ФАКТИ.БГ

Mercedes връща V12 при S-Klasse

Специален модел ще чества 100-годишнината на Maybach

Публикувана: 16 Април, 2021 11:05
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5204
Mercedes връща V12 при S-Klasse
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.8 от 12 гласа.

Слуховете покрай премиерата на новия Maybach S-Klasse гласяха, че при представянето на най-луксозната германска лимузина ще видим така жадуваният V12 двигател, но вместо това от Mercedes показаха единствено V8 с обещанието, че на по-късен етап ще видим и версия с 6.0-литров V12.

Изглежда, че от компанията не излъгаха и съвсем скоро ще видим специална версия на последното поколение на Maybach S-Klasse с най-големия двигател, който ще се вгражда в поколение W/Z223 и за това си има причина. Тази седмица се навършва точно един век от създаването на Maybach, а ако се загледате в снимката, може да видите и отражението на първия произведен Maybach.

Връщайки се на темата за 6.0-литровият Maybach S-Klasse, то най-вероятно той ще генерира около 600 конски сили и ще разполага със задвижване на четирите колела. Със сигурност ще предлага лукс и комфорт на изключително високо ниво, а заедно с това ще видим и доста висока цена.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.8 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ПАЙЧИ
1 Отговор
БРАВО,БРАВО , НЕ КАТО ПЕНДАРСКИТЕ РЕНДЕТА ИЛИ ХУБДАЙ И ДРУГИ НЯКАКВИ , ИЛИ СМЕШНИТЕ БАТЕРИЙ НА КОЛЕЛА

Оценка:
-9 +35

Премиер
2 Отговор
И ако и шибнат две големи турбини

Коментиран от #6, #11


Оценка:
-2 +26

Plameni
3 Отговор
Оня безличния колоездач,, гост,, ли беше,, TSLA,,ли беше пак да каже как залязват Mercedes

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +25

сектант
4 Отговор
От какво може да е странният шум при 250 - 290 км/ч при Дачия Дъстър Редлайн? Чудя се да не би да е от зарчетата на огледалото?

Коментиран от #10


Оценка:
-14 +15

Класика
5 Отговор
За богатите правилата не важат.
Този двигател да не би да покрива новите еко норми ?
Ще си платят таксата, която неправилно наричат глоба и ще тровят въздуха.
Типичен двоен стандарт, може да нарушаваш, ако си плащаш.
Но правилното е, и другите производители да спрат да се съобразяват с тези измислени за такси норми.

Оценка:
-9 +22

Президент
6 Отговор

До коментар #2 от "Премиер":


А пък ако мине и един "ъпдейт" при Пешо-чипа от Люлин като му резне катализаторите направо ще изкърти лампите в тунела(люлинския).

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-0 +27

7
Този коментар е премахнат от модератор.
8
Този коментар е премахнат от модератор.
9
Този коментар е премахнат от модератор.
Logan R power
10 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Най-вероятно вентилатора на плейстейшъна издава тези звуци.

Оценка:
-0 +9

AMG
11 Отговор

До коментар #2 от "Премиер":


Той си има.

Оценка:
-0 +1

Дихотомия
12 Отговор

До коментар #3 от "Plameni":


Какво е това дихотомично мислене на антиелектриците? Защо когато се говори за възход на Тесла, веднага го свързвате с падение на някой, в твоя случай на Мерцедес?

В света се продават 100 милиона автомобила годишно. Най-големите производители Volkswagen Груп и Toyota правят по около 10 милиона, сложи и стелантис горе-долу толкова, renault-nissan и другите японци още десетина BMW и Mercedes по 2 милиона и не можеш да събереш и половината от произведените автомобили. Тоест продажбите на всички тези марки могат да растат заедно с Тесла.

Оценка:
-0 +1

Дихотомия
13 Отговор
Ако оставим маркките, какво е това дихотомично мислене, че една марка може да произвежда или електромобили или автомобили с ДВГ? Какво пречи на Mercedes да разкара някой от измишльотините с по три цилиндъра и 4 турбини и да ги замести с електрически двигатели, а да върне 12-таците, защото заради електромобилите ще покрива изискванията за вредни емисии на цялата произвеждана гама, каквато е крайната цел? Така няма да направят компромиси нито с ДВГ нито с електромобилите.

Ако бяха направили това преди 5-10 години, вместо да се дърпат и инатят, когато се изискваше от тях, сега Тесла нямаше да съществува. По-скоро щеше да съществува както беше запланувано първоначално - като доставчик на батерии и задвижвания за останалите производители. Ако не си запознат, около 2010 година Tesla и Mercedes бяха подписали споразумение точно с тази цел, като Mercedes за около стотина милиона бяха придобили 10% от Тесла. По ирония на съдбата, тези стотина милиона тогава спасиха Тесла от фалит. Toyota също имаше същия договор с Тесла и също притежаваше дял от компанията. После обаче се отказаха да произвеждат електромобили и Тесла беше принудена да произвежда собствени електромобили, за да има къде да си пласира продукцията от батерии и задвижвания. Ако не бяха толкова недалновидни, към момента щяха да съществуват перфектните електромобили - перфектни луксозни интериор и екстериор съчетани с качество от Mercedes със задвижване от Тесла. Същото и с Toyota, която към момент

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +3

Японеца
14 Отговор

До коментар #13 от "Дихотомия":


Точен коментар, но Мерцедес и Тойота са най големите и затова не усетиха успеха при Тесла! Но Няма печалба все още!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ким Чен Ун
Новият вожд на комунистическа Северна Корея за пръв път произнесе реч пред публика на военен парад по случай 100-годишнината на основателя на КНДР Ким Ир Сен, който е негов дядо:
Ние ще постигнем окончателната си победа."

Още бисери
ТОП 5