BMW планира да направи производството по-ефективно, като намали производствените разходи с една четвърт. На от какво конкретно ще спестяват баварците не се съобщава. BMW планира също до 2030 г. поне половината от продажбите на марката да са електрически превозни средства.
Баварците остават ангажирани с двигателите с вътрешно горене, но възнамеряват значително да намалят броя на предлаганите силови агрегати през следващите четири години. Освен това BMW възнамерява да намали разходите за единица превозно средство с около 25% до 2025 г.
Информацията идва от Милан Неделкович, член на борда на BMW, отговарящ за производството в групата, пред вестник Handelsblatt. До средата на десетилетието баварският производител на автомобили иска да бъде по-ефективен и да генерира по-високи приходи въз основа на прогнозираното производство и продажби.
Volkswagen, Daimler и Tesla се разглеждат от баварците като примери за значително по-ефективни компании благодарение на рационализирани производствени процеси. Така чрез намаляване на производствените разходи с една четвърт, BMW се готви да се приближи до конкурентната икономика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Съдията Дред
Коментиран от #13, #20
10:35 28.06.2021
2 BMW
Коментиран от #14
10:37 28.06.2021
3 Алтер
Коментиран от #9
10:47 28.06.2021
4 Нико
10:48 28.06.2021
5 бмв боклеук
10:48 28.06.2021
6 Име
10:49 28.06.2021
7 ///
10:52 28.06.2021
8 5738
Коментиран от #10, #12, #17
10:53 28.06.2021
9 Загрижен
До коментар #3 от "Алтер":
Така де, някой да си мисли обратното?! Само някой да не попита, следва като намаляват цената за единица производствени разходи, това ще се отрази ли като по-евтина и крайна цена за клиента? Някое друго въпросче, каза CEO-то на BMW :D10:57 28.06.2021
10 ббб
До коментар #8 от "5738":
Нищо не очакваме, защото боклуци не купуваме10:57 28.06.2021
11 Гост
11:11 28.06.2021
12 Гост
До коментар #8 от "5738":
Скоро БМВ с двигател от косачка и верижно задвижване на едното задно колело.11:12 28.06.2021
13 Гост
До коментар #1 от "Съдията Дред":
Защото не е измислено в полза на потребителя.11:15 28.06.2021
14 Гост
До коментар #2 от "BMW":
Инженерите правеха колите прекалено дълготрайни. Хората ги караха по 40 години. Сега икономистите правят коли с трайност 5 до 10 години и фирмите продават постоянно и печелят както никога до сега. Е, клиентите губят от това, но пък виж колко са зомбирани и как се кефят на печалбите на любимите си марки.Коментиран от #15
11:16 28.06.2021
15 Губят всички
До коментар #14 от "Гост":
с изключение на една шепа хора.Губиш ти, щото тре да се набутваш за боклуци.
Губи най-вече природата щото нали се сещаш колко боклук е произведен за да бъде произведена колата и колко още боклук се произвежда като я захвърлиш.
11:26 28.06.2021
16 Ей икономисти
И сложете умен сензор, който да се счупи на 108 000 километра и да остане колата без олио.
11:28 28.06.2021
17 Random
До коментар #8 от "5738":
Мда, и аз така мисля че ще стане.11:32 28.06.2021
18 Беемве
11:50 28.06.2021
19 Данчо
11:54 28.06.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Чарли
13:46 28.06.2021
22 Антон
Коментиран от #24
13:53 28.06.2021
23 Васо Чалмата
И без това имаш усещането, че тия коли са от велпапе вече.
16:22 28.06.2021
24 Plameni
До коментар #22 от "Антон":
И защото качеството на Мерцедес е под всякаква критика си купи S класа за 250- 300 бона минимумКоментиран от #26
17:00 28.06.2021
25 Наркос
17:44 28.06.2021
26 Антон
До коментар #24 от "Plameni":
Да, защото едни други наистина луксозни и тузарски коли струват бая повече - визирам бентли и ролс. Като оставим цените им настрана, самото притежание на подобен клас автомобил, изисква съвсем друг статус и начин на живот. Та затова. Много е яко да си паркираш бентлито в квартал който няма канализация или зимно почистване….те такива работи от нашата татковина20:40 28.06.2021
27 Хайл
22:09 28.06.2021
28 Гост
23:38 28.06.2021
29 Дани
22:19 01.07.2021
30 Умният
22:09 30.07.2021
31 хихи
11:14 26.01.2022