ФАКТИ.БГ

Продава се най-бързата българска кола

Scirocco-то няма нищо общо с оригиналния автомобил

Публикувана: 14 Май, 2021 11:35
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15424
Продава се най-бързата българска кола
Снимки: Facebook
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 20 гласа.

Ако следите драг състезанията в България, то този автомобил най-вероятно ви е добре познат, след като последните години поставя различни рекорди, както в България, така и в съседни страни. Сивото VW Scirocco е дело на Heed Auto, като единственото оригинално нещо, което е останало по-него е формата и то до някъде.

Продава се най-бързата българска кола

Започваме от най-интересното, а именно двигателят. За база е използван мотор Nissan RB32, който може да се намери в модела Skyline, като очаквано е претърпял доста промени. С помощта на огромна турбина и правилните настройки, Scirocco-то може да се похвали с мощност от около 1400 конски сили, които очаквано се предават към четирите колела. Скоростната кутия е с 5 предавки и както най-вероятно се досещате, също няма много общо с тази при обикновените автомобили.

Продава се най-бързата българска кола

Както споменахме, Scirocco-то е радикално променено от първоначалния си вид, като за целта на състезанията е изработена специална тръбна конструкция, както и панели от стъклопласт, които максимално да олекотят автомобила. Теглото му е 1 015 кг без водач.

Продава се най-бързата българска кола

Що се отнася до постиженията на колата, те са много, като можем да споменем, че най-доброто време на класическата драг дистанция от 402 м е поставено на гръцката писта Тива, където Volkswagen-ът, управляван от Мартин Николов, измина отсечката за точно 7.65 секунди с терминална скорост от над 290 км/ч. Обявата може да видите под текста, като собствениците искат за автомобила 85 хиляди евро.


Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БАЙ Х@Й ‼
1 Отговор
Автомобилен Франкенщайн‼

Коментиран от #10


Оценка:
-9 +38

Денката
2 Отговор
Само да ви кажа че всяка една машина има ресурс на живот ..Да гледана е ,правилно е поддържана но тези мощности ,изобщо сплавите и проекта има "срок на годност" Умни са продават автомобила и започват нов проект с чисто нова концепция , материали и "живот"...Само да ня купи някои невзрачен че мила му майчица

Коментиран от #4, #21


Оценка:
-7 +33

хамилтънчо
3 Отговор
Само адмирации към хората, които стоят зад този проект. Тази кола е емблема за българския драг последните години. Да се надяваме, че предстои нещо още по-добро, защото предвид условията у нас и нивото на развитие на този спорт, е учудващо какви коли се правят, не само от HEED, но и от другите хора, които са в топа на България.

Оценка:
-4 +31

Гост
4 Отговор

До коментар #2 от "Денката":


Тоз ще знае какво купува, няма да е хванат от гората .

Оценка:
-2 +20

Бегай !
5 Отговор
Българска работа.Другия път да сложат двигател от Камаз на каруца.

Оценка:
-69 +11

jap
6 Отговор
Зa тези пари бих купил NISSAN GT-R който също има потенциал за пистите но може да се ползва и в ежедневието.

Коментиран от #7


Оценка:
-21 +30

Гост
7 Отговор

До коментар #6 от "jap":


Докато направи 7.65 вече ще струва няколко пъти по 85к евро и няма да става за ползване в ежедневието.

Коментиран от #8


Оценка:
-4 +30

gost
8 Отговор

До коментар #7 от "Гост":


Не съм съгласен, че ще няма да става за ежедневието, но със сигурност няма да е евтино.

Оценка:
-19 +5

С.С
9 Отговор
Ако някой го купи и му сложи газчица...ей-тъй, с цел икономия? 😄

Оценка:
-8 +4

Гост
10 Отговор

До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼":


Самоделка с незнайно какъв ресурс и с колко допуснати грешки при конструкцията, направена за едното изстрелване в права линия. Направена в някакъв световно неизвестен сервиз в задния двор на Европа...

Коментиран от #19


Оценка:
-47 +15

Никой
11 Отговор
Изобщо си нямате идея какво се изисква, за да се постигнат тези резултати. Частите и труда са поне х5 на исканата цена.

Оценка:
-3 +21

Драг Любител
12 Отговор
Всички помним синият Skyline (R34) на Цеци Петков и Вал Истман през 2000-2002г. Това творение с идентични параметри и 20 години по-младо е далече, далече от времената, които поставаше онази машина.

Коментиран от #15, #16


Оценка:
-7 +18

БЕНЦА
13 Отговор
НЕ БЛАГОДАРЯ ! Аз карам само Мерцедес Бенц !

Оценка:
-17 +8

Иво
14 Отговор
В цената са включени и два пакета памперси ХХL и ваучер от траурна агенция" Последен дом"....

Оценка:
-0 +18

Гост
15 Отговор

До коментар #12 от "Драг Любител":


Какви времена поставяше на 400 метра , че не помня.

Оценка:
-7 +4

Този
16 Отговор

До коментар #12 от "Драг Любител":


Този Скайлайн хем еднакви параметри, хем далечни времена ?!??!???

Оценка:
-6 +0

Бай Онзи
17 Отговор
Един GT-R може да се надуе до 2000коня и ще го бие 2 пъти това Сироко без да се правят такива сложни и скъпи проекти какви са тези глупости не знам.

Коментиран от #18, #20


Оценка:
-25 +3

Бай пън
18 Отговор

До коментар #17 от "Бай Онзи":


Аз лично ги надувам на 4 бара и чип от замунда.

Оценка:
-2 +8

Тъп си на пуканка
19 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Жалко,че съществуваш...

Оценка:
-2 +5

Антон
20 Отговор

До коментар #17 от "Бай Онзи":


Скрийте се с тази бънгия бе....ахахахах. Това нещо е направено да върви на 400 метра и после да се ремонира. от такава гледна точка всеки нов СТОКОВ автомобил пък бил той 200-300 коня дори и по-малко ще му разцепи грозната самоделна форма, ако трябва да завъртят 15-20 обиколко на писта. То сигурно дори дачия ще стигне по-бързо София- морето, защото това недоразумени я изкара 5 км по магистралата я не. Всъщност дори няма право да се движи по пътната мрежа. Смисъл от такова нещо виждате ли. ахахха

Оценка:
-5 +5

333
21 Отговор

До коментар #2 от "Денката":


Скъпичка е малко за някой невзрачен. Освен това няма номер и не може да си я кара. Това е чисто и просто драг автомобил, даже понятието "автомобил" не се припокрива много с това, което е.
Някой спомена как на писта щели да го правят смешно, което е факт, защото не е създадено за писта. На драг трудно ще го стигне някой.
И това е казано от човек, който много много не харесва драг рейсинга, даже хич. Но фактите са си факти - този автомобил е забележителен в дисциплината, в която е проектиран да се състезава.

Оценка:
-0 +3

22
Този коментар е премахнат от модератор.
Батко
23 Отговор
Адмирации за екипа постигнал това в България. Пожелавам им със следващия проект 6,2 на 400 !!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5