Volkswagen избра салона в Детройт за представянето на седемместния всъдеход, за който се говореше отдавна. Засега новият модел носи името CrossBlue, но серийната версия със сигурност ще бъде наречена другояче.
Най-впечатляващи са габаритите на седемместния автомобил. Той превъзхожда чувствително Touareg, който съвсем не е малък. CrossBlue е по-дълъг с почти 20 сантиметра (4 795 срещу 4 986 мм).
Новият всъдеход е също по-широк и висок, което гарантира внушително пространство в салона. В купето има три реда седалки и в зависимост от предпочитанията на купувача може да се окомплектова с шест или седем места. Най-любопитното е, че CrossBlue е построен на модулната платформа MQB, използвана за далеч по-малкия Golf.
Прототипът от Детройт е оборудван с хибридна силова установка, комбинираща турбодизел с мощност 190 к.с. и два електромотора с 54 и 114 коня. Единият от тях задвижва предните колела, а по-мощният върти задните. Акумулаторите могат да се зареждат от битовата мрежа. Това позволява изминаването на 20-30 км само на ток.
Засега от Volkswagen отказват да се ангажират с конкретни срокове за пускането на модела в серийно производство. Немците обаче ще бързат с реализирането на проекта, който е от първостепенна важност за позициите им на американския пазар. Повечето специалисти се обединяват около мнението, че предсериен вариант ще бъде демонстриран още до края на годината, а продажбите ще стартират през 2014 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Турбото
10:25 15.01.2013
2 Дошо
Коментиран от #5, #10
10:41 15.01.2013
3 мишо мишев
10:57 15.01.2013
4 Иво А. Ивака
10:58 15.01.2013
5 Турбото
До коментар #2 от "Дошо":
Турбодизел-хибрид ! Бомба !Коментиран от #12
11:02 15.01.2013
6 Кофти
11:12 15.01.2013
7 БГ
Коментиран от #16
11:18 15.01.2013
8 Дидо
11:32 15.01.2013
9 mastercard
11:36 15.01.2013
10 Aha
До коментар #2 от "Дошо":
Ааайде бе!!! А онова подобие на кола от вчерашната статия - Хонда. На каква база ще се направи. Кросаувър на базата на Джаз. Голфа е от ниския клас, а Джаз не попада дори и в този под ниския клас. Пък и доколкото си спомням веднъж пак ги вади философиите, че Сузуки Суифт била мега здрава, защото била на платформата на Витара. Значи, от твоята гледна точка изглежда така - Японските коли са много здрави, видиш ли, защото са направени на платформите на джипки (а то между другото е точно обратното). Същото е и при немската кола, ама тя вече е боклук. Лошо много лошо. Когато казваш нещо гледай да го помниш по-дълго време. Докато излезе една статия и вече си забравил какво си написал в предишната. По твоя начин на мислене и разсъждаване - щом ще направят този джип на платформата на Гоуфу, смятай самия Гоуф, колко здрав трябва да е.Коментиран от #23, #24
11:42 15.01.2013
11 Гаро
11:48 15.01.2013
12 ALFA FANATIK
До коментар #5 от "Турбото":
5 mesten reis da vi e.. m..... grandomania,golqmo ne zna4i krasivo samo arendatarskite P..KORAZVODACHI se kefqt na takiva "savremenni" kenefi!!!Коментиран от #17
11:54 15.01.2013
13 Звяр
Коментиран от #18
12:11 15.01.2013
14 Симеон Тасев
СДОБИЛ СЕ С ПО-ГОЛЯМ БАРУТАРНИК
Коментиран от #25
12:23 15.01.2013
15 пх п ффг
12:25 15.01.2013
16 Дошо
До коментар #7 от "БГ":
MQB платформата на ВАГен, на която ще бъде направен.Същата като на Гоуфо.Ти като не знаеш какво означава не значи, че и другите не знаят12:30 15.01.2013
17 Турбото
До коментар #12 от "ALFA FANATIK":
Ти сутринта не забрави ли да приемеш лекарствата ? Нещо ми се струваш неадекватен,виж там удари някой друго хапче и си лягай.Коментиран от #19
12:31 15.01.2013
18 Александър
До коментар #13 от "Звяр":
Най-накрая един трезво разсъждаващ и мислещ човек. Тези всички псевдо професори и гъзари дори не заслужават внимание. Карат 30год. БМВ-та и си мислят, че въртят световния авто пазар. Фактите сами за себеси говорят фолксваген е един доста могъщ концерн и само човек с умствен багаж може да прозре и различи хубавото от старото.12:35 15.01.2013
19 ALFA FANATIK
До коментар #17 от "Турбото":
ko stana be vazmoten li si ne6to!?!?!Коментиран от #21
12:47 15.01.2013
20 Вартбург
Хора, проблемът не е в това, че ВАГ правят лоши автомобили, а в това че малка част от българите могат да си позволят нов автомобил. Аз също карам кола втора ръка и си спомням времето когато си купих автомобил от магазина, макар и Вартбург. Сравнението, което се налага е, че новото си е ново.
Явно като не можем да си купуваме нови коли само се дърлим по форумите.
Коментиран от #28
13:22 15.01.2013
21 Турбото
До коментар #19 от "ALFA FANATIK":
Нещо не съм възмутен. Даже си ми смешен !13:28 15.01.2013
22 brigante
тия градски сувчета за жечовци винаги са ми изглеждали като леко надигнати комбита:) т'ва ако е джип, то аз съм линейка
Коментиран от #30, #32
13:30 15.01.2013
23 Дошо
До коментар #10 от "Aha":
Извърташ несполучливо нещата.Онова кросоувърче от вчера е малко и леко и нищо няма да му пречи, че е на платформа от малка кола.Тоя толуп по-голям от Туарег ще е на платформа от малък автомобил.Поне да бяха уголемили Туарега ама са толкова алчни, че искат още по-евтин да излезе и да грабят все повече и повече.13:37 15.01.2013
24 Дошо
До коментар #10 от "Aha":
А че курниците на ВАГ са трошки не го казвам аз а самите немски технически прегледи!Коментиран от #26, #29, #48
13:39 15.01.2013
25 тасо симеонов
До коментар #14 от "Симеон Тасев":
карай си курника и хич да ни ти е14:21 15.01.2013
26 тасо симеонов
До коментар #24 от "Дошо":
и ти си карай барутника ,какъвто и да е и си трайКоментиран от #27
14:23 15.01.2013
27 Дошо
До коментар #26 от "тасо симеонов":
Ти пък кой си та ще ми казваш какво да правя бе?Коментиран от #35
14:40 15.01.2013
28 ККККО
До коментар #20 от "Вартбург":
еййй....къде е истината...ама никой няма да те чуе приятелю...15:11 15.01.2013
29 Аха
До коментар #24 от "Дошо":
До колкото си спомням на паследния ТЮВ Поло е № 1. Същото Поло е кола на годината за 2010 г. Или може би ще извадиш доводи за Ауди РС6, което се води най-ненадеждно и като прочетеш статията разбираш, че статията не е за най-ненадеждни коли, а за най-скъпо ремонтирани коли? Ясно е, че тези спорове никога няма да видят край. Всеки си хвали кравата. Пък и тук се говори, че тепърва тази кола ще се прави. Незнам ти кога прочете, че немците са я оценили слабо на тестовете си, още повече, че ще е за хАмериканския пазар. А за Голф 7 прочете ли някъде някоя класация в която немците са му направили тест и са го нахранили. Хората говорят за коли още невлезли в производство, ама ние вече оценки им даваме!!!Коментиран от #36, #39
15:12 15.01.2013
30 ККККО
До коментар #22 от "brigante":
кой кога ти е казвал че е джип... не жиждаш ли изпълнението. Луксозен градски вседеход си е.15:14 15.01.2013
31 Spewn1
Коментиран от #33
15:14 15.01.2013
32 ККККО
До коментар #22 от "brigante":
Точно 7 места са.....хайде малко фантазия ....и ще успееш да го видиш ....и това 7-мо място.15:16 15.01.2013
33 Aha
До коментар #31 от "Spewn1":
Ми, че то при повечето производители е така. Дори бих казал - на всички. Ти мислиш ли, че за всеки модел ще се прави отделна платформа!!!??? Няма как да стане.15:17 15.01.2013
34 Svetlio
15:30 15.01.2013
35 0321
До коментар #27 от "Дошо":
Късмет има тоя дошо ....щото тия коментари ако беха явни вратът му щеше яйца да пържеш....15:39 15.01.2013
36 ККККО
До коментар #29 от "Аха":
Сигурен ли си за кола на 2010 г..... не беше ли май май... новото Ауди А8 а...?Коментиран от #37, #38
15:55 15.01.2013
37 Aha
До коментар #36 от "ККККО":
Кола за годината е. Ето линкhttp://autoblog.bg/Volkswagen-Polo-stana-Svetoven-avtomobil-na-godinata-2010-id6310.html
Дори на повечето модели отзад има отличителната "значка" - Car of the year.
Коментиран от #40
16:03 15.01.2013
38 Aha
До коментар #36 от "ККККО":
Audi R8 тогава е била Суперавтомобил на годината. А8 само е била класирана 2011. Но не печели.16:07 15.01.2013
39 Дошо
До коментар #29 от "Аха":
Конкретно Голф 7 Ауто Билд го нахраниха 2-3 дни след излизането муКоментиран от #41, #44
16:15 15.01.2013
40 ККККО
До коментар #37 от "Aha":
Не съм гледал линка ...но щом си сигурен явно е така. Но А8 беше ..сигурно ще е било за 2011 г.....дори помня 3-ти беше Астон-Мартин 2-ри Панамерата на Порше...доколкото си спомням.Коментиран от #43
16:25 15.01.2013
41 Aha
До коментар #39 от "Дошо":
Търся из нета, но не намирам статия. Излиза само един коментар на човек, коментирал във ФВ клуб, че според Аутобилд страничните огледала издавали шум при по-голяма скорост и дизеловия двигател бил по-шумен. Всичко друго ми излиза на немски или английски. Но не ми се превежда сега.16:31 15.01.2013
42 руснака
16:38 15.01.2013
43 Aha
До коментар #40 от "ККККО":
Аз по принцип нямаше да помня за Полото. Но 2008 година карах един бус на Форд и отзад на буса имаше "значка". И ми се беше набила в съзнанието - "Van of the year 2007". И мернах едно Поло, което отзад имаше същата "значка". Затова го помня.Коментиран от #45, #47
16:47 15.01.2013
44 Aha
До коментар #39 от "Дошо":
Под "Всичко друго ми излиза на немски или английски. Но не ми се превежда сега. " (от поста преди малко) не искам да си мислите, че знам много езици. Ползвам Гугъл Трdнслейт ;)16:52 15.01.2013
45 ККККО
До коментар #43 от "Aha":
Егати и историята...продължих да се ровя защото ме стегна тая история ....и нищо не открих ....само това което и ти писа за Полото и номинацията за 2011 ...пък съм убеден че спечели някъде ....бяха го казали на няколко пъти в новините....дори имам спомен и за коментарите ... че не била най- най от останалите номинирани за финала автомобили ...но спечелила заради доста по-ниската си цена/за качеството и от данните за характеристиката на автомобила. Другите автомобили бяха от типа на Бентлей. Астон .Порше ...и ме навежда на мисълта .че беше мисля за най-луксозен.престижен. скъп ...или за някакъв подобен вид класация...но немога да го формулирам на търсачката...в Гоогле.17:15 15.01.2013
46 ККККО
Който каже А, трябва да каже и 8. Поне в луксозния клас през 2010 г.
Рядко се случва конкуренцията да е била толкова разнообразна и различна като при тестовете през тази година. Bentley с луксозния лайнер Mulsanne, Aston Martin със състезателния модел с четири врати Rapide и Jaguar с новия XJ.Но ако гледате само получените точки, ще си изградите грешна представа за конкурентите. Защото въпреки че А8 има категорична преднина при всички групи на журито, конкурентите също се представят много силно. Имаше по-красиви, по-мощни и по-изискани кандидати от А8. Обаче нямаше нито един модел, който толкова перфектно да съчетава всичко това. Нито мощният като мечка Jaguar, нито тапицираният изцяло с кожа Bentley, нито Aston Martin. Брилянтният в техническо отношение, хладен и консервативен на външен вид А8 е водачът в този клас. Не с най-голямата преднина (това успя да постигне А1), но с най-голям общ брой точки.
1. Audi A8 с 1777 точки
Сега това е първенецът в луксозния клас. Най-силната страна на А8 е неговата многостранност.
2. Bentley Mulsanne с 1605 точки
Чист лукс. За разлика от Rolls-Royce Ghost, който не присъства въпреки номинацията, Mulsanne доказа високата си класа.
3. Jaguar XJ с 1600 точки
Jaguar отново се намесва в борбата при големите. И получи особено много похвали за качеството на изработката и впечатлението от качеството.
Освен това на финала: Aston Martin Rapide. Rolls-Royce Ghost отказа да участва.
17:39 15.01.2013
47 ККККО
До коментар #43 от "Aha":
Мисля .че го открих....най-добрият автомобил за 2010 г. в луксозният клас -А8.... виж каква памет извадих...хахаха17:44 15.01.2013
48 Звяр
До коментар #24 от "Дошо":
Дошо, питам те, без никакви лоши чувства, ти каква кола караш, щом толкова много разбираш от коли, кажи честно, освен, ако не си на 12 и се чудиш къде да си изгубиш времето? :)Коментиран от #55
19:49 15.01.2013
49 fan
20:10 15.01.2013
50 БУМЕР КАМОР
20:52 15.01.2013
51 Голфен-Пк
22:22 15.01.2013
52 aha
23:51 15.01.2013
53 иван
07:53 16.01.2013
54 шабан смаилов
10:48 16.01.2013
55 Дошо
До коментар #48 от "Звяр":
Аз много пъти съм казвал каква ми е колата.HONDA CIVIC 1.7CTDI
Не ми обяснявай, къде е произведена, какъв и е двигателя и т.н.Знам ги тези неща, нищо ново няма да ми кажеш.
Коментиран от #57
12:44 16.01.2013
56 любопитен
17:42 16.01.2013
57 БУМЕР КАМОР
До коментар #55 от "Дошо":
22:14 16.01.2013