Honda показа как ще изглежда следващото поколение Civic през изминалата година, като представи почти готов за производство прототип. По всичко изглежда, че от японската компания вече са готови със серийния модел и съвсем скоро ще станем свидетели и на официалната му премиера.
Снимки публикувани в Instagram, показват няколко Civic-а натоварени на автовоз, които най-вероятно се отправят към различни представителства. Кадрите разкриват бял и сив автомобил, като според различни източници това ще са два от цветовете които ще са базови за хечбека.
Разликите с представения по-рано прототип не са много, виждаме леки промени в дизайна, като са изгладени някои от формите му, а предните светлини са с малко по-различна форма. Доста от новостите ще са заложени в интериора, но повече за него ще разберем в следващите седмици, когато ще се състои и официалното представяне на модела.
Коментиран от #2, #20, #21
-15 +17
До коментар #1 от "jap":
с дръпнати фарове ли искаш? а и японски не се купуват заради дизайна а че не се развалят
Коментиран от #4
-13 +13
-9 +24
До коментар #2 от "ддд":
Имам Сивик 8-ма генерация(2006-2011) и като гледам други модели в този клас произвеждани в тези години ми се струва,че са с 20 години по стари в сравнение с нея.
Коментиран от #16
-8 +24
-33 +5
-3 +10
Коментиран от #11
-4 +4
-10 +6
-2 +6
До коментар #8 от "Баш Батка":
но екземплярите ще са стопанисвани предимно от лекари,пенсионери и банкови чиновници така,че ще имаме невероятния късмет да караме "уникат" на 20% от цената му като нов.
-3 +9
Коментиран от #13
-9 +5
До коментар #12 от "Много е хубава":
да не се надене някоя Волга,че тогава теглича ще ти влезне там дето слънце не огрява.
-2 +15
Коментиран от #15, #17
-2 +13
До коментар #14 от "123":
правилно. Отдавна не съм фен на определена марка, а на определени модели само. Така е и със Хонда. Сивика определено не го харесвам последните години. Изгуби харизмата си. Още един пример. Не долюбвам марката Рено, но в Лагуна1 съм влюбен. Уникална машина. Имах такава, скъп спомен ми остави..
Коментиран от #18
-2 +3
До коментар #4 от "jap":
Отпред прилича на евтина стереоуредба, само плексиглас.
-2 +4
До коментар #14 от "123":
Интересно, коментара ми за малкия клирънс ти мина покрай ушите. Я ми кажи защо е спрян самолета на Хонда? Сигурно сивика не върви много😊
-4 +4
До коментар #15 от "един от стадото":
Има една от последните лагуни около мен. 39999 Евро. 😊 Чисто нова. По документи е 255 коня, но собственика малко ги е вдигнал... Много е красива, но се продава над година вече. Апропо франсетата му казват Рино а не рено.
Коментиран от #19
-5 +2
До коментар #18 от "Komapak":
..и ще се продава още дълго. Лагуна1 беше друга бира. Нищо общо с 2 и 3 като качество. След нея ''Рино'' легна само на славата и, и изгуби. После махна и модела като име. Пък за Сафрана някога друг път..
-2 +2
До коментар #1 от "jap":
10 генерация мен ме кефи доста хечбека.Разчупена и по различна и забележима :)
Коментиран от #22
-2 +3
До коментар #1 от "jap":
10 генерация мен ме кефи доста хечбека.Разчупена и по различна и забележима :)
-2 +2
До коментар #20 от "Молен":
Именно дизайна ми идва в повече. За стоповете не е само мое мнение, доста хора ги дразни задницата на 10-та генерация и това крило отзад на type R при кола с предно, си е малко стил Трансформърс, т.е. абсолютно ненужен и грозен елемент. В момента съм с Тойота, но и там някои модели ми идват Трансформърс, като CH-R.
-1 +2