ФАКТИ.БГ

Hyundai представи най-мощнатa Коna

„Наточената“ версия достига 290 коня

Публикувана: 28 Април, 2021 09:53
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2537
  • Hyundai представи най-мощнатa Коna  - 1
    Снимки: Hyundai
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 5 от 8 гласа.

    След редица снимки и видеа, които разкриха по-голямата част от най-мощната Kona, ето че от Hyundai вече показаха N версията на малкия кросоувър. Очаквано тя е базирана на последното поколение, което дебютира преди няколко месеца, като все пак представя някои промени.

    Външно може да познаете Kona N по променената предна броня, която разполага с друга решетка и спойлери с червени акценти в долната част. Задницата следва същата визия и отново можем да намерим дифузьор с червени акценти, големи ауспуси и триъгълен стоп в горната част на багажника.

    Очаквано джантите също са по-големи и с различен дизайн от стандартните за модела, като освен за красота, това помага и за побирането на по-големите спирачки, които пристигат стандартно при Kona N. Диференциал с ограничено приплъзване и променено окачване също са специфични допълнения само за най-мощната версия.

    Различен волан е една от промените в интериора, като заедно с него виждаме още брандирани N седалки, както и алуминиеви педали. Сини бутони за превключване на режимите също са налични, като доста напомнят на тези при M моделите на BMW.

    Под капака можем да открием 2.0-литров бензинов мотор с максимална мощност от 280 конски сили, a за кратък момент тя може да достигне до 290 конски сили. Максималният въртящ момент от 392 нютон метра се предава само към предните колела чрез автоматична трансмисия с 8 предавки, за която ви разказахме преди няколко седмици. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 5.5 секунди, а максималната скорост е 240км/ч.

    От корейската марка все още не са уточнили кога моделът ще влезе в продажба, нито пък каква ще бъде цената му, но със сигурност ще видим няколко хиляди увеличение в сравнение с обикновения модел.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 5 от 8 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Пурко
    1 Отговор
    Сигурно е три цилиндъра! Това не се уточнява в статията и ме притеснява това че се приема вече за стандарт!

    Оценка:
    -13 +7

    2
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Четири
    3 Отговор
    Цилиндъра е.

    Оценка:
    -1 +7

    рено ентусиаст
    4 Отговор
    Малее 2021-ва хората минаха на електрички тия още правят "мощни" коли цели 280 коня.Що тия корейци не се гръмнат просто.

    Коментиран от #7, #11, #12


    Оценка:
    -23 +5

    Като гост
    5 Отговор
    Браво на корейците.

    Оценка:
    -3 +14

    И аз съм се "наточил"
    6 Отговор
    Като куче за кокал.Като монахиня за х. ...Като котка за мишка....Да рекламираш чрез мощност е глупост.Нужно е икономичност,екология, безопасност,рециклиране.Всички пътища са лимитирани като скорост.Дори в Англия е до 130 км (карал съм там и дори бе май 110 км ).Тогава едно просто изчисление е нужно за до колко тегло каква мощност е нужна за скорости до 180 км(максимална).Ако рекламата се обърне до 10 г ще се промени и гледната точка а може и по бързо.Над 130 км разхода и замърсяването (а то е и прахово не само от излизащото от аспуха) се увеличават.От 2022 например в Франция ще има малюс и върху теглото(тегло разход прах зависимост).Така наречените SUV са по големи замърсители и по трудоемки за производство и консуматори на гориво/ток например.Чао.

    Оценка:
    -8 +5

    Като гост
    7 Отговор

    До коментар #4 от "рено ентусиаст":


    А ти кой беше? А рено какво беше? Защо драскаш под статия за автомобили?

    Коментиран от #8


    Оценка:
    -3 +8

    рено ентусиаст
    8 Отговор

    До коментар #7 от "Като гост":


    Компания създадена през 1889-та за разлика от чКиа хойдай създадена 91-ва 20-йо век.

    Оценка:
    -11 +3

    ГРАД КОЗЛОДУЙ
    9 Отговор
    А лада кога❓

    Оценка:
    -2 +2

    Хюндай
    10 Отговор
    Е то хубаво, че е създадена ама, ще мечтаят за бързото развитие на корейците!

    Оценка:
    -2 +3

    бай онзи
    11 Отговор

    До коментар #4 от "рено ентусиаст":


    абе смешко, ти за Kona Electric, дето една от най-популярните електрички дали си чувал? Или си изпълзял изпод някой камък?

    Оценка:
    -2 +5

    vikilexusnx
    12 Отговор

    До коментар #4 от "рено ентусиаст":


    Детенце - "тия корейци" имат 8 цл. двигател със 375 коня от 2016 г. в Кия Стингър и Хюндай Дженезис продаван само в Ю.Корея - Японния и САЩ! От 2019 г. Дженезис се отдели и стана собствена лукс марка в САЩ и за САЩ пуснаха корейците подобрен Дженезис 5 литра със 420 коня и 8 цл за моделната 2021 г...какъвто могат само да сънуват джендърите Рено с 3 цл. кашкайчета 2021 г. с по 130 коня.

    Коментиран от #13


    Оценка:
    -0 +1

    Back 2 Unity
    13 Отговор

    До коментар #12 от "vikilexusnx":


    С тази тазлика,че джнезис купе,дженезис джи 70 и Стингър са в 6(шест цилиндъра)не 8...
    При всичкия този нет пак си оставате прости някои...

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Пламен Марков
    Думи на спортно-техническия директор на ЦСКА-София Пламен Марков за мача с Локомотив Горна Оряховица
    Не бива да давам оценки по спортно-технически въпроси"

    Още бисери
    ТОП 5