Last news in Fakti

15 Януари, 2013 09:31 25 725 57

Touareg се сдоби с по-голям брат

  • volkswagen-
  • crossblue-
  • mqb-
  • детройт 2013

Volkswagen избра салона в Детройт за представянето на седемместния всъдеход, за който се говореше отдавна. Засега новият модел носи името CrossBlue, но серийната версия със сигурност ще бъде наречена другояче.

Най-впечатляващи са габаритите на седемместния автомобил. Той превъзхожда чувствително Touareg, който съвсем не е малък. CrossBlue е по-дълъг с почти 20 сантиметра (4 795 срещу 4 986 мм).

Новият всъдеход е също по-широк и висок, което гарантира внушително пространство в салона. В купето има три реда седалки и в зависимост от предпочитанията на купувача може да се окомплектова с шест или седем места. Най-любопитното е, че CrossBlue е построен на модулната платформа MQB, използвана за далеч по-малкия Golf.

Прототипът от Детройт е оборудван с хибридна силова установка, комбинираща турбодизел с мощност 190 к.с. и два електромотора с 54 и 114 коня. Единият от тях задвижва предните колела, а по-мощният върти задните. Акумулаторите могат да се зареждат от битовата мрежа. Това позволява изминаването на 20-30 км само на ток.

Засега от Volkswagen отказват да се ангажират с конкретни срокове за пускането на модела в серийно производство. Немците обаче ще бързат с реализирането на проекта, който е от първостепенна важност за позициите им на американския пазар. Повечето специалисти се обединяват около мнението, че предсериен вариант ще бъде демонстриран още до края на годината, а продажбите ще стартират през 2014 г.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбото

    1 2 Отговор
    VOLKSWAGEN-DAS AUTO..GUT,GUT....
  • 2 Дошо

    0 1 Отговор
    Голям ,,джип" на базата на автомбил от ниския клас.Такова нещо само алчната фирмичка Соцваген може да сътвори

    Коментиран от #5, #10

  • 3 мишо мишев

    1 1 Отговор
    Класическият израз в Перник "Е.аси гоуемия гоуф"
  • 4 Иво А. Ивака

    0 1 Отговор
    izglejda hubavo.. kato mu mahnesh emblemata
  • 5 Турбото

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Турбодизел-хибрид ! Бомба !

    Коментиран от #12

  • 6 Кофти

    0 1 Отговор
    Това са новите пернишки маршрутки :Д
  • 7 БГ

    1 2 Отговор
    До №2: Нали ти си видял конструкцията и знаеш че е на базата на автомобил от ниския клас. И не ти харесва дизайна сигурно. Аман от български критици. без компетентност. И без това не е за българския пазар. Сигурно ще си я купиш сле 10, 20 години ...

    Коментиран от #16

  • 8 Дидо

    3 1 Отговор
    Хранете, плюйте марката и немците.Половината от вас нямат коли,а другата половина нещете да си признаете,че колите ви са за скраб или сте се прецакали като сте ги взели и за това хейтвате.Фолксваген както всяка марка автомобили и тя си има трески за дялане,но повярвайте ми постовете с които критикувате този автомобил са ви неуместни.Още следващата година с пускането на този автомобил,той сам ще ви докаже,че се взема повече и интереса към него е по-голям отколкото френските и японски еднодневки!Много лесно е да храниш и плюеш хората,но ние какво сме направили и дали на другите нации та да ни помнят като нация произвеждаща коли?
  • 9 mastercard

    3 1 Отговор
    Бре и е красиво ....... Тва ще се продава като топъл хляб ... :D
  • 10 Aha

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Ааайде бе!!! А онова подобие на кола от вчерашната статия - Хонда. На каква база ще се направи. Кросаувър на базата на Джаз. Голфа е от ниския клас, а Джаз не попада дори и в този под ниския клас. Пък и доколкото си спомням веднъж пак ги вади философиите, че Сузуки Суифт била мега здрава, защото била на платформата на Витара. Значи, от твоята гледна точка изглежда така - Японските коли са много здрави, видиш ли, защото са направени на платформите на джипки (а то между другото е точно обратното). Същото е и при немската кола, ама тя вече е боклук. Лошо много лошо. Когато казваш нещо гледай да го помниш по-дълго време. Докато излезе една статия и вече си забравил какво си написал в предишната. По твоя начин на мислене и разсъждаване - щом ще направят този джип на платформата на Гоуфу, смятай самия Гоуф, колко здрав трябва да е.

    Коментиран от #23, #24

  • 11 Гаро

    0 1 Отговор
    Упаковайте ми два ))
  • 12 ALFA FANATIK

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Турбото":

    5 mesten reis da vi e.. m..... grandomania,golqmo ne zna4i krasivo samo arendatarskite P..KORAZVODACHI se kefqt na takiva "savremenni" kenefi!!!

    Коментиран от #17

  • 13 Звяр

    4 1 Отговор
    Много ги плюете, ама хората си работят и си правят пари, и им е през к... за вашите безсмислени и безпочвени коментари, а и както виждате от последните 6 статии 3 са за VW :)

    Коментиран от #18

  • 14 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    СДОБИЛ СЕ С ПО-ГОЛЯМ БАРУТАРНИК

    Коментиран от #25

  • 15 пх п ффг

    1 1 Отговор
    екстра е
  • 16 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "БГ":

    MQB платформата на ВАГен, на която ще бъде направен.Същата като на Гоуфо.Ти като не знаеш какво означава не значи, че и другите не знаят
  • 17 Турбото

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "ALFA FANATIK":

    Ти сутринта не забрави ли да приемеш лекарствата ? Нещо ми се струваш неадекватен,виж там удари някой друго хапче и си лягай.

    Коментиран от #19

  • 18 Александър

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Звяр":

    Най-накрая един трезво разсъждаващ и мислещ човек. Тези всички псевдо професори и гъзари дори не заслужават внимание. Карат 30год. БМВ-та и си мислят, че въртят световния авто пазар. Фактите сами за себеси говорят фолксваген е един доста могъщ концерн и само човек с умствен багаж може да прозре и различи хубавото от старото.
  • 19 ALFA FANATIK

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Турбото":

    ko stana be vazmoten li si ne6to!?!?!

    Коментиран от #21

  • 20 Вартбург

    1 1 Отговор
    Сигурен съм, че от всички оплюли колата от статията, а и производителя няма нито един клиент на магазин за нови автомобили, а са пазарували от автокъщите, а може би и от европейските морги.
    Хора, проблемът не е в това, че ВАГ правят лоши автомобили, а в това че малка част от българите могат да си позволят нов автомобил. Аз също карам кола втора ръка и си спомням времето когато си купих автомобил от магазина, макар и Вартбург. Сравнението, което се налага е, че новото си е ново.
    Явно като не можем да си купуваме нови коли само се дърлим по форумите.

    Коментиран от #28

  • 21 Турбото

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "ALFA FANATIK":

    Нещо не съм възмутен. Даже си ми смешен !
  • 22 brigante

    0 1 Отговор
    уж е седем местен, а седалките са 6 :) или моделът е за индия и седмият пасажер ще е отгоре на покрива :) с така разделени седалки не ме кефи ... става за надути сноби, които не обичат да седат един до друг с някой, ама за нормални хора - не става...
    тия градски сувчета за жечовци винаги са ми изглеждали като леко надигнати комбита:) т'ва ако е джип, то аз съм линейка

    Коментиран от #30, #32

  • 23 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Aha":

    Извърташ несполучливо нещата.Онова кросоувърче от вчера е малко и леко и нищо няма да му пречи, че е на платформа от малка кола.Тоя толуп по-голям от Туарег ще е на платформа от малък автомобил.Поне да бяха уголемили Туарега ама са толкова алчни, че искат още по-евтин да излезе и да грабят все повече и повече.
  • 24 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Aha":

    А че курниците на ВАГ са трошки не го казвам аз а самите немски технически прегледи!

    Коментиран от #26, #29, #48

  • 25 тасо симеонов

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Симеон Тасев":

    карай си курника и хич да ни ти е
  • 26 тасо симеонов

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    и ти си карай барутника ,какъвто и да е и си трай

    Коментиран от #27

  • 27 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "тасо симеонов":

    Ти пък кой си та ще ми казваш какво да правя бе?

    Коментиран от #35

  • 28 ККККО

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Вартбург":

    еййй....къде е истината...ама никой няма да те чуе приятелю...
  • 29 Аха

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    До колкото си спомням на паследния ТЮВ Поло е № 1. Същото Поло е кола на годината за 2010 г. Или може би ще извадиш доводи за Ауди РС6, което се води най-ненадеждно и като прочетеш статията разбираш, че статията не е за най-ненадеждни коли, а за най-скъпо ремонтирани коли? Ясно е, че тези спорове никога няма да видят край. Всеки си хвали кравата. Пък и тук се говори, че тепърва тази кола ще се прави. Незнам ти кога прочете, че немците са я оценили слабо на тестовете си, още повече, че ще е за хАмериканския пазар. А за Голф 7 прочете ли някъде някоя класация в която немците са му направили тест и са го нахранили. Хората говорят за коли още невлезли в производство, ама ние вече оценки им даваме!!!

    Коментиран от #36, #39

  • 30 ККККО

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "brigante":

    кой кога ти е казвал че е джип... не жиждаш ли изпълнението. Луксозен градски вседеход си е.
  • 31 Spewn1

    0 1 Отговор
    На VW и Audi различните категорий са на една и съща платформа, А3-Голф, Поло-А1 и т.н. Дори имат доста еднакви части.

    Коментиран от #33

  • 32 ККККО

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "brigante":

    Точно 7 места са.....хайде малко фантазия ....и ще успееш да го видиш ....и това 7-мо място.
  • 33 Aha

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Spewn1":

    Ми, че то при повечето производители е така. Дори бих казал - на всички. Ти мислиш ли, че за всеки модел ще се прави отделна платформа!!!??? Няма как да стане.
  • 34 Svetlio

    1 1 Отговор
    Страхотна е!
  • 35 0321

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    Късмет има тоя дошо ....щото тия коментари ако беха явни вратът му щеше яйца да пържеш....
  • 36 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Аха":

    Сигурен ли си за кола на 2010 г..... не беше ли май май... новото Ауди А8 а...?

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Aha

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "ККККО":

    Кола за годината е. Ето линк

    http://autoblog.bg/Volkswagen-Polo-stana-Svetoven-avtomobil-na-godinata-2010-id6310.html

    Дори на повечето модели отзад има отличителната "значка" - Car of the year.

    Коментиран от #40

  • 38 Aha

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "ККККО":

    Audi R8 тогава е била Суперавтомобил на годината. А8 само е била класирана 2011. Но не печели.
  • 39 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Аха":

    Конкретно Голф 7 Ауто Билд го нахраниха 2-3 дни след излизането му

    Коментиран от #41, #44

  • 40 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Aha":

    Не съм гледал линка ...но щом си сигурен явно е така. Но А8 беше ..сигурно ще е било за 2011 г.....дори помня 3-ти беше Астон-Мартин 2-ри Панамерата на Порше...доколкото си спомням.

    Коментиран от #43

  • 41 Aha

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Търся из нета, но не намирам статия. Излиза само един коментар на човек, коментирал във ФВ клуб, че според Аутобилд страничните огледала издавали шум при по-голяма скорост и дизеловия двигател бил по-шумен. Всичко друго ми излиза на немски или английски. Но не ми се превежда сега.
  • 42 руснака

    0 1 Отговор
    това ми напомня за джипа на бентли
  • 43 Aha

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "ККККО":

    Аз по принцип нямаше да помня за Полото. Но 2008 година карах един бус на Форд и отзад на буса имаше "значка". И ми се беше набила в съзнанието - "Van of the year 2007". И мернах едно Поло, което отзад имаше същата "значка". Затова го помня.

    Коментиран от #45, #47

  • 44 Aha

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Под "Всичко друго ми излиза на немски или английски. Но не ми се превежда сега. " (от поста преди малко) не искам да си мислите, че знам много езици. Ползвам Гугъл Трdнслейт ;)
  • 45 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Aha":

    Егати и историята...продължих да се ровя защото ме стегна тая история ....и нищо не открих ....само това което и ти писа за Полото и номинацията за 2011 ...пък съм убеден че спечели някъде ....бяха го казали на няколко пъти в новините....дори имам спомен и за коментарите ... че не била най- най от останалите номинирани за финала автомобили ...но спечелила заради доста по-ниската си цена/за качеството и от данните за характеристиката на автомобила. Другите автомобили бяха от типа на Бентлей. Астон .Порше ...и ме навежда на мисълта .че беше мисля за най-луксозен.престижен. скъп ...или за някакъв подобен вид класация...но немога да го формулирам на търсачката...в Гоогле.
  • 46 ККККО

    1 1 Отговор
    УКСОЗЕН КЛАС - Audi A8

    Който каже А, трябва да каже и 8. Поне в луксозния клас през 2010 г.

    Рядко се случва конкуренцията да е била толкова разнообразна и различна като при тестовете през тази година. Bentley с луксозния лайнер Mulsanne, Aston Martin със състезателния модел с четири врати Rapide и Jaguar с новия XJ.Но ако гледате само получените точки, ще си изградите грешна представа за конкурентите. Защото въпреки че А8 има категорична преднина при всички групи на журито, конкурентите също се представят много силно. Имаше по-красиви, по-мощни и по-изискани кандидати от А8. Обаче нямаше нито един модел, който толкова перфектно да съчетава всичко това. Нито мощният като мечка Jaguar, нито тапицираният изцяло с кожа Bentley, нито Aston Martin. Брилянтният в техническо отношение, хладен и консервативен на външен вид А8 е водачът в този клас. Не с най-голямата преднина (това успя да постигне А1), но с най-голям общ брой точки.

    1. Audi A8 с 1777 точки

    Сега това е първенецът в луксозния клас. Най-силната страна на А8 е неговата многостранност.

    2. Bentley Mulsanne с 1605 точки

    Чист лукс. За разлика от Rolls-Royce Ghost, който не присъства въпреки номинацията, Mulsanne доказа високата си класа.

    3. Jaguar XJ с 1600 точки

    Jaguar отново се намесва в борбата при големите. И получи особено много похвали за качеството на изработката и впечатлението от качеството.

    Освен това на финала: Aston Martin Rapide. Rolls-Royce Ghost отказа да участва.
  • 47 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Aha":

    Мисля .че го открих....най-добрият автомобил за 2010 г. в луксозният клас -А8.... виж каква памет извадих...хахаха
  • 48 Звяр

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    Дошо, питам те, без никакви лоши чувства, ти каква кола караш, щом толкова много разбираш от коли, кажи честно, освен, ако не си на 12 и се чудиш къде да си изгубиш времето? :)

    Коментиран от #55

  • 49 fan

    0 1 Отговор
    Най-после! По-добре късно, отколкото никога.
  • 50 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    tova na nishto ne prilicha
  • 51 Голфен-Пк

    0 1 Отговор
    Не пич имаш грешка Дошо може би е 22-24 годишен но едно е вярно акъла му е на 12-годишно хлапе. Какъвто му е интелекта такива са му коментарите. На него не трябва да му се обръща внимание.
  • 52 aha

    1 2 Отговор
    Конкуренция на Ескалейд се опитвад да направят.
  • 53 иван

    6 1 Отговор
    Колата си е жива пръчка то се вижда от 100 км. Не мога да разбера, защо се карате въобще.А в америка на тоя конкурентен пазар на тойоти , лексуси и каквото си помислиш ще буха 1000 % супата.
  • 54 шабан смаилов

    0 1 Отговор
    krasota
  • 55 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Звяр":

    Аз много пъти съм казвал каква ми е колата.
    HONDA CIVIC 1.7CTDI
    Не ми обяснявай, къде е произведена, какъв и е двигателя и т.н.Знам ги тези неща, нищо ново няма да ми кажеш.

    Коментиран от #57

  • 56 любопитен

    0 0 Отговор
    При шест седалки ,къде ще седне седмия
  • 57 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Дошо":