Nissan GT-R е един от най-известните японски спортни автомобили на всички времена, а последната му генерация R35 е на пазара от повече от 13 години, през които сме виждали различни заводски и незаводски интерпретации на двувратото купе. Изглежда, че от спортното подразделение на японската марка не спират с доработките по автомобила и по-рано днес представиха Nismo версията на GT-R за моделната 2022 година.
Промените са по-скоро козметични и не засягат пряко техническите характеристики на 3.8-литровия V6, който запазва мощността си, но пък от Nissan твърдят, че елементите на двигателя са заменени за по-добро усещане на пътя.
Видимото и това което със сигурност можем да отбележим е наличието на нов цвят Stealth Grey, който можете да видите на снимките и е достъпен, както за Nismo Standart Edition, така и за Special Edition.
Нови са също така и 20-цоловите джанти, боядисани в черен цвят с червени акценти, както и карбоновият капак, който пристига стандартно при специалната версия. Все още няма информация относно цените на модела, но пък от Nissan потвърдиха, че поръчките започват от началото на тази есен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Q2z
17:53 14.04.2021
2 един от стадото
18:06 14.04.2021
3 Skyline
18:25 14.04.2021
4 Пурко
Коментиран от #5, #6, #16
18:43 14.04.2021
5 асад123
До коментар #4 от "Пурко":
Кво е тва подбиране бе моето момче :D. Сравняваш базовия модел на GT-r с топ версията на порше. Само за информация, MSRP на GT-r Nismo e 210 000$, а на Turbo S е 207 000$. Няма нужда да споменавам, че поршето е доста по премиум автомобил, от доста по-качествени материали и е символ на висок статус...а и да не забравяме, по-бързо е порщеро, било то от 0-100 или на 1/4 милята.Коментиран от #27
19:30 14.04.2021
6 Антон
До коментар #4 от "Пурко":
Имам преки наблюдения от r35 и порше,като собственик. Само като седнеш и докоснеш материалита в салона, разбираш защо едното е Порше а другото Нисан. Нисана е морално стар автомобил, дори преди 10-12 год. не е бил на нивото на Порше.Коментиран от #23
19:36 14.04.2021
7 2987
19:49 14.04.2021
8 jар
Коментиран от #9, #10
19:49 14.04.2021
9 рено ентусиаст
До коментар #8 от "jар":
Кое е уникалното бе мой че пада от всичко на 400метра ли да не говорим за 1000метра.Мноу си зле.19:56 14.04.2021
10 Антон
До коментар #8 от "jар":
Би ли споделил какви са личните ти наблюдения от гтр и автомобилите в този клас. С какво го сравняваш и колко км. си му навъртял за да имаш това мнение.Коментиран от #11
21:11 14.04.2021
11 jар
До коментар #10 от "Антон":
Не съм имал късмета дори да седна в GTR но съм се интересувал от динамичните характеристики и цената му.Модели на Ферари и Ламборгини струващи 3 пъти колкото Ниса-на не ускоряват до 100 за 2.7сек.Коментиран от #12
21:49 14.04.2021
12 Антон
До коментар #11 от "jар":
Всеки си има вкус, в противен случай всички коли щяха да са еднакви. Сега най-вероятно няма да повярваш, но притежавам r35 но не нисмо версията. Суперлативите за колата са огромни, реално не е нищо особено, дори нищо /сравнена с коли от този сегмент/. Единствения плюс на автомобила е цената. За тази цена получаваш конски сили и вървеж, която друга фирми не може да ти предложи. Говоря за обикновения гтр, който е на половина от цената на порше с аналогични характеристики. Нисмо вврсията по цена гони базово турбо ес или още малко и нов хуракан. За мен трябва да си луд да дадеш такива пари за нисан.както казах всеки с вкусовете си. А по въпроса за ускорението - не е точко толкова, реално може би малко над 3. Въпросното ускорение от 2.8 вероятно би могло да се получи, но трябва да се изключат едни системи от бутончето. Само че поради търсената евтина цена, вероятно е икономисан материал, / и не само там/ , и производителя те предупреждава че ако изключиш системите, и настъпи повреда в скоростите или диференциалите, гаранцията няма да е валидна . Гаранцията вече му изтече на моя, сега като изсъхне вероятно ще пробам но се съмнявам да усетя разлика от 0.5-1 сек.Коментиран от #14, #19
22:16 14.04.2021
13 japan ръжда
22:20 14.04.2021
14 Госта
До коментар #12 от "Антон":
Купи си Порше щом не си доволенКоментиран от #15
22:22 14.04.2021
15 Антон
До коментар #14 от "Госта":
Да казвам че не съм доволен, просто прекалено много суперлативи, предимно от хора които нямат преки наблюдения.А за да говоря така може да съм притежател и на порше. Бъдете здрави и не вярвайте на всичко което се пише, а се водете от собствените ви желания и вкусове.Коментиран от #29, #35
22:26 14.04.2021
16 Естествено
До коментар #4 от "Пурко":
Че ще струва толкова. Поршето е класна немска супер кола. А това на снимката е нещо средно между пластмасова щайга за домати и картинг. Имах веднъж възможност да ме возят в предния модел. Освен динамика нищо друго няма в тоя клозетКоментиран от #18
22:27 14.04.2021
17 рено ентусиаст
Коментиран от #24
00:25 15.04.2021
18 Хо хо хо
До коментар #16 от "Естествено":
Това на снимката ако е сток пада и от зазка на 400м07:58 15.04.2021
19 Антон 2
До коментар #12 от "Антон":
Зa тaзи цeнa пoлучaвaш кoнcки cили и вървeж, кoятo другa фирми нe мoжe дa ти прeдлoжи. Гoвoря зa oбикнoвeния гтр, кoйтo e нa пoлoвинa oт цeнaтa нa пoршe c aнaлoгични хaрaктeриcтики.Много правилно си го написал и си отговорил сам на себе си.Целта на ГТР е точно такава мислиш ли, че ако искаха нямаше да лепнат разни лъскави шукарийки и матеряли да се кефят хората като седнат вътре.Японците са практични и за тях има по-важни неща където да налеят пари в един автомобил да вътре са постни и не с толкова добри матеряли Тойота,Хонда,Нисан и.т.н. лъскави въздуховоди от титан кола не карат да готино е да седнеш в луксозен салон от скъпи матеряли спор няма, но дали е готино в сервиза всички да ти се радват като те видят.Ако трябва да избирам ще взема Нисана с евтиният салон и модерната визия, а не поршето с остарялата визия и качественият салон.
08:31 15.04.2021
20 Антон 3
Коментиран от #21, #22, #25
08:54 15.04.2021
21 факт
До коментар #20 от "Антон 3":
Няма сток гтр свалящ под 3 сек до 100...09:27 15.04.2021
22 Бидон 3
До коментар #20 от "Антон 3":
Аз пък имам Вейрон ама като го напъна по новата тангента към Требич вдига 396км а не обещаните 400.Като се замисля може и да е от "магарешкия" бензин който сипвам за да минавам по тънко.09:29 15.04.2021
23 Тончо
До коментар #6 от "Антон":
Интересно как собственик на ГТР и Порше като теб е събрал кинти за такива коли?! Щом имаш тях, значи имаш и поне още една за всеки ден/града. А всичко това струва 💰 Чудно как ги изкарваш?! С писане на коментари?! Разбираш ли за какво ти говоря или м*м* и т*т* са първи братовчеди?Коментиран от #28, #34
09:51 15.04.2021
24 Р. Овч.
До коментар #17 от "рено ентусиаст":
Смешни и жалки са "колите" с женски полов орган на капака, на които си фенче.Коментиран от #26
11:12 15.04.2021
25 Антон 5
До коментар #20 от "Антон 3":
Аз пък си купих пет Nissan GTR 2007,2010,2015,2018 ,2021 и никакво развитие от първия до последния12:06 15.04.2021
26 рено ентусиаст
До коментар #24 от "Р. Овч.":
Само дето не гтр а Рено обраха всички титли във Ф1 с Уилямс средата и края на 90-те.Коментиран от #30
12:22 15.04.2021
27 сектант
До коментар #5 от "асад123":
Винаги съм смятал, че поршетата са за комплексари, докато ГТР-а те прави готин. Все пак имат сходно с дачия дъстър но-лимит - 1 и същ мотор12:27 15.04.2021
28 Антон
До коментар #23 от "Тончо":
Темата не е за мен а за колата от статията. За м.м. и т.т. не те разбрах. Бъди жив и здрав !Коментиран от #33
13:08 15.04.2021
29 Не е така
До коментар #15 от "Антон":
Пич намери предаването на топ Гиър, в което Джереми Кларксън отиде в Япония да тества първия ГТР. И той ли попада в графата ти “суперлативи от хора, които не са притежавали”? Не казвам, че това е най-добрата спортна кола и със сигурност не е. С нея японците показаха, че не е нужно една кола да струва $200К за да е бърза и стабилна. Знаеш ли защо не съм фен на немските автомобили? Не защото са лоши, а заради високомерието на немците и факта, че благодарение на тях всички автомобили поскъпнаха неимоверно, под фалшивото клише “премиум”.15:10 15.04.2021
30 Кашпировски
До коментар #26 от "рено ентусиаст":
Дааам той Сена само с Рено си печелеше титлите. Зорлем се преби човека с твоите любими Williams Renault. Теб за Великден ли те пуснаха от диспансера?! Не е ли рано?Коментиран от #31
15:16 15.04.2021
31 рено ентусиаст
До коментар #30 от "Кашпировски":
Кой беше тоя сена Говорих за най добрите Прост Менсъл Хил Вилньов и Шумахер17:30 15.04.2021
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Буха ха
До коментар #28 от "Антон":
Щеше да е хубаво ако всеки тук имаше регистриран ник и профил откъдето да е ясно какви автомобили има. По интересни са коментари от собственици на дискутираните автомобили, а не глупостите на разни пубери и на чичаци с ръждиви Опели, чиято информация идва от картинки в нета и статиите на Славчев. Като собственик на Порше мога да заявя, че дизайна, материалите, изработката и общото усещане са за много по висок клас отколкото да речем БМВ, а сравнения с Нисан са направо смехотворни.06:48 16.04.2021
34 Пипончо
До коментар #23 от "Тончо":
Да живее сиромахофилството! Максимата “Бедността е най-справедливото наказание за глупостта” не важи у нас. Да не забравите да нацъкате минуси на оня с Нисана и оня с Поршето, те или са мамини синчета или измамници.10:40 16.04.2021
35 Вервай ми
До коментар #15 от "Антон":
Мечтите са хубаво нещо, дават ти стимул да ги осъществяваш! Имам в предвид реалните мечти! Сънищата са друго нещо Антончо, сънувал си момчето ми, че имаш гтр и турбо с! Време е да се събудиш :)07:22 19.04.2021