Last news in Fakti

22 Март, 2021 14:45 5 103 12

Aston Martin Vantage F1 Edition дебютира с повече мощност

  • aston martin-
  • vantage-
  • safetu car-
  • кола за безопасност

Лимитирана серия чества завръщането на марката във Formula 1

Aston Martin Vantage F1 Edition дебютира с повече мощност - 1
Снимки: Aston Martin

Както вече ви информирахме, дългогодишната традиция, колите за безопасност във Формула 1 да са от марката Mercedes-Benz ще се наруши през този сезон и на пистата ще виждаме Aston Martin и по-специално моделите Vantage и DBX. Поради тази причина от британската компания ще предложат лимитирана серия на двувратото купе, което ще разполага с подобрени показатели.

Под капака на Vantage се крие 4.0-литров бензинов V8, заимстван от Mercedes, който при лимитираната серия разполага с мощност от 528 конски сили и максимален въртящ момент от 685 нютон метра. Освен тях, от Aston Martin обещават по-добра смяна на скоростите при автоматичната трансмисия с 8 предавки, както и подобрено окачване, насочено към пистовото каране.

Джантите също са различни, като тези отпред са с големина от 20-цола, а отзад можем да открием по-големи 21-цолови колела. Отличителни са също и добавките на предната броня, праговете и дифузьорът в задната част, а големият спойлер на багажника, просто няма как да остане незабелязан. Освен визуална роля, тези елементи осигуряват и до 200 кг повече притискаща сила при висока скорост.

Aston Martin Racing Green е един от цветовете в които може да бъде поръчана лимитираната серия, а Lunar White и Jet Black, които пристигат с гланцов или сатенен завършек са останалите опции пред бъдещите клиенти. Промените в интериора включват контрастни елементи и такива облицовани в кожа или алкантара. Купувачите могат да избират между Vantage и Vantage Roadster, като цените им започват от 162 хиляди евро в Германия. Първите доставки се очакват в началото на месец май.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ако мине номерът

    8 18 Отговор
    За много по малко пари си взимаш доста по мощен вариант на C63S и E63S, пак V8 , но с 612 к.с и 4-матик, въздушно окачване и фрашкано с екстри, а най -добре комби. Това двувратото е за такива дето още острят ножките. Да не говорим за М-те на БМВ и RS на Ауди!

    Коментиран от #3, #8, #9, #10

  • 2 пешо

    6 0 Отговор
    изглежда супер колицата.
    а и това, че не е електрическа, каквито са модните веяния напоследък, е несъмнен плюс.
    електрически "харли дейвидсън"... няма такава перверзия!

    Коментиран от #4

  • 3 БатП

    14 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ако мине номерът":

    Или за чичаци, които вече возят само някое гадже. Определено не е за всеки вкус. С повечето си модели Астън изобщо не гони performance, а дори с тези, с които го прави, се проваля. Силната им страна е ексклузивност и лукс. Откъм визия също рядко имат празно.
  • 4 Vantage

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "пешо":

    Предният Vantage беше много по-красив. Този има нетипична за марката предница с огромна решетка обхващаща цялата броня и малки фарчета като на азиатска кола.

    Vantage V12 от 2009-2018 ще се помни като една от най-истинските коли на десетилетието. Малка спортна кола с голям атмосферен V12, а често и ръчни скорости. Ръчно изработена от истински материали, без инфотейнмънти, с истински звук и с форма като фино изваяна скулптура...

    Коментиран от #12

  • 5 мнение

    9 1 Отговор
    Колега, подобни сравнения са неуместни. За хора с толкова кинти много по-важен е имиджа и визията от това дали са си похарчили парите по най-добрия начин. Практичността, за която говориш е последното, което ги интересува. Иначе си прав, че комбито събира два бидона със зеле повече от астъна....

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "мнение":

    Астън Мартин е нещо като Алфа Ромео в смисъла на това, че се купува със сърце, а не с разум. В някои аспекти качеството е доста по-ниско точно заради ръчната изработка и ниския тираж. Също нямат достатъчно бюджет за да си разработват сами механиката и много чаркалаци вътре са от Форд, Ягуар, а трансмисиите от ZF. Въпреки това няма по-красиви коли, освен може би някои от моделите на Ферари.

    Коментиран от #7

  • 7 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Добре би било да имаш резервна кола. Астън прекарва повечето време в сервиза.... Като почитател не одобрявам политиката на фирмата, но който плаща, той поръчва музиката.
  • 8 Komapak

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ако мине номерът":

    Астън имат евтини и скъпи модели. За мощност се предлага вулкан и валкирия. А колкото до сравнението с немските боклуци, явно абсолютно никога не си се качвал в Астън Мартин.
  • 9 Banalno

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ако мине номерът":

    AMG е за богати. Астон е за по-богати. Ти си беден и не разбираш. AmG, M и Rs са хубави коли, но ако е много богат човек, ще поиска нещо по ексклузивно и изтънчено. Астон наистина не ги бива с характеристиките,но пък откъм дизайн са крадота и пак значително по евтини от Ферари и Ламбо, но предлага същата ексклузивност до някъде.
  • 10 Draco

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ако мине номерът":

    Левак !
    Явно вече дори не ти става !
  • 11 Ицата😊

    1 0 Отговор
    Мерцедес притежава 20% от Астън Мартин. Това е чист двигател на Мерцедес. Също и Мерцедес остава сейфти кар.
  • 12 Лол

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Vantage":

    Когато нетипично нещо, било то по предницата или не, се появи във всеки модел на дадена марка, то това започва вече да се счита за нов ,,дизайнерски език" така да се изразя. По-точно казано ,, еволюция". В даден момент дизайнът се променя дотолкова, че вече може да се приеме и като ,,дизайнерска революция. Не е хейт. И аз смятам че поколение 1 е по-красиво.