2 71213

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive

  • bmw-
  • m4-
  • m3-
  • competition-
  • xdrive

Компанията представи вариант със задвижване на четирите колела

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive - 1
Снимки: BMW

Премиерата на новите BMW M3 и M4 се състоя още през миналата година, а спортните модели вече са в продажба и дори може да се срещнат по улиците. Още с представянето на двата автомобила, освен големите „бъбреци“, впечатление направи и задвижването на четирите колела, което от BMW обещаха.

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive

До момента тази опция не бе налична за автомобилите, но от компанията вече официално добавиха xDrive към M3 Competition и M4 Competition и двата модела вече могат да бъдат поръчани в това изпълнение.

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive

Промени по техническите характеристики на двигателя няма, той си остава 3.0-литров бензинов шестак с 510 конски сили и 650 нютон метра в комбинация с 8-степенна автоматична трансмисия. Подобно на M5, така и тук са налични три режима на шофиране, един от които предава въртящия момент само към задните гуми.

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive

От компанията споделят, че xDrive конфигурациите разполагат с променено предно окачване и интелигентен тракшън контрол, който преразпределя прецизно въртящия момент към всяко едно колело.

BMW M3 и M4 вече се предлагат с xDrive

Благодарение на задвижването на четирите колела, новите М3 и М4 изпълняват спринта до 100км/ч за 3.5 секунди или с 0.4 по-малко от идентичните модели със задно предаване, а максималната скорост е 290км/ч. Продажбите започват от месец юли с леко повишение на цените в сравнение с базовия модел.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Хо хо хо

    13 7 Отговор
    Ето това е кола а не ел. штовете
  • 3 шофер

    11 6 Отговор
    Яка германска кола, както всичките си събратя! Кеф ти М пакет, кеф ти АМГ, кеф ти панамера, ГеТеИ, ЕрЕс куатрто, Инсигния, ЕсТе, Файтон .... Друго си е обаче източната лагерница с купе направено от сатаниол и кенчета Пепси-Кола - талиги на талигите.

    Коментиран от #5

  • 4 Шофьор

    10 4 Отговор
    Крайно време беше, над 20 години се е чакало БМВ и Мерцедес да вкарат 4х4 задвижване не спортните си коли в малкия сегмент (БМВ 3,4, Мерцедес Ц-клас).

    Коментиран от #9, #10


  • 5 Смеех

    8 6 Отговор

    До коментар #3 от "шофер":

    Да и най вече китайски части в нея за да си в сервиза през ден.
  • 6 6A13TT

    5 14 Отговор
    Сетиха се. След 20-тина години може и да станат конкуренция на японските икони от 90-те. Ако не са се разпаднали до тогава.

    Коментиран от #7, #13

  • 7 Смеех

    8 3 Отговор

    До коментар #6 от "6A13TT":

    Коя икона Цивик 1.5 с 130 коня ли xD
  • 8 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    6 8 Отговор
    Трошливо, немско извращение с техниката.
  • 9 не трябва 4х4

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Шофьор":

    За какво ти е, само тежи и пречи.
  • 10 рено ентусиаст

    1 7 Отговор

    До коментар #4 от "Шофьор":

    Харчи повече оскъпява повишава теглото и тн.Лаунч контролите в новите коли обезсмислят японската глупост с това 4х4 в спортните коли.

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Шофьор

    11 0 Отговор
    Ауди имат 4х4 в този сегмент от поне 25 години.
  • 13 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "6A13TT":

    И България някога е била на три морета, а сега скръб. Та така и с азиатските бънгии - нямат нищо с което да отговорят на АМГ, RS, M power. Ако сложим и Порше, Ферари, Ламбо, Бугати, Астон, Ягуар, Бентли, Макларън, Ролс нещата губят какъвто и да било смисъл. Да имаъ некав ярис, с който доставчиците разнасят пици, а тойота все оше не могат да направят седан във вариант 4х4 и автомат с двоен съединител. Мъка за азиатскто автомобилостроене.