Добри новини за рапърите, футболистите и гангстерите идват от Детройт. General Motors подготвя триумфално завръщане на Cadillac Escalade с ново поколение за моделната 2014/2015 г. С него марката ще се цели в по-широка от традиционната клиентела и ще опита да открадне купувачи от конкуренцията в лицето на Mercedes-Benz GL-Klasse и Range Rover.
"Следващият Escalade няма да бъде толкова показен и крещящ", споделя президентът на General Motors North America Марк Рюс. Според него представите на хората за лукса са се променили доста в последните години, което е накарало дизайнерите да заложат на формулата "сдържан, но елегантен".
Новият луксозен всъдеход на Cadillac ще запази традиционната конструкция с каросерия върху шаси от пикап, но от компанията обещават много по-рафинирано пътно поведение. Escalade няма да загуби и от качествата си на впрегатен кон. Под предния капак ще продължат да се монтират мощни V-образни осмаци, върху чиято икономичност инженерите на GM работят усилено.
От Cadillac обещават също чувствително подобрение в качеството на интериора, както и цяла плеяда високотехнологични нововъведения, част от които са следващото поколение на информационно-развлекателната система CUE с интегриран огромен тъчскрийн, аларма за напускане на лентата, круиз контрол с радар и прожекционен дисплей пред водача.
9 Януари, 2013 10:22 15 781 24
Cadillac Escalade крои шапка на елита
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГОШУ
Коментиран от #3
10:29 09.01.2013
2 Браво бе Касабов
11:13 09.01.2013
3 6лъг
До коментар #1 от "ГОШУ":
много си прав11:15 09.01.2013
4 ртъ
Коментиран от #15
15:56 09.01.2013
5 asd
15:58 09.01.2013
6 ФЕН
Няма друг такъв автомобил. Да съгласен съм че Range-а е страхотен, но е прекалено скъп във върховото изпълнение. Токато Toyota-та е отлична и в тдвата варианта дизел и безин.
17:31 09.01.2013
7 бати батев
17:49 09.01.2013
8 v i K O
18:08 09.01.2013
9 prizrak
19:19 09.01.2013
10 Иракли Иракли
но моето вдъхновение е V O L V O . След форума в който
показаха шестколестния пикап съм сигурен,че до края на живота си ще карам само V O L V O .
20:01 09.01.2013
11 анастас анастасов
20:50 09.01.2013
12 румбо
21:00 09.01.2013
13 ЗЛАТКО злобарката
21:37 09.01.2013
14 madafaka
21:46 09.01.2013
15 Пилотирам Багер
До коментар #4 от "ртъ":
Даааа, икономичен осмак. Бензинов, може би над 6.0, тежащ доста над 2.5 тона(с празен резервоар и без стелки ), автоматик и въздушно съпротивление като на ЖП вагон.01:05 10.01.2013
16 дяо йоцо
Тва е по-скоро за хора, които компенсират проблеми с размера.
Коментиран от #18
11:30 10.01.2013
17 БУМЕР КАМОР
20:06 10.01.2013
18 high class-best class
До коментар #16 от "дяо йоцо":
По същата логика и предпочитащите малки коли компенсират проблеми ($) с размера, като го прикриват с „разумни” мотиви. Ако някой вижда в тоя клас коли просто размер, то други виждат и по сериозни предимства. Раздаваните на почти всички коли максимален брой звездички по краш-тестовете са изключително условни и нямат нищо общо с реалността на пътя, където при инцидент „неголям ван и нормална кола” са губещи, да не говорим за разликата и в комфорта. Всеки сам си решава според възможностите на джоба и начина на мислене…17:58 11.01.2013
19 ккк
23:00 11.01.2013
20 ккк
Коментиран от #21
23:00 11.01.2013
21 БУМЕР КАМОР
До коментар #20 от "ккк":
kato si tolkova znaesht kade se pravi Cadillac be tromba?22:26 12.01.2013
22 Masha Kasha
09:47 14.01.2013
23 Адам Смит
10:11 14.01.2013
24 Адам Смит
10:12 14.01.2013