25 Май, 2021 13:52 3 872 4

Cupra Born е променен и по-бърз VW ID.3

  • cupra-
  • born-
  • vw-
  • id.3

Официално представяне за първия електрически модел на марката

Cupra Born е променен и по-бърз VW ID.3 - 1
Снимки: Cupra

След като през изминалите месеци от Cupra на практика ни разкриха почти всичко за своя първи изцяло електрически модел, ето че от компанията сега вдигнаха и последната завеса и официално представиха модела Born.

Колата е базирана на Volkswagen ID.3 и това ясно си личи в страничната линия, която е идентична с тази на германския автомобил. Все пак предницата е доста различна, като виждаме нови фарове, по-остри линии и големи отвори в долната част на бронята, които всъщност са фалшиви.

По-големи джанти с акцент върху аеродинамиката, различни прагове и някои декорации върху C-колоната могат да бъдат забелязани отстрани, като скриват традиционните линии на ID.3

Задницата също изглежда по типичен за Cupra начин, като можем да видим изписано с бронзово името на марката, както и задните светлини, които са свързани с тънка светеща ивица. Агресията се допълва с дифузьор в долната част, който е по-скоро с визуална, отколкото техническа функция.

При интериора, положението също не е много по-различно от това при екстериора, като разликите с модела от Волфсбург са главно при различните цветови комбинации, както и при екрана в централната част, който е с по-различна форма. Можем да видим и два кръгли бутона върху волана, единия от който повишава мощността за няколко секунди. Нови са и спортните седалки, които са направени от рециклирани отпадъци.

Що се отнася до задвижването, то е само задно, като при най-мощната версия разполагате с 204 конски сили , които осигуряват ускорение до 100км/ч за 7.3 секунди. Батерията е с капацитет от 58кВч и осигурява 418км с едно зареждане. Интересното тук е, че от Cupra ще предлагат e-Boost пакет, който ще осигурява мощност от 228 конски сили с натискането на бутона на волана и ще осигурява спринт до 100км/ч за 6.6 секунди.

При по-слабата версия със 148 конски сили, ускорението до 100км/ч отнема 8.9 секунди, а батерията с капацитет от 45кВч е достатъчна за 340км пробег. Очаква се Cupra да стартира производството през месец септември в завода на VW в Цвикау.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Клиф

    2 3 Отговор
    Цвиииик =@
  • 2 сектант

    6 7 Отговор
    трябваше да си съсредоточат усилията да го направят ОЩЕ ПО ГРОЗЕН - и това и ид-3, което го видях на живо оня ден ми се гади от тях. брутално грозни коли - мини версия на миниван накратко

    Коментиран от #3

  • 3 Каращ дачия

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Така е, прав си. Не знам кой би си дал парите за това нещо. Иначе аз само като си отворя вратата на сандерото и ми става хубаво. Седалките - хем ергономични, хем удобни. Не ми се слиза от тях. Волана приятно тежък и невъзмотимо неинформативен. Не ми трябва фитнес. Скоростния лост - по-дълъг от чадъра и винаги лесно го намирам. За 65000км още се сработваме. Возия - пИрфектна. В града мека и удобна, на магистрала безшумна и стабилна. Мерцедес, Ситроен и другите с претенции трябва да видят какво се казва класа... Но нека това си остане само между нас, ние с тебе знаем кое е истинска кола, а другите нека се наказват с Вагове, бенвета, Хонди и други недоразумения!

    Коментиран от #4

  • 4 Що ли се

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Каращ дачия":

    съмнявам, че сектанта ще разбере за какво му хортуваш...