Електрическият пикап на Тесла Cybertruck няма да има дръжки на вратите. Ръководителят на компанията Илон Мъск разказа за това в своя Twitter акаунт. Ще припомним, че пикапът бе представен през 2019 година, но все още не е влязъл в масово производство.
На 25 март потребител на Twitter под псевдонима Зак попита Мъск какво ще се промени в колата до пускането ѝ в серийно производство, а ръководителят на автомобилния производител отговори: „Няма да има дръжки на вратите“.
Електрическите превозни средства на Tesla например показват дръжките си при докосване от водача или пътниците, но очевидно този път изобщо няма да има дръжки на вратите. Как точно ще се отворят вратите на Cybertruck е неизвестно.
Както вече ви информирахме, на обновените Tesla Model S и Model X, вместо обичайния лост, се появи сензорно превключване на предавките. Новите електрически превозни средства имат и изцяло сензорен интерфейс.
Road & Track пише, че в момента този софтуер се представя по-зле от конвенционалния скоростен лост, но предполага, че това е дефект в предпроизводствения софтуер и че в бъдеще иновацията ще работи по-добре.
В същото време американските власти вече заявиха, че такава скоростна кутия е законна. Илон Мъск също обеща, че изкуственият интелект на автомобилите сам ще отгатва къде точно шофьорът иска да се движи - напред или назад.
-5 +13
Коментиран от #7
-5 +14
-7 +16
Коментиран от #8, #15
-5 +15
-7 +16
-3 +19
До коментар #2 от "Алфа Сектант🤠":
Ама тесла̀та е била тъпа
и затова се е получил такъв ръбест трактор!!!
-0 +8
До коментар #4 от "браво":
Купуваш си друга, аз те чакам!
-1 +3
Коментиран от #17, #20, #23
-18 +1
-8 +1
-0 +6
Коментиран от #28
-7 +0
-0 +7
-5 +1
До коментар #4 от "браво":
Ти и да влезеш тя няма да потегли така или иначе! Звъниш на мексиканката в колцентъра в САЩ и се разбирате на развален английски и двамата как да я закараш до Унгария на първо време срещу 3000 евро за автовоз!
Коментиран от #27
-2 +12
-0 +4
До коментар #9 от "гост":
Ти гледай да не пуснеш жълто в гащите от кеф покрай електромобилите на Мъск. То друго няма да усетиш в близките години от електромобилите
Коментиран от #19
-0 +8
-2 +5
До коментар #17 от "Plameni":
Абе аз нищо няма да пусна , ама производителите на пушилници и фенчетата им вече пуснаха не жълто , ами направо кафяво ! Само да припомня , че Сайбъртрък е скаросерия ИЗЦЯЛО от неръждаема стомана БЕЗ боя , тоест живот 40-50 години без никакъв проблем , плюс всички останали неща и динамика на М 5 , на цена от 50 000 , по-малко от половината на Хамъра на ГМ , който даже е с каросерия от обикновена ламарина , хахах !! И това е малка част от предимствата !
Коментиран от #21, #24
-9 +3
До коментар #9 от "гост":
хахахах камиона го отложиха с година хахахахах. Ред е на тоя бохлух да го забутат в някоя папка за още година хахахахах. Това, което викаш вой на умряло, е съркастичен присмех. Тесла пак отлага ли отлага хахахахаха
-1 +6
До коментар #19 от "гост":
И аз като Илон ще ти нарисувам една ракета за 5 долара цялата от титан, кевлар и каквото още се сетиш модерно. Но само ще я отлагам година след година, понеже обещаното не е като изпълненото.
-2 +6
-1 +5
До коментар #9 от "гост":
КОГА,КОГА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ????? КОГА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ КАМИОНА????? ЗАЩО любимата ти тесла реве от ел мотора,защо се пълни с антифриз и клеясва,защо ЛАГЕРИТЕ ИМ СЕ разбиват,защо маслената помпа дефектира на ВСИЧКИ ТЕСЛИ,защо ПЪРВИЧНИЯ ВАЛ КЪМ РЕДУКТОРА ПРЕВЪРТА И БОКЛУКА СЕ ВОЗИ НА ПЪТНА ПОМОЩ???? ЗАЩО БАТЕРИЯТА СЕ РАЗХЕРМЕТИЗИРА И ЕЛЕМЕНТИТЕ ДАВАТ НА КЪСО????? или това са детските болести ???? Мислиш ли че в африка негърчетата дето копаят лития в мините доживяват до 18 години???? Един негър според теб трябва да е роб за да може мъск да е милиардер ли???? СРАМ,СРАМ И ПОЗОР ЗА ТЕСЛА И ТАСЛАРИТЕ
-4 +7
До коментар #19 от "гост":
Каросерията отлята ли е с пресата тупчо 🤣🤣🤣🤣
-1 +4
Коментиран от #26
-0 +7
До коментар #25 от "Дизела":
С гравираните дръжки са най-красиви 😉🤣
-0 +5
До коментар #15 от "Пурко":
👍ако има място в сервиза естествено
-0 +5
До коментар #12 от "Tesla Long Range":
Ти наистина ли си вярваш? Кой е луд да зарежда батерия 8 часа х0,48 € за киловат???? Имало зарядни-и кой зарежда че не виждам нещо....на Улм снощи пак НИТО ЕДНА тесла да зарежда???? Що така тезларьо трост
Коментиран от #29
-0 +5
До коментар #28 от "Хайл":
Къде е тази цена, бе тухльо? Не виждал Тесла? Ми излез от село бе тухльо! Аз виждам много и повече ще стават! Много повече! Така, че си търси друга работа, а не в бранша с ДВГ!
Коментиран от #30, #31
-5 +0
До коментар #29 от "Ей тухльо":
Къде ги видя теслите тухльо тия тесли...да не си до сервиз на тесла в Унгария че ги виждаш ежесекундно🤣🤣🤣🤣🤣картинки ли си гледаш 🤣🤣🤣пак ти казвам-толкова си тът че вашите съжаляват че не са те удавили като бебе докато те къпат
Коментиран от #32
-0 +3
До коментар #29 от "Ей тухльо":
Как "отливат" каросерията с преса тюпакоооо...правиш ли разлика между отливане и щамповане разбирачо тюп? За мега,гига,турбо завода нещо мълчиш щото и завод НЯМА да има ако не си разбрал или те е срам да си признаеш
Коментиран от #37
-0 +3
До коментар #30 от "Хайл":
Аз ги виждам, ама ти не! Няма да ти кажа, къде ги виждам! Но не са у твойту селу, гарантирам! Сменяй професията!
Коментиран от #33
-4 +0
До коментар #32 от "Ей тухльо":
Разбира се че ги виждаш-шизофрениците аутисти виждат само едно и също
-1 +4
Коментиран от #35
-1 +3
До коментар #34 от "Алфа Ромео":
Тук е само един но е с много имена,може и от твое да пише-знам защото е писал от мое но му личи
-0 +3
-0 +4
До коментар #31 от "Хайл":
Той тесльо превежда с Гугъл.За него преса за щамповане на метал и леярска машина за леене под налягане е едно и също.Машинният превод го заблуждава,тесльо е зле с английския език.Спал е в час по на английски или е завършил спортното училище.
-0 +1