ФАКТИ.БГ

Предпремиерно: Ето я новата Honda Civic

Фотографи заснеха японския хечбек преди официалното му представяне

Публикувана: 26 Март, 2021 13:17
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3498
  • Предпремиерно: Ето я новата Honda Civic - 1
    Снимки: Instagram
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 3 от 4 гласа.

    Honda показа как ще изглежда следващото поколение Civic през изминалата година, като представи почти готов за производство прототип. По всичко изглежда, че от японската компания вече са готови със серийния модел и съвсем скоро ще станем свидетели и на официалната му премиера.

    Снимки публикувани в Instagram, показват няколко Civic-а натоварени на автовоз, които най-вероятно се отправят към различни представителства. Кадрите разкриват бял и сив автомобил, като според различни източници това ще са два от цветовете които ще са базови за хечбека.

    Разликите с представения по-рано прототип не са много, виждаме леки промени в дизайна, като са изгладени някои от формите му, а предните светлини са с малко по-различна форма. Доста от новостите ще са заложени в интериора, но повече за него ще разберем в следващите седмици, когато ще се състои и официалното представяне на модела.


    Поставете оценка на статията:
    Оценка 3 от 4 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    jap
    1 Отговор
    Хонда е любимата ми марка но дизайна на този Сивик не ми допада защото е прекалено европейски.

    Коментиран от #2, #20, #21


    Оценка:
    -15 +17

    ддд
    2 Отговор

    До коментар #1 от "jap":


    с дръпнати фарове ли искаш? а и японски не се купуват заради дизайна а че не се развалят

    Коментиран от #4


    Оценка:
    -13 +13

    Съдията Дред
    3 Отговор
    Да,1 наистина много европейски дизайн. И се притеснявам , че двигателят му ще е цял литър. А можеше да е 600 кубика. Или направо да отрежат пода, да усетим емоцията на Фред Флинстоун.Това поне ще се хареса на гретенясалите.

    Оценка:
    -9 +24

    jap
    4 Отговор

    До коментар #2 от "ддд":


    Имам Сивик 8-ма генерация(2006-2011) и като гледам други модели в този клас произвеждани в тези години ми се струва,че са с 20 години по стари в сравнение с нея.

    Коментиран от #16


    Оценка:
    -8 +24

    5
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Гоуст
    6 Отговор
    Незнам дизайна по важното за японските коли е че технически са поне 40-50 години след нормалните коли а именно европейските

    Оценка:
    -33 +5

    Пучо Капучо
    7 Отговор
    Убава е. Да земат да метнат едно, че мойто Хондаки оня ден врътна 10 годинки.

    Оценка:
    -3 +10

    Баш Батка
    8 Отговор
    След 15 години и тук ще дойде тоя модел...

    Коментиран от #11


    Оценка:
    -4 +4

    101
    9 Отговор
    Предпочитам 600 кубика двигател. 55 коня и могъща версия 650 кубика с две турбини 88 коня. хахахах На цена около 75 000 лева

    Оценка:
    -10 +6

    Komapak
    10 Отговор
    Като и гледам клирънса... Щом със зор а качват на автовоза си представям как ще и се отразят спящите полицаи😁

    Оценка:
    -2 +6

    Така е
    11 Отговор

    До коментар #8 от "Баш Батка":


    но екземплярите ще са стопанисвани предимно от лекари,пенсионери и банкови чиновници така,че ще имаме невероятния късмет да караме "уникат" на 20% от цената му като нов.

    Оценка:
    -3 +9

    Много е хубава
    12 Отговор
    докат не ми се надене на теглича на 25-годишната Тойота... след туй смяна на броня, радиатор и още куп боклуци...

    Коментиран от #13


    Оценка:
    -9 +5

    Гледай само
    13 Отговор

    До коментар #12 от "Много е хубава":


    да не се надене някоя Волга,че тогава теглича ще ти влезне там дето слънце не огрява.

    Оценка:
    -2 +15

    123
    14 Отговор
    Какви тегличи, какви Тойоти, какви Волги бе хора? Слънцето ли ве напече или сте се ваксинирали, че толкова сте изплискали легена? Говорим за Хонда и за най-продаваният им модел и един от най-продаваните в света, а именно Сивик. Него коментирайте, а не да дрънкате глупости! За визията от тези снимки трудно мога да кажа нещо. Виждам обаче, че не е като сегашното поколение, което според мен е доста извратено направено. Особено задницата с тези стопове на които можеш да се порежеш ми идва в повече. Едно време Сивик много ми допадаше, но последните 3 поколения не ме радват особено. Преди години правеха бегачки, а сега с тези екологии и икономии са едни посредствени в динамично отношение коли. За мен по-интересен модел ще е горещата Тайп-Р. Там ще са интересни нещата, защото от Хонда знаят как се правят бегачки. Цените обаче са сериозни и май само ще се гледа...

    Коментиран от #15, #17


    Оценка:
    -2 +13

    един от стадото
    15 Отговор

    До коментар #14 от "123":


    правилно. Отдавна не съм фен на определена марка, а на определени модели само. Така е и със Хонда. Сивика определено не го харесвам последните години. Изгуби харизмата си. Още един пример. Не долюбвам марката Рено, но в Лагуна1 съм влюбен. Уникална машина. Имах такава, скъп спомен ми остави..

    Коментиран от #18


    Оценка:
    -2 +3

    Скот Килмър
    16 Отговор

    До коментар #4 от "jap":


    Отпред прилича на евтина стереоуредба, само плексиглас.

    Оценка:
    -2 +4

    Komapak
    17 Отговор

    До коментар #14 от "123":


    Интересно, коментара ми за малкия клирънс ти мина покрай ушите. Я ми кажи защо е спрян самолета на Хонда? Сигурно сивика не върви много😊

    Оценка:
    -4 +4

    Komapak
    18 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":


    Има една от последните лагуни около мен. 39999 Евро. 😊 Чисто нова. По документи е 255 коня, но собственика малко ги е вдигнал... Много е красива, но се продава над година вече. Апропо франсетата му казват Рино а не рено.

    Коментиран от #19


    Оценка:
    -5 +2

    един от стадото
    19 Отговор

    До коментар #18 от "Komapak":


    ..и ще се продава още дълго. Лагуна1 беше друга бира. Нищо общо с 2 и 3 като качество. След нея ''Рино'' легна само на славата и, и изгуби. После махна и модела като име. Пък за Сафрана някога друг път..

    Оценка:
    -2 +2

    Молен
    20 Отговор

    До коментар #1 от "jap":


    10 генерация мен ме кефи доста хечбека.Разчупена и по различна и забележима :)

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -2 +3

    Молен
    21 Отговор

    До коментар #1 от "jap":


    10 генерация мен ме кефи доста хечбека.Разчупена и по различна и забележима :)

    Оценка:
    -2 +2

    перничанин
    22 Отговор

    До коментар #20 от "Молен":


    Именно дизайна ми идва в повече. За стоповете не е само мое мнение, доста хора ги дразни задницата на 10-та генерация и това крило отзад на type R при кола с предно, си е малко стил Трансформърс, т.е. абсолютно ненужен и грозен елемент. В момента съм с Тойота, но и там някои модели ми идват Трансформърс, като CH-R.

    Оценка:
    -1 +2

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    ТОП 5