Last news in Fakti

27 Април, 2021 10:09 29 012 51

42-годишна Волга с почти нулев пробег беше оценена по-скъпо от чисто нова кола

  • волга-
  • газ-24-
  • обява

Продавачът твърди, че колата е изминала само 332 километра и иска за нея 30 000 евро

42-годишна Волга с почти нулев пробег беше оценена по-скъпо от чисто нова кола - 1

На сайта auto.ru се появи обява за продажбата на ГАЗ-24 Волга от 1979 г. За колата, която е била в частна колекция и е била поддържана в перфектно състояние, продавачът очаква да получи 2.8 милиона рубли, което се равнява приблизително на 30 000 евро.

42-годишна Волга с почти нулев пробег беше оценена по-скъпо от чисто нова кола

Авторът на обявата уточнява, че това не е реставрирана кола, а всички части са оригинални. От завода Волга-та е изминала само 332 километра. Това, очевидно, обяснява и високата цена - този екземпляр е значително по-скъп от подобни модели, изложени на Auto.ru, с изключение на шест ГАЗ-13 "Чайка".

42-годишна Волга с почти нулев пробег беше оценена по-скъпо от чисто нова кола

Купето е в перфектно състояние, хромираните части са лъскави, включително капачките на колелата. В салона има тапицерия в цвят бордо, а от допълнителното оборудване включва радиоприемник. Под капака на Волга-та се намира 2.5-литров бензинов двигател с мощност 95 конски сили, който работи с механична скоростна кутия, през която момента се предава на задните колела.

42-годишна Волга с почти нулев пробег беше оценена по-скъпо от чисто нова кола


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 71 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Авто спеца

    6 38 Отговор
    Селянина с кабриото евро 2!!!

    Коментиран от #26

  • 3 криптон4о

    28 8 Отговор
    30к ойро. ми това е половин биткон бе. Т`шаци на рояци. По добре човека да не я продава а да си я кара щото тези биткойни не стават и за чеп.
  • 4 Волга Forever

    32 13 Отговор
    Хонда,Субару мубару и тн.избягаха от Острова,Лада Нива заема нишата,Волга може да си позволят само от Бъкингам..

    Коментиран от #27

  • 5 ха ха хаааа

    17 1 Отговор
    Биткон ... Е , колко да е бит ..?🤭
  • 6 Щайга

    25 81 Отговор
    За 30 евро ще я взема, ще стане чудесен склад за картофи от тая руска щайга, тя за друго не става.

    Коментиран от #13, #30

  • 7 Скорпи

    34 18 Отговор
    Освен колекционерна стойност този таралясник за нормална кола едва ли някой ще я купи.Свикнахме на глезотийките на сегашните коли и няма как да се връщаме назад..Беше много актуална 1979 год...и малко след нея..

    Коментиран от #22

  • 8 Иво

    37 7 Отговор
    Реално сумата която собственика иска не е прекалено голяма защото когато е купил колата със сигурност е струвала повече а дори след 42 години я е съхранил практически нова.От друга страна тази кола не може да се впише в движението на която и да е държава защото двигателя е конструиран когато бензина е струвал 10 копейки а динамиката и мощноста в комбинация с огромното и тегло правят невъзможно изпреварването дори на камионите.Ако някой богат човек с носталгия по СССР обаче я забележи може да и се зарадва.

    Коментиран от #9, #37, #44

  • 9 да питам

    14 2 Отговор

    До коментар #8 от "Иво":

    Е , колко повече да е струвала ? Около 10 хил. лв ...

    Коментиран от #10

  • 10 Иво

    41 9 Отговор

    До коментар #9 от "да питам":

    Помня,че на баща ми след 13 години чакане му "излезна реда" за Лада 2103(модела с 4 кръгли фара) и цената и беше почти колкото но 2 стайния ни апартамент в жк.Дървеница а тези волги ги караха само хора с "връзки" и никой не знаеше колко точно струват.

    Коментиран от #11, #14

  • 11 Гост

    54 5 Отговор

    До коментар #10 от "Иво":

    Апартаментите сега много поскъпнаха, не че колите тогава бяха скъпи. Тогава бях среден техник на 160 лв заплата а апартамента го купихме за 5000 лв или 31 тогавашни заплати. Днес съм пак техик но на 800 лв но за 31 днешни заплати ще мога ли да си купя апартамент за 25 000 лв? Днес жилищата са ми 4 пъти по-скъпи отколкото бяха едно време.

    Коментиран от #32

  • 12 гадно

    38 4 Отговор
    Мале, мале колко "експерти" виждали ГАЗ-24 само на картинка.

    Коментиран от #15

  • 13 Ти КАРТОФ ЛИ СУ

    17 3 Отговор

    До коментар #6 от "Щайга":

    Или джендър....
  • 14 да питам

    24 2 Отговор

    До коментар #10 от "Иво":

    Защо ми сравняваш апартамент с автомобил ?! Казвам ти , че тогава Волгата струваше около 10 , 12 хил. , Ладата около 7, 8 хил. , а Москвича около 5 ...

    Коментиран от #16

  • 15 ха ха хаааа

    23 7 Отговор

    До коментар #12 от "гадно":

    От шлеповете ги карахме до Мототехника Михайловград .. Сипваха ни по 5 литра бензин за 45 километра .. Понеже бяха със заводски пломбирани километражи , не можеха да вдигат повече от 50 км. И всички закъсвахме за гориво 1 , 2 километра преди да стигнем ..😁
  • 16 Иво

    28 5 Отговор

    До коментар #14 от "да питам":

    Шегуваш се нали?Хайде сметни с 10-12000лв какво и колко е можело да се купи тогава и какво сега.Най лесно ще сметнеш спрямо билетите за градския транспорт.При цена 6 стотинки колко броя струват 12000лева?А при цена 1.60лв?Това е разликата в стойността на парите от тогава и сега.

    Коментиран от #17, #23

  • 17 Оффф ,

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "Иво":

    Сравняваш ми 30 хил. евра с 10 хил. лв....
  • 18 Мототехника

    51 0 Отговор
    В низходящ ред техните цени през 1980 г. са:

    Волга ГАЗ-24 – 9200 лв.
    Polski Fiat 125P – 8700 лв.
    Лада ВАЗ 2106 – 8200 лв.
    Лада ВАЗ 2103 – 7600 лв.
    Лада ВАЗ 21011 – 6600 лв.
    Лада ВАЗ 2102 – 6500 лв.
    Skoda 120L – 6400 лв.
    Лада ВАЗ 2101 – 6100 лв.
    Skoda 105L – 6000 лв.
    ИЖ-2125 – 6000 лв.
    Москвич 2140 – 5700 лв.
    Москвич 2138 – 5000 лв.
    ЗАЗ 968А – 3900 лв.

    Коментиран от #33, #48

  • 19 Ха ха ха ха

    16 17 Отговор
    Става само за музея, за нищо друго.

    Коментиран от #29

  • 20 Живко

    13 8 Отговор
    Продавача и иска 200 кг. рубли
  • 21 Янко Видрарски

    12 5 Отговор
    Ей тоя я разкова тая Волга
    Не знам и сред колекционери какъв интерес ще предизвика

  • 22 Камикадзе 🛩

    34 8 Отговор

    До коментар #7 от "Скорпи":

    Като не щеш Волга, върви пеша. Извърви примерно 25-30 км всеки ден и да видим така ли ще мислиш. Баба ти на село да не би все на съвременни коли да се е возила? Какво и е на Волгата? Голяма кола, вози удобно. Съветска стомана...... Тая западна трошка ако я подкараш из камънака няма да изкара и 1 час, а пък ако я натовариш, сигурно ще се разцепи на две. След време и за магарешка каруца ще се молиш, ако си жив де.........

    Коментиран от #31, #43

  • 23 Сметач

    9 29 Отговор

    До коментар #16 от "Иво":

    Ха-ха-ха, на комунистическото тарикатче му било най-лесно да смята спрямо билетчето от 6 ст. А що не смяташ спрямо кило свинско, например, а? Айде от мен да мине, за чифт дънки (не марка Рила, обаче) няма да те тормозя да калкулираш.

    Коментиран от #38

  • 24 Вълко Червенков

    12 12 Отговор
    Някой колекционер и то западняк може и да му даде 30 000 евро,но едва ли ще намери такъв.Реално струва не повече от 4-5000 евро.,които ще му даде някой с носталгия по Соца.

    Коментиран от #28

  • 25 Добре дошли при бай Марин!

    32 7 Отговор
    Много разбирате ве пък тука всичките сигурно карате щайги на газ! И изтръпнали дизели на по милион километра!
  • 26 Русофилите в екстаз!

    12 22 Отговор

    До коментар #2 от "Авто спеца":

    Зомбираните русофилистици с промити и закостенели мозъци вероятно от умиление се разреваха. И вероятно са готови да продадат имоти за да се сдобият с безценния съветски таралясник. Обаче не желаят да обясняват защо в момента карат западни автомобили.

    Коментиран от #49

  • 27 Биню,комбайнер

    16 1 Отговор

    До коментар #4 от "Волга Forever":

    Аз предпочитам несъкрушимия и славен Москвич! Ударението е върху първата сричка.
  • 28 Червенков,уточнявам:

    10 28 Отговор

    До коментар #24 от "Вълко Червенков":

    Повечето от коментиращите в този сайт(както и в Дир) са ортодоксални и закостенели комуняги с бетонирани глави. Живеещи в съзнанието си в 70-те и 80-те години на миналия век. Подобно на техния любимец тъпият шапкар другарят Мунчо Радев.
  • 29 Ха ха,да уточня:

    8 21 Отговор

    До коментар #19 от "Ха ха ха ха":

    Закостенелите комуняги и русофили,пишещи ти минуси с треперещи ръце,вероятно от злоба и яд са получили храносмилателни проблеми.
    Ако видят в музея такава Волга,иска им се да я купят и да я подкарат. И ще изпаднат в екстаз и възхищение.
  • 30 Щайга,да вметна:

    15 26 Отговор

    До коментар #6 от "Щайга":

    Тъпите зомбирани путинофили,пишещи ти минуси нека откровено да кажат какви са техните коли в момента - руски или западни. И да обяснят защо е така.

    Коментиран от #42, #46

  • 31 Камикадзе,разбери:

    8 24 Отговор

    До коментар #22 от "Камикадзе 🛩":

    Ти си ортодоксален,примитивен и глупав комунистически кретен. Плитките ти мозък е промит и бетониран,а в съзнанието си живееш в миналия век - по времето на твоя идол Тодор Живков.
  • 32 Пич

    5 18 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Апартамент 5000 лева, коя година това е преди 1975г. И е някъде по крайните квартали. Относително еднакви са като цени спрямо заплата апартаментите сега и тогава.

    Коментиран от #36, #39

  • 33 ала бала

    18 1 Отговор

    До коментар #18 от "Мототехника":

    ИЖ си беше премиум москвич.
  • 34 Ко каза

    11 16 Отговор
    Аре бегай руски боклуци
  • 35 В е л и к и я

    15 11 Отговор
    Тази Волга не е на толко км . ... и въобще всяка руска кола намерена уж в “капсула на времето“ не е на тези километри на които се обявява .. Кой ще си купи кола преди 40 години и няма да е кара в социалистическа държава в която нямаш нито избор нито едва ли правителството ще ти даде да имаш две или повече коли за да можеш да съхраняваш едната .. !Просто това са поредните руско- татарски шмекерии...!

    Коментиран от #41

  • 36 слез долу

    8 2 Отговор

    До коментар #32 от "Пич":

    За ти са еднакви цените или си ИТ специалист или си завършил корабна навигация !!??
  • 37 Георгиев

    19 0 Отговор

    До коментар #8 от "Иво":

    Аман от разбирачи. Ти карал ли си такава кола или си виждал само на картинка. Не можела да изпревари камион ха-ха-ха. Голям смях. Колата е перфектна дори за днешните пътища. Има страхотна возия.
  • 38 Ха ха

    9 6 Отговор

    До коментар #23 от "Сметач":

    Сметльо, смята се стандарт, качество на храна, на продукти ....., и след това производителност на труда при при ония условия и сега.....

    И тогава ще ти стане ясно, че тогава средностатистическият човек е живял по-добре (качество + количество). Докато сега контраста между богатия и средностатистическия е несъизмерим...
  • 39 Не си пич

    9 3 Отговор

    До коментар #32 от "Пич":

    1988 год. гарсониера в Стара Загора - около 7000 лв., в София - 10 000 лв.
    И тогава един майстор вземаше пари около 500 - 600 лв. на месец.
  • 40 АБВ

    9 4 Отговор
    . Пoд кaпaкa нa Вoлгa-тa ce нaмирa 2.5-литрoв бeнзинoв двигaтeл c мoщнocт 95 кoнcки cили, кoйтo рaбoти c мeхaничнa cкoрocтнa кутия, прeз кoятo мoмeнтa ce прeдaвa нa зaднитe кoлeлa. РАЗБИРАЧИ ЖУРНАЛИСТИ!!!! На Путин задните колела.
  • 41 Ами ще ти

    10 0 Отговор

    До коментар #35 от "В е л и к и я":

    дам един пример. Някъде около 1981-82г., на среща по хубав повод, едните ни роднини дойдоха със същото Булгар Рено като нашето, даже знаеше баща ми на кого е, защото ги бяха купили в един ден и бяха дори с последователни номера. Нашето обаче беше на над 120х км., а другото на под 5 хил., и това от юни 1967г.,т.е.,за над 13 години. Та защо си мислиш, че няма такива капсули на времето, едно време не се пътуваш както сега.

    Коментиран от #50

  • 42 108

    12 3 Отговор

    До коментар #30 от "Щайга,да вметна:":

    В момента не карам кола, не ми се налага. Последните ми две коли бяха френска и шведска, преди това корейски ван. Защо ли? Защото я потърси в карс.бг или друг подобен сайт дали някой продава руска кола. Продават си щайгите. Обмислял съм да пътувам до Русия да си взема фабрично произвидство, но с визата ще имам трудности, защото ние вече се държим вражески с тях. Има една фирма вносител на руски коли, но в Бг няма автоматик внесен. А аз отвикнах да карам ръчка. Та това е. Всеки ден бих избрал руска кола, ако са на щанда.

    Коментиран от #45

  • 43 Скорпи

    7 7 Отговор

    До коментар #22 от "Камикадзе 🛩":

    Явно,още живееш в друго време..
  • 44 Ами

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Иво":

    вписва си се доста добре в трафика, вдига без проблем над 140км/ч и си ги поддържа, виж за бензина си прав, но който я купи едва ли му е проблем това, а и в Русия все пак горивата са значително по-евтини.
  • 45 СССР

    5 7 Отговор

    До коментар #42 от "108":

    Стара номенклатура си...
  • 46 Истината

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "Щайга,да вметна:":

    Западен боклук са колите, които караме, защото са 4 та ръка, от Русия няма внос на употребявани, заради политически възгледи
  • 47 Дани

    4 2 Отговор
    Супер е
  • 48 Авто

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Мототехника":

    Друг въпрос е, дали и да имаш парите, си можел да си я купиш нова. Практика е било на няколко години да се продава за повече пари, за който ги има, но не му е дошъл реда.

    Коментиран от #51

  • 49 Не русофил

    7 1 Отговор

    До коментар #26 от "Русофилите в екстаз!":

    Карам 15 годишна западна кола,не бих карал 40 годишна, нито руска, нито западна. С нищо не ми пречат хората на които им харесват руските коли, отвреме на време виждам по някоя да се движи по пътищата и изглеждат интересно, а ако е запазена направо красиви. Може би защото са единични бройки. Но 10 годишна Лада, по лиценз на Рено бих карал, ако е на добра цена.
  • 50 В е л и к и я

    2 4 Отговор

    До коментар #41 от "Ами ще ти":

    Ти великата Булгар Рено супер спортна кола за времето си наравна с Алфа ако не и с Порше тогава .. та нея със глупавата руска каруца Волга ли ще сравняваш ...Единствено може да не е карана ако е дала някакъв огромен дефект на малко км някога и собственика не му се е занимавало и е хвърлил в гаража ...и сега е оправил !
  • 51 Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #48 от "Авто":

    Фиат 125п, Ваз 21011, Москвич 2140, Вартбург, Трабант и Запорожец през 80те можеха да се купят без ред и чакане. За Ваз 2103 и 2106 обаче си имаше ред, понеже бяха най-желани. Ама пак не се чакаше по 10 - 15г., както се изказват някои хора.