на улицата" - казват. Също бихте се учудили колко Тайкани има у нас :)
  • 28 Този

    0 0 Отговор
    Преди имаше електрически Мерцедес SLS на подобна цена, който не видя популярност.
  • 29 Знайко

    0 0 Отговор
    При скорост 500 км/ч се изминават 8,33 км. на минута, за 12 минути се изминават 100 км. На всеки 100 км все ще има поне 2 бензиностанции. Но има още куп други причина да не може да се кара с такава скорост по магистралите, като много по бавните други автомобили. Например мен ме е засичал ТИР движещ се с 100 км/ч тръгнал да изпреварва на магистрала докато го приближавам с 170 км/ч. Това са 50 метра за секунда едвам спрях. Бугати Вейрон е много непрактичен и излишен автомобил. Скорост по-висока от 180-200 км/ч на правите при това натоварено движение по магистралите е невъзможна.

    Коментиран от #30

  • 30 Врачанина

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Знайко":

    Къде ке караш с 500км/ч.бе баце я ми кажи освен на писта.В Германия единствената държава в която нема ограничение на скороста и там не става да се кара така требва да нема коли.на пътя азсъм карал там само със "скромните"200км/ч.и повервай ми както гледаш че нема коли в леватя лента отведнъж ти се появяват при 240км/ч.пътя вече взема да ти се стеснява па не ми требва лично на мен да карам с толкова ако ще и с Бугатито да към.