Last news in Fakti

28 Юни, 2021 10:29 7 269 31

BMW започва сериозни икономии при производството на автомобили

  • bmw-
  • производство-
  • разходи

Баварската компания ще намали производствените разходи с една четвърт

BMW започва сериозни икономии при производството на автомобили - 1
Снимка: Shutterstock

BMW планира да направи производството по-ефективно, като намали производствените разходи с една четвърт. На от какво конкретно ще спестяват баварците не се съобщава. BMW планира също до 2030 г. поне половината от продажбите на марката да са електрически превозни средства.

Баварците остават ангажирани с двигателите с вътрешно горене, но възнамеряват значително да намалят броя на предлаганите силови агрегати през следващите четири години. Освен това BMW възнамерява да намали разходите за единица превозно средство с около 25% до 2025 г.

Информацията идва от Милан Неделкович, член на борда на BMW, отговарящ за производството в групата, пред вестник Handelsblatt. До средата на десетилетието баварският производител на автомобили иска да бъде по-ефективен и да генерира по-високи приходи въз основа на прогнозираното производство и продажби.

Volkswagen, Daimler и Tesla се разглеждат от баварците като примери за значително по-ефективни компании благодарение на рационализирани производствени процеси. Така чрез намаляване на производствените разходи с една четвърт, BMW се готви да се приближи до конкурентната икономика.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    38 1 Отговор
    Само да попитам - по принцип цената на електричката без цената на батерията трябва да е по ниска от цената на автомобил в ДВГ. Защо не е така?

    Коментиран от #13, #20

  • 2 BMW

    53 3 Отговор
    Те тия икономии започнаха, като спряха атмосферните двигатели. Някога колите се правеха от инженери, сега от икономисти !

    Коментиран от #14

  • 3 Алтер

    35 1 Отговор
    Ще правят пластмасови коли за да икономисват.

    Коментиран от #9

  • 4 Нико

    48 0 Отговор
    2000 година същото направиха и Даймлер и се появиха едни от най-скапаните им модели. Сега същото ще се случи и тук.
  • 5 бмв боклеук

    34 6 Отговор
    Нормално. Като не им се купуват боклуците ще почват с икономиите
  • 6 Име

    42 3 Отговор
    Пътя към фалита
  • 7 ///

    26 2 Отговор
    Ще бухат повече пластмаса, от там се прави не малко икономия, бая части под капака станаха пластмасови през последните 15 години и то за това всичко почна да се троши дори преди да мине гаранцията
  • 8 5738

    24 0 Отговор
    Да очакваме ли 3-4 цилиндрови моторчета и предно предаване? Щото това ще е ограмна икономия.

    Коментиран от #10, #12, #17

  • 9 Загрижен

    19 0 Отговор

    До коментар #3 от "Алтер":

    Така де, някой да си мисли обратното?! Само някой да не попита, следва като намаляват цената за единица производствени разходи, това ще се отрази ли като по-евтина и крайна цена за клиента? Някое друго въпросче, каза CEO-то на BMW :D
  • 10 ббб

    21 2 Отговор

    До коментар #8 от "5738":

    Нищо не очакваме, защото боклуци не купуваме
  • 11 Гост

    14 1 Отговор
    Намаляването на разходите за производство на една кола с 25% не означава намаляване на цената й с 25%. Ако разходите по производството са 70% от цената, то намалението ще е около 20% от цената. И пак няма да е толкова, защото от тия 20% по-малко, от крайната цена, поне половината ще бъдат гушнати от висшестоящите управители на компанията. Крайният потребител ще усети между 5% и 10% намаление на цената, ако въобще му пуснат фандък.
  • 12 Гост

    18 1 Отговор

    До коментар #8 от "5738":

    Скоро БМВ с двигател от косачка и верижно задвижване на едното задно колело.
  • 13 Гост

    13 0 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Защото не е измислено в полза на потребителя.
  • 14 Гост

    27 0 Отговор

    До коментар #2 от "BMW":

    Инженерите правеха колите прекалено дълготрайни. Хората ги караха по 40 години. Сега икономистите правят коли с трайност 5 до 10 години и фирмите продават постоянно и печелят както никога до сега. Е, клиентите губят от това, но пък виж колко са зомбирани и как се кефят на печалбите на любимите си марки.

    Коментиран от #15

  • 15 Губят всички

    16 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    с изключение на една шепа хора.
    Губиш ти, щото тре да се набутваш за боклуци.
    Губи най-вече природата щото нали се сещаш колко боклук е произведен за да бъде произведена колата и колко още боклук се произвежда като я захвърлиш.
  • 16 Ей икономисти

    25 0 Отговор
    и да не забравите пак да махнете клечката за олиото, щото много оскъпява.
    И сложете умен сензор, който да се счупи на 108 000 километра и да остане колата без олио.
  • 17 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "5738":

    Мда, и аз така мисля че ще стане.
  • 18 Беемве

    7 1 Отговор
    Явно ще изнасяме производство в България или Полша.
  • 19 Данчо

    10 1 Отговор
    Ще икономисват от мигачи :)
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Чарли

    9 0 Отговор
    А едно време какви коли правеха ...
  • 22 Антон

    20 1 Отговор
    Икономията е майка на мизерията. В случая очаквайте рязко влошаване на качеството. Тука визирам коли от магазина, а не милионници с върнат километраж, които не са представителна извадка. Мерцедес тръгнаха по този път преди години и качеството им в момента е под всякаква критика.

    Коментиран от #24

  • 23 Васо Чалмата

    9 0 Отговор
    Накъде повече бе?
    И без това имаш усещането, че тия коли са от велпапе вече.
  • 24 Plameni

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    И защото качеството на Мерцедес е под всякаква критика си купи S класа за 250- 300 бона минимум

    Коментиран от #26

  • 25 Наркос

    3 0 Отговор
    Да бе точно тия са закъсали да знаете... един бог знае колко дъщерни фирми имат във всички браншове
  • 26 Антон

    11 0 Отговор

    До коментар #24 от "Plameni":

    Да, защото едни други наистина луксозни и тузарски коли струват бая повече - визирам бентли и ролс. Като оставим цените им настрана, самото притежание на подобен клас автомобил, изисква съвсем друг статус и начин на живот. Та затова. Много е яко да си паркираш бентлито в квартал който няма канализация или зимно почистване….те такива работи от нашата татковина
  • 27 Хайл

    5 0 Отговор
    ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА...ЧЕСТИТО
  • 28 Гост

    9 1 Отговор
    Идеално! И без това шофьорите на тази марка са със сериозни икономии на мозък
  • 29 Дани

    1 0 Отговор
    Само тъп сърбин може да икономисва в премиум марка.
  • 30 Умният

    1 0 Отговор
    Пак я измислиха...
  • 31 хихи

    1 0 Отговор
    как какво - ще наемат мургвели и ще вкарват още повече пластмаса, маскирана като карбон, да не забравяаме и китайския внос, премиум мейд ин чйана мани мани ХАХАХА