BMW също се включва в битката при електрическите спортни автомобили, като по-рано днес показа първата си М кола на ток в лицето на новото i4 M50. Спортната версия е базирана на стандартното i4 и разполага с повече мощност и променен външен вид.
Започвайки с главното, а именно задвижването, то се осигурява от електромотори върху предната и задната ос, чиято системна максимална мощност достига 544 конски сили, a въртящият момент е близо 800 нютон метра.
Подобно на повечето електрически автомобили, тези данни са постижими само за определени секунди при натискане на газта, а в противен случай разполагате с 469 конски сили и 729 нютон метра. Въпреки това, ускорението на i4 M50 отнема 3.9 секунди, когато дисциплината е до 100км/ч, а за максималната скорост от 225км/ч ще са ви нужни 5.7 секунди.
Различно от стандартното i4 е и окачването, което е специална разработка на М дивизията на марката и обещава по-добро поведение. Очаквано промени има и по-спирачната система, както и джантите, които стандартно пристигат в размер от 19 цола, но могат да бъдат надградени и до 20-цолови такива.
Промените в интериора са като тези за всяка една М кола на BMW, седалките са взаимствани от новите М3 и М4, а карбонови акценти могат да бъдат поръчани, за да придадат малко повече агресия на иначе стандартния интериор. Очаква се продажбите да започнат през следващата година, а цените да са сходни с тези на новото М3.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мерцедесаджия
Коментиран от #6
11:22 02.06.2021
2 Артър
11:25 02.06.2021
3 Жоро
Коментиран от #5
11:27 02.06.2021
4 Я пак, я пак?
Някой пак е превеждал с google преводач? Как така ускорението от 0 до 100 е 4 секунди, а от 100 до 225 само за още по-малко от 2 секунди? Няма никаква логика в написаното!
11:28 02.06.2021
5 Защото няма значение!
До коментар #3 от "Жоро":
Мощността при електромобилите няма кой знае каква връзка с разхода на енергия за изминат километър. Дори е точно обратното - по-мощните двигатели и батериите с голяма мощност при регенеративно спиране могат да върнат много повече енергия обратно в батерията. Тесла за едни от най-бързите и мощни електромобили, но в същото време са най-ефективни и най-икономични.11:33 02.06.2021
6 хахахахахаха
До коментар #1 от "мерцедесаджия":
ти на електрокара щом казваш кола значи си написал бнв просто защото мислиш че така се пише а ако имаше и малко познания и опит в автомобилите щеше да си наясно че само в бг си мислят терлиците че бмв е нещо лошо... но наши ганьо е най-знаещия как цял свят ще му дава наклонКоментиран от #8
11:41 02.06.2021
7 jар
11:55 02.06.2021
8 Трифонов
До коментар #6 от "хахахахахаха":
Аааа, не е вярно, че в България BMW е нещо лошо. Не се подвеждай по коментаторите по сайтовете. Всички класации за популярност на премиум автомобилите в отделните страни в света, поне от 30 години, неизменно сочат BMW за най-харесвана премиум марка в България. Тя, разбира се, е на първо място и в още редица държави, но е така и в България. Просто българинът си е завистливичък и когато няма кинти, ги плюе и хвали 20 годишната таратайка, дето кара или пък японския или корейски shitbox, който си е купил. Но паднат ли му марки от нейде, веднага се плъзва в BMW.17:53 02.06.2021
9 Батко
20:35 02.06.2021
10 шишо
10:16 04.06.2021