Lexus планира да представи 20 нови или обновени модела до 2025 година, като първият такъв вече е факт. Кросоуъврът NX получи промени по екстериора и интериора за моделната 2022 година, като заедно с това получи и първото за марката plug-in хибридно задвижване.
Външно можем да отличим новата предница, която разполага с обновена решетка в типичната за марката форма, както и нови светлини с преработени дневни светлини, които вече са в средната част на фара.
Задницата също се е сдобила с подобни промени, като те са най-видими в светлините, които са с нов дизайн и вече са свързани с LED лента. Под нея можем да намерим и надписът Lexus, който заменя традиционната емблема и ще се среща при новите модели.
В интериора промените са най-видими, като първото нещо което можем да забележим е 14-инчовият дисплей в средната конзола, който комбинира тъч скрийн контроли, заедно с някои физически „врътки“. Пред водача също можем да открием дисплей, но с двойно по-малки размери, който иззема функциите на аналоговия километраж.
От Lexus споделят, че пътниците ще могат да се насладят на луксозни материали и опции, както и повече място за краката и главата, заедно с увеличено багажно пространство. От марката ще разкрият повече за всички екстри в близко бъдеще, но за сега знаем, че ще открием амбиентно осветление с различни теми, както и вътрешни „дигитални дръжки“ на вратите, които не позволяват отваряне при наличието на велосипедист, кола или пешеходец в сляпата точка.
Що се отнася до задвижването, представения в Америка модел разполага с 2.5-литров бензинов мотор с 206 конски сили и 249 нютон метра, който задвижва единствено предните колела, посредством 8-степенна автоматична трансмисия. В комбинация с електромотор върху задната ос, може да разчитате на задвижване на четирите колела, като тогава мощността нараства до 242 конски сили.
В комбинация със същия бензинов мотор и по-голяма батерия може да бъде поръчана и plug-inхибридна версия, която обещава 58 километра пробег само на ток и според Lexus се равнява на мощността на 2.0-литров бензинов мотор. Модела ще влезе в производство в следващите месеци, а продажбите в Америка ще започнат от началото на 2022 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Zigzag
Коментиран от #2, #8
13:05 12.06.2021
2 ЗагЗиг
До коментар #1 от "Zigzag":
Хибрид имат, ама плъг ин не са имали. Иначе и НХ има хибрид.13:11 12.06.2021
3 Пилот на Ферари
13:15 12.06.2021
4 сектант
Коментиран от #5
13:25 12.06.2021
5 Пилот на Ферари
До коментар #4 от "сектант":
Е аз пък не го чакам и не ми пука.Коментиран от #6
13:27 12.06.2021
6 сектант
До коментар #5 от "Пилот на Ферари":
нормално е все пак ходиш пеш и колите не те интересуват.Коментиран от #7
13:33 12.06.2021
7 Пилот на Ферари
До коментар #6 от "сектант":
Ами ходи и ти пеш , кой те спира? Или вече си забравил как се прави ?13:38 12.06.2021
8 VikiLexus
До коментар #1 от "Zigzag":
Това бяха келяви пишман хибриди! Лексъс ЛС 600 дори и фейслифтовия 2018 г. харчи над 14.5 литра и то само А98-100 октана! Ужасяващ разход за хибриден автомобил. РХ 450 от първия 2010 харчи над 10 литра А98-100 в реални услаовия. Това новото вече може да мине 55 км. на ток и напълно подходящите за истински хибрид 4 литра максимум при спокойно шофиране. От големите 5 местни 5 врати пълноразмерни автомобили си заслужава Аурис Комби фейслифт 2018 г. със старт-стоп с-ма....харчи в реални условия точно 5 литра А95! По каталог го дават иначе 3.7 литра.Коментиран от #11
13:48 12.06.2021
9 Порно
Коментиран от #10
14:00 12.06.2021
10 Пич
До коментар #9 от "Порно":
Не, просто добавят още една опция. Обикновен хибрид е идеално решение,защото е много по-евтин и харчи малко. Псеки Аурис хибрид, Приус харчат по 4/100км. обикновен хибрид. Тоя Лексус обикновен хибрид харчи 6/100км. за 200 коня джип.Коментиран от #30
14:03 12.06.2021
11 Пич
До коментар #8 от "VikiLexus":
Lexus LS 600h е без аналог когато се произвеждаше.Никой нямаше хибрид в този клас. Лексуса тежи 2,5 тона супер луксозен лайнер с 450 коня! И харчи около 10/100км. бензин. Няма толкова икономичен и мощен седан от този клас тези години.Lexus RX 450h е най-икономичния и мощен джип в годините на производство, даваше разход колкото шумните и тракащи германски джипове,а беше по-мощен от тях. А с два електромотора беше много по-мощен и пъргав от германските дизели и бензини.
Коментиран от #12, #18, #26
14:08 12.06.2021
12 Пич
До коментар #11 от "Пич":
Да се чете: шумните и тракащи германски дизелови джипове14:15 12.06.2021
13 рено ентусиаст🇫🇷
Коментиран от #14
14:55 12.06.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 фен
15:54 12.06.2021
16 Японеца
17:12 12.06.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Антон
До коментар #11 от "Пич":
Всеки пър едно и също - сравнявате се се немските премиуми. Това е показателно кой диктува правилата там. Как пък един път не чухме някой с ес класа да се сравнява с лексус. А това от статитяа е мега гига супер спряло. То и по тази причина крият техническите му характеристики - ускорени до 100 около 10 сек. и максимашна скорост около 170 км/ч. Велико, грандиозно, неповторимо за автомобил от 2021-2022 година.Коментиран от #19, #21, #24
18:05 12.06.2021
19 Purko
До коментар #18 от "Антон":
Със сигурност не е с тези технически характеристики. И ако си малко грамотен ,както твърдиш, го знаеш много добре.Коментиран от #20
21:24 12.06.2021
20 Антон
До коментар #19 от "Purko":
Приблизително съм познал, сега погледнах техническите характеристики в българския им сайт. На текущия модел 0–100 9.2 сек, макс скорост 180 км/ч. Ако това може да са данни отговарящи на съвременен премиум автомобил…мен лично не ме впачатляватКоментиран от #22, #23
21:30 12.06.2021
21 Пич
До коментар #18 от "Антон":
Антончо,момченце не много умно. Никой не се сравнява с немските таратайки, просто са в един клас. И немските еднодневки се сравняват с Лексус,особено в САЩ. Ако не е китайския пазар германските трошки ще се продават доста по-малко, докато Лексус продава само на богати пазари- САЩ,Канада,Арабски държави и Европа и Азия.Лексуса този с ускорение 0-100км/ч. за 6 секунди хибрида как ти се струва,нещо май ти си спрял като инфо! А и като интелект още от детската градина.
Коментиран от #31
21:54 12.06.2021
22 Пич
До коментар #20 от "Антон":
Ами новите данни са за този модел. Този 300h вече е 243к.с. 0-100км/я. 7,2 сек., но има изненада нов хибрид 450h+ 0-100км/ч. 6 сек.21:58 12.06.2021
23 Пич
До коментар #20 от "Антон":
Антончо , ти от Марс ли падаш. Може би Mercedes GLB 180d ти изглежда много премиум116 к.с., 0-100км./ч. 11,3 сек. Ами това с Рено Експрес и Дачия Докер ще го изпреваря!22:09 12.06.2021
24 До Антон
До коментар #18 от "Антон":
Ти си с изключително ограничено мислене и предубедено такова,което говори за нисък интелект.22:38 12.06.2021
25 Антон
Коментиран от #27
23:41 12.06.2021
26 Притежател
До коментар #11 от "Пич":
Колко е мощен тоя хибриден Лексус? Ауди изкараха q7 със 500 кс преди 13години, та не съм чувал до момента за по-бърз Лексус.Коментиран от #28
02:03 13.06.2021
27 Пич
До коментар #25 от "Антон":
Антончо, колкото човек е по-тъп му е по-весело и по-лесно се забавлява. Проблемът на липсата на аргументи като при теб е,че си тесноскорен и все още мислиш,че това което виждаш ти там,където живееш означава светът! Обаче грешип. Ако отидеш в САЩ където се обърнеш ще виждаш Лексус, Кадилак,Акура и Инфинити,Крайслер. Разбираш ли колко ти е закърняло мисленето. Затова и лесно се забавляваш.Коментиран от #32
02:25 13.06.2021
28 Пич
До коментар #26 от "Притежател":
Това ,че ти не си чувал, виждал и си с ограничен кръгозор е очевадно, затова си фен на Ауди-шкода! Lexus LFA е по-бърза кола от всички аудита в историята до ден днешен. Тоест Ауди нямат по-бърза кола от лексус в цялата си история до ден днешен.Коментиран от #29, #34
02:32 13.06.2021
29 Plameni
До коментар #28 от "Пич":
Пич ,дай един конкретен модел на Lexus да го сравним с една таратайка на Mercedes от същия клас и година. Твоя Lexus LFA може да го сравним с Mercedes SLR или с по -новите GTR .Споменаваш и едно моделче на Mercedes GLB със 116кс.,а защо не го сравняваме с най-новото и най -мощно GLB 45s .Също Lexus LS600h можеш да го сравними със стария Mercedes S600 с ускорение от 0-100 за 4.6 срещу 6.3 за Lexus LS600h ,или да те улесня дай някой Lexus с ускорение за 3.2сек примерно За постижения в автомобилния спорт просто няма нужда да се сравняваКоментиран от #40, #42
07:16 13.06.2021
30 Баварец
До коментар #10 от "Пич":
Явно нямаш никаква представа! Изброените харчат 4 л, САМО в града. Подкарваш го извън и ЧУДО - кочината върти 6К оборота и харчи като ЛАМЯ, защото Тойота са ти хакнали CVT, което е вариатор и струва 100 евро (примерно), вместо 2000 за хидравлична или DSG кутия. Съответно, след 60К километра, конусите на вариатора са и надрани и около края на гаранцията си готов за покупка на нов вариатор, който за теб обаче не е 100, а 2-3К и така.Крайно време е хората да проумеят, че Тойота са доста добри измамници, чийто коли са малко по-добри от Китайските, но на цени почти като Германските и всичко е copy или по-скоро по-евтино копие на истински коли. Жалкото е, че и Германците се светнаха и вече правят същото. Казвам го от опит, доскоро имах BMW GT 535xd - 313 hp. Купих го нов с 5 г. гаранция до 150 к километра, но за да имаш тази гаранция, купуваш и сервиз. Хубаво, обаче те ти вземат предварително парите, но сменят масло на 30К километра, като бавно и методично ти УНИЩОЖАВАТ двигателя. След гаранцията, аз бях на 145К, получаваш един кенеф, ЛАМЯ за ремонти. Мъчих се цели 3 години и го продадох - ОТЪРВАХ СЕ. Та и немците са вече схемаджии, но Тойота са от лидерите на схемите и затова и продавате. Като гледам, само Тесла е решението!!
Коментиран от #38
07:52 13.06.2021
31 Хо хо хо
До коментар #21 от "Пич":
Ми слабо ми се струва да ти кажа 6 секунди не ся нищо особено ;)Коментиран от #35
09:04 13.06.2021
32 Антон
До коментар #27 от "Пич":
Ето пак започваш с обидите и определенията. Даваш ми за пример щатския пазар. Ахахах. В Китай и Индия милиарди хора - това че там се карат автомобили с марка Джи су авто, кей джо сун авто и подобни не означава нищо, още повече че са добри. В която и част на земното кълбо да отидеш шофиранете на порше, мерц , бмв, айду е признак на успех. За съжаление същото не касае японските марки. Отделно да не подхващаме Ролс, Бентли, Ферарита, Кьониг и подобни, че там дори японците нямат нищо конкурентно. Толкова! Сега чакам да кажеш за gtr концепция на повече от 10 години или lfa, който не се произвежда отдавна. Японците изостанаха и то много, освен да бълват непретенциозни коли за непретенциозни хора друго не умеятКоментиран от #33
11:56 13.06.2021
33 Пич
До коментар #32 от "Антон":
Антоне, ще повторя, простият човек е предубеден, с тесен кръгозор и винаги мисли,че той е прав. ЯПонците имат най-добрите автомобили в света. Това е ясно. Сега кой къде продава. В Китай продават много именно германските марки,защото китайците до вчера се возеха в рикши и колелета. Японците специално Лексус продават много не в Китай и Индия,а в САЩ,Канада, арабски държави, тоест ,където има доста състоятелни хора,а специално американският пазар е най-претенциозният в света и там се продават най-луксдозните автомобили.Сега за Ролс Ройс,Бентли германците нямат такива автомобили конкурентни,дойкато Тойота има Century! Това е феноменална кола в класа на Ролс Ройс,Бентли, собено Century Royal!
И специално на теб Тойота много те ядосва,защото ти под всяка статия за Тойота и Лексус се изказваш негативно и опростенчески, тесноскорен човек с тесноскроено мислене, догматичен. Но си вярваш!
Коментиран от #45, #47
13:59 13.06.2021
34 Притежател
До коментар #28 от "Пич":
Колега LFA е уникален автомобил, но твърдението ти че Ауди нямат по-бърз автомобил, издава некомпетентността ти по въпроса.Коментиран от #36
13:59 13.06.2021
35 Пич
До коментар #31 от "Хо хо хо":
Слабо ме интересува какво те интересува теб! Ти си влезнал с статия за Лексус. Значи те интересува.14:00 13.06.2021
36 Пич
До коментар #34 от "Притежател":
Слушам кое Ауди е по-бързо от LFA?Коментиран от #37
14:02 13.06.2021
37 Притежател
До коментар #36 от "Пич":
R8 v10 performance. Почти секунда по-бърз на спринта до 100км/ч и с над 2 секунди до 200.Коментиран от #39
14:05 13.06.2021
38 Пич
До коментар #30 от "Баварец":
Тойота прави най-здравите коли. Приус са с CVT и изобщо никога нямат проблеми със ск.кутия. Карат се по половин милион километра без ремонт на колата никакъв! Това да не ти е германска еднодневка.Приус Аурис хибрид харчат 4/100 в града, а по магистралата 5./100км. при скорост 130км/ч. , ако караш със 150км/ч. харчат 6,5/100км. Ти просто не сио карал хибрид Тойота ,а само германски еднодневки с тракащи дизели.
14:08 13.06.2021
39 Пич
До коментар #37 от "Притежател":
Хаха, момченце! Тези неща се мерят на писта кой колко върви! Нурбургринг няма Ауди преди Лексус,няма и БМВ. Колата се кара по завои,за д асе установи коя кола върви повече,а не направо като тролей! То и Бугарти е по-бързо ,ама само направо,на писта го няма никакво,защото тежи около 2,5 тона!Коментиран от #41
14:10 13.06.2021
40 Пич
До коментар #29 от "Plameni":
Как да ти дам конкретен модел на някоя германска марка, било мерцедес или бмв или ауди,като те нямат 2011г. изобщо такъв бърз модел като Lexus LFA! Тоест Лексуснаправи кола преди 10 години,каквато и днес нямат Ауди и БМВ!Mercedes GLB го дадох за пример на не особено интелигентния Антончо, който смята,че Лексус с ускорение 8,7 сек не бил премиум,бил бавен, но мерцедес видиш ли е премиум, въпреки че има модели с ускорение 12 сек 0-100км/ч. Двойният стандарт на тесноскорения човек!
Lexus LS 600h е технологично около 15 години преди германските седани ,вкл.S klas. Лексус представи най-модерните технологии хибридни,които германците изкопираха с 15 години закъснение! Не Лексус започна да продава дизели,а германците започнаха да продават хибриди, това е ясно показно кой задава технологиите в авто-индустрията и коя нация е по-технологична и кой кого следва.
14:15 13.06.2021
41 Притежател
До коментар #39 от "Пич":
Време за обиколка на Nürburgring Nordschleife на LFA 7:38сек, на R8 e 7:32сек. Данните са от Fastestlaps. Та кое е по-бързо?Коментиран от #43
14:18 13.06.2021
42 Пич
До коментар #29 от "Plameni":
И защо е нужно да ти дам Лексус с ускорение 3,2 секунди,като мога да ти дам обикновен Нисан с такова ускорение, без да е луксозна или спортна марка. А Лексуса още е по-бърза кола от всички налични аудита и БМВ в историята до ден днешен, въпреки че е модел преди 10 години! Германците Ауди и БМВ още нямат по-бърза кола. Легендарният Lexus LFA V10! Единствената кола,която специално е с електронен оборотомер,защото механичен не може да отчете колко бързо се форсира моторът! Това е японски мотор!Коментиран от #51
14:18 13.06.2021
43 Пич
До коментар #41 от "Притежател":
МОмченце от детската градина, тия сравнения са точно детски, но както и да е. Lexus LFA Nurburgring edition 7:14 сек. Щом толкова държиш.Това ли проверяваше досега хахахаха Лексуса е по-бърз за твое сведение.Коментиран от #44
14:21 13.06.2021
44 Притежател
До коментар #43 от "Пич":
Мислех че говорим за серийни автомобили, този Лексус е тунингован ограничен тираж от няколко бройки.Коментиран от #46
14:31 13.06.2021
45 Plameni
До коментар #33 от "Пич":
Пич ти сериозно ли, че германците няма ли конкруренти на Rolls Royce и Bentley хахаха,ами те ги притежават.Toyota Century била феноменална, я кажи кой шейх, президент или милиардер кара въпросната ToyotaКоментиран от #48
14:32 13.06.2021
46 Пич
До коментар #44 от "Притежател":
Целият LFA е бутикова кола в серия 500 бройки, Nurburgring edition беше също в продажба. Тя затова е по-скъпа от германските,които са ширпотреба сравнени с този Лексус. Въпросът е в техническите възможности на японските инженери.Коментиран от #60
14:35 13.06.2021
47 Антон
До коментар #33 от "Пич":
Ахах. Вица на годината. -тойота сентури. Ахахах. То и некви луксозни волги имаше преди врмее. Ахахаха. Каквато и да я правят тази тойота, си остава просто тойота - кола за бачкатори. Така както е фолксвагена.Колко и да се напъват си остава един фолксваген. Прочети за тежестта на бранда, в гугъл ила достатъшно инфо. И ще си отговориш на много въпроси. А до тогава се радвай че жената на некой реднек карала камри или некой арабин си взел тойота. Те богатите араби с други играчки се забавляват. Ама след като за тебе тойота е върха, нека бъде така.Коментиран от #49, #50
14:38 13.06.2021
48 Пич
До коментар #45 от "Plameni":
Въпросната Тойота я карат шофъорите на японския император. А милиардерите карат Ролс Ройс, но не карат германската ширпотреба мерцедес,ауди и бмв. Тоест ги возят. Германците нямат кола конкурентна на Ролс Ройс. Докато Сенчъри е великолепна ликсозна кола,ръчна изработка. Коя германска марка сглобява ширпотребата си ръчно?Коментиран от #53
14:38 13.06.2021
49 Пич
До коментар #47 от "Антон":
Анточно, разбира се,че Тойота,Фолксваген се карат от средната класа. Но в България и Албания именно бачкаторите карат стари Мерцедес,бмв,ауди. Наопаки на цивилизования свят. Примерно в САЩ богатите хора карат Лексус,Мерцедес,бмв,Акура,Кадилак. А средната класа се избива за Тойота,а не за Фолксваген,защото Тойота продава по-добри автомобили.А Тойота Сенчъри е супер-луксозен автомобил ръчна изработка,какъвто германци не правят.
14:45 13.06.2021
50 Пич
До коментар #47 от "Антон":
Най-обичам бедни бачкатори да обясняват кой богат какво карал по картинки!14:46 13.06.2021
51 Plameni
До коментар #42 от "Пич":
Искам да ми дадеш Lexus за пример, защото сравняваш Lexus с немските таратайкиКоментиран от #52
14:47 13.06.2021
52 Пич
До коментар #51 от "Plameni":
Разбира се, Lexus LFA V10, немските таратайи ауди и бмв нямат по-бърза кола и днес! Все пак и Бугати ускорява за 3 сек, но е по-бавен от Лексус.Коментиран от #54
14:49 13.06.2021
53 Plameni
До коментар #48 от "Пич":
Бях сигурен че само за японския император ще се сетиш ,и няма президент ,милиардер, шейх без да притежава някоя от немските таратайкиКоментиран от #55
14:53 13.06.2021
54 Plameni
До коментар #52 от "Пич":
Mercedes, Porsche не са ли от немските таратайкиКоментиран от #56
14:55 13.06.2021
55 Пич
До коментар #53 от "Plameni":
Абе кой милиардер или шейх ще си купи ширпотреба Мерцедс или бмв,камо ли пък ауди,каквато кара всеки друг,то Божинката кара Мерцедес,ще си гоо купи и милиардера! Там се купуват бутикови коли,а не ширпотреба от Германия. Купуват Ролс,Бентли и други бутикови коли.Коментиран от #57
14:55 13.06.2021
56 Пич
До коментар #54 от "Plameni":
Мерцедес е немска таратайка, която също нямаше по-бърза кола от лексуса, сега направиха от няколко години . Това е така. А Порше е единствената здрава немска марка,която прави хубави спортни коли на нивото на Нисан.Коментиран от #59
14:57 13.06.2021
57 Plameni
До коментар #55 от "Пич":
Ами кажи ти кой милиардер няма в гаража си или колекцията Мерцедес или друга ширпотреба от Германия ,защото има скъпи, има много скъпи дори и безценни мерцедесиКоментиран от #58
15:02 13.06.2021
58 Пич
До коментар #57 от "Plameni":
Я дай пример за скъп,много скъп,безценен нов мерцедес,а не ретро коли.Коментиран от #63
15:04 13.06.2021
59 Plameni
До коментар #56 от "Пич":
Явно си доста некомпетентен на тема Мерцедес и не знаеш колко рекорди са поставили във времетоКоментиран от #61
15:05 13.06.2021
60 Притежател
До коментар #46 от "Пич":
Щом говориш за лимитирани серии и инженерни възможности погледни Mercedes amg gt black series или R8 LMS GT3, пък току се оказали по-бързи от LFA. Макар че нас обикновените хора това не ни засяга.Коментиран от #62, #64
15:06 13.06.2021
61 Пич
До коментар #59 от "Plameni":
Рекордите не хранят никой, нито го придвижват, нито му спестяват разходи по ремонти, нито го предпазват от това да остане на пътя.Общо взето са за семкаджиите и кафеджиите да ахкат и възхваляват.
Коментиран от #68
15:07 13.06.2021
62 Пич
До коментар #60 от "Притежател":
Някъде да си проч1ел да съм написал,че Мерцедес няма по-бърза кола от лексус? Дори преди няколко мнения признах,че от няколко години имат тази табуретка грозна,която е по-бърза, иначче и те нямаха по -бърза кола от лексуса. А това Ауди продава ли се на клиенти?Коментиран от #65
15:10 13.06.2021
63 Plameni
До коментар #58 от "Пич":
Новите коли си имат ценаКоментиран от #66
15:10 13.06.2021
64 Пич
До коментар #60 от "Притежател":
Инженерни възможности,които се предоставят за ползване на клиента, практически използвани! А не коли от състезания,които непригодни за цивилна употреба15:12 13.06.2021
65 Притежател
До коментар #62 от "Пич":
Продава се, серията е лимитирана мисля на 50броя.Коментиран от #67
15:12 13.06.2021
66 Пич
До коментар #63 от "Plameni":
Не думай!15:15 13.06.2021
67 Пич
До коментар #65 от "Притежател":
Къде е тестван дали е по-бърз от Лексус или ти така предполагаш?Коментиран от #70
15:16 13.06.2021
68 Plameni
До коментар #61 от "Пич":
Ок,за мен кола поставила множество рекорди,а за теб явно проста и скучна, за да бъде надежднаКоментиран от #69
15:16 13.06.2021
69 Пич
До коментар #68 от "Plameni":
Нищо просто и скучно няма в Lexus LFA, прост и скучен е всеки Мерцедес като започнеш от А клас и свършиш с дядовия S class. Тия коли са просто пенсионерски. и чупливи.Коментиран от #71
15:20 13.06.2021
70 Притежател
До коментар #67 от "Пич":
Не знам какво е времето за обиколка. Ако те интересува провери. Всъщност gt2 е по-мощното състезателно R8.15:25 13.06.2021
71 Plameni
До коментар #69 от "Пич":
LEXUS LFA просто остаряла кола .LEXUS с какво ново ще конкурират Mercedes AMG ONE например нещо подобно с ускорение, максимална скорост или цена примерно над 2.5 милиона ( да не си помислиш лева) той лексуса 350 000 къде къде по-скъп хахахаКоментиран от #72
15:38 13.06.2021
72 Пич
До коментар #71 от "Plameni":
Не оспорвам този Мерцедес,който е без аналог и за всички други германски марки! Иначе LFA точно че е стар ,а Ауди и БМВ нямат по-бърза кола и 10 години по-късно :)Коментиран от #74
15:47 13.06.2021
73 Plameni
Коментиран от #75
16:15 13.06.2021
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Пич
До коментар #73 от "Plameni":
Хаха, много смешно.Лексус първи в премиум класа продават хибриди изобщо, и то много години преди всички останали да ги прекопират!Коментиран от #76
18:27 14.06.2021
76 Plameni
До коментар #75 от "Пич":
Първо прочети заглавието на статията и после се смей,защото смешния си ти .ХахаКоментиран от #77
07:34 15.06.2021
77 Пич
До коментар #76 от "Plameni":
Какво ме интересува заглавието и кое е смешно на теб. Това,че ти си решил кое е важно не ме интересува мен и не го интересува светът,защото аз знам и светът знае,че първа Тойота въведе хибридите. А дали са зареждащи от контакта, или не, е въпрос на опция,а не на нова технология. Буквар за теб. Оттам започни и после пиши неща,които изискват разсъдък.16:04 15.06.2021