Преди няколко дни от Seat показаха снимка на която се виждаше част от задницата на обновената Ibiza, а по-рано днес испанската марка представи повече информация и кадри на фейслифтовия модел.
Външно може да познаете новото поколение по новите фарове, които вече са LED дори и при базовите изпълнения, както и по новите стопове, които разполагат с променен дизайн и отново LED технология. Леки промени в броните и нов стилизиран надпис Ibiza също са част от новостите, заедно с по-големи джанти и няколко допълнителни цвята за екстериора.
Най-големите промени са запазени за интериора, където на пръв поглед можем да отличим по-големият екран на инфотейнмънт системата, който има и нова позиция. Той е с големина от 9.2 инча при по-високите нива на оборудване, докато при по-ниските е с размер от 8.25 инча. Подобна е и ситуацията при километража, където клиентите получават аналогови уреди при базовите нива и 10.25-инчов дисплей при доплащане.
Воланът също е нов, а от Seat твърдят, че използваните материали са по-меки на допир и създават по-добро цялостно усещане. Виждаме и нови кръгли въздуховоди в двата края на таблото, които са осветени в тъмната част на денонощието. Различни системи за безопасност също са намерили място в обновената Ibiza, като това включва асистент за дългите светлини, асистент при пътуване, както и система за разпознаване на пътните знаци.
Задвижването ще се осигурява от бензинови двигатели, най-малкият от тях е с обем от 1.0 литър и осигурява 95 конски сили и въртящ момент от 175 нютон метра, предавани към предните колела, благодарение на механична трансмисия с 5 предавки.
По-мощният вариант със същата кубатура и 110 конски сили и максимален въртящ момент от 200 нютон метра може да бъде поръчан с DSG трансмисия със седем предавки или механична с шест скорости.
Същият мотор може да бъде поръчан и със заводска метанова уредба, като мощността му е ограничена до 90 конски сили, а скоростната кутия е единствено механична с 6 предавки.
Най-мощната версия се задвижва от 1.5-литров бензинов TSI мотор със 150 конски сили и 250 нютон метра. Очаква се производството на обновения модел да започне през есента на тази година, а първите доставки да бъдат осъществени в края на годината или началото на следващата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хъх
Коментиран от #12
12:33 15.04.2021
2 механик
Коментиран от #4, #5
12:33 15.04.2021
3 сектант
12:37 15.04.2021
4 хъх
До коментар #2 от "механик":
1.6i 102 к.с става, ама гори масло. FSI-тата са най-големите боклуци.Вече нямат неубиваеми двигатели като AAM и ABS.
12:37 15.04.2021
5 Случаен
До коментар #2 от "механик":
Щото не можеш да си позволиш нов12:45 15.04.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Вальоо
13:05 15.04.2021
9 Нямам срам пред вас
Коментиран от #10
13:12 15.04.2021
10 Дизайна
До коментар #9 от "Нямам срам пред вас":
е различен от типичния(скучен)за VAG но за съжаление под красивата обвивка се крие ниско качествената,често дефектираща и скъпа за ремонт техника на "концерна".13:30 15.04.2021
11 гуньо простия
14:20 15.04.2021
12 👍👍👍
До коментар #1 от "хъх":
То целия ваг е недоразумение само по себе си 😂😂😂15:47 15.04.2021
13 перничанин
08:13 16.04.2021