Новата S-klasse на Mercedes-Benz ще се появи на пазара не само с различни варианти на каросерията, но и с промени в интериора, определяни от специалистите като революционни. Най-впечатляваща промяна обаче няма да е във формата на седалките и прилежащите към тях части, а в материалите с които ще се тапицира вътрешната част на луксозната лимузина.
Според интернет порталът egmCarTech, немския производител вече е пристъпил към изпитания на материи от кашмир и коприна. Известно е обаче, че коприната губи до 20 % от силата си, когато бъде намокрена, а здравината и отслабва значително при продължително излагане на силна слънчева светлина.
Именно поради тези причини специалисти от Щутгарт работят усилено за да могат да създадат материя, която да е на копринена основа, но да е здрава и надеждна. Какви части от салона на новата S-klasse ще бъдат тапицирани с кашмир и коприна, на този етап не е ясно, но интерес представлява още една подробност.
Става дума за нов вид натурално бананово дърво, което ще бъде използвано в декорацията на салона. Дали всички тези нововъведения ще намерят място в серийната S-klasse ще разберем след две години, за когато е насрочена премиерата на новата щутгартска лимузина.
Предвид факта, че седалките на първите автомобили на Карл Бенц се тапицират с кожа от практична гледна точка и чак впоследствие поемат пътя си към луксозните варианти на четириколесните, е уместно да си зададем въпроса: Дали научно-изследователският отдел на Mercedes-Benz не подготвя бъдещото стандартно оформление на автомобилите?
26 Юли, 2011 12:51 11 521 39
Революционни промени в салона на S-klasse
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Станчо Илиев
Коментиран от #4, #10
16:04 08.09.2011
2 Киро
16:04 08.09.2011
3 Deyan
16:04 08.09.2011
4 Deyan
До коментар #1 от "Станчо Илиев":
Вия вчера не отговорихте на въпросите ми след вашата клевета по мен. Нима има причина да ги отбягвате? Или не можете да оправдае те действията си на здрава основа?16:04 08.09.2011
5 maksito
16:04 08.09.2011
6 иии
16:04 08.09.2011
7 G777
Коментиран от #8
16:04 08.09.2011
8 Deyan
До коментар #7 от "G777":
По всяка вероятност ще е ново поколение модела. Дразнещото е, че новите поколения преди последващите им модификации, не са толкова рафинирани и обикновено имат видими естетически грешки. Явление което пък от своя страна се пренебрегва напълно бидейки модел с който хората не са фамилиаризирани и отегчени достатъчно та да започнат да му виждат кусурите. Виж последната модификация на S класата-- просто никога не е изглеждала по-добре.Коментиран от #23
16:04 08.09.2011
9 lapnahte go
16:04 08.09.2011
10 user
До коментар #1 от "Станчо Илиев":
А някакви факти в подкрепа на това твърдение или така си говорите в градинката пред блока и значи е вярно ? И откога новата тапицерия е по-важна от новите двигатели, трансмисия, окачване и др. "дреболии" - защо там не направят нещо ново, както го правеха до 1995 г. ? Защото са потънали в самодоволно харчене на огромните приходи от компелксарщината на клиентите си и лежейки на старата слава, създадена от грамотни, талантливи и себеотдайни инженери съсипват името на марката с подобни "тапицерни" нововъведения 1 Нова тапицерия - малиии колко са напред от мерцедес, винаги са били номер едно - в кое - в тапицериите ли ? Малко факти за "нечуваният" напредък при двигателите им - Е320 цди - 2002 г. 220 к.с., Е350 цди 2011 г. - 231 к.с. - за 10 години вдигнаха 10 к.с. - много са добри, страшни са ! Докато има балъци, ще има и тарикати, които да им взимат паричките, за да си избиват комплексите ! И откъде знаеш, че са най-добрите - да не би да си карал тази Ес-класа от снимката или да вярваме на твоето предчуствие ? Мрак !Коментиран от #12
16:04 08.09.2011
11 играч
16:04 08.09.2011
12 Rosen
До коментар #10 от "user":
Колега... 1-во, статията е за интериора. 2-ро, когато от мерцедес решат, че ще дадат информация за нововъведения при двигателите и трансмисиите, ще я дадат и ще я прочетем. и 3-то, вземи си изтегли филмчето за историята на МБ и не говори неща, които не можеш да убориш и ти самият. Това кой-какво си говори пред блока си е за него, но това, че винаги са били най-големите иноватори е така, така и ще продължава да бъде... Хайде и с добро...16:04 08.09.2011
13 4ipi
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя, саморегулиращ се съединител, подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани,
1975г. - първата кола с възглавници за глава,
1977г. - първата кола със система за безопасност за деца,
1978г. - първата кола със система против блокиране на колелата при спиране - ABS,
1981г. - първата кола с въздушна възглавница за шофьора - AirBag,
1982г. - първата кола с многораменно задно окачване,
1984г. - първата кола с избор за задвижване на 2 или 4 от колелата,
1986г. - първата кола освен с мек таван и с твърд покрив предпазващ мекия,
1987г. - първата кола с въздушна възглавница за пътника до шофьора,
1989г. - първата кола с ролл-бар при преобръщане при кабриолет,
1994г. - пърият хибрид,
1995г. - първата кола със сателитна навигационна система,
1996г. - първата кола със електронна система за стабилност - ЕSР
2001г. - първата кола с електронно регулиране на спирачките
2002г. - първата кола със сензор за катастрофа
2003г. - първата кола със 7-степенна автоматична скоростна кутия
2004г. - първата кола с керамични спирачки
Коментиран от #15, #16, #18, #19
16:04 08.09.2011
14 ime
16:04 08.09.2011
15 6ipi
До коментар #13 от "4ipi":
а са въвели първи коледните лампички на фаровете16:04 08.09.2011
16 6ipi
До коментар #13 от "4ipi":
а алди са въвели първи коледните лампички на фаровете16:04 08.09.2011
17 biv6 fen na bmw
16:04 08.09.2011
18 Maurice
До коментар #13 от "4ipi":
2003г. - първата кола,която аз съм карал!16:04 08.09.2011
19 Учението е слънце
До коментар #13 от "4ipi":
Може би са повече но аз видях поне 2(две)грешки.Както и няколко пропуски.
Коментиран от #28
16:04 08.09.2011
20 М_SUX
16:04 08.09.2011
21 PlimP
tuk si sgre6il ;),kakto i na o6te niakolko mestenca
16:04 08.09.2011
22 ahaha
16:04 08.09.2011
23 G777
До коментар #8 от "Deyan":
TOVA NE OZNACHAVA CHE OSHTE 7 GODINI TRQBVA DA BUTAT TOVA KOPE,TOVA CHE G-CLASS-ATA E NAI KRASIVA I KARAT 32 GODINI S EDNO KOPE NE OZNAVHAVA CHE TRQBVA DA PRAVQT SUSHTOTO I S-KATA16:04 08.09.2011
24 Spewn1
16:04 08.09.2011
25 Лошо впечатление
16:04 08.09.2011
26 Мерцедес ли ? хахахха
Коментиран от #27
16:04 08.09.2011
27 M_SUX
До коментар #26 от "Мерцедес ли ? хахахха":
Точно комплексарите карат бмвта и си мислят, че като имат повече коне им е по-дълго това в гащите... Затова мерцедес е класика, защото колите не са им толкова напомпани, но със сигурност те надживяват.Истината е, че бмв е обикновена кола с повече конски сили...Докато Бенц е друг клас автомобил.Вижал съм какви ли не сравнения .... СЛС, СЛР, СЛ-БЛАК СЕР... да се сравняват с ферарита и ламборгинита... докато бмв 3ка не съм виждал;)16:04 08.09.2011
28 4ipi
До коментар #19 от "Учението е слънце":
Като в всяко хубаво нещо има грешки и пропуски но факта си е факт.Имат и редица рекорди за скорост и т.н.Нз защо но 90% от президентите и политиците в света карат S-kласа. факт !Коментиран от #30, #31
16:04 08.09.2011
29 innercity
16:04 08.09.2011
30 Петър
До коментар #28 от "4ipi":
Чипи :))), не мога да разбера защо хора, като теб пропускат факта, че мерцедес от 15години(поне от толкова следя), мерцедес не са най- добри в нищо. Качеството им според TUV е под това на сравнително нови автомобилни марки като Хюндай. Аз самия имам негативни наблюдения за качеството на мерцедес. Ако беше толкова престижна марката нямаше всеки втори ром да притежава автомобил от нея.А за президенти,политици и т.н. дето според тебе карат(според мен ги возят) S-клас, мога да ти кажа, че алтернативи на този модел почти няма. А и не отива някак си на държавен служител да се вози в бугати, бентли или
ролс-ройс. Мерцедеса е относително евтин, и дава визия на престижна кола... Истинските тузари, не биха карали марка която може да си я позволи Сульо и Пульо. От мерцедес го осъзнаха и затова изровиха(измислиха) Майбах, марката без никакви традиции и съответно успех на пазара.
16:04 08.09.2011
31 m21
До коментар #28 от "4ipi":
Къде са тези рекорди на мерцедес за скорост??? Дали не се бъркаш за автомобили на марката БРАБУС? Нямате право да наричете истински мерцедеси, някакви си тунинг разработки.Тунинг може да се направи на всяка кола! Всъщност, ако не са куп други фирми които доработват автомобилите на мерцедес, тази марка нямаше да съществува вече. Престижа и се гради на форсирани отвсякъде модели с по 500-700к.с. и цени по 200-300 хил.EUR. Колите им които са за масовия купувач се дънят постоянно на тестове за проверка на качествата им. Интересувайте се малко повече и не бъдете коне с капаци.16:04 08.09.2011
32 Cochev
16:04 08.09.2011
33 име
16:04 08.09.2011
34 M_SUX
16:04 08.09.2011
35 Седефчо
16:04 08.09.2011
36 smeh
С тая циганска мечта БМВ 3ка е36 или е46 се излагате.
За твое сведение виждам повече мургави да карат БМВ, а не Мерцедес.
Коментиран от #37
16:04 08.09.2011
37 Седефчо
До коментар #36 от "smeh":
S65 кво е ? AMG разработка .. тука не говорим за тунинговани и напомани допълнително автомобили.. говорим за автомобили от ежедневието :) И моля ти се .. Е36 и Е46.. в кой свят живееш ? Тук не говорим за автомобили на по 12-20 години..Аз лично говоря за всичко след пагубната Е46.. Е92 Е72 Е60 F10 и т.н. :) И като гледам има доста заблудени хора почитатели на тази марка която лежи на доста стара слава :] Но пък тъй като SMEH и още няколко човека нямат реално какво да допълнят или просто не разбират започват да ми включват S65 което е AMG разработка и разни други допълнения на фирмите за тунинг от сорта на Brabus Carlsson Hamman Lorinser и т.н. :)16:04 08.09.2011
38 Altunov_Benz
16:04 08.09.2011
39 Altunov_Benz
16:04 08.09.2011