Второто поколение на Tesla Roadster бе показано преди повече от три години и въпреки, че бяха обещавани различни срокове за производство на серийните автомобили, то до такова все още не се е стигнало.
Според последни данни от Мъск, производството трябва да стартира през следващата година, а един от тестовите прототипи бе показан в Лос Анджелис. Заедно с колата бе изложена и табела с кратко разяснение, където виждаме някои доста интересни данни за ускорението.
So I guess it’s now kinda official that the Space X package Roadster does a 1.1 second 0-60mph 🤯🤯🤩. Wow @elonmusk #Tesla #SpaceX pic.twitter.com/s7AibLkDmm
— Zack (@BLKMDL3) May 20, 2021
Според информацията, Tesla Roadster със Space X пакет ще може да ускорява до 97км/ч (60 мили в час) за точно 1.1 секунда, а ускорението до 100км/ч би трябвало да добави още няколко стотни. Макар все още данните да не са официално потвърдени, то редица изчисления и слухове твърдят именно такива данни, които изглеждат доста впечатляващо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 viki
10:42 25.05.2021
2 2323
Коментиран от #16
10:48 25.05.2021
3 Пешо
10:52 25.05.2021
4 DrivingPleasure
Както е забридал и както падат и акциите само за Роудстър се е замислил. Блаженни верущите. 22ра ще стане 25та и така до края на света ;)
Коментиран от #6, #9, #80, #86
10:55 25.05.2021
5 фен на танас
10:59 25.05.2021
6 Илон
До коментар #4 от "DrivingPleasure":
С ракетни тръстъри няма значение сцеплението на колелата с пътя....Коментиран от #7, #10, #15, #39, #111
11:02 25.05.2021
7 Смех
До коментар #6 от "Илон":
къде видя ракетни тръстериКоментиран от #11
11:06 25.05.2021
8 Петър
Коментиран от #12, #83
11:07 25.05.2021
9 Хайл
До коментар #4 от "DrivingPleasure":
Аааа не си прав-вдигнат ли я на подемника и батерията пълна,само мачкат педала и за 0.7 е отпрала над 110 км...ама първо да я произведът 😉👍11:13 25.05.2021
10 Хайл
До коментар #6 от "Илон":
Тя на свободно падане не може да набере до 100 за 2 сек ти някви измислени тъпотии взе да ръсиш.с меча на дарт вейдър за колко ще ги вдигне тесльо11:17 25.05.2021
11 Plameni
До коментар #7 от "Смех":
От редакцията са си спестили,че ще бъдат използвани ракетни двигатели на въздух в задната част с които ще можеш да стартираш само веднъж- евентуално ,след това в бокса
11:17 25.05.2021
12 Хайл
До коментар #8 от "Петър":
Ти не гледай какво пише,просто се подиграват на тесльо електротъп11:19 25.05.2021
13 Механик
Да не говорим, че едва ли има начин да се осигури необходимото сцепление с пътя. Какви гуми трябва да има това нещо, че да се получи ефекта? Може би са имали предвид, че мошността и въртщият момент на двигателите, ТЕОРЕТИЧНО могат да осигурят такова ускорение. Инак е нереално и в това може да вярва само изпечен ел-джендър, без понятие за физични и природни закони.
11:23 25.05.2021
14 pbdan
Коментиран от #18
11:23 25.05.2021
15 DrivingPleasure
До коментар #6 от "Илон":
Нали не си представяш някаква оромна реактивна инсталация в задницата на колата. Пак по спомен, че не ми се рови сега, ставаше въпрос буквално за 2 духалки с по нула цяло и нещо киловата тяга - чиста заигравка като пърдящите седалки.Коментиран от #19
11:28 25.05.2021
16 гост
До коментар #2 от "2323":
Има , има , хахахахх !! Ама не така както си свикнал !! Нито някой от стогодишните !!11:29 25.05.2021
17 Хайл
Коментиран от #87
11:30 25.05.2021
18 гост
До коментар #14 от "pbdan":
Именно !! Точно толкова са го сметнали и от Тесла , 2,5g за не повече от секунда , после намалява ! При положение , че при излитане на изтребител с катапулт достига 8-9 g за 10-15 секунди ! Тоест напълно поносимо от здрави хора , ама то болни никой не кара да пробват !Коментиран от #22, #33, #55, #81
11:41 25.05.2021
19 гост
До коментар #15 от "DrivingPleasure":
Заигравка ще е само да гледаме как отвява любимото ви Бугати като спряло , хахах !! И познай , има и ДВА ПЪТИ по-голям пробег от него !!Коментиран от #23, #30
11:44 25.05.2021
20 оня с коня
11:46 25.05.2021
21 РЗС
11:46 25.05.2021
22 pbdan
До коментар #18 от "гост":
Тук не става въпрос, че ускорението е непоносимо, а че няма как да се случи без бустери или катапулт. Казано физически нужна е външна сила за това ускорение. Ето изтребителите ползват парен катапулт въпреки, че реактивните им двигатели са на пълна мощност. Не знам съществуват ли сликове с коефициент на триене 2,5, а и колко ще изкарат.Коментиран от #35
11:47 25.05.2021
23 DrivingPleasure
До коментар #19 от "гост":
Айде изчакай да я произведете па после викай хоп :)12:05 25.05.2021
24 Айде
12:12 25.05.2021
25 Мммммм
12:15 25.05.2021
26 pbdan
12:15 25.05.2021
27 DrivingPleasure
А тия ракетни двигатели си ги представете само - това ще представляват 2 бутилки с въздух под налягане, които трябва да осигурят достатъчно реактивна тяга за да "изстрелят" колата - и как точно си го представята - за да го направи за 1 секунда или трябва да има отвор голям цолаж - тоест зад него огромен цилиндър за сгъстения въздух, който се освобождава внезапно - или ако е с малък цолаж просто няма да го освобождава за споменатата секунда. Чисто и просто залъгалка за електрофилчета и по-конкретно за фенбойчета на друсльо.
А си представям колко катастрофи ще има. Очакваните при 1.1 около 2.5-3 g ускорение не са за всеки. Това е натоварване на излитаща совалка само че там астронафтите са тренирани кои мускули да стягат, за да насочват кръвообръщението правилно, но по-важното не държат волан, не натискат педал и не мислят за заобикалящата среда и още по-важното са облечени в специални костюми, които предотвратяват ефектите от претоварване.
Просто поредните простотии на Мъск - този наистина е за затвора
12:16 25.05.2021
28 Офффф
12:26 25.05.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Хайл
До коментар #19 от "гост":
Кой ти каза че бугати не е любимо? Харесваме голф 1,9 тд... само да не стане като с жипата и камионата на мъск-макети без мокети и ЩЕ ЩЕ ЩЕКоментиран от #37
12:28 25.05.2021
31 Офффф
12:28 25.05.2021
32 6A13TT
12:49 25.05.2021
33 Бла
До коментар #18 от "гост":
Само не разбрах, обясняваш за катапулти и изтребители, ама от кога в Т'слите ще има костюм като на пилотите, да помагат за справяне с претоварването на тялото ?12:54 25.05.2021
34 Behemoth
13:06 25.05.2021
35 гост
До коментар #22 от "pbdan":
Ами нали това ти се обяснява !!! И в статията са ти го написали ! Спейс Х пакет значи допълнителни двигатели със технология от ракетите ! Така че гумите нямат нищо общо ! И няма да са сликове !Коментиран от #50
13:18 25.05.2021
36 пешо
после влиза в бокса - за зареждане на батериите.
13:20 25.05.2021
37 гост
До коментар #30 от "Хайл":
В момента инсталират първия Мегачарджър във фабрика на Пепси в Калифорния ! До края на годината ще получат първите 15 броя Семи от заявените 100 !! Засега де , после и 1000 може да стигнат , хаха !!Коментиран от #38
13:21 25.05.2021
38 DrivingPleasure
До коментар #37 от "гост":
С два "вентилатора", които на всичко отгоре щели да имат устройство за криене зад регистрационния номер - че тя само докато се отвори ще са повече секундите от 1 :)Даче чух, че разработвали нова система за удвояване на пробега - вместо антена щяло да има мачта с платно :D
Коментиран от #52
13:47 25.05.2021
39 CL500
До коментар #6 от "Илон":
Би ли обяснил, как няма да има значение сцеплението на пътя! С или без тръстери, важното е движението на колелетата да придаде движение на купето посредством триенето в пътя (сцеплението). Няма да има значение, ако лети, т.е. гумите и целите колела са без значение и роля за движението. А с тези заявени показатели, тоя родстер много би се приближил до драгстерите, което ме съмнява как да е постижимо.Коментиран от #40, #42, #45
13:52 25.05.2021
40 Офффф
До коментар #39 от "CL500":
Айде тоа! Какво значение ще имат гумите, след като ускорението няма да е през тях? И ти можеш да вдигнеш тази скорост, ако те бута драгстер, какво ще им стане на гумите, те само ще се въртят? Къде си тръгнал да обясняваш неща от които не разбираш!Коментиран от #41, #43
14:02 25.05.2021
41 този прост,прост теслю
До коментар #40 от "Офффф":
С такова ускорение Тесла ще излети към Марс хахахахаха друсльо пак е объркал дрогата хахахахаха ще ще ще ще ще само обещания за следващата година.Коментиран от #44
14:16 25.05.2021
42 Офффф
До коментар #39 от "CL500":
Как пък се движат самолетите, на пистата когато ускоряват? Даже и мотори нямат към колелата, да ги въртят?14:16 25.05.2021
43 CL500
До коментар #40 от "Офффф":
Може би аз не разбирам нещо, но доколкото ми стана ясно, тези тръстери само ще подпомагат ускорението, което не изключва самите колела, като задвижващи единици. Ако не е така и те въобще не са зацепени и не придават въртящ момент, тогава съм съгласен. Но тук говорим за 100% реактивно задвижване. Представям си, какво ще става зад колата при старт...Не знам, кой би позволил и разрешил това при цивилно ползване.Коментиран от #46
14:17 25.05.2021
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 DrivingPleasure
До коментар #39 от "CL500":
На теория при тръстерите наистина няма значение - движението напред при тях не зависи от контакта на гумата с пътя. Елиминира се силата с която мотора завърта колелото и то за да предаде въртеливото движение трябва да има сцепление. При ттръстерите както им казваш, преместването напред идва от третия закон на Нютон за обратното по посока и равно по сила действие.Цялата дандания тук е същата като в ония забавни клипчета дето сядат на офис стол или кънки и се :изстрелват" ползвайки пожарогасители - е те тва ше ползват и тесляците - ама ще преместват с тоя "пожарогасител" 3 тона кочак... познай :) ще прави точно като вятъра и толкоз :)
Коментиран от #47, #48
14:18 25.05.2021
46 Офффф
До коментар #43 от "CL500":
Една част е от моторите, а тези тръстери ще подпомагат! Ускорението от колелата да е 1.7 до 100, тези ще свалят до 1.1 например! Като свърши въздуха, се пълнят например с компресор и след няколко минути пак можеш да ги ползваш! Но те ще се активират, когато е драг например! Така както се активира Лудикроус, чрез активиране на екрана!14:21 25.05.2021
47 Офффф Ганьо
До коментар #45 от "DrivingPleasure":
Не мислиш ли, че знаят по-добре от теб след като собственика на Тесла е и на космически ракети? Дали нямат никакви познания, та ще чакат ти да ги светнеш? Дали незнаят, каква енергия им е необходима и как могат да я изкарат?14:42 25.05.2021
48 Прав си
До коментар #45 от "DrivingPleasure":
Какво ли разбира Илон Мъск от ракетни технологии? Защо не идеш да му направиш сметката как няма да стане да му спестиш едни милиони?14:51 25.05.2021
49 Turbo
Коментиран от #51, #53, #59
14:52 25.05.2021
50 pbdan
До коментар #35 от "гост":
Първо: и на двете снимки не се виждат никакви ракетни ускорители (най-вероятно умишлено). Второ: Тесла - това е кола за търговски цели, а не за космоса. Трето: Ако я изправят към небето ще се ускори до 100км/ч само малко по-бавно. По-ясно щеше да бъде ако вместо Space X(име на фирма) пакет бяха го кръстили Восток(име на ракета) пакет.Коментиран от #54
15:10 25.05.2021
51 Какво ДВГ бълнуваш
До коментар #49 от "Turbo":
Тесла не произвежда автомобили с ДВГ, при електромобилите е най-добра във всички параметри които си изброил.15:41 25.05.2021
52 Хайл
До коментар #38 от "DrivingPleasure":
Не,ще има негри да бутат15:43 25.05.2021
53 РЗС
До коментар #49 от "Turbo":
Прав си, а е факт също че ауди гт рс и порше тайкан държаха тесла модел ес перформънс на по метър отзад, а те са с по 150 коня по-малко. Има видео на carwow, ако бяха с еднакви показатели познай коя щеше да е последна. Също така на аудито и поршето стартовете са еднакви, а на теслярката и умира батерията и заключва мощността. Така, че теслярката я бият топли топли електрички и от ауди и от поршеКоментиран от #58
15:51 25.05.2021
54 Защо коментираш
До коментар #50 от "pbdan":
Неща с които не си запознат? Първо научи Какво е spacex пакет на Tesla roadster, а чак тогава коментирай. А си объркал и моделите. Tesla semi е за търговски цели и е камион. Tesla roadster от друга страна е двуместен автомобил за забавление, включително на писта. Освен отзад, се очаква да има такива дюзи и отпред, които да спират автомобила много бързо, а вероятно и отстрани, за да противодействат на центробежните сили в завой.Коментиран от #56
15:53 25.05.2021
55 Хайл
До коментар #18 от "гост":
Ако изтребителя НЯМА катапулт колко ще стане това " g " при височина на пилота 174 см и 75 кг при положение че живее в 3 стаен апартамент с 17 парко места и нито едно зарядно за тесла 🤣🤣🤣🤣15:55 25.05.2021
56 Хайл
До коментар #54 от "Защо коментираш":
Какъв цвят ще е спейсекса който описа...ти наистина си шизофреник и по-зле от грета тъпенберг...ракетни двигатели,маркучи,тръби и стана с двигател с вътрешно горене 🤣🤣🤣🤣15:58 25.05.2021
57 pbdan
Коментиран от #62
16:10 25.05.2021
58 Мммммм
До коментар #53 от "РЗС":
Порше бие Тесла на по-високите скорости, заради 2-рата предавка! Чакай и гледай, дали ще бият Плейд! И е нормално, този който прави втори, да направи нещо по-добро от първия! Нормално беше Порше да опитат да бият Тесла, не мислиш ли? За какво иначе щяха да пускат нов Тайкан, а той да е по-слаб от стара Тесла! Знаеш ли колко са ги тествали, за да го направят по-бърз? Нали за това се забавиха с продажбите?Коментиран от #88
16:12 25.05.2021
59 Хайл
До коментар #49 от "Turbo":
Дори и с боята не могат че и тя некачествена като всяка тесла16:13 25.05.2021
60 Хайл
Коментиран от #65
16:20 25.05.2021
61 Разбирачев
Коментиран от #84
16:52 25.05.2021
62 Ти да видиш!
До коментар #57 от "pbdan":
Какво ще прави това дете на състезателната писта точно зад стартиращите автомобили? А изрично е казано, че този пакет не се ползва в населени места, най-малкото заради шума който създава. Да не мислиш че е огъня който излиза от ауспусите на супер хипер автомобилите е много безопасен за малките деца зад тях?Освен това, с този пакет автомобилът ще може да лети над земята, което е още по-опасно и точно затова, вероятно няма да се продават чак толкова свободно и да се ползват на произволни места.
Коментиран от #63
17:45 25.05.2021
63 pbdan
До коментар #62 от "Ти да видиш!":
Много неща се премълчават или се казват с половин уста. Добре, че са осведомените като теб. Нали е спортен двуместен модел серийно производство който всеки може да си купи. Какви са тия писти, това ограничение в града, шум, възможност да излети, да няма хора около него при старта особено деца? Та на един гъзар защо са му такива възможности ако не може да се изфука където му е кеф?17:59 25.05.2021
64 Дизела
Коментиран от #66
18:21 25.05.2021
65 Хихи
До коментар #60 от "Хайл":
Иди коментирай дефектните мотори на Ауди, Ламборгини Урус и Порше Кайен, които ще сменят, заради дефекти които могат да причинят пожар или да изгубят мощност в движение! И забележи, колите! Ламборгини, Порше и Ауди! Абе тези не бяха ли премиум за по 200 хиляди евро?Коментиран от #70, #71, #72
18:23 25.05.2021
66 Така е
До коментар #64 от "Дизела":
Ти я избираш колата по това, колко товари! Нали си разносвач!Коментиран от #67
18:24 25.05.2021
67 Дизела
До коментар #66 от "Така е":
Избирам си кола за работа,такава каквато ми трябва.Не хвърча в облаците като теб и да си мечтаеш за Тесла,а всъщност караш колело.Разносвачи са тези в Еконт и Лео експрес.Аз съм шофьор и собственик на семейна фирма.Разликата е огромна.Коментиран от #68
18:50 25.05.2021
68 Така е
До коментар #67 от "Дизела":
Не съм искал да засегна! Майтап! Поне разбра, че електричките вървят!Коментиран от #69
19:10 25.05.2021
69 Дизела
До коментар #68 от "Така е":
Няма проблем,не се засягам лесно.Електричките наистина ускоряват зверски.Само да оправят цената, пробега,броя цикли на батерията.С този пробег стават само за градско.Започнах да проучвам хибридите като възможност да сменя Кадито.19:45 25.05.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Хайл
До коментар #65 от "Хихи":
Ами да коментираме мотора на теслата,кво ще кажеш? Защо се пълни с антифриз статора и РЪЖДЯСВА,знаеш ли че заради този ефект дават на КЪСО И СА УМРЕЛИ като не искат да ги поправят а да сложат нов което е цифра,трошенето на лагерите на ротора да кажеш дали китайците са виновни??? Първичния вал му се разбиват "качествените" шлици и не подлежи на ремонт което значи ЦИФРА.за това че се разпада в движение от към окачване,тавани,самоблокиране на вратите при катастрофа а не ДА СЕ ОТВАРЯТ.колко тесли се самозапалиха от самосебе си знаеш ли-не,аз също не знам но са много...точно тези дефекти принудиха мой приятел да се ОТЪРВЕ ОТ ТЕСЛАТА и я продаде на голяма загуба защото батерия 85 кв не стига от Лондон до Саутхемптън и обратно защото в Саутхемптън трябва да чака бо клука да зареди за да се прибере...ОТТЪРВА СЕ...сега е с бмв и3 и със него на ток и 7 литовия резервоар няма ядовете...така че когато си събереш стотинки,купиш такъв бо клук и го покараш ще видиш какво значи заблудена офцъ20:59 25.05.2021
73 Бгг
Коментиран от #74
21:20 25.05.2021
74 Хайл
До коментар #73 от "Бгг":
По добре не го пускай че може да не потеглиКоментиран от #75
21:33 25.05.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Turbo
До коментар #75 от "Хихи":
Кола с двг минава с едно зареждане над 1000 км.Тесла минава до 400 км с едно зареждане.Включиш ли отопление/охлаждане в купето,добави и охлаждане/затопляне на батерията,фарове и други консуматори и пробега е паднал наполовина хахахахаКоментиран от #77, #79, #85
22:07 25.05.2021
77 Хихи
До коментар #76 от "Turbo":
Мъжки, написах ти за Роудстър! Ако ДВГ кола с тези характеристики минава 1000 километра с оригинален резервоар, ела ми се обади! Имам предвид кола която вдига 100 за 2 секунди и върви с 400 километра в час! Да минава хиляда километра с оригинален резервоар!Коментиран от #93
22:36 25.05.2021
78 Хихи
22:37 25.05.2021
79 Хихи
До коментар #76 от "Turbo":
И стига с тези фарове, климатици и т. н. че ставате смешни! Батерията която предлагат е 200 кВч! Това ти е сигурно тока за 10 дневна зимна консумация вкъщи! Тръгнал да плаши с климатици и фарове! Купето на Роудстър е по-малко от Модел 3 а батерията 2.5 пъти по-голяма! Не разбрахте, че това не са големи консуматори!22:46 25.05.2021
80 Гост
До коментар #4 от "DrivingPleasure":
Ще изманипулират пак засичането, както са правили и преди с тия от 6 до 94 км дисциплина, и старт на хронометъра след като автомобила е изминал 30 см. Но, щом мошениците казват че е законно.23:28 25.05.2021
81 Гост
До коментар #18 от "гост":
Аз съм се возил на стартови тестове в кола, която ускорява от 0 до 100 за 4 секунди. Да ти кажа ли, че няма как да си вдигнеш ръката пред челото при такова ускорение? Слизай веднага на земята, че много смешно взе да се и3лага6.23:33 25.05.2021
82 таратанци
00:45 26.05.2021
83 Мануил
До коментар #8 от "Петър":
Маркетинг01:11 26.05.2021
84 TSLA
До коментар #61 от "Разбирачев":
Space X пакетът включва ускорители на сгъстен въздух с дюзи при задния номер. Това е реактивна тяга, няма общо с гуми, асфалт и сцепление. И в това отново са първи.Коментиран от #97
02:51 26.05.2021
85 TSLA
До коментар #76 от "Turbo":
Мрън, мрън! Разбрахме, че няма да имаш такава. Следващия!Коментиран от #92
02:54 26.05.2021
86 TSLA
До коментар #4 от "DrivingPleasure":
Първа писта под всяка статия за ел. коли. Само така, батя, рекламата треа върви!02:55 26.05.2021
87 TSLA
До коментар #17 от "Хайл":
Спри с тия речи, легни по-удобно, на мен от теории ми е писнало. Всички жени вече дишат свободно - едни с пълни гърди, други с провиснали.03:00 26.05.2021
88 TSLA
До коментар #58 от "Мммммм":
Порше не пуснаха нищо. Порше купиха дял от бате ти Мате Римац и му взеха задвижване и скоростна кутия, разработвани вече 10 години. С нулев опит, единственото което можеш да пуснеш, е газ гризу! Какъвто пускат коментиращите тук, само че от устата.03:07 26.05.2021
89 Готин
Коментиран от #90
06:39 26.05.2021
90 Този същия фантазьор
До коментар #89 от "Готин":
Със същите тези тръстери със студен газ, маневрира изключително прецизно цели ракети които тежат колкото стотици такива автомобили и ги приземява, което за скептици като тебе включително другаря Рогозин, бяха просто фантазии преди няколко години.Малко остана, за да видиш и тази фантазия на Мъск изпълнена в реалността и единственото което ти остава ще е да пиеш водка и да пишеш песнопойки като Рогозин. А той за разлика от тебе е ракетен специалист и разбира повече.
Коментиран от #91
08:16 26.05.2021
91 Готин
До коментар #90 от "Този същия фантазьор":
Освен, че не те слуша главата също ти липсва и чувство за хумор. А пък ако знаеше, че съм фен на Мъск, съвсем щеше да объркаш кондиката!Коментиран от #98
08:24 26.05.2021
92 Turbo
До коментар #85 от "TSLA":
Нямам Тесла, защото не искам да имам,а не защото не мога да имам.Ти Тесла ли караш или си още на ниво училищни фантазии?09:08 26.05.2021
93 Хайл
До коментар #77 от "Хихи":
Женски,ти само едно и също си знаеш-вдигала до 100 за 2 сек и вдигала 400 км/ч...офчо къде по света ще караш с 400? Колко време ще караш с 400 при пълна батерия-4 мин и после цял ден в тока да зареждаш от някой тец,ако преди това не е вкарала антифриза в мотора.само празни приказки от тебе бля бля бля ...в кофата ти е абсолютен вакуумКоментиран от #95, #96
09:26 26.05.2021
94 Toni Tsvetanov
10:45 26.05.2021
95 А как ще коментираш
До коментар #93 от "Хайл":
1000 километра пробег с едно зареждане на автомобил с мощност 1000 коня? Това кой ДВГ го може? Ще видим като го пуснат, но по мое предположение, 500 км пробег ще се зарежда за 10 15 минути на настоящите зарядни или дори по-малко, ако ползват зарядни с мощност над 250 киловата .А за цената на автомобил с подобни характеристики Какво ще кажеш? Дори тези с цена над милион, трудно се доближават до техническите характеристики на Tesla roadster даже без да броим spacex пакета. Да не говорим, че дори най-обикновената Тесла плейд ще ги шамари по повечето параметри.
Коментиран от #100
10:59 26.05.2021
96 Хихи
До коментар #93 от "Хайл":
Човека е разбрал какво имам предвид, но ти не. Нормално. Написал съм, не да кара с 400 километра в час а кола която може да вдига. Имам предвид кола с 1000 конски сили да има пробег от 1000 километра! Само дизеловите минават тези километри и то на извънградско! За спортна кола е абсурд! Сигурен съм, че Мъск ще го направи и този тест, да покаже кои коли са с по-голям пробег!Коментиран от #99
11:55 26.05.2021
97 Димов
До коментар #84 от "TSLA":
Не са първи. Навремето имаше един с една Импала, но беше попрекалил с тягата и излетя през каньона, та се заби в отсрещната стена.13:45 26.05.2021
98 Димов
До коментар #91 от "Готин":
Сега вкара човека в дилема.13:47 26.05.2021
99 Димов
До коментар #96 от "Хихи":
При каква средна скорост ги правят тези 1000 км пробег? Навремето имах един стар Кадет 1,6 моно инжекция, който със 63 л резервоар минаваша 1000 км, при средна скорост 90 км/ч. Казвам СРЕДНА СКОРОСТ!!! И това беше кола с технология от края на 80-те години.Коментиран от #101, #103, #104
13:51 26.05.2021
100 Димов
До коментар #95 от "А как ще коментираш":
Публикувано във факти.бг: но по мое предположение, --------- Е, те тука се крие шебека ;)Коментиран от #102
13:53 26.05.2021
101 Роудстъра ще изминава повече от Кадета
До коментар #99 от "Димов":
То и сега при 90 км средна скорост, Тесла модел S изминава около 600 км. Tesla roadster е доста по-малък автомобил с още по-добра аеродинамика, което означава и по-малък разход на енергия за километър, а в същото време има батерия с два пъти по-голям капацитет - 200 киловатчаса. Тоест на теория при 90 км в час ще изминава 1200 км. Тези хиляда километра бяха обявени за пробег с магистрална скорост. Разбира се по американските, а не по германските магистрали.Коментиран от #106, #110
16:14 26.05.2021
102 Прав си
До коментар #100 от "Димов":
Мое предположение е без никъде да е споменато и може да сгреша както преди, когато казах че батериите на Тесла модел 3 са по нова технология и би трябвало да могат да се зареждат по-бързо. Тогава много ми се смяхте, когато изказах предположение за 200 киловата мощност. Според вас нито кабела щял да издържи, нито батерията която щяла да се запали и да се скапе на третото зареждане. Е в крайна сметка не бях прав, мощността не беше 200 киловата, а се оказа 250 киловата. Напълно възможно е и сега да греша с предположенията си.Както знаеш мощността на зареждане зависи от капацитета на батерията. Тесла модел 3 има 80 киловатчаса батерия и се зарежда с мощност три пъти капацитета. Tesla roadster има 200 киловатчаса батерия и при 3С зареждане ще понесе 600 kW мощност. Но това само ако не отчитаме, че ще е с новите батерии, които са много по-добри и не загряват толкова. Тоест отиваме на мощност над 600 киловата.
Коментиран от #107
16:27 26.05.2021
103 Хихи
До коментар #99 от "Димов":
А така! Сега сложи една спортна кола с 1000 коня да видим дали ще ги мини със собствения резервоар! Пак с 90 км/ч! Така ще кара и Тесла, с 90! Да видим, кой ще е с повече пробег!Коментиран от #108
19:22 26.05.2021
104 Хихи
До коментар #99 от "Димов":
Само ще ти напиша, че автономията на Бугати Вейрон се води 332 километра с разход извън града 15.6 на 100, а градско 41 на 100! Е, сигурен съм че Мъска ще сравни автономията на двете коли!Коментиран от #109
19:32 26.05.2021
105 незнайко
11:27 27.05.2021
106 Димов
До коментар #101 от "Роудстъра ще изминава повече от Кадета":
"....на теория...." -------- Хайде пак ;)17:05 27.05.2021
107 Димов
До коментар #102 от "Прав си":
Не помня да съм участвал в спор за зареждане с 200 квт. Помня спор за домашна зарядна станция, която искаше по-голям предпазител, отколкото е монтираният на повечето домове.Очакваш 600 квт мощност на зареждане?! Това, киловатите, за нищо ги нямаш. Скоро ще трябва да издават и разряд за електротехник на всеки, който пипне такъв кабел, да си зареди Теслата.
Някои играчки не са за деца. Освен филмирани представи за света си има и закони, които трябва да се спазват.
17:10 27.05.2021
108 Димов
До коментар #103 от "Хихи":
И защо трябва да са сравнени по коне? Аз си търся кола до 150 коня. Повече не ми трябват. И всичките ми познати търсят такива коли. Не познавам човек, който да иска кола 1000 коня. Ако ще и 5000 коня да е Теслата, за мен това няма абсолютно никакво значение. Само вие, децата, се радвате на многото коне.17:15 27.05.2021
109 Димов
До коментар #104 от "Хихи":
Но аз, клиентът, ще подмина и двете. И ще избера нещо 4 пъти по-евтино от Тесла, с 10 пъти по-малка мощност и пак с пробег 1200 км. Ти ще направиш същото, колкото и да не ти се ще да си го признаеш.17:17 27.05.2021
110 Димов
До коментар #101 от "Роудстъра ще изминава повече от Кадета":
Ура! Браво! Евалла на Илончо! Най-сетне, през 2021 г електричките му за сто бона ще имат пробег, колкото на стария ми Кадет, от 80-те години. Голямо постижение. Голям напрЪдък.17:20 27.05.2021
111 koko
До коментар #6 от "Илон":
Обърни се назад и погледни дали не стърчи един ракетен тръстер, примитивен.22:54 27.05.2021