Last news in Fakti

4 Април, 2021 10:30 7 272 36

Шефът на BMW разкритикува дизайна на електрическите превозни средства на конкурентите

  • bmw-
  • ix3-
  • електромобили-
  • ципсе

Според топ мениджъра всички електрически автомобили са твърде еднакви

Шефът на BMW разкритикува дизайна на електрическите превозни средства на конкурентите - 1
BMW iX

Оливър Ципсе заяви, че всички съвременни електрически автомобили на пазара изглеждат твърде еднакво, но BMW не може да си го позволи, тъй като клиентите на германската марка имат нужда от нещо различно.

Генералният директор на BMW каза това в интервю за Ройтерс, като добави, че всички електрически автомобили днес имат доста типичен дизайн и си приличат. „Ако погледнете какво се случва на пазара с тези платформи, ще видите, че всички машини изглеждат еднакво.

BMW има много специфични клиенти, които са готови да платят много пари, така че мисля, че не се нуждаят от автомобили, които са подобни на другите “, казва топ мениджърът. Трудно е обаче да се съгласим с това твърдение, както и да спорим с факта, че дизайнът на серийния електрически кросоувър BMW iX се оказа изключително противоречив.

Главният дизайнер на марката Домагой Дукец обаче наскоро отбеляза, че добрият дизайн не може да се измери в такива примитивни определения като „красив“ или „грозен“, тъй като е твърде субективен.

Относно електрическите автомобили, Ципсе вярва, че Tesla скоро ще загуби лидерството си на пазара, тъй като много много големи автомобилни производители се включват в борбата за този сегмент: Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, General Motors, Ford и други.

Що се отнася до марката BMW, то техните планове са до 2030 година да пуснат девет нови модела с електрическо задвижване. Всички те ще бъдат изградени на новата модулна платформа Neue Klasse.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоуст

    58 10 Отговор
    Хаха. Абе вие си оправете колите и батериите, пък после критикувайте.

    Коментиран от #14

  • 2 qwerty

    35 3 Отговор
    тоя май не е виждал трите германски премиума на едно място???
  • 3 Умник

    30 7 Отговор
    Тоя в тоалетната да не отделя теменужки. Хората също са еднакви.
  • 4 БАЙ Х@Й‼

    29 1 Отговор
    Нормално ‼Ами те всички ЕЛЕКТРОМОТОРИ си приличат ‼
  • 5 Вярата му е майката, вЕрвайте ми 800 дни

    20 16 Отговор
    "Относно електрическите автомобили, Ципсе ВЯРВА, че Tesla скоро ще загуби лидерството си на пазара, тъй като много много големи автомобилни производители се включват в борбата за този сегмент: Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, General Motors, Ford и други"

    Отново ни публикувате внушения казани от някой ВЯРВАЩ, но упорито отказвате да публикувате реалните цифри и факти за продажбите на Тесла през първото тримесечие, които имат над 100% увеличение спрямо същото тримесечие от миналата година. Ще доживеем ли да прочетем тази новина тук? Или ще ни засипете с още 10 новини за ВЯРВАНИЯТА на някой относно Тесла? Пак оставяте някой да мисли вместо нас.

    Коментиран от #33

  • 6 ThePashov

    29 2 Отговор
    И затова реши всички модели на БМВ да са еднакви!!!!
  • 7 Бля бля бля

    30 8 Отговор
    То затова за цялата 2020 година са продали 196 хиляди електрифицирани автомобила включително хибридите, тоест от десетки модели, а Тесла само за последното тримесечие продаде толкова само с два модела.

    Коментиран от #16

  • 8 Бе еН Ве

    34 3 Отговор
    "BMW има много специфични клиенти" Да да такива със специални потребности ха ха ха !

    Коментиран от #11

  • 9 Българина

    31 2 Отговор
    А техния е като първия хюндай...немците тепърва ще го д хат.... Никой не иска вече да кара боклуци. Все едно да искаш несмки лаптоп или телевизор...
  • 10 Мимен

    27 0 Отговор
    На тоя някой да му каже, че дизайнът на ел. Бмв-то е като на автомобил с ДВГ. Огромното пространство пред шофьора втори багажник за компотите ли е? Така и ще си останете в миналото.

    Коментиран от #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Е той нали това твърди

    12 0 Отговор

    До коментар #10 от "Мимен":

    Нали точно заради това, новината е че ще произвеждат електромобилите си на същата платформа, като бензиновите си автомобили, за да няма външна разлика, понеже първия им електрически модел ix бил много противоречив и не го харесвали, понеже бил различен.
  • 13 jар

    20 2 Отговор
    "Шедьоври" подобни на този от снимката рисувах в детската градина и въпреки това ми се получаваха по добре.
  • 14 Гого

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Кисело е гроздето !!!
  • 15 Цецо

    2 0 Отговор
    Изказа са, прави най-грозните китайски кибритени елки пък на другите зад гърба говори
  • 16 Plameni

    3 8 Отговор

    До коментар #7 от "Бля бля бля":

    Пропусна да споменеш,че BMW произвеждат не само електромобили.Добави още 2 000 000 автомобила годишно

    Коментиран от #21

  • 17 Знайко

    17 2 Отговор
    По-лошото е, че освен отвън вече са еднакви и отвътре. Еднакви дисплеи заменят ергономичните уреди със стрелк. Копчетата са заменени от ровене в менюта и тъчскрийн. Докато отвън причината за приликите е аеродинамаката. Производителите се надпреварват кой от кой ще направи по грозни фарове, стопове, светлини и решетки. BMW са една от фирмите с най-грозните предни решетки.
  • 18 КонТрол

    12 2 Отговор
    И понеже другите са грозни, вие минахте от "бъбреци" на .... задници.
  • 19 Касаматис

    8 2 Отговор
    Това Дачия ли е?
  • 20 Ако не си забелязал

    12 2 Отговор
    Тази статия е за електромобили! Ципсе говори за електромобили. Казва и това:
    "Относно електрическите автомобили, Ципсе вярва, че Tesla скоро ще загуби лидерството си на пазара, тъй като много много големи автомобилни производители се включват в борбата за този сегмент"

    Обаче пропуска нещо много важно. Тези много много големи автомобилни производители, не взимат от пазарния дял на Тесла с продажбите си на електромобили, а взимат от пазарният дял на собствените си бензинови и дизелови автомобили. Тесла от друга страна, може и да губи пазарен дял като проценти продажби на електромобили, но както виждаш увеличава двойно продажбите си като абсолютни бройки и също взима от пазарния дял на всички тези големи автомобилни производители, като тя става все по-голяма спрямо тях, а техните продажби намаляват. Остават само две години преди Тесла да изпревари BMW и Mercedes по продажби, продавайки по повече от 2 милиона годишно за които говориш. Имаш ли някаква идея как в такъв случай ще се сбъднат вярванията на Ципсе да изпреварят Тесла в продажбата на електромобили?
  • 21 Предишното мнение

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    Беше до тебе
  • 22 Гошо

    3 3 Отговор
    Господин премиум сезира audi за премиум като отделна марка ама това не е точно така ауди е премиум на vw vag той е 80% на VW.
    Се едно да ми каже, че Шкода и Сеат са премиум
    отделни марки без намесата на VW.
    Хора прочете, образовайте се не е толкова трудно иначе всеки знае много.. После пише неща неверни.
  • 23 ГОЛАТА ГОЛА ИСТИНА

    8 3 Отговор
    С какво всички да назад от Тесла?: правят по-бавни коли (без Тайкан), които се зареждат по-бавно, с по-висок разход (без Киа/Хюндай), повечето с предно (което е няма такава тъпня), с по-нисък пробег (ВСИЧКИ), без преден багажник (май само Mach-e има) и без достъп до мрежа от бързи зарядни като Supercharger. Да, има си фенове на БМВ/Бенц/Ауди - те карат iX3, EQC и e-Tron 55 (говорим за България), но като електромобили не са по-добри от американските по НИТО ЕДИН параметър. Нито един.

    Коментиран от #24

  • 24 Plameni

    3 4 Отговор

    До коментар #23 от "ГОЛАТА ГОЛА ИСТИНА":

    Сега излиза EQS на Mercedes който превъзхожда Tesla S

    Коментиран от #30

  • 25 Край

    9 3 Отговор
    Прав е немците са царе на огъването на танекета. Могат всякакви формички и цветове да докарат. Виж високотехнологични ел. коли не им се дава да правят.
    Първо да пробват да направят климатик. После телевизор. После смартфон и след 15-20 г. ще направят и смислена масова ел. кола.

    Коментиран от #34

  • 26 Steks

    2 0 Отговор
    Купих си безжичен джойстик за компютъра зареждан е веднъж ползва се почти всеки ден и вече 2 месеца не е включван на зарядно тея ако искат ще им го продавам да вземат патента на батериятя p.s не се шегувам батерията му е неумираема явно
  • 27 Фен

    0 3 Отговор
    Оставка, джендър!
  • 28 batkata

    3 7 Отговор
    Колкото и да му променя дизайна, никога няма да стане с качеството на мерцедес
  • 29 гост

    6 2 Отговор
    Ами те пуснаха и другите, ама скъпи и прескъпи или ако са на същата цена, то са много слаби като показатели. Единственната причина да се търсят други коли освен Тесла е, че хората не могат да си купят Тесла или заради мита и такси са много скъпи. Отидете в САЩ, модел У се продава за 40х.долара - семейна кола с над 300кс, лифтбек практичност, добро качество и пробег от над 500 реални км. Това са малко над 60х.лв преди всички субсидии, да, ама субсидиите в повечето страни са 5-10х.долара, смятайте си сами за кола зареждана в гаража за жълти стотинки.
  • 30 Дрън-дрън

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Plameni":

    С какво EQS превъзхожда Модел S, освен с равномерни фуги и размера на екрана? Някоя техническа характеристика ще споменеш ли?

    Коментиран от #32

  • 31 gost

    1 1 Отговор
    Критикува а пък ще првят всички електромобили на на една платформа
  • 32 Plameni

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Дрън-дрън":

    Пробег ,автономност ,лукс,комфорт ,в.съпротивление ,мултимедия ,звук.....
  • 33 Хайл

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Вярата му е майката, вЕрвайте ми 800 дни":

    Ей навлек,ти пак ли спамиш
  • 34 pokoloko

    5 0 Отговор

    До коментар #25 от "Край":

    кой правеше AEG, ако не си виждал пералня която работи 40 години без да се повреди ела да ти покажа, тъщата я има. Пуска се всеки ден от 1982 и досега не е имала нито един проблем. При това пералнята е в банята където има и влага. Произведена в Германия. Затова и AEG вече е с нов собственик, за да не се правят вечни неща, сега Полша и лащкай, до 7 години и ново. Има и 2 телевизора Telefunken също работещи но ги свалих в мазето, минава се на плоски екрани, какво да се прави. Това естествено не е в БГ...

    Коментиран от #35

  • 35 Вервам ти

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "pokoloko":

    Моите родители имаха пералня Силтал /много по ниска класа от АЕГ /. Четвърт век изкара без нито един проблем при яка експлоатация. Така си замина работеща, може още да работи нейде... :) *:) :)
  • 36 Сравнение с цифри, а не по емоции

    0 0 Отговор
    "Пробег ,автономност ,лукс,комфорт ,в.съпротивление ,мултимедия ,звук....."


    Пробег EQS 770 км с едно зарежданe по цикъла WLTP.

    Пробег на Тесла 840 километра по цикъла ЕРА, който е много по-реалистичен.

    За автономност въобще не отваряй и дума. Покажи ми някой Мерцедес, който се справя по-добре сам в градското шофиране от който и да е модел на Тесла? Тесла няма модел на който да не можеш да включиш автопилота, който не е съвършен, но засега е най-добрият в света.

    Лукс и комфорт не са технически характеристики за които те питах.

    Въздушно съпротивление на Тесла модел S 0.208Cd, на Mercedes е същото.

    Мултимедията на Мерцедес външно е по-добра, признавам. Обаче като софтуер все още не се знае.

    За звук на електрически автомобили не мислиш ли, че малко абсурдно да си говорим?

    Ако говорим за аудио, предишната озвучителна система беше от най-високия клас, а сегашната се очаква да бъде още по-добра - с 22 високоговорителя с активно шумопотискане.

    Mercedes имат много предимства пред Тесла, но те не са технически или технологични. За всеки влак си има пътници и не може да се каже кой е по-добрият автомобил като цяло.