Last news in Fakti

21 Май, 2021 14:11 9 164 18

Размисли и страсти за следващата 5-та серия на BMW

  • bmw-
  • 5er
Размисли и страсти за следващата 5-та серия на BMW - 1

Добре известен факт е, че разработването и проектирането на нова кола отнема доста време. Някои обаче си представят , че всичко, което е необходимо, е един креативен и талантлив човек да излезе с идея, да вземе молив и лист хартия и готово.

Реалността обаче е много по-досадна и включва безброй комуникации между дизайнерския отдел и инженерите на компанията, процес, който може (и обикновено се случва така) да отнеме години.

Ето защо решенията за внасяне на важни промени в състава на производителя не се приемат с лека ръка. Те имат фокусни групи, разговарят с настоящите собственици, правят всичко възможно, за да минимизират рисковете и в крайна сметка да максимизират печалбите. И все пак инциденти се случват.

Хората (включително и ние) се втурнаха да хулят ​​новата серия 4 точно заради радикалната промяна в дизайна. Почти една година по-късно гигантската радиаторна решетка или т.нар. "бъбреци" загуби част от първоначалната си отблъскваща сила, като това стана с помощта на чудесния модел M4 Competition.

Електрическите BMW-та се приемат от голяма част от публиката с още повече "хейт", а на компанията става все по-трудно да обясни. Фактът, че те дори разполагат с радиаторна решетка, въпреки че не се нуждаят от такава.

Това е все едно да нарисувате пъпка на лицето си, дори ако не страдате от акне. Кой прави това? Но с iX баварците продължават да натрапват новите "бъбреци", като заради новия тесен дизайн на фаровете те изглеждат още по-големи.

Германските специалисти от Auto Bild представиха един рендер на предстоящата пета серия, който изглежда като кошмар за всички, които харесват красиви коли. В него се смесват и двата спорни елемента - голяма решетка и много тънки фарове.

Явно баварците продължават да вървят към една нова идентичност на марката, която искат да затвърдят с един от бестселърите си - новата серия 5. Ако рендерът има нещо общо с действителността, то ни очаква външен вид, който напомня на старата серия 8 (E31) от началото на 90-те.

От друга страна обаче колата прилича и на недотам лицеприятната Hyundai Kona. Въпреки че нямаме нищо против южнокорейския субкомпактен автомобил, то според нас това не е видът, в който ще се влюбят болшинството BMW фенове.

За щастие настоящата пета серия има още няколко години живот, така че е твърде рано да се правят прогнози. От BMW заявиха, че дизайнът на решетката от серия 4 не е задължително да се разпространи в цялата гама на марката, но това не гарантира пълна безопасност за всеки бъдещ модел.

Имайки предвид това, новата 5-та серия може да изглежда опасно близо до това, което виждате на снимката. Дали ако това се случи, "петицата" ще отвори нови хоризонти за баварците или пък ще ги повлече надолу (както всъщност вече се е случвало с някои от творенията на Бенгъл) е все още рано да се каже.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Бай Ставри

    30 1 Отговор
    Дизайнера китаец ли е ??? Май-не ... по-скоро виетнамец

    Коментиран от #10

  • 3 сектант

    21 18 Отговор
    аз за това си карам дачията дъстър ама сега ще я сменям за новото сандеро защото е по-спортно и наказва 3.0 литрови аудита
  • 4 е46 fanatic

    26 3 Отговор
    тва нещо от снимката е подигравка с феновете на БМВ .
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 селянин

    10 1 Отговор
    Сектант , откакто ти чета коментарите започнах да забелязвам колко Дачии се движат по пътищата
    Заглеждам Дъстър след 2018 и ми допада дизайна (не казвам ,че ще го купувам)
    Ако беше обаче по-евтин със сигурност щях да взема един , защото ходя на риболов

    Коментиран от #7, #8, #17

  • 7 Рибар

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Аз си ходя на риба джаза :д. Без майтап. Като пусна седалките от зад и си става като комби. С жена ми си спим без проблем като сме за една вечер и не ми се разпъва палатка. Но аз лично съм се насочил към някой Рав, ЦР-В или Витара, притесняват ме малко тия дъстъри въпреки, че наистина изглеждат добре, но малко теснички като за джип.
  • 8 Bmw

    2 18 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Явно наистина си селянин ,щом се заглеждаш в дачия.Който не кара бмв е селянин.

    Коментиран от #12

  • 9 Ffff

    6 3 Отговор
    Made by БДЖ бъбреци Style
  • 10 номад

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бай Ставри":

    това си е винафаст лукс 2,0турбо тези дето не са виждали винафаст лукс да видят в гугъл
  • 11 Трифонов

    7 2 Отговор
    Мислеха да ги разпространят вертикалните бъбреци по всичките модели, но ще се откажат в крайна сметка. Както се отказаха едно време от идеите на Бенгъл. Бяха всъщност брилиантни, а неговите модели БМВ и до днес са едни от най-красивите и желани, макар силно оплювани в годините, в които бяха пуснати на пазара. Времето показа, че Бенгъл е бил прав, а ръководството на БМВ се е съобразило с мнението на клиентите твърде прибързано. Така ще стане и сега. Такъв вой се надигна покрай новата 4 серия, чиято решетка е вероятно наполовината от тази на Ауди А1 например, че просто ще изоставят това дизайнерско решение. Пък е жалко, защото днес 4 серия е едно различно красиво и агресивно БМВ, което, освен всичко останало, изглежда съвременно и много модерно. Жалко!

    Коментиран от #15

  • 12 0000

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Bmw":

    ...или вече е робувал на това нещо и не иска повече гражданино
  • 13 селянин

    8 0 Отговор
    До BMW
    Не се обиждам на селянин , карал съм Х5 една година ми изпили нервите и половин година се опитвах да го продам
    Карал съм Q 7 , всички го харесват , всички го искат ,но да не поддържаш такава кола , освен това всички полицаи те спират за проверка. Това е много дразнещо както се сещаш

    Коментиран от #16

  • 14 Антон

    7 3 Отговор
    Въпреки всичко продажбите на бмв нарастват. Някак си изглежда едновременно смешно и жалко, хора с месечен доход от 1500 лв. да коментират решенията на бмв. Нали не мислите че някой дизайнер се събужда, рисува го и модела влиза на поточна линия. Всичко минава през борда на директорите или най-малко на УС. Ако си мислите че сте по-умни от тях, отивайта и им кажете как да се случват нещата.
  • 15 Ти очи имаш ли?

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Дизайнът на Крис Бенгъл никога не е бил оплюван така и когато излезе на пазара беше харесан от доста повече хора. Докато сега направиха радикална тъпотия, която нито един нормален човек не хареса. А ако рендърът на това квазимодо се реализира, то те ще затънат съвсем в тъпотията си.
  • 16 Пича

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "селянин":

    И аз карам Х5 вече 2 години.Сменил съм масла и консумативи един път,с друго не ми напомня,че имам кола.Разликата с твойта Х5,най-вероятно,е че я купих на 9 км от официялния дилър.Не обобщавай, явно има разлика от Х5 до Х5.
  • 17 Бмв

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Хахах колко по евтино от дачия искаш човече хахаха.Заглеждал се по дачия, оле мале колко извратени хора има.
  • 18 Съдията Дред

    0 0 Отговор
    Да обичаш БМВ е диагноза