26 Юли, 2011 12:51 11 521 39

Революционни промени в салона на S-klasse

  • mercedes-benz s-klasse

Новата S-klasse на Mercedes-Benz ще се появи на пазара не само с различни варианти на каросерията, но и с промени в интериора, определяни от специалистите като революционни. Най-впечатляваща промяна обаче няма да е във формата на седалките и прилежащите към тях части, а в материалите с които ще се тапицира вътрешната част на луксозната лимузина.

Според интернет порталът egmCarTech, немския производител вече е пристъпил към изпитания на материи от кашмир и коприна. Известно е обаче, че коприната губи до 20 % от силата си, когато бъде намокрена, а здравината и отслабва значително при продължително излагане на силна слънчева светлина.

Именно поради тези причини специалисти от Щутгарт работят усилено за да могат да създадат материя, която да е на копринена основа, но да е здрава и надеждна. Какви части от салона на новата S-klasse ще бъдат тапицирани с кашмир и коприна, на този етап не е ясно, но интерес представлява още една подробност.

Става дума за нов вид натурално бананово дърво, което ще бъде използвано в декорацията на салона. Дали всички тези нововъведения ще намерят място в серийната S-klasse ще разберем след две години, за когато е насрочена премиерата на новата щутгартска лимузина.

Предвид факта, че седалките на първите автомобили на Карл Бенц се тапицират с кожа от практична гледна точка и чак впоследствие поемат пътя си към луксозните варианти на четириколесните, е уместно да си зададем въпроса: Дали научно-изследователският отдел на  Mercedes-Benz не подготвя бъдещото стандартно оформление на автомобилите?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Станчо Илиев

    54 30 Отговор
    МЕРЦЕДЕС винаги са били новатори и номер 1 сред автомобилостроителите. И колкото да не им харесва на някои, това ще продължава!!!

    Коментиран от #4, #10

  • 2 Киро

    18 30 Отговор
    Станчооо, станчо! Не ги разбираш тея работи
  • 3 Deyan

    11 18 Отговор
    Само да не се престараят, че да объркат нещо, както често става.
  • 4 Deyan

    2 12 Отговор

    До коментар #1 от "Станчо Илиев":

    Вия вчера не отговорихте на въпросите ми след вашата клевета по мен. Нима има причина да ги отбягвате? Или не можете да оправдае те действията си на здрава основа?
  • 5 maksito

    10 7 Отговор
    Tova e texnologiq na Star Trek.
  • 6 иии

    18 5 Отговор
    караите си бмв и гтр.
  • 7 G777

    4 24 Отговор
    PREZ 2012 SHTE E PREMIERATA,NA VSEKI 7 GODINI PUSKAT NOV S-CLASS,SAMO DA NE PUSNAT FACE-LIFT NA SEGASHNIA MODEL KAKTO NAPRAVIXA S ML,CHE TOGAVA IZLAGACIATA SHTE E GOLQMA

    Коментиран от #8

  • 8 Deyan

    21 1 Отговор

    До коментар #7 от "G777":

    По всяка вероятност ще е ново поколение модела. Дразнещото е, че новите поколения преди последващите им модификации, не са толкова рафинирани и обикновено имат видими естетически грешки. Явление което пък от своя страна се пренебрегва напълно бидейки модел с който хората не са фамилиаризирани и отегчени достатъчно та да започнат да му виждат кусурите. Виж последната модификация на S класата-- просто никога не е изглеждала по-добре.

    Коментиран от #23

  • 9 lapnahte go

    7 0 Отговор
    kiro ti si gei
  • 10 user

    7 14 Отговор

    До коментар #1 от "Станчо Илиев":

    А някакви факти в подкрепа на това твърдение или така си говорите в градинката пред блока и значи е вярно ? И откога новата тапицерия е по-важна от новите двигатели, трансмисия, окачване и др. "дреболии" - защо там не направят нещо ново, както го правеха до 1995 г. ? Защото са потънали в самодоволно харчене на огромните приходи от компелксарщината на клиентите си и лежейки на старата слава, създадена от грамотни, талантливи и себеотдайни инженери съсипват името на марката с подобни "тапицерни" нововъведения 1 Нова тапицерия - малиии колко са напред от мерцедес, винаги са били номер едно - в кое - в тапицериите ли ? Малко факти за "нечуваният" напредък при двигателите им - Е320 цди - 2002 г. 220 к.с., Е350 цди 2011 г. - 231 к.с. - за 10 години вдигнаха 10 к.с. - много са добри, страшни са ! Докато има балъци, ще има и тарикати, които да им взимат паричките, за да си избиват комплексите ! И откъде знаеш, че са най-добрите - да не би да си карал тази Ес-класа от снимката или да вярваме на твоето предчуствие ? Мрак !

    Коментиран от #12

  • 11 играч

    5 13 Отговор
    Все повече приличат на корейски коли отвътре :)
  • 12 Rosen

    6 7 Отговор

    До коментар #10 от "user":

    Колега... 1-во, статията е за интериора. 2-ро, когато от мерцедес решат, че ще дадат информация за нововъведения при двигателите и трансмисиите, ще я дадат и ще я прочетем. и 3-то, вземи си изтегли филмчето за историята на МБ и не говори неща, които не можеш да убориш и ти самият. Това кой-какво си говори пред блока си е за него, но това, че винаги са били най-големите иноватори е така, така и ще продължава да бъде... Хайде и с добро...
  • 13 4ipi

    24 8 Отговор
    Mercedes-Benz е марката която е дала най-много на автомобилостроенето. Mercedes-Benz е:
    1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
    1887г. - първата кола със скоростна кутия,
    1888г. - първата кола пусната в масово производство,
    1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя, саморегулиращ се съединител, подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
    1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
    1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
    1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
    1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
    1933г. - първата кола с многоточково окачване,
    1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
    1937г. - първата дизелова туристическа кола,
    1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
    1957г. - първата безопасна туристическа кола,
    1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
    1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
    1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
    1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
    1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
    1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани,
    1975г. - първата кола с възглавници за глава,
    1977г. - първата кола със система за безопасност за деца,
    1978г. - първата кола със система против блокиране на колелата при спиране - ABS,
    1981г. - първата кола с въздушна възглавница за шофьора - AirBag,
    1982г. - първата кола с многораменно задно окачване,
    1984г. - първата кола с избор за задвижване на 2 или 4 от колелата,
    1986г. - първата кола освен с мек таван и с твърд покрив предпазващ мекия,
    1987г. - първата кола с въздушна възглавница за пътника до шофьора,
    1989г. - първата кола с ролл-бар при преобръщане при кабриолет,
    1994г. - пърият хибрид,
    1995г. - първата кола със сателитна навигационна система,
    1996г. - първата кола със електронна система за стабилност - ЕSР
    2001г. - първата кола с електронно регулиране на спирачките
    2002г. - първата кола със сензор за катастрофа
    2003г. - първата кола със 7-степенна автоматична скоростна кутия
    2004г. - първата кола с керамични спирачки

    Коментиран от #15, #16, #18, #19

  • 14 ime

    3 5 Отговор
    Emi da, vajno e kak izglejda otvutre, a ne tolkova kakvo ima pod kapaka. I sus 200 i s 300 konq kolata shte si varvi dobre, shtom vsi4ko e nared tam zashto da go pipat?? Dokato interiora e neshto vajno koeto mogat i bi trqbvalo da obmenqt(ne 4e dvigatelq ne e vajen de). Vsi4ko se promenq. Vsi4ki koli si promenqt interiorite, klientite iskat pove4e neshta, funkcii, po-dobre i po-novo izglejda6ti, po-luskavi, vse pak prekarvash vremeto si vutre v kolata, sednal, natiskaiki kop4etata za hilqdite djadji i karaiki/vozeiki se.
  • 15 6ipi

    1 5 Отговор

    До коментар #13 от "4ipi":

    а са въвели първи коледните лампички на фаровете
  • 16 6ipi

    11 3 Отговор

    До коментар #13 от "4ipi":

    а алди са въвели първи коледните лампички на фаровете
  • 17 biv6 fen na bmw

    5 3 Отговор
    Предвид факта, че седалките на първите автомобили на Карл Бенц се тапицират с кожа от практична гледна точка и чак впоследствие поемат пътя си към луксозните варианти на четириколесните, е уместно да си зададем въпроса: Дали научно-изследователският отдел на Mercedes-Benz не подготвя бъдещото стандартно оформление на автомобилите?
  • 18 Maurice

    6 7 Отговор

    До коментар #13 от "4ipi":

    2003г. - първата кола,която аз съм карал!
  • 19 Учението е слънце

    4 6 Отговор

    До коментар #13 от "4ipi":

    Може би са повече но аз видях поне 2(две)грешки.
    Както и няколко пропуски.

    Коментиран от #28

  • 20 М_SUX

    10 4 Отговор
    Нямам търпение да видя новата S класа
  • 21 PlimP

    3 6 Отговор
    1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани,

    tuk si sgre6il ;),kakto i na o6te niakolko mestenca
  • 22 ahaha

    8 3 Отговор
    na finnata koprina i ka6mir i varhu finno- obrabotenia abanos ... bai ganio 6te iade diuner kebapi 6te uliva sus sos4e! Bai ganio kara s classe i jivee v panelka, iade diuner4e i si mie kolata vednuj v godinata. prez finno-nastroenata audiosistema s 30 govoritelq toi 6te pusne ivana ,ako ima6e glezdoza kasetki moje6e i 6aban 6aoli4 dasi nadue i da bluska nevinni detza na pe6ehodnata pateka i da ma4ka nared s kef.
  • 23 G777

    6 5 Отговор

    До коментар #8 от "Deyan":

    TOVA NE OZNACHAVA CHE OSHTE 7 GODINI TRQBVA DA BUTAT TOVA KOPE,TOVA CHE G-CLASS-ATA E NAI KRASIVA I KARAT 32 GODINI S EDNO KOPE NE OZNAVHAVA CHE TRQBVA DA PRAVQT SUSHTOTO I S-KATA
  • 24 Spewn1

    10 8 Отговор
    Mercede-Benz и всички останали!!!!
  • 25 Лошо впечатление

    5 7 Отговор
    Доста грозни седалки... Мерцедес вместо да си мислят да си сменят интериора и купетата да вземат да си оправят електрониката и да вкарат нови неща по тея двигатели и скоростни кутий...колко съжалявам че преди година си купих нов мерцедес големи ядове ми прави ... то не беше отваряне на багажници в движение то не беше вкл на аварийни режими и др.. пълна скръб...
  • 26 Мерцедес ли ? хахахха

    2 7 Отговор
    Съгласен съм с колегите лежат на стара слава и не вкарват нищо ново както направиха от BMW или от VAG със DSG кутийте със или бмв със 8 степенната.Мерцовете още са си със 6 или 7 степенни кутий които са доста тромави със доста стари разработки на двигателите.. не е нормално от 3200 кубиков двигател да ми извадят 240 коня примерно.. та БМВ го постигат със 3.0 че пък и от VAG 2.0 270 коня .. само заблудени комплексари карат такива коли .. имал съм служебни коли и Mitsubishi и Subaru и BMW и Мерцедес и Lexus и VW но определено в някои неща изостава мерцедес. Вярно за Мицитата че са със стари разработки на двигатели а Лансерите са със калпав 2.0 двигател 140 коня който гори много маслко и е на VW но пък Мерцедес доста изостават...

    Коментиран от #27

  • 27 M_SUX

    5 4 Отговор

    До коментар #26 от "Мерцедес ли ? хахахха":

    Точно комплексарите карат бмвта и си мислят, че като имат повече коне им е по-дълго това в гащите... Затова мерцедес е класика, защото колите не са им толкова напомпани, но със сигурност те надживяват.Истината е, че бмв е обикновена кола с повече конски сили...Докато Бенц е друг клас автомобил.Вижал съм какви ли не сравнения .... СЛС, СЛР, СЛ-БЛАК СЕР... да се сравняват с ферарита и ламборгинита... докато бмв 3ка не съм виждал;)
  • 28 4ipi

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Учението е слънце":

    Като в всяко хубаво нещо има грешки и пропуски но факта си е факт.Имат и редица рекорди за скорост и т.н.Нз защо но 90% от президентите и политиците в света карат S-kласа. факт !

    Коментиран от #30, #31

  • 29 innercity

    8 1 Отговор
    Пак ли почнахте със спора BMW/Merc не мисля че в статията пише нещо за БМВ. Не ви разбирам тук се говори за тапицерия вие пак пишете за двигатели?! БАНАЛНО
  • 30 Петър

    6 4 Отговор

    До коментар #28 от "4ipi":

    Чипи :))), не мога да разбера защо хора, като теб пропускат факта, че мерцедес от 15години(поне от толкова следя), мерцедес не са най- добри в нищо. Качеството им според TUV е под това на сравнително нови автомобилни марки като Хюндай. Аз самия имам негативни наблюдения за качеството на мерцедес. Ако беше толкова престижна марката нямаше всеки втори ром да притежава автомобил от нея.
    А за президенти,политици и т.н. дето според тебе карат(според мен ги возят) S-клас, мога да ти кажа, че алтернативи на този модел почти няма. А и не отива някак си на държавен служител да се вози в бугати, бентли или
    ролс-ройс. Мерцедеса е относително евтин, и дава визия на престижна кола... Истинските тузари, не биха карали марка която може да си я позволи Сульо и Пульо. От мерцедес го осъзнаха и затова изровиха(измислиха) Майбах, марката без никакви традиции и съответно успех на пазара.
  • 31 m21

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "4ipi":

    Къде са тези рекорди на мерцедес за скорост??? Дали не се бъркаш за автомобили на марката БРАБУС? Нямате право да наричете истински мерцедеси, някакви си тунинг разработки.Тунинг може да се направи на всяка кола! Всъщност, ако не са куп други фирми които доработват автомобилите на мерцедес, тази марка нямаше да съществува вече. Престижа и се гради на форсирани отвсякъде модели с по 500-700к.с. и цени по 200-300 хил.EUR. Колите им които са за масовия купувач се дънят постоянно на тестове за проверка на качествата им. Интересувайте се малко повече и не бъдете коне с капаци.
  • 32 Cochev

    4 1 Отговор
    Големи сте разбирачи всички...нямам думи просто.Всеки да си кара квот му е кеф и стига сте се дрънкали във всяка статия за едно и също всеки път.
  • 33 име

    2 3 Отговор
    а бентли те номер 2 ли са?
  • 34 M_SUX

    8 2 Отговор
    Аз питам докога бмв ще догонват Мерцедес, не мога да повярвам как тази пластмасова трошка ще бъде сравнявана с царя в класа си.Докога ще ни продават пластмасовите си кошници на цени който е срамно да се говори.Имам и друг въпрос до кога ще се бутат при спортните коли където всички им се смеят, има ли шанс да направят лимузина която да вози добре, какъв е смисъла да си вземеш 7серия и да бичиш на пистата при положение, че работата на една лимузина е много по-различна.Докога ще гледаме лимузини с возия на лада?ДОкога ще гледаме еднаквите им модели. На хората им писна изтъркания дизайн от 20 години. 3,5,6,7 всички вече толкова си приличат, че станаха като ауди. Самата идея лимузина и спорт няма как да се вплете в едно, затова S класата на Мерцедес си остава еталон за това каква трябва да бъде една лимузина.Абсурдно е, че марка която претендира за спортни постижения, няма найстина кола със спортен характер... дори Нисан пуснаха спортна кола.А не някакъв хибрид като бмв който нито е спортна кола, нито лимузина, абсурди.И има още нещо с което бмв трябва да се пребори - име и престиж, нещо което липсва.Затова хората дават повече пари, но си взимат оригинал.
  • 35 Седефчо

    3 4 Отговор
    Съгласен съм със Петър.Ако не са Брабус Карлсон тоя и оня .. Мерцедес да са още по-назад доста се дънят на последак а заклетите фенове на тази марка чийто бащи карат явтомобили по-стари от самите тях или до вчера карали рено лагуна изкопали някой лев било то чрез някой лизинг зад а си купят нов мерцедес и да живеят в панелка на края на града за мен са пълни обитаци които незнаят и нямат вкус.Мерцедес много от техните автомобили дори нямат и прилична визия ... да не говорим за технически характеристики на двигателите ако не са тунинг фирмите доста изостават.Колкото до тея дето лаят против БМВ ами извинявам се но те успяват да съчетаят лимузина и мощност примери са 5-тата серия както и 7та серия на БМВ .. и затова Мерцедес изостават по всички класаций за квото се сетиш да не говорим че и от АутоБилд дето си е немско списание колко много ги критикуват ... Купите ли си такава кола си купувате само една емблема и име .. нищо повече
  • 36 smeh

    2 1 Отговор
    Хахахахха точно БМВ, които произвеждат 3 модела (3,5,7) били по-силни от Мерцедес във всички класове. Забравяте за ЦЛ, ЦЛС, СЛ. Ако 7цата я приемате за спортна кола, тогава S65 какво е, самолет? И общо взето Мерцедес имат кола, която ще бие всяко БМВ от този клас. Стига говорихте глупости.
    С тая циганска мечта БМВ 3ка е36 или е46 се излагате.
    За твое сведение виждам повече мургави да карат БМВ, а не Мерцедес.

    Коментиран от #37

  • 37 Седефчо

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "smeh":

    S65 кво е ? AMG разработка .. тука не говорим за тунинговани и напомани допълнително автомобили.. говорим за автомобили от ежедневието :) И моля ти се .. Е36 и Е46.. в кой свят живееш ? Тук не говорим за автомобили на по 12-20 години..Аз лично говоря за всичко след пагубната Е46.. Е92 Е72 Е60 F10 и т.н. :) И като гледам има доста заблудени хора почитатели на тази марка която лежи на доста стара слава :] Но пък тъй като SMEH и още няколко човека нямат реално какво да допълнят или просто не разбират започват да ми включват S65 което е AMG разработка и разни други допълнения на фирмите за тунинг от сорта на Brabus Carlsson Hamman Lorinser и т.н. :)
  • 38 Altunov_Benz

    1 1 Отговор
    Ako ti kajat 4e ima po dobro ot Benz , ili ne razbirat ili te lujat !
  • 39 Altunov_Benz

    0 1 Отговор
    >-Марката е една и това е Mercedes,другото вече е избор на модел.. И по-добре да ревеш в Benz с черни стъкла от колкото да се смееш в някоя хонда.