На всеки водач е добре известно, че когато насрещно движещ се автомобил "присветне" с фаровете, то най-вероятно след няколко километра дебне патрул на КАТ.
Повечето от нас предупреждат колегите си, но не сте ли се запитвали дали правите услуга на разни джигити по пътя, или просто ги улеснявате да нарушават правилата и да излагат на опасност собствения си живот и този на останалите участници в движението?
Принципно правилата за движение по пътищата не забраняват "присветването" с фарове и на практика това действие не е противозаконно. Одобрявате ли това неписано правило? Независимо от положителния или отричателен отговор в анкетата, ще се радваме да споделите мнението си по темата в коментарите.
15 Юли, 2011 11:25 43 116 482
Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ченге от Плевен
Коментиран от #10, #351, #352
16:03 08.09.2011
2 QWERTY
Коментиран от #22
16:03 08.09.2011
3 Никола
Напълно подкрепям сигнализирането преди патрул на КАТ!
16:03 08.09.2011
4 Дошо
16:03 08.09.2011
5 Симеонов
16:03 08.09.2011
6 Име:
16:03 08.09.2011
7 Гражданин
16:03 08.09.2011
8 innercity
16:03 08.09.2011
9 ........
16:03 08.09.2011
10 Денди
До коментар #1 от "Ченге от Плевен":
Защото си ченге пич. Има и такива не го забравяйте!16:03 08.09.2011
11 аз
16:03 08.09.2011
12 Dido
16:03 08.09.2011
13 Dokomentalist
16:03 08.09.2011
14 Водач
Коментиран от #18
16:03 08.09.2011
15 СИЛА
16:03 08.09.2011
16 Дошо
Брат ми се беше позасилил и като ни спря катаджията и му провери документите го попита:
-Петре защо така си се засилил в тази криза?
16:03 08.09.2011
17 гого
16:03 08.09.2011
18 Тарикат
До коментар #14 от "Водач":
Аз пък съм на мнение, че точно тези с учуканети коли (не всички) се изживяват като големи автомобилисти и са опасни. Да не говорим, че колите им не позволяват и големи скорости заради плачевното си състояние.Коментиран от #20
16:03 08.09.2011
19 WKK
16:03 08.09.2011
20 Pe6o
До коментар #18 от "Тарикат":
I as sum na tova mnenie !!!! Ladi Opel Astra BMW-ta ot 80ta godina s 500+ konq puk bes spira4ki Golfove jigulita Fiat bravo se idiotski i cigansko predpo4itani avtomobili ( ne kazvam 4e sa gadni, no powe4eto kele6i karat takiva. )16:03 08.09.2011
21 Иво
Винаги присветвам и винаги ще продължавам да присветвам. Считам, че всеки който има книжка трябва да го прави.
16:03 08.09.2011
22 ???
До коментар #2 от "QWERTY":
Daje i da sa normalni Organite na "reda" nqma da spra da FLASHvam. I kato vidq 4e nqkoi se e zaletql sys 150km/h daje i da nqma "muftadjii" pak mu svetvam za da ne smaje nqkoi ...16:03 08.09.2011
23 Водач
16:03 08.09.2011
24 Game ON
Иначе и аз съм забелязал че мутренските коли и новите като цяло не предупреждават, те нали са над всичко.
За това много се изненадах когато едно чисто ново Порше сигнализира някоко пъти на отсрещните коли. Явно си е до човека зад волана.
16:03 08.09.2011
25 Japan Power
16:03 08.09.2011
26 Ivcho1
16:03 08.09.2011
27 audista_300
stoiat na 4 lenti s 40km ograni4enie
tova ne e durjava tova ne sa policai tova sa MUTRI !!
trebva da gi gazine 4engetata ne da si prisvetvame.
MUTRI za 20 leva ste ti skusat nervite !
CVETANOV E MUTRA I TREBVA DA VLEZNE V ZATVORA !
16:03 08.09.2011
28 vw
16:03 08.09.2011
29 Pari na kat nedavam
16:03 08.09.2011
30 Ники
В живота си имам, както всички вас ужасяващи примери как катаджия седи на 10 метра след ограничение 60 км заради кръстовище в ниската част на спускане, но никога не съм ги виждал например по дефилетата да задължават тежкотоварните автомобили да пропускат колоната.
16:03 08.09.2011
31 Пешо
16:03 08.09.2011
32 bummer fan
Коментиран от #70
16:03 08.09.2011
33 Георги
А сега по темата по някога е добре да се предупреждава, че има КАТ, тъй като тези се заяждат за всичко, от друга страна, аз никога не предупреждавам кола която се движи с прекалено голяма скорост, защото това е опасно. Но все пак човек може да се е отплеснал и да кара с 10-20 км. по бързо, защо трябва да го глобяват за това?
16:03 08.09.2011
34 slavi
16:03 08.09.2011
35 mon4o90
16:03 08.09.2011
36 иво
16:03 08.09.2011
37 Bmw _320 Sport Packet _2011yare
16:03 08.09.2011
38 Motorist - Mashina
P.s. Na putq ima mqsto za vsichki. PAZETE MOTORISTITE.
16:03 08.09.2011
39 една шофьорка
16:03 08.09.2011
40 Бано
16:03 08.09.2011
41 феърплей
16:03 08.09.2011
42 bvbv
16:03 08.09.2011
43 BG
16:03 08.09.2011
44 Bango
16:03 08.09.2011
45 sbie
16:03 08.09.2011
46 Plamen
П.С. Мотористите да си карат съобразно правилника за движение по пътищата и няма да има нужда да ги пазим.
16:03 08.09.2011
47 BG
Щом ние можем, значи и другите могат.
16:03 08.09.2011
48 бате Гошо
16:03 08.09.2011
49 Емо
16:03 08.09.2011
50 asd
16:03 08.09.2011
51 tihia77
16:03 08.09.2011
52 gosho
16:03 08.09.2011
53 asdff
16:03 08.09.2011
54 Драйвър
16:03 08.09.2011
55 bv
16:03 08.09.2011
56 Filip
16:03 08.09.2011
57 nqkoj si
16:03 08.09.2011
58 saddsa
16:03 08.09.2011
59 Димитър
16:03 08.09.2011
60 до 57
16:03 08.09.2011
61 Зайо
16:03 08.09.2011
62 Камелия
16:03 08.09.2011
63 некъв
16:03 08.09.2011
64 nqkoj si
16:03 08.09.2011
65 *46*
16:03 08.09.2011
66 s....d
16:03 08.09.2011
67 darkbeatz
16:03 08.09.2011
68 QWERTY
16:03 08.09.2011
69 Петър
16:03 08.09.2011
70 мен
До коментар #32 от "bummer fan":
Да ти кажа това с бързането никога не съм го приемал като сериозно основание да превишиш скоростта. Пресметни колко по-бързо ще пристигнеш ако вместо с разрешените 90, караш със 120 (като вземеш предвид допълнителния риск) и ще разбереш какво имам предвид.Има една приказка 'По-добре 15 минути по-късно, отколкото 40 години по-рано' и мисля, че всички трябва да се замислим.
16:03 08.09.2011
71 p
16:03 08.09.2011
72 Toni
16:03 08.09.2011
73 радко
16:03 08.09.2011
74 moto
16:03 08.09.2011
75 Vlado
16:03 08.09.2011
76 Blagiqt
16:03 08.09.2011
77 vw
16:03 08.09.2011
78 Nukem
Как може да са толкова много и в същото време толкова безполезни!
Що не отидат насело да ловят мангалите без книжки, камоли с граждански а седят по главните пътища, щото да дереш нормалния отруден човечец е много по-лесно отколкота да се опиташ да вземеш някой лев или да глобиш шайка подивели мангусти!
16:03 08.09.2011
79 almus
16:03 08.09.2011
80 mitaka
16:03 08.09.2011
81 Gabriela
16:03 08.09.2011
82 petq
16:03 08.09.2011
83 Stack
16:03 08.09.2011
84 Твърдо ДА!
16:03 08.09.2011
85 Petromil
16:03 08.09.2011
86 Stefanov
16:03 08.09.2011
87 Бай Свет
"Глава пета. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СЛУЖБИТЕ ЗА КОНТРОЛ
Чл. 165. (1) Определени от министъра на вътрешните работи служби:
1. контролират спазването на правилата за движение от всички участници в
движението и техническата изправност на движещите се по пътя пътни превозни
средства, като за целта служебните лица са длъжни при проверка да се обозначат ясно,
осигурявайки необходимата видимост;"
"да се обозначат ясно" означава мигащи сини светлини.
"осигурявайки необходимата видимост" означава да е застанал на видимо място.
Някой да е виждал скоро полицай който спазва Чл. 165. т.1? Ето затова винаги ще пресветкам на всеки и се надявам и на мен да ми пресветкат.
16:03 08.09.2011
88 BMW 530xd
Коментиран от #94
16:03 08.09.2011
89 anti
Достатъчно малоумни значи за ограничение има по пътищата, до които полицаите са се скрили и си заработват парички. Това трябва да спре.
Не може знаци, останали от ремонти, да важат докато не се махнат, защото никой няма да ги махне.
Не може на прав участък, с чисто нова настилка, да има знак за ограничение 40 през 1 км.
Това е предпоставка този знак да не се спазва и респективно, полицаите да ни сгащят и да им дадем пари.
Затова е хубаво, колегите да се предупреждават.
16:03 08.09.2011
90 Пресветльо
16:03 08.09.2011
91 Димитър
1.Пресвяткам само за да кажа "Внимавай" когато някой колега прави необмислена маневра, например изпреварване при което аз трябва да намаля и дори да мръдна леко вдясно.
2.Пресвяткам и когато на пътя има опасност примерно движещи се каруци или катастрофа.
Иначе има наистина малоумни ограничения на места за съжаление.
16:03 08.09.2011
92 Friz
16:03 08.09.2011
93 до 86
Единственото задължение на куките по родните ни пътища е да изкарват пари.
16:03 08.09.2011
94 mitko
До коментар #88 от "BMW 530xd":
da no nqkoi pat ako az ne te predopredq i ti si privishil skorosta s 5 10 km iti zemat knijkata a ako az ti bqh presvetnal shteshe da namalish i da se ottarvesh inache zaradi 5-10km problemi16:03 08.09.2011
95 Росен
Коментиран от #96, #109
16:03 08.09.2011
96 Димитър
До коментар #95 от "Росен":
За съжаление си прав.Все пак да се надяваме че все някой ден ще стане.
Като гледам каква комлексарщина тресе повечето шофьори...този ден е далеч все още....
16:03 08.09.2011
97 лз3фн
16:03 08.09.2011
98 трактор
16:03 08.09.2011
99 se@man
16:03 08.09.2011
100 Inferno
16:03 08.09.2011
101 Росен
Коментиран от #104
16:03 08.09.2011
102 eveRed
16:03 08.09.2011
103 flash
16:03 08.09.2011
104 трактор
До коментар #101 от "Росен":
мисля че това ни е проблема, опира до съзнание и разум. Прав си и ти, но уви.. сигурно прочете вече за шофьорката на скутер ударила дете в албена.. нямаме съзнание затова трябва чатала на врата и да разчиташ че ще има наказание от закона а не лична вендета..16:03 08.09.2011
105 aspasito
Коментиран от #107
16:03 08.09.2011
106 Стоян Иванов
16:03 08.09.2011
107 flash
До коментар #105 от "aspasito":
Проблема е, че спазването на ограниченията е САМО в зоната на обхват на радара и след това пак газ до ламарината.Затова който превишава скоростта, ако не са му светнали за патрул, си отнася глобата. И за колегите, които толкова много недоволстват, че КАТ-аджиите са корумпирани...ми спрете да им давате бе..като не им давате няма да са корумпирани, има си и телефони за сигнали за корупция.16:03 08.09.2011
108 Passatora
Катаджия отива при шефа си:
- Роди ми се трето дете. . .
- Добре, ще ти удвоим заплатата.
- Трето!!!
- Добре де, ще я утроим!
- Как ще ги храня!
- Добре бе! Взимай този знак "40" и го слагай където искаш. . .
16:03 08.09.2011
109 Night Rider
До коментар #95 от "Росен":
присвяткат ми и аз им пресвяткам !"Защо мен ще ме глобяват, а другите не" е*и го, цял живот няма да се оправите такива набутващи и "закономислещи" ! или да ти го обясня по-просто - "Не искам на мен да ми е добре, а на другия да му е зле"!
16:03 08.09.2011
110 Нарушител
Колкото и парадоксално да е съм ЗА и по отношение на 20-те лева, които спестяват главоболия! Защо ли?! Ами понеже милата ни родина така ни е послала, че само да търмъчи безогледно и не прави нищо в замяна на това. Естествено е, аз като гражданин да не искам да толерирам това, понеже не съм убеден, че парите събирани от глоби се инвестират по предназначение за пътища и инфраструктура. Защо не съм убеден ли? Ами понеже НЕ ВЯРВАМ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ, а това е само и единствено тяхна заслуга... И не само аз не им вярвам! И докато ситуацията продължи да е същата нищо няма да се промени - нито корупцията, нито пътищата.
16:03 08.09.2011
111 Convertible
16:03 08.09.2011
112 UREDIH_SE_S_VRAZKI
PRIVILIGEROVANATA KLASA OT SISTEMATA E OTGOVORNA ZA SASTOIANIETO NA BULGARIA !!!!!
16:03 08.09.2011
113 Иван
16:03 08.09.2011
114 аз
Коментиран от #115
16:03 08.09.2011
115 Име:
До коментар #114 от "аз":
Не съм съгласен че в Б-я няма полиция. България е полицейска държава. Кой ни управлява вече 70-80 години.16:03 08.09.2011
116 ДО 112
16:03 08.09.2011
117 svetoslav
16:03 08.09.2011
118 стефанов
Коментиран от #128
16:03 08.09.2011
119 Николай
16:03 08.09.2011
120 mirko
16:03 08.09.2011
121 Кико
камоли пък значи,закони или колегите си на пътя....те на тях не примигвам.Те и без това имат радар детектори.
На сиромаси като мен си светкам яко.
Ще отърве 200-300лв. човека,щото освен скоростта по нашите таратайки ще се хванат и за друго.Карахте умната и без това малко българи останахме в тази БГ
16:03 08.09.2011
122 SilverShadoW
16:03 08.09.2011
123 Ponton
Коментиран от #135
16:03 08.09.2011
124 Ghost_Town
Kriqt se na mn kofti i strategi4eski mesta :@
16:03 08.09.2011
125 Arch
16:03 08.09.2011
126 Филип
16:03 08.09.2011
127 Basi
16:03 08.09.2011
128 Vlado
До коментар #118 от "стефанов":
Ами полицаите да гонят "джигитите" - а не да седят на "хранилките"Коментиран от #140
16:03 08.09.2011
129 mtlb
16:03 08.09.2011
130 todor
пък и статията е много права, така може да спасяваме някой потенциален убиец
16:03 08.09.2011
131 хаа
16:03 08.09.2011
132 Марто
16:03 08.09.2011
133 biv6 fen na bmw
16:03 08.09.2011
134 бай Иван
16:03 08.09.2011
135 Оги
До коментар #123 от "Ponton":
И аз имам "А" категория,но карам крос само на черно.Много мотористи с пистаци карат на осевата линия и то доста над позволеното за тях 80км/ч.Като съм с колата и като ми се лепнат 5 моториста и карат с 150 ги псувам въпреги че са ми колеги.А те катар с по 70-80км/ч над позволеното и никой не ги спира.
16:03 08.09.2011
136 Honda
Да си маха катаджията колко иска.
Ако не карам на МАХ,няма тръпка.
16:03 08.09.2011
137 Киро
16:03 08.09.2011
138 AKAB
16:03 08.09.2011
139 520 zender
16:03 08.09.2011
140 Vlado
До коментар #128 от "Vlado":
Ахаааа - надушвам поне трима полицаи тука !!!...от хранилките !!!16:03 08.09.2011
141 user
16:03 08.09.2011
142 toio
16:03 08.09.2011
143 Varneneca
16:03 08.09.2011
144 Момчо
16:03 08.09.2011
145 mercedes men
16:03 08.09.2011
146 ch2222
16:03 08.09.2011
147 Сафрана
16:03 08.09.2011
148 yorgo
16:03 08.09.2011
149 Сафрана
16:03 08.09.2011
150 Bashev
16:03 08.09.2011
151 Shadow
16:03 08.09.2011
152 aaa
16:03 08.09.2011
153 Ananhri
Коментиран от #213
16:03 08.09.2011
154 Georgios
16:03 08.09.2011
155 Ipsata
16:03 08.09.2011
156 PlimP
16:03 08.09.2011
157 520 zender
16:03 08.09.2011
158 Jaks86
16:03 08.09.2011
159 Анонимен
16:03 08.09.2011
160 Свет-свет
16:03 08.09.2011
161 Лъчезар
16:03 08.09.2011
162 serk
16:03 08.09.2011
163 :))
16:03 08.09.2011
164 Phantomaa
Коментиран от #167
16:03 08.09.2011
165 Жоро
16:03 08.09.2011
166 Либър
16:03 08.09.2011
167 Maurice
До коментар #164 от "Phantomaa":
Първо:полицаите са там за да следят за нарушители,а не за да им се присмиват току що намалилите.Никъде по белия свят няма такава глупост,че полицаите се крият.Като си караш с ограничението,едва ли ще ти пречи дали са скрити или не.Второ:кой го измисли това че не спирали "лимузините".Те точно тях ги предпочитат,защото знаят че няма да ги подканят дълго за 20 лв.Освен това колко от вас са давали по 10-20 лв?А колко от вас са получавали фиш или акт??Е,кажете тогава не е ли по-добре след като сте нарушили правилата,да се разделите с 20 лв и да забравите,от колкото да получите фиш за 50 и да ходите до банката да платите и превод от 4-5 лв.Освен това ако си мислите че полицаите трябва да работят за 600 лв на месец и да се занимават с цигани,наркомани,мутри и убийци,значи сте от тези на които с радост не им присветвам.Омръзна ми от ..... на пътя,които се мислят за колите на НСО.Дано утре им спестите глобата пред полицаите,а после да ударят някой ваш познат или роднина,за да ви дойде акъла и да разберете,че правилата не са безмислени.Никой не е сам на пътя,за да си мисли че "владее ситуацията" и нищо не може да му се случи.Един пиян,друг дрогиран,трети кара с 200... с усмивка им чета некролозите по пътищата!!!16:03 08.09.2011
168 bore
16:03 08.09.2011
169 Зико
16:03 08.09.2011
170 Alex
16:03 08.09.2011
171 ники
Коментиран от #188
16:03 08.09.2011
172 Ивайло
Коментиран от #206
16:03 08.09.2011
173 кико
16:03 08.09.2011
174 дидо
16:03 08.09.2011
175 Ивайло
Яжти, пийти и сирети,
лебец в бобеца топнети,
салатка си нарижети
и ракийца наточети.
Яжти, пийти и сирети,
тиливизора пуснети,
гледайти, но ни мислети,
вярвайти и съ чудети.
Яжти, пийти и сирети,
псувайти, но си сидети,
кучитатата спасети,
кучешки живот водети.
Яжти, пийти и сирети,
на дицата помогнети,
есимесчи изпратети
и наздравица вдигнети.
Яжти, пийти и сирети,
„Сделка или не“ ришети,
есимесчи пак пратети
за игра съ запишети.
Яжти, пийти и сирети,
чалга силно си пуснети,
върху масата скочети
и един гюбек фърлети.
Яжти, пийти и сирети,
яко, яко изпърдети
и жината опънети.
Кеф голям, нали? Кажети?
Яжти, пийти и сирети,
данъците си платети,
кредитите си върнети
и трудети съ, трудети.
Яжти, пийти и сирети.
Нямате пари! Ни щети?
Ощи малко потърпети -
само докато умрети.
16:03 08.09.2011
176 veselka
А що се отнася до фишовете, като имаш реално нарушение, така или иначе повече от 50 лв. няма да ти напишат, поради факта че ако е повече ти ще отидеш да обжалваш ;), а така те си "завързват" гащите. Не че му се иска на някой да олекне с 50 лв., но по-добре в бюджета, отколкото в джоба на някой от пагоните(за шоколад на детето)! А за нашите деца няма ли да има?!?!
напълно За коментара на Зико!!!
16:03 08.09.2011
177 Opa
16:03 08.09.2011
178 Светкавицата
16:03 08.09.2011
179 6ofior
16:03 08.09.2011
180 Anonymous.
16:03 08.09.2011
181 Иван
16:03 08.09.2011
182 FamouS
16:03 08.09.2011
183 Majestic
ТВЪРДО ПОДКРЕПЯМ ТАКА НАРЕЧЕНОТО ПРИСВЕТКВАНЕ!
16:03 08.09.2011
184 Prelude
16:03 08.09.2011
185 Public_Owner
ОДОБРЯВАМ!!!
16:03 08.09.2011
186 13
16:03 08.09.2011
187 realdeal
16:03 08.09.2011
188 Ra22b
До коментар #171 от "ники":
И колко още безсмислени идеи има... Нали щяха да правят закон, който гласи, че при първата година от взимането на книжка , не се позволява управляние на автомобил с кубатура повече от 1800 cc ... . Просто някои високо поставени хорица си седят на работното място и се чудят каква простотия да измислят, докато дупките по пътищата растат, както и корупцията по пътищата ... Пък остава и да не си пресвяткаме, защото горките полицаи няма да има какво да ядат :С16:03 08.09.2011
189 мартин
16:03 08.09.2011
190 martin
16:03 08.09.2011
191 Ники
16:03 08.09.2011
192 madlena
16:03 08.09.2011
193 Станислав
16:03 08.09.2011
194 Norway
SAMITE TE PRAVQT POVE4E NARUSHENIQ OTKOLKOTO NORMALNITE VODA4I PO PATISHTATA.PREZIRAM GI VSI4KITE !
16:03 08.09.2011
195 Борис
16:03 08.09.2011
196 d
16:03 08.09.2011
197 me66i
16:03 08.09.2011
198 jordan
16:03 08.09.2011
199 seat ibiza
16:03 08.09.2011
200 Bear men
Коментиран от #203
16:03 08.09.2011
201 fiat
16:03 08.09.2011
202 Deyan
Коментиран от #205
16:03 08.09.2011
203 Deyan
До коментар #200 от "Bear men":
Извинявай, но по каква логика предупредения колега, по разисквания начин, се смята за палач?Мога да съдя по това изказване цитирано по-долу от вас, каква логика исползвате вие.
"...убийци-транспортьори на крадени органи за трансплантиране..."
По тeхнически съображения нещата не седят така по детски наивно и конспиративно. (Допускам, че може да сте исползвали стилистичната фигура зевгма, в това си изказване.)
16:03 08.09.2011
204 CiViK
те просто ще извадят пачката и ще си продължат. Имах един случай, Един новичък мерцедес със петцифрен номер профуча покрай мен със над 180 при ограничение 60, въпреки че ни сигнализираха за полиция, и аз карах бавно. После видях че естествено са го спряли, и видях как разговарят с полицая, след няма и 5 мин, същия тоя "петцифрен" мерцедес пак прохуча покрай мен със огромна скорост. Просто е извадил пачката и е олекнал със 100-200 лв, пука му. Така че хора моля ви присветвайте. Първо да направят магистрали,че сме 500 км страна без нито една магистрала, и да се научат да слагат знаци(или да ги махат след ремонт, че има някои 40ки стоят няколко години след като ремонта е свършил)
16:03 08.09.2011
205 `
До коментар #202 от "Deyan":
ДА ТРЯБВА !Да се предупреждаваме за катаджии по пътищата значи да намалим да известна степен изненадата и евентуални грешни реакции в последния момент от скрилите се като шумкари милиционери. Никъде по европа не съм виждал скрити в храстите полицай, само тук в румъния и по-рядко в югославия.
Предупреждението на отсрещния шофьор има само положителен ефект върху повишеното му внимание и безопасно шофиране и намаляване на стреса.
А, който си няма култура на пътя със или без предупреждение ще си върши простоийте.
16:03 08.09.2011
206 -
До коментар #172 от "Ивайло":
Принципно си прав за всичко, само искам да ти каже, че България и по време на социализма се славеше с най-лошите пътища в Европа и на Балканите.Имаше по-малко коли тогава и затова не беше чак толкова голям проблема, а и не бяха толкова бързохдни, но лоши и калпави пътища си имахме и тогава още ...
16:03 08.09.2011
207 бети
Тук прочетох коментарии за румънците. Споделям личен опит. Имам около 2-3000 км. в Румъния в областтите на Букурещ, Гюргево, Калараш, Констанца, Олтеница, навъртени на 5-6 пъти в делнични дни и уикенда. Никъде не видях скрит патрул в храстите! Веднъж ме спряха полицаи, защото номерът ми е ударен и се вижда отдалеч. Със знаци ме попита защо е така. Аз му казах, че е паднал и съм минал през него. Поиска ми зелена карта. Аз нямах. Вече очаквах да олекна с 50 евро, когато старшината ми каза (предполагам), че когато изляза от България трябва да имам такава. Пожела ми приятен път и толкова. Минах Дунав мост и тръгнах по бул.България в Русе. Знаете, че след 4-5 км. пътя прави широк десен завой. Бе на смрачаване, аз инстиктивно намалих и след 50 метра видях родна картинка - на 4-5 метра навътре в храстите 3-ма нашенски юнаци спрели колата, вдигнали задния капак, като сложили радара насочен към завоя. А те самите застанали зад колата, за да не отразят със зелените си жилетки светлината. Контрастът бе толкова голям, че този спомен остана завинаги в съзнанието ми, макар че случката е от преди 3 години.
По-добре е да предупредя един джигит (той е без това не му пука, защото кара със 100лв. в книжката, а така поне за 1км. ще намали), отколкото да не предупредя 100 нормални водачи, на които им е устроен капан. Ако нашите куки се държаха като румънските, може би нямаше да светвам.
Коментиран от #214
16:03 08.09.2011
208 Viktor
16:03 08.09.2011
209 angel
16:03 08.09.2011
210 mimo
16:03 08.09.2011
211 aleksandur
16:03 08.09.2011
212 barbarian
16:03 08.09.2011
213 бети
До коментар #153 от "Ananhri":
А ти си представи, че куките спират този джигит, вземат му 100 лева и той ядосан се впуска по пътищата с още по-висока скорост! Оспорваш ли? Тогава ще те поканя във Варна зад "Македонски дом". Ежедневно от там минава "паяка" и "куките" вдигат САМО евтини колички. Последният път ги попитах: "Защо вдигате това малолитражно "Рено" поне 20 годишно, което почти на никого не пречи, а не вдигате този джип "Мерцедес" S-класа дето е запречил половината път?". Знаете ли какъв бе отговора? "Ами много е голям и кранът не може да го вдигне". Обадих се на телефона, който бе изписан на камиона. Казах номера на колата и описах шофьора, работника и катаджията. Опитах се да разкажа случая. Нагло ми бе отвърнато, че "Нямаме такава кола. На Вас какво Ви влиза в работата?"16:03 08.09.2011
214 koko
До коментар #207 от "бети":
vsi4ko koeto si napisal ,ta ti si otvqkyde v naru6enie i posle pla4e6 sre6tu policaite za6to se vyzmu6tava616:03 08.09.2011
215 Deyan
Коментиран от #216
16:03 08.09.2011
216 peco
До коментар #215 от "Deyan":
има си правила за движение и те трябва да се спазват харесва ли ни или не . ако не ви харесва сядайте пред компа и си играйте GTA san andreas16:03 08.09.2011
217 nocoment
16:03 08.09.2011
218 Хрис
16:03 08.09.2011
219 Deyan
Teзи които предлагат сляпо спазване на правилата изглежда да са по-опасните колеги.
16:03 08.09.2011
220 митата
16:03 08.09.2011
221 wtf?!
16:03 08.09.2011
222 ff
16:03 08.09.2011
223 Mortus
това е равносилно на това когато водата в една чаша е точно по средата на чашата. За някой хора е полупразна, а за някой е полупълна.
Всеки си прави сам избора.
Много по важно е да бъдем внимателни и отговорни на пътя защото не сме сами. Не мисля че трябва да пазим един друг от полицията, а от самите себе си когато ни се иска да понатиснем педала на газта повечко от нужното.
Поздрави на всички.
16:03 08.09.2011
224 petko9111
16:03 08.09.2011
225 Edin
16:03 08.09.2011
226 danny
16:03 08.09.2011
227 Vlado
16:03 08.09.2011
228 aaaaa
16:03 08.09.2011
229 kisa
16:03 08.09.2011
230 kisa
16:03 08.09.2011
231 patzkata
Далеч от майтапа - полицията да си върши работата по залавянето на престъпници, катаджиите за пияни, а пътна инфраструктура да не допуска дву лентово шосе да се нарича магистрала!!!!!!!!! Да направят гладки и широки магистрали с ясна маркировка, чак след това да слагат камери и ограничение 130-140км!!!!!! А не да ме дебнат дупки, немаркиран път, алтави катаджии и безсмислени данъци по пътя!!!!!!!! Когато даваш, тогава искаш!!!! А НЕ ДА ИСКАШ И ПОСЛЕ ДА "ОБЕЩАЕШ", ЧЕ ЩЕ ДАВАШ!!!!!!!
И така, както оний от Русье го казуват: онуй дибелото дъ ни ми съ крий по папурите, щот туй на нищо ни приличъ.
16:03 08.09.2011
232 mercedes w211
16:03 08.09.2011
233 520 zender
16:03 08.09.2011
234 бмв
16:03 08.09.2011
235 Todor
16:03 08.09.2011
236 dimitko
16:03 08.09.2011
237 bugimm
Не мисля, че трябва да мислим как да прекараме КАТ, а да се научим да караме без да представляваме опасност за останалите участници в движението. Докато има колеги които карат все едно са на квалификации за Ф1, аз няма да предупреждавам, защото този на който съм помогнал днес, утре ше се забие в нас или в нашите деца.
16:03 08.09.2011
238 ххххх
16:03 08.09.2011
239 някакъв шофер
16:03 08.09.2011
240 ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА ДА
16:03 08.09.2011
241 520 zender
16:03 08.09.2011
242 Случаен
16:03 08.09.2011
243 xxx
16:03 08.09.2011
244 а
16:03 08.09.2011
245 520 zender
16:03 08.09.2011
246 ст.с-нт Каунов
16:03 08.09.2011
247 Gocev
16:03 08.09.2011
248 Onq
16:03 08.09.2011
249 520 zender
16:03 08.09.2011
250 Discordia
16:03 08.09.2011
251 520 zender
16:03 08.09.2011
252 роро
16:03 08.09.2011
253 -
16:03 08.09.2011
254 2
16:03 08.09.2011
255 аз
16:03 08.09.2011
256 pavkata
16:03 08.09.2011
257 520 zender
16:03 08.09.2011
258 Vasilii
16:03 08.09.2011
259 Evolution
16:03 08.09.2011
260 520 zender
16:03 08.09.2011
261 ИКАН
16:03 08.09.2011
262 nasko
16:03 08.09.2011
263 pe6o
16:03 08.09.2011
264 петко
16:03 08.09.2011
265 дако от село
16:03 08.09.2011
266 дако от село
16:03 08.09.2011
267 bb
16:03 08.09.2011
268 japan_fan
Така че си святкам,като в повечето случаи това няма отношенис с катаджии,а с моята безопасност!
16:03 08.09.2011
269 S80 2.5TD
16:03 08.09.2011
270 ИМе
Това, че колегите се предупреждават по улицата е чудесно. Само по себе си означава, че вършат работата и на полицията - да се намали скоростта където трябва.
16:03 08.09.2011
271 Bear men
:))) На апростотията не може да и се помотне:)))
Извинявам се колега - не ви познавам и не бих си позволил да ви причисля към тази категория - просто изпуснато възклицание.
Обяснявам ви логиката си - ето вие приемате насрещния за колега - очевидно сте интелигетен човек (съдейки и по думи като "зевгма" които присъстват в речника ви), който приема че другите хора са със същата като неговата настройка - доброжелатели които пазят насрещния - но това е присъщо за хората с ограничени контакти или контакти само в определена прослойка от обществото. Вие не можете да повярвате или физически да приемете че има хора много много по-различни от вас - това което гледаме по филмите не е само измислица - не казвам че е правилно да се вманиачаваме, но очаквайте неочакваното, за да сте малко по-подготвен! Често съм слушал разсъжденията на хора шофиращи безразсъдно - познавам се със всякакви - би ви учудило какви изроди съществуват - няма да му мигне окото ако сгази дете, но ще се разплаче ако му вземете 5 лева а той е безпомощен да си ги върне - за това казвам палачи - ще гу предупредите, ще се отърве, а после свободно ще си върши асоциалните прояви - светът е жестоко място, а пътищата са бойно поле - ако не схванете и сега символиката - не ми се обяснява повече - знаете колко жертви има на катастрофи годишно нали - а по каква причина са катастрофите - надявам се също!
А че думата "зевгма" не ми е позната - не крия - но това не е дума от общата култура на хората и не би трябвало да ви кара да се чувствате нещо повече, като например мен че знам думи като "кайф", "люверс", "шпангоут", "рында булинь" и т.н които нямат никаква връзка с темата или с логиката - човек има някакъв по-изявен интерес или някаква специалнос и съответно е длъжен да е по-напред от масата в тези области:)
16:03 08.09.2011
272 Bear men
Бети, според мен полицаите скрити или явни не са е не могат да бъдат капан за нормалния водач - аз се смятам за такъв и непрекъснато ме спират полицаи - единствените реплики които си разменяме са "добър ден и довиждане" - всички документи са ми наред и карам горе-долу по ограниченията, а никога не са ми правили проблем за 10-тина километра в повече - не знам защо повечето коментари тук им приписвата такава дребнавост - един път разговора бе по-труден - когато бях превишил с 30 км. Но пък без значение дали излизат и застават добросъвестно или на лов, дали гледат да спасяват хора или просто да пълнят джобове - взимането на пари от Българина (а и от всеки друг човек) е единствения начин да се повлияе на съзнанието му, а респективно и на поведението. Да не мислите че съзнанието на "запад" е постигнато по друг начин:) ами там съседа излиза от вас след като сте играли на карти и сте пийнали и след час се обажда по телефона на властите да те изпее че си хвърляш боклука смесено в една кофа:)) всичко при тях се е случило по-рано, когато ние не сме се замисляли и сме били зад завесата - не е дошло наготово :)
16:03 08.09.2011
273 Bear men
То бива бива, ама да си такъв не-умник и не-остър и не-хетеросексуален и не-интелигентен - не бива. Не знам външно, не съм те виждал как изглеждаш, но умствено си дялкан с брадва пич - няма следи от гънки:))) Ми то е опасно да се съжителства с идиоти като теб бе:))) - ми ти ако по всеки въпрос или тема разсъждаваш по този начин къде ще му излезе края бе - питаш лисе въобще!?!?! - или до там не фъргаш:)))
16:03 08.09.2011
274 saso
16:03 08.09.2011
275 Bear men
Виждайки обаче от коментарите по тази тема, че повечето шофьори у нас разсъждават като заговорници от един общ заговор за нарушаване на правилата и предупреждаването един друг, докато в следващия момент двама от този заговор се хванат за гушите щото единия смазал близък на другия (а това е необратимо) - просто съм отчаян за перспективите на пътя. Е ще трябва да се купува бронирана машина, няма как:) пък тогава ще е лесно и сам да наказвам джигити - всеки си намира майстора:)
16:03 08.09.2011
276 Димитров
16:03 08.09.2011
277 Bear men
Тогава за да спестя дълго писане - към "520 zender":
Развихри фантазията си и се сети кво е било писано за теб!:)) колкото и (предполагам) трудно да е осъществим този процес при индивиди със съдържание на най-горния завършек на тялото:)))
Коментиран от #311
16:03 08.09.2011
278 to Face facts
16:03 08.09.2011
279 профито
16:03 08.09.2011
280 Bear men
Като цяло - начина за справяне с нарушенията по пътищата и станалите в резултат катастрофи с фатален изход и зачернянето на живота на цели семейства и родове - е единствено дълбоко бъркане в джоба на нарушителите, оповестяване на наказанията за да служат те за назидание на другите и да не допускат да нарушат правилата. Големината на глобите трябва да е в зависимост от доходите на нарушителя (или стойност на колата към момента по ШВАКЕ или друг метод за определяне на размер от който нарушителя ще го заболи) за да го заболи повече и да не го допуска пак. При второ нарушение - явно нарушителя не го е заболяло достатъчно - петорно по-солено. При трето нарушение - е явно тоя или не можеш да го събориш откъм пари и не му пука, или не може да се научи да кара и е безнадежден, или е побъркан - и в трите случая е за вземане на книжка. При каране без книжка - в пандиза. Не че знам закона за движение по пътищата (забравих го - минаха доста годинки), но пък тва дет го написах смятам че бе имало резултат:)))
16:03 08.09.2011
281 някои си
16:03 08.09.2011
282 gazara_fen
16:03 08.09.2011
283 Hmm
16:03 08.09.2011
284 ak_47
Коментиран от #330
16:03 08.09.2011
285 Реалиста
16:03 08.09.2011
286 Bear men
Към Реалиста - няма абсолютна истина, всичко е относително, така че и за мен не може да се каже че съм абсолютно прав. Ние говорим за присветването - въпросът е "ДА или НЕ"! А това че има много безсмислени ограничения - да - напълно съм съгласен с вас, но това е вече друг въпрос, нали:)
... И пак като се замисли човек - ами за добрите шофьори, които са с по-нови добре поддържани коли, на които пък гумите са от добра марка, съобразени със сезона и с достатъчен грайфер, и които са наспали се и бодри по време на шофиране, които имат много опит и бърза реакция - да - ограниченията са безсмислени. Но пък не стават ли те актуални и смислени ако само едно от гореизброените условия не е изпълнено - например добра кола но обута с галоши, или пък перфектна кола, но зад волана "по-спокоен" шофьор и т.н. Освен това аз лично съм изпитвал ужас на един и същи завой вземан с по-стара кола със 80 км/ч, а с по-новата със 70 км/ч щах да скоча в пропастта - има и сред новите коли такива които недозавиват или презавиват при определени условия в зависимост от разпределението на теглата и натоварването и т.н. Т.е. - както някъде в първите коментари беше казано - многообразието и условията са толкова много, че никой законопишещ или контролиращ орган не би могъл да обозре всичко за да напише такъв подробен закон. А дори и да можеше - никой не би могъл да го научи за да го спазва в детайлите му или да контролира детайлите му, а и колкото по-сложно - толкова повече спорове предполага. Е за това - имаме някакъв закон - трябва да го спазваме. С присвяткане - поощряваме неспазването му и избягване на санкции чрез заблуда - лъжем себе си, както стана ясно от коментарите и разсъжденията на по-интелигентните хора дали мненията си преди. От промяна би имало полза само ако законът е фрапиращо крив, а не е така. Спомнете си колко пъти напоследък имаше тежки катастрофи с фатални последствия - ако на автобуса някой по-рано не бе му пресвяткал, сега нямаше да се движи или нямаше да е в това състояние или не с този шофьор, ако оня дето прегази 5 деца пиян знаеше, че за каране пиян се лежи на топло 10 години - нямаше да стане така. Доказателство е уредбата в страните където престъпността е сведена до минимум - Китай, Сингапур, Нова Зеландия и др. Мно-ого може още да се говори...:)
Коментиран от #305
16:03 08.09.2011
287 krasi
kolega,ti kolko pati si bil v Gemania.Mai ne si bil,za6toto 6te6e da znae6,4e tam na autobanite njama ograni4enie na skorostta i moga da te podmina i s 250 km.ako estestveno pritejavam avtomobil da razvie takava skorost.Taka,4e vzemai otno6enie po vaprosi,po koito si kompetenten.
16:03 08.09.2011
288 Александър
16:03 08.09.2011
289 Roro
16:03 08.09.2011
290 МАНИАК
16:03 08.09.2011
291 iordan
16:03 08.09.2011
292 shofior
16:03 08.09.2011
293 iwan
16:03 08.09.2011
294 AMG
16:03 08.09.2011
295 Nqkoi
Коментиран от #299
16:03 08.09.2011
296 Krasen
Presvetvash za policai i djigitat v nasreshtnoto platno koito kara kato lud namalq i sledvashtite nqkolko kilometra kara ne kato djigit a kato primeren uchastnik v dvijenieto.
Taka che vie mi kajete koe e po pravilno da ne prisvetna i toi da ubie nqkoi predi da stigne policeiskata proverka ili da prisvetna i da spasq nechii jivot ??????
Kogato si otgovorite na tozi vapros shte razberete che takiva glupavi povodi za anketa i prouchvaniq predizvikvat samo sajalenie i sachuvstvie po vash adres ot strana na nas profesionalnite shofiori...
Blagodarq za vnimanieto.
16:03 08.09.2011
297 Krasen
Dori da nqma druga prichina pak bih prisvetnal s farovete samo za da poprecha na 50 LV. da si smenqt sobstvenika - borbata s korupciqta e polojitelno i vajno neshto !!!
16:03 08.09.2011
298 ванко
16:03 08.09.2011
299 aha
До коментар #295 от "Nqkoi":
Точно камерите трябва да са включени постоянно и ще изчезне до голяма степен корупцията.Няма друг начин!16:03 08.09.2011
300 honda
16:03 08.09.2011
301 mmarto
16:03 08.09.2011
302 еее
16:03 08.09.2011
303 Аз
16:03 08.09.2011
304 batucada
16:03 08.09.2011
305 SEAT
До коментар #286 от "Bear men":
Страшно прав си! И с много правилно изказване ! ЕВАЛА ! Моето лично мнение по въпроса е доста двулично . Немога да преценя дали е правилно или не, защотото както казваш ако е някакъв " новобранец " и се прави на " бърз " , добре ще го предупредя да речем, а после , утре , в другиден кои ще го предупреди ???! И какво катастрофи , и отново жертви . Затова аз съм намоменти ако реша, ще сигнализирам ,зависи от настроението, просто не се опитвам да бъда компетентен по въпроса и неискам .. Прочетох няколко коментара и това е ! :)))Коментиран от #331
16:03 08.09.2011
306 bobo
16:03 08.09.2011
307 Shnappy_boy
16:03 08.09.2011
308 :)
Коментиран от #309
16:03 08.09.2011
309 ГЕРМАНЕЦА
До коментар #308 от ":)":
КАТО НЕ СИ НАЯСНО С НЕЩАТА В ГЕРМАНИЯ ПО-ДОБРЕ СИ ТРАЙ И НЕ СЕ ПРВИ НА ОТВОРЕН РАЗБИРАЧ!!!ЧУЛ НЕДОЧУЛ,РАЗБРАЛ НЕДОРАЗБРАЛ НО ДАВА АКЪЛ!
СМЕШНО!
16:03 08.09.2011
310 Трябва
16:03 08.09.2011
311 Личите си от 100м.
До коментар #277 от "Bear men":
Модератора Е "520zUnder", да ти кажа ако не се рзбрал досега.Той е и ДОШО и още 2-3 екземпляра.
16:03 08.09.2011
312 TEXAS-BMW
И без това нито вие нито милиционерите знаете правилника и закона, така че какво значение има.
16:03 08.09.2011
313 Опитен
16:03 08.09.2011
314 Дошо
БЛАГОДАРЯ ВИ?
16:03 08.09.2011
315 Разумен
16:03 08.09.2011
316 СВЕТКАЧО
16:03 08.09.2011
317 край
16:03 08.09.2011
318 veron76
16:03 08.09.2011
319 баба Меца
16:03 08.09.2011
320 artur dent
16:03 08.09.2011
321 драгаджия
16:03 08.09.2011
322 777
16:03 08.09.2011
323 xxxxx
16:03 08.09.2011
324 Стивън Сегал
Коментиран от #329
16:03 08.09.2011
325 петрет
16:03 08.09.2011
326 Минчо
16:03 08.09.2011
327 feri
16:03 08.09.2011
328 Славов
16:03 08.09.2011
329 Славов
До коментар #324 от "Стивън Сегал":
Значи определено си педерас16:03 08.09.2011
330 бети
До коментар #284 от "ak_47":
Колко километра правиш на месец или година, колега? Опитай се да навъртиш 7-8 хиляди на месец и тогава пиши тук.16:03 08.09.2011
331 миро
До коментар #305 от "SEAT":
Добре. А каква е гаранцията, че когато бутне на катаджиите 20 лева, ще се кротне и ще започне да кара нормално? Дори и с акт някои хора си остават джигити. Имах приятел, който има над 20 акта. Всички за скорост, без точки в талона си, но си кара. И то пак по същия начин. Ние не сме хората, които ще възпитават водачите. Ние искаме да пътуваме безпроблемно и да стигнем живи. За целта:1. Усилията на КАТ трябва да са в тази насока. За 5 дни ще изловя всички джигити по места. Те се знаят от полицаите. Но НЕ искат да се занимават с тях. Бих въвел провинение НАГЛОСТ - престрояване от средна лента наляво най-отпред, рисково изпреварване с умисъл каращ отсрещния да бие спирачки, пресветване и навиране отзад придружени често с клаксон, безпардонно спиране, когато явно пречиш на другите и т.н. Отнемат се 38 точки и 1000 лева акт.
2. Ревизират се всички знаци и маркировки по пътищата, като се привеждат в съответствие с реалната обстановка. Премахват се всички излишните 40 и 60, обезопасяват се крайпътни капанчета, бензиностанции, кръстовища.
3. Създава се (заедно с засрахователите) единен класификатор на дупките, свлачищата и неравностите. Дават се на фирми, които да направят ремонта за своя сметка, но да им се дава право да сложат върху петното своя реклама или лого. За всяко преминаване по определени пътища с дупки и ями се дават талони, които после се изкупуват за сметка на годишната винетка. Например, ако минеш 24 пъти по отсечката Гълъбово - Свиленград плащаш годишна винетка от 5 лева.
4. Да няма право на нов мандат кмет, който не е намерил начин за ремонт на общински път или основна артерия на града.
16:03 08.09.2011
332 VOLVO C70 T5R
16:03 08.09.2011
333 D.Ivanov
16:03 08.09.2011
334 q
16:03 08.09.2011
335 Александър
16:03 08.09.2011
336 kat
Коментиран от #343
16:03 08.09.2011
337 николаи
16:03 08.09.2011
338 николай
16:03 08.09.2011
339 николай
16:03 08.09.2011
340 nikito
16:03 08.09.2011
341 320d
що бе? попитали го,
- всеки ден чувам как някой вика на някой: "ПЕДАААЛ" -
сигурно му напомня че има педали....
16:03 08.09.2011
342 Maurice
16:03 08.09.2011
343 Опитен
До коментар #336 от "kat":
Ти си малко неграмотен, не се опитвай да предлагаш, а се научи да мислиш и прочети поне една книга през живота си. Затова не знаеш приказката за лъжливото овчарче...Нали ако всеки вземе да светка така, ще намаляват до един момент и когато е истина в един момент джигита набива спирачки, ето ти верижна катастрофа. Много ме дразнат без опит, които пишат ей така за спорта, без капка мисъл.16:03 08.09.2011
344 Опитен
16:03 08.09.2011
345 milner
16:03 08.09.2011
346 Диан
16:03 08.09.2011
347 Карлос
Нека споделя с вас история от днес(20.07.2011, към 9,40 сутринта).Малко след Гурково,по посока Нова Загора ме изпреварва моторист.Пътя не е широк,с леки завои.Сто метра по късно (през един завой)-честиткаа!Блюстителите на закона наврели патрулката зад мантинелата, в храстите,на десен завой от вътрешната страна и ела,ела Великдеен.Превишена скорост ,ела при радара.Казвам,добре ама дали е моята скорост? Според мен карах с под 70км/ч и не бързах.Аа,твоята е,как?Ами мреди секунди ме изпревари моторист и караше по-бързо, може би 80-90км/ч.Ами ние още паркирвахме патрулката и не бяхме включили радара,тъй че е твоята.Само да вметна,че става въпрос за 10-20 секунди - за колкото се изминава 100 метра със скорост около 70 км/ч.Погледам радара няма пломба на винта- имало е ама главата на винта се вижда.Лепенката със стикера полуразлепена и то стои в горната част на капака , а не на мястото на снаждане.През това време минават и други с превишена скорост , но не се спират - да свършат с мен.
Пиша аз възрашения и се обаждам после на мой познат по-кипял в нещата.Отговорът:Лошо брато, нищо не можеш доказа в съда.Първо си сам,а те са двама.Иди доказвай, че преди теб е минал друг.Второ ще сменят радара-в акта пише модела радар, но не и идент.номер на уреда.Пак иди доказвай, че не е същия в съда.И въобще,преглъщай и бягай.
Та за това, към колегите които предупреждават-евала.Аз винаги съм го правил.Към другите,философите, имам пожелание към тях-всеки месец по една такава случка да им се случва и да се видим след година:)))
16:03 08.09.2011
348 Anonymous.
16:03 08.09.2011
349 Ковани
Трето: Предупрежденията за мильовци на пътя все пак действат успокояващо на движението и хората не губят навици, и все пак трябва и ред на пътя.
16:03 08.09.2011
350 Vanesa
Toi se pomu4i da im obqsni oba4e policai produljavaha da tvurdqt 4e ne vali.Kajete mi tova normalno li e v na6ta smotana durjava da te spirat naistena za tupotii i to pulni. I zatova 4e be6e pysnal 4ista4ki my sustaviha akt ot 20lv
16:03 08.09.2011
351 ст.с-нт Каунов
До коментар #1 от "Ченге от Плевен":
Аз също съм полицаи и мога да ти отговоря - предупреждаваш другите защото не си на работа.Ние когато сме на работа сменяме не само дрехите ами и характера и начина на мислене - и братчеда да превиши скоростта ще му шибнем акта - когато сме на работа де16:03 08.09.2011
352 112
До коментар #1 от "Ченге от Плевен":
С патрулката ли бе16:03 08.09.2011
353 venco
16:03 08.09.2011
354 realist
16:03 08.09.2011
355 vt
Коментиран от #373
16:03 08.09.2011
356 doktorra
без да има полицаи и се мислят за много
"интилигентни"!!! Вчера един ми светва в един завой и аз
30 км. карам като бабичка и се озъртам за патрул. После
цял ден си мисля с кой ли познат съм се разминал и не съм го познал? и т.н. и т.н. И в следващият момент същите тези
"ИНТИЛИГЕНТИ" няма да ми пресветнат следващият път когато
ще има комбайн зад завоя или пътен инцидент и аз ще се
натреса в някой невинен...
Та и въпросът ми тук е: ти господин водачо, кадето ми присветваш заблуждаващо как преценяваш, че аз се движа с
привишена или несъобразена скорост???
Радвам се, че в по-голямата си част българските водачи
са интилигенти и мислещи хора и все по-голям напредък
виждам по пътищата!
16:03 08.09.2011
357 Оня дето клати колата
16:03 08.09.2011
358 immoral
16:03 08.09.2011
359 Митко
Аз съм живял в чужбина и най добрият начин са камерите. Преди всяка камера има знак КАМЕРА който него види или не се съобрази ГЛОБА. Това е най добрия вариант.
16:03 08.09.2011
360 Читател
16:03 08.09.2011
361 Змей
Коментиран от #363
16:03 08.09.2011
362 Димитър
16:03 08.09.2011
363 Читател
До коментар #361 от "Змей":
Не.16:03 08.09.2011
364 някои си
А сега помислете пак За или Против
Коментиран от #366
16:03 08.09.2011
365 Deo88
Ако трябва да бъда искрен , съм съгласен с мнение номер 364 . А за да бъда честен спрямо другите шофьори , ще им пресвятквам , защото не съм някой , който ако го спрат в нарушение и му пишат "нещо си там" ( хаха ) , след това да не им мигам , само и само и тях да спрат изненадващо ...
Лек ден и безаварийно и разумно шофиране !
16:03 08.09.2011
366 320d
До коментар #364 от "някои си":
а те пък катаджиите като спряха ставийски КО СТАНА А???може даже заради това че са го пуснали да се почуствал недосегаем да е подкарал така
16:03 08.09.2011
367 Калоян
16:03 08.09.2011
368 Ванко
16:03 08.09.2011
369 Kristian
16:03 08.09.2011
370 kyky
Коментиран от #388
16:03 08.09.2011
371 Атанасов
16:03 08.09.2011
372 Владо
16:03 08.09.2011
373 Maurice
До коментар #355 от "vt":
Мунчо,има си закон за движение по пътищата!!Вземи да го прочетеш.Там има табели,знаци,маркировки,...След като си взел книжка по втория начин без да го научиш този закон,то никой не ти е виновен,че не знаеш каква е работата на КАТ.Те следят дали спазваш закона!!Така е в цял свят.Аз съм живял в САЩ близо 4 години.Там полицаите се крият много повече от нашите и никой не се оплаква,защото се опитват да спазват закона за движение,въпреки че може да не го харесват особенно.Та веднъж докато си карах с ограничението,приближавах светофар при зелена светлина.Реших да настъпя малко и да го хвана това зелено.Обаче куката се беше скрил в една бензиностанция точно на кръстовището и ме спря.За 16 мили над позволеното ми писа глоба от $367.Тогава разбрах защо в Америка спазват ограниченията.Тези пари са си 1/5 от месечната заплата.А тука разни ми обясняват че тука ги глобявали без вина с 50 лв,които са 1/10 от заплатата им.Ама не се замислят че са глобени,защото са престъпили закона,а полицаите са виновни,защото са скрити,корумирани.....Няма да предупреждавам за полицаи,за да могат да ви скъсат от глоби и да се научите да карате.Казах!!16:03 08.09.2011
374 Lozanov
16:03 08.09.2011
375 Михайлов
1.Катаджиите са корумпирани, ние също.Така избягваме необходимостта да нарушаваме закона като им плащаме.
2.Некоректните безпричинни ограничения на скоростта на много места в страната, не знам защо, често съвпадат с местата, на които има постове на КАТ.А според мен те трябва да наложат на "Пътна сигнализация" тези недоразумения да се премахнат.Ама не го правят, що ли?
Например как по първокласен път един ТИР ще намали скоростта от 90км/ч на 40км/ч, щото там миналата седмица работели работници и знакът останал.
3.Пътувах до Италия и минах 3000км.Никой не ми премигна с фарове, щото камерите постоянно си работят.Спряха ме чак в България между Калотина и София в 1.00 часа.Там на чист и прав участък се появява ограничение от 50км/ч ...и то е поставено малко преди мястото, където КАТ имат къщичка в средата на нищото.Няма кръстовище, населено място и каквато и да е друга причина.
4.Виждал съм ограничения 30км/ч, 20км/ч дори 10км/ч , последното беше при с.Ъсен до Тетевен.Кой малоумник поставя тези неща и някога возил ли се е с 30км/ч или такива табели е имало в склада?
5.31 години шофирам ежедневно.Десетки пъти съм спиран за скорост, телефон, колани и общо 2 пъти за проверка за алкохол.По веднъж на 15 години...А за наркотици-никога.
Накрая - веднага ще спра да сигнализирам на колегите, когато почувствам коректност в КАТ и че сме съмишленици в разумна посока на безопасността по пътищата.Но не с цената на ограничения от 20км/ч.
Давайте ги тия камери по-масово, бе хора.
16:03 08.09.2011
376 станислав
16:03 08.09.2011
377 Костадинова
А дебненето на шофьорите изпод храстите е като игра на партизани-няма такъв абсурд просто!
Ето една интересна идея за това как да накараш в градски условия да се намали скоростта:
http://www.youtube.com/watch?v=iynzHWwJXaA&feature=related
16:03 08.09.2011
378 Пешо
16:03 08.09.2011
379 Driver
16:03 08.09.2011
380 peshev
Как ще санкционират нарушителите е въпрос на манталитет и професионализъм. Да се крият, но да спират само нарушителите, а не тези от които могат да си изкарат "джобните".
16:03 08.09.2011
381 Пантиев
16:03 08.09.2011
382 Бай Мончо
16:03 08.09.2011
383 владо
16:03 08.09.2011
384 владо
Коментиран от #391
16:03 08.09.2011
385 ivencio
16:03 08.09.2011
386 stomatolog
16:03 08.09.2011
387 $
16:03 08.09.2011
388 stomatolog
До коментар #370 от "kyky":
Stoto ako sa vidimi ot dale4e nikoi nqma da narushava pravilnika ;-))...i nqma da ima zakakvo da se zaqjda,a ste trqbva da raboti samo za zaplata !!!16:03 08.09.2011
389 stomatolog
16:03 08.09.2011
390 Атанас Петков
16:03 08.09.2011
391 520 zender
До коментар #384 от "владо":
при 150км в час аз лично при стоп палка сигурно няма да спра-дреме ми че ти няма да ми присветнеш ..16:03 08.09.2011
392 bez zna4enie
16:03 08.09.2011
393 Наско Стоев
Коментиран от #409
16:03 08.09.2011
394 chocho
Тук: Прегря ми колата на ул."Раковска", отбих срещу Александър Невски(там беше забранено влизането по това време). Като млад шофьор поисках помощ от почиващата групичка полицаи под близкото дърво. Цитирам отговора който получих: "Тя е прегряла зашото си влезнал в забранена улица!"
Е и мен ме е срам че живея в БГ!!! Освен че светкам и свиркам :)
16:03 08.09.2011
395 Наско Стоев
16:03 08.09.2011
396 Georg
16:03 08.09.2011
397 eee
16:03 08.09.2011
398 аз
16:03 08.09.2011
399 дупка на пътя
16:03 08.09.2011
400 Хитреца
16:03 08.09.2011
401 транспортер
16:03 08.09.2011
402 puri_88
16:03 08.09.2011
403 Anonymous.
16:03 08.09.2011
404 Драганов
16:03 08.09.2011
405 Н. Стоев
16:03 08.09.2011
406 Dimitar
16:03 08.09.2011
407 Ицо
16:03 08.09.2011
408 Ицо
16:03 08.09.2011
409 Ицо
До коментар #393 от "Наско Стоев":
Страшно си прав, Стоев ! Обаче замил ли си се трябва ли сметките да са ни 80% от минималната заплата ?? Трябва ли да плаща човек данък за 15 годишната си кола 3 пъти по-малко отколкото за чисто нова със същата мощност ?? И зашо... ??? Нали сме еко, нали сме велики... ?? Трябва ли да дебна дупки по пътищата и полицаи в засада, които чакат 20лв ?? Трябва ли да гледам как инвалид не може да се качи по стълби и тълпа от хора го подминават без да му помогнат ?? Или трябва може би да свикна да не помагам на сляп човек да пресече улицата ?? Или може би трябва да свикна с това, че за да си карам колата трябва да съм Рокфелер за да си плащам бензина ?? ЕМИ НЕ - НЕ ТРЯБВА !!!! Затова обаче няма да храня и и полицаите, които спират нарушители за своя лична облага - и аз искам да взимам пари затова че се потя, ама уви - тук пари взимат само полицаите и плочкаджиите... а всеки има "висше" и мизерства... на 26 години съм и имам сертификация, която имат още 4-ма в българия и ако не се случи нещо до края на годината, ще си останат 4-мата коги само, а аз ще бягам... НО ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СВЕТКАМ !!!!16:03 08.09.2011
410 gan4u
16:03 08.09.2011
411 mynkow
16:03 08.09.2011
412 BBB
16:03 08.09.2011
413 вес
Такива нарушители без СУМПС.
16:03 08.09.2011
414 Станко Симеонов
16:03 08.09.2011
415 Мунчо
16:03 08.09.2011
416 Todor
- К'во ме интересуваш ти бе боклук, че си правим каквото си искам и синът ми също. и за жалост не е единичен случай.
Относно при святкането, аз винаги сигнализирам , а Джигитите и да им мигаш и да не им мигаш не им пука и си карат както си знаят....
И така "Вес" то и ти можеш да убиеш някой на пътя защото съм сигурен, че не си толкова съвестен шофьор колкото се изкарваш.... Защото и ти вдигаш ръка за мерси когато някой ти присветне 100% съм сигурен, а не отваряш прозореца и викаш по човека който ти е мигнал за да те спаси от 20лв. които ще дадеш на чичко фуражка като почне да ти говори разни неща....
Тия дето са сама вода не напита са най тъмниии...
16:03 08.09.2011
417 velislav
16:03 08.09.2011
418 Taxi driver
16:03 08.09.2011
419 Amayo
16:03 08.09.2011
420 KAT
16:03 08.09.2011
421 pavlina
16:03 08.09.2011
422 Z
?4
16:03 08.09.2011
423 Anonymous.
16:03 08.09.2011
424 Vladi
16:03 08.09.2011
425 Кат
16:03 08.09.2011
426 Cubo
16:03 08.09.2011
427 Bumar
16:03 08.09.2011
428 ТОЙОТА
защото наще дебнат да и е неразумно да ти свършат точките след 3-4 нарушения и да ходиш пеш или да останеш без работа или да ти вземе 20 лева и да ги издуха в кръчмата вечерта за негово си здраве
има безумни знаци и кръстовища след който седи нашия гладен милиционер "не полицай" щото си го карат по-старому "маририйке ще ми бутнеш ли или ще си одиш пеш"
16:03 08.09.2011
429 ТОЙОТА
16:03 08.09.2011
430 Bumar
16:03 08.09.2011
431 ivaka
16:03 08.09.2011
432 biser
16:03 08.09.2011
433 jorkaeff
16:03 08.09.2011
434 Тон
16:03 08.09.2011
435 Princess
16:03 08.09.2011
436 Vancho
16:03 08.09.2011
437 ...---...
16:03 08.09.2011
438 Методи Георгиев
16:03 08.09.2011
439 Георги
16:03 08.09.2011
440 fiiii
16:03 08.09.2011
441 Pilot
Коментиран от #446
16:03 08.09.2011
442 Александър
16:03 08.09.2011
443 GVG
16:03 08.09.2011
444 VAL
Колеги,всички имаме вече съвременни телефони с камери,приканвам да направим саит със снимки на криещитесе
органи на пътния контрол.
16:03 08.09.2011
445 vEnzo
За онези които карат с много над позволената скорост задължително ги предупреждавам, без значение дали съм видял патрулка на кат. :). Като го видя (летящия идот) да натиска рязко спирачки в огледалото за обратно виждане, оставам доволен от себе си.
16:03 08.09.2011
446 ZOOM-ZOOM
До коментар #441 от "Pilot":
Не е само българска традицията, срещал съм го и на запад!16:03 08.09.2011
447 milko
16:03 08.09.2011
448 qunco
16:03 08.09.2011
449 Вчера
Интересното е, че въпреки, че виждат задръстването което образува неизправния светофар, те вместо да застанат и да регулират движението в кръстовището, си стояха кротко с надежда да чопнат някой лев...
И след това как да не предопреждаваш насрешните шофьори за скрити в храстите елементи с катажииски униформи...
16:03 08.09.2011
450 аз
т.е. не е "българска традицяи" - както някой каза. има го навсякъде.
16:03 08.09.2011
451 Stoimenov
16:03 08.09.2011
452 Дарин
16:03 08.09.2011
453 :D
16:03 08.09.2011
454 шофьор
16:03 08.09.2011
455 VITO
16:03 08.09.2011
456 VITO
16:03 08.09.2011
457 djani72
16:03 08.09.2011
458 fii
16:03 08.09.2011
459 Бг
Тогава няма да имате хубава държава
16:03 08.09.2011
460 Torongil
Много ме радват такива изказвания, че трябва да се спазват правилата. Да съгласен съм но трябва и да се погрижим правилника да е в услуга на народа. Има колективна безотговорност и всяка институция си прехвърля и после заради ъпсурдите биваме глобявани ни наричани джигити. Правилата трябва да се спазват, но освен това трябва да се научиш да караш преди да вземеш книжка и не само от 24ч. кормуване ;) Абе толкова е комплексно всичко че губя желание да пиша. Както се вижда джигитите сме повече ;D
16:03 08.09.2011
461 GVG
16:03 08.09.2011
462 nikola
16:03 08.09.2011
463 Денислав
16:03 08.09.2011
464 Роко
16:03 08.09.2011
465 hofior
16:03 08.09.2011
466 De_Marco
Винаги тия с девиз "Да служа и да защитавам", се крият зад табелката "40 км/ч." точно на правия участък на някой сносен междуградски път, за да хване поредния "престъпник", който да му кихне 50 лева от мизерната си заплата..... Винаги ще пресвяткам, независимо какви джигити се движат насреща - по-добре да предупредя поредния неандерталец на пътя, отколкото да пълня гушите на тия корумпирани! Те, както и службите за които работят са виновни на 90% от катастрофите, а не джигитите с мания за самоубийство!
16:03 08.09.2011
467 авто
16:03 08.09.2011
468 митко
16:03 08.09.2011
469 тошо
16:03 08.09.2011
470 БРАТнаТОШО
16:03 08.09.2011
471 еее
Коментиран от #472
16:03 08.09.2011
472 еее
До коментар #471 от "еее":
Сега се сетих. Щом като ще правим уравниловка, защо не направим 65 годишната ми съседка пилот на Макларън?16:03 08.09.2011
473 БРАТнаТОШО
16:03 08.09.2011
474 БРАТнаТОШО
16:03 08.09.2011
475 eee
16:03 08.09.2011
476 БРАТнаТОШО
И от къде знаеш пък какво е моето образование, че ми се пълчиш?
16:03 08.09.2011
477 Справедлив
Пример: От Добрич за Силистра има пътен участък над 20 км. , на който след всяко кръстовище има ограничителен знак за 40 км/ч. Ти до Силистра с 40 ли ще караш бе, брате на Тошо?
Винаги се светва и се предупреждава, не само за катаджии но и за опасности по пъта, както и винаги се вдига ръка за благодарност за предупреждението...
Друг е проблема, че има десетки хиляди в Бг в момента,които не са карали курсове, а са си купили книжките, ако имаше начин да ги разпозная, аз щях да ги показвам на катаджиите.
Пример:
Имах подчинен от малцинствата, не си беше взел книжката, прави катастрофа на ключово място във Варна и му взеха 50лв.
В същото време мой колега с книжка от години(без нарушения) и опит, за 33 км/ч превишена скорост му вземат книжката за месец и му пишат акт за 200лв.
Преценете сами, но аз мисля, че е най-малкото несправедливо, а да не предупредиш е неколегиално..
16:03 08.09.2011
478 Тошо
Пример: От Добрич за Силистра има пътен участък над 20 км. , на който след всяко кръстовище има ограничителен знак за 40 км/ч. Ти до Силистра с 40 ли ще караш бе, брате на Тошо?
Тошо: Нали ти си шофьора сам прецени как ще караш. Или ти гледаш поведението на другите участници в движението. Иначе за другото си прав, нужни са законови промени.
16:03 08.09.2011
479 Явор Кръстев
13:51 19.10.2012
480 Владимир
16:37 01.09.2018
481 Бургас
09:51 30.10.2019
482 Давид
09:56 30.10.2019